SPECJALISTA DS. LOGISTYKI Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. LOGISTYKI
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Oferta dla osób do 30 roku życia:Zakupy towarów od kontrahentów z Polski oraz z zagranicy.
Data publikacji: 2019-07-25
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Oferta dla osób do 30 roku życia:Zakupy towarów od kontrahentów z Polski oraz z zagranicy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. LOGISTYKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw logistyki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.07.2019
Data zakończenia pracy: 31.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: SKIEROWANIE
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw logistyki
Data dodania oferty pracy: 25.07.2019
Oferta pracy ważna do: 19.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 25.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 25.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?21d4ded4730a13b9051d1a4f4fbfd36c
Podobne oferty pracy
Do zadań należeć będzie: - organizacja promocji i sprzedaży usług świadczonych przez spółkę, - sporządzanie ofert, wycen oraz udzielanie informacji aktualnym i potencjalnym klientom,- realizacja wyznaczonych celów finansowych,- budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami,- bieżące uzupełnianie informacji w systemie CRM,- pozyskiwanie klientów, - współtworzenie strategii marketingowej firmy,- pozyskiwanie oraz analiza informacji rynkowych,- współpraca w ramach działu IT w zakresie wdrożeń systemów informatycznychMiejsce pracy: Bydgoszcz/OsielskoTeren działania: Polska północna lub południowaOferujemy:- umowę o pracę, zlecenie lub kontrakt- atrakcyjny system wynagrodzeń- możliwość rozwoju zawodowego oraz zdobycia wszechstronnych doświadczeń- komfortowe warunki pracy
INFUSIO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-31 - Osielsko (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie okresowo badania stanu infastruktury kolejowej (przejazdy kolejowe), sporzadzanie dokumentacji związanej ze sprawozdawczością diagsostyki i remontów infrastruktury. Przygotowanie dokumentacji na potrzeby planów remontowych, zleceń, ofert i kosztorysów w szczególności.Przygotowywanie dokumentacji technicznych, regulaminów, opinii, uzgodnień, projektów budowlanych
PMT Linie Kolejowe 2 Sp. z o.o. - 2018-10-08 - Owczary (dolnośląskie)
prowadzenie dokumentacji pracowniczej, ewidencjonowanie pracy pracowników, naliczanie wypłat, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Obsługa maszyn fleksograficznych, przygotowanie farb.
MARMA POLSKIE FOLIE SP. Z O.O. - 2016-07-19 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
utrzymywanie kontaktów z kontrahentami w zakresie zaopatrzenia i sprzedaży z zagranicą (głównie Ukraina), analiza i weryfikacja dokumentów pochodzących od kontrahentów (głównie Ukraina), przygotowywanie dokumentów, inne
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Ruda Śląska (śląskie)
prace brukarskie
Usługi Remontowo Budowlane GOL-BUD Osiek - 2019-01-14 - Osiek (świętokrzyskie)
pakowanie ręczne określonego asortymentu, obsługa maszyny pakujacej, kontrola zgodności ilościowej i jakościowej półproduktów, materiałów opakowaniowych i produktu gotowego
kontakt przez PUP - 2019-07-31 - Rzeszów (podkarpackie)
sporządzanie raportów żywnościowych w języku ukraińskim, prowadzenie dokumentacji żywienia, odpowiedzialność za odpowiednią kaloryczność żywienia zbiorowego, dbałość o należyte i zgodne z normami zapasy magazynowe, prowadzenie zaopatrzenia placówki w artykuły gospodarcze, żywnościowe, chemiczne, prowadzenie kasy, dokonywanie operacji kasowo- gotówkowych
AdinPol s.c Alicja Kałużna Natalia Wierzbicka - 2016-07-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Agencja Reklamy Wizualnej FOCUS to jeden z liderów branży reklamy zewnętrznej w Polsce. W związku z intensywnym rozwojem oraz ekspansją międzynarodową, poszukujemy osoby,która wesprze nasze działania marketingowe zarówno krajowe jak i międzynarodowe. OPIS STANOWISKA:- Budowanie, wdrażanie i nadzorowanie realizacji strategii marketingowej firmy,- Tworzenie skutecznych kampanii sprzedażowych i wizerunkowych,- Rozwijanie aktywności sprzedażowych w kanałach e-commerce, mediach społecznościowych,- Zarządzanie danymi marketingowymi,- Współpraca z Działem Sprzedaży,- Współudział i nadzór w tworzeniu materiałów marketingowych. Praca w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej, możliwość kreatywnego realizowania swoich pomysłów. Praca w godz.: 10:00-18:00. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - e-mail: joanna.malas (at) arwfocus.pl, w tytule maila wpisać "Specjalista ds. marketingu".Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883).
ARW FOCUS KRZYSZTOF WOJTIUK SPÓŁKA JAWNA - 2018-12-11 - Wrocław (dolnośląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Warszawa (mazowieckie)
Współudział w opracowaniu indywidualnego planu edukacyjno-terapeutycznego dla poszczególnych wychowanków (IPET) oraz wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania dziecka; ocena realizacji programu oraz jego modyfikacja i rozbudowa.-Prowadzenie indywidualnej i grupowej terapii z zastosowaniem odpowiednich metod stymulacji rozwoju dziecka w oparciu o wielospecjalistyczną ocenę i diagnozę. - Systematyczne prowadzenie obserwacji wychowanków oraz konsultacje własnych spostrzeżeń z wychowawca grupy, psychologiem, logopedą oraz z innymi zatrudnionymi w placówce specjalistami.- Prowadzenie na bieżąco obowiązującej w przedszkolu dokumentacji.- Przygotowywanie pisemnych opinii pedagogicznych wraz ze wskazaniami dla potrzeb rodziców, lekarza prowadzącego, innych specjalistów oraz placówek pedagogicznych, w których dziecko przebywa.- Przygotowywanie pomocy