SPECJALISTA DS. LOGISTYKI Zgierz oferta pracy Sawo Recykling sp.j.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. LOGISTYKI
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: ustalanie codziennych tras dla około 15 samochodów wg. zleceń na terenie całej Polski, przygotowanie niezbędnej dokumentacji, rozliczanie tras i zestawienia miesięczne (dobra znajomość excel), wsparcie techniczne dla kierowców w sytuacjach nagłych, prowadzenie e-mailowej korespondencji oraz kontakt telefoniczny z klientami, praca w kilkuosobowym zespole, umiejętność pracy pod presją czasu
Data publikacji: 2017-09-12
Lokalizacja: Zgierz (łódzkie)
Pracodawca: Sawo Recykling sp.j.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Struga 43, 95-100 Zgierz, powiat: zgierski, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
ustalanie codziennych tras dla około 15 samochodów wg. zleceń na terenie całej Polski, przygotowanie niezbędnej dokumentacji, rozliczanie tras i zestawienia miesięczne (dobra znajomość excel), wsparcie techniczne dla kierowców w sytuacjach nagłych, prowadzenie e-mailowej korespondencji oraz kontakt telefoniczny z klientami, praca w kilkuosobowym zespole, umiejętność pracy pod presją czasu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. LOGISTYKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zgierz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zgierski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zgierz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik działu logistyki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.09.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dobra organizacja pracy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera (Word, Excel, Outlook)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość zagadnień technicznych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 1] : umiejętność pracy pod presją czasu
Nazwa pracodawcy: Sawo Recykling sp.j.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu
Adres pracodawcy:
Struga 43, 95-100 Zgierz, powiat: zgierski, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: zgierski
Gmina pracodawcy: Zgierz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zgierz
Ulica pracodawcy: Struga
Numer budynku pracodawcy: 43
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik działu logistyki
Data dodania oferty pracy: 12.09.2017
Oferta pracy ważna do: 25.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 12.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 12.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa klienta w restauracji
REGINA OSUCH - 2018-05-08 - Lubin (dolnośląskie)
- Obsługa i kontakt z klientami w języku niemieckim,- Realizacja celów sprzedażowych w dedykowanym kanale sprzedaży,- Monitorowanie i aktywna analiza danych rynkowych,- Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów,- Budowanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami,- Prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych,- Sporządzanie ofert techniczno – handlowych,- Prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, sporządzanie raportów i sprawozdań,
Alchemia S.A. - 2016-05-09 - Zawadzkie (opolskie)
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację procesów rekrutacyjnych na stanowiska wykonawcze i kierownicze, w tym za: uzgodnienia potrzeb rekrutacyjnych,realizację procesów rekrutacyjnych samodzielnie lub we współpracy z firmami rekrutacyjnymi,raportowanie wyników.
ASAJ Sp. z o.o. - 2018-01-04 - Siedlce (mazowieckie)
kontrola zgodności surowców, opakowań, półfabrykatów, wyrobów gotowych ze specyfikacjami, kontrola jakościowa na kazdym etapie procesu produkcyjnego i sporządzania niezbędnej dokumentacji jakościowej, wykonywanie badań laboratoryjnych związanych z kontrolą surowców, produktów i produkcją w toku
Bolero Premium sp. z o.o. - 2016-07-06 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Kontakt tel:502209328.Praca na 1zm. 7-15 lub 8-16.Miejsce pracy Targanice jw.lub Kęty ul.Fabryczna 15a.Obsługa komputera,wystawianie faktur,sprzedaż wysyłkowa,praca na magazynie,pakowanie-rozpakowywanie paczek,drobne prace ślusarskie,czyszczenie słupków.
P.H.U. STAL-BRAM Maria i Łukasz Biczak s. c. - 2016-01-07 - Targanice (małopolskie)
-Wprowadzanie innowacji w zakresie organizacyjnym, ekonomicznym, technologicznym w firmach i podmiotach zewnętrznych
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-03-01 - Łódź (łódzkie)
w/g potrzeb
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "Karabela-CK" Sp. z o.o. Kielce - 2018-09-06 - Kielce (świętokrzyskie)
praca w laboratorium protetycznym polegająca na wykonywaniu projektów komputerowych oraz wykonywanie prac docelowych tj. protezy częściowe i całkowite koron i mostków, wykonywania prac biurowych tj. archiwizacja bazy wykonywanych prac, wystawianie faktur
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Specjalista ds. rozliczeń i roszczeń lub Asystent w dziale rozliczeń i roszczeń, potencjalny zakres zadań: a) Weryfikuje poprawność przygotowanych dla celów rozliczeniowych przez Podwykonawców dokumentów, oświadczeń, w tym rzeczowo-finansowych protokołów potwierdzających wykonanie poszczególnych etapów realizacji wg uzgodnionych rzeczowo-finansowych harmonogramów płatności. b) Przygotowanie odpowiedniej dokumentacji rozliczeniowej do Inwestora tj. odpowiednich protokołów rzeczowo-finansowych oraz kompletację przekazywanych przez poszczególne piony/działy odpowiednich protokołów odbioru np. robót/dostaw/usług, celem rozliczenia Etapów Płatności wynikających z Umowy z Inwestorem. c) Właściwie przechowuje w Biurze Projektu dokumenty związane z rozliczeniem Projektu (Umowy z Podwykonawcami i Umowa z Inwestorem). d) Przygotowuje niezbędną korespondencję w zakresie Rozliczeń dla Kierownika Działu. e) Raportuje do Kierownika Działu o zauważonych nieprawidłowościach i ewentualnych problemach w osiągnięciu zgodnego rozliczenia zawartych Umów (analizuje przyczyny, zagrożenia, proponuje działania naprawcze bądź korygujące). f) Kontroluje rozliczenie Projektu przy jednoczesnej analizie powstałych roszczeń w porozumieniu z Kierownikiem Działu. g) Prowadzi rejestr Zmian oraz tworzenie Dokumentów Zmiany Kontraktu oraz współuczestniczy w pozyskiwaniu od personelu branżowego odpowiedniej dokumentacji dla potrzeb procesu wprowadzania Zmian. h) Właściwie przechowuje w Biurze Projektu dokumenty związane ze Zmianami Umowy z Inwestorem. i) Przygotowywanie odpowiedniej korespondencji do Inwestora wg potrzeb Kierownika Działu. j) Prowadzi rejestr Roszczeń, skierowanych do Spółki, oraz wychodzących ze Spółki. k) Prowadzi ścisłą współpracę z Kierownikiem Działu oraz z personelem branżowym na Projekcie ( w tym z personelem biura budowy) celem przygotowania oraz dalszego zarządzania roszczeniami w stosunku do Inwestora oraz w stosunku do Podwykonawców w związku z realizacją przez Nich Umów podwykonawczych na Projekcie. l) Przy udziale z Kierownikiem Działu współpracuje z Działem Prawnym spółki oraz Kancelarią obsługującą Spółkę w celu przygotowania merytorycznej odpowiedzi na zgłoszone do Spółki roszczenia lub odpowiedniego zgłoszenia / inicjowania roszczeń Spółki. m) Monitoruje i zgłasza Kierownikowi Działu konsekwencje związane z zarejestrowanymi Roszczeniami i zmianami w Umowach m.in. spowodowanych opóźnieniami, dodatkowymi kosztami, itp. n) Odpowiada za właściwe przechowywanie w Biurze Projektu dokumentów związanych z roszczeniami na Projekcie (Umowy z Podwykonawcami i Umowa z Inwestorem). o) Prowadzi rejestr Zmian oraz tworzenie Dokumentów Zmiany Kontraktu oraz pozyskuje od personelu branżowego odpowiedniej dokumentacji dla potrzeb procesu wprowadzania Zmian. p) Właściwe przechowywanie w Biurze Projektu dokumentów związanych ze Zmianami Umowy z Inwestorem. r) Przygotowywanie odpowiedniej korespondencji do Inwestora wg potrzeb Kierownika Działu.
E003B7 Sp. z o.o. - 2015-12-11 - Jaworzno (śląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-09-17 - Radom (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Poznań (wielkopolskie)
kontrola warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP na stanowiskach pracy, prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dot. wypadków, szkolenia, instruktaże, ocena ryzyka zawodowego, kontrola warunków pracy, opracowywanie informacji, sprawozdań i meldunków
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 4408 - 2018-03-22 - Sulechów (lubuskie)
Praca biurowa. Sporządzanie wycen inwestorskich, opracowanie programów inwestycji. Koordynowanie zadań inwestycyjnych lub remontowych poprzez korespondencję z wykonawcami robót, biurami projektów, administratorami, użytkownikami. Sporządzanie wniosków do instytucji administracji państwowej.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni - 2018-08-16 - Gdynia (pomorskie)
- BIEŻĄCE WSPARCIE ADMINISTRACYJNO-ORGANIZACYJNE- NAWIĄZYWANIE KONTAKTÓW Z PRACOWNIKAMI PLACÓWEK MEDYCZNYCH- KOORDYNACJĘ I ORGANIZACJĘ DZIAŁAŃ W OBRĘBIE ŚWIADCZEŃ MEDYCZNYCH- ORGANIZACJĘ WSPÓŁPRACY Z ZESPOŁAMI MEDYCZNYMI
NZOZ WENTI-MED - 2016-06-17 - Rzeszów (podkarpackie)
kontrola jakości wyrobów gotowych (części samochodowe)
kontakt przez OHP - 2018-01-26 - Andrychów (małopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-28 - Jaworzno (śląskie)
Bezpośrednia sprzedaz produktów firmy (pokryć dachowych, elewacyjnych).
Rajchel & Jelonkiewicz "NOVATOR" Spółka Jawna - 2017-10-02 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
obieranie naklejek, laminowanie
NORDSIGN XLP SP. Z O.O. - 2017-01-13 - Kowanowo (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-04-25 - Warszawa (mazowieckie)
Zbieranie zamówień na wapno nawozowe, zbieranie informacji o potrzebach rolnictwa w rejonie działania na nawozy wapniowo - magnezowe w perspektywie kilkuletniej, zbieranie i zabezpieczanie dokumentacji, zawieranie umów z jednostkami handlowymi. Pierwsza umowa - o pracę na okres próbny - 1 m-c. Praca na ternie Piły i okolic oraz Wałcza i okolic.
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "PROMAG" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-01 - Piła (wielkopolskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Kraków (małopolskie)
montaż systemów TV przemysłowej, delegacje
"DX" - Ireneusz Dyks - 2016-01-18 - Kłodawa (lubuskie)
Analizowanie rynków i ofert na terenie Polski i Ukrainy, pozyskiwanie nowych klientów na Ukrainie, tworzenie ofert handlowych z Ukrainą, negocjowanie umów i warunków handlowych z Ukrainą, relizowanie planó sprzedazowych, reprezentoanie firmy w wydarzeniach branżowych na Ukrainie, sporządzenie dokumentacji sprzedży (Branża paliwowa).
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Częstochowa (śląskie)
obsługa administracyjna biura, organów stowarzyszenia, stron www, przygotowanie wniosków o płatność, dokumentowanie działań stowarzyszenia
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Chrzanów (małopolskie)
Koordynacja i wdrażanie projektów współfinansowanych ze środków unijnych i pozabudżetowych; opracowywanie wniosków na realizację projektów; Pozyskiwanie grantów ze środków publicznych oraz instytucji i organizacji pozarządowych; Udzielanie wsparcia merytorycznego osobom odpowiedzialnym za realizację projektów w jednostkach podległych WK OHP, kontrole realizacji projektów;
kontakt przez OHP - 2016-01-26 - Gdańsk (pomorskie)
Tworzenie bazy danych,prace biurowe,nadzorowanie,możliwość projektowania.
Fabryka Okien i Drzwi BAS Sp. z o.o. - 2016-10-19 - Lublin (lubelskie)
sprawdzanie dokumentów, wprowadzanie danych do systemu
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Gronowo Górne (warmińsko-mazurskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
- prowadzenie aktywnych negocjacji telefonicznych - wyjaśnienie przyczyn opóźnień w zakresie braku płatności- skuteczne i profesjonalne motywowanie do dokonania spłaty zadłużenia- ustalanie warunków oraz monitorowanie terminowych wpłat zaległych należnościUmowa na okres próbny, następnie umowa na czas określony, dwie zmiany 7:00-20:00 - wg grafikuKontakt z pracodawcą: Aleksandra Łysiaktel.: +48 717847180, tel.kom.: +48 693398885praca (at) creditexpress.pl
Creditexpress Inkasso Poland Sp. z o.o. - 2017-06-06 - Wrocław (dolnośląskie)
w/g stanowiska
Planownia.pl - 2016-11-18 - Kielce (świętokrzyskie)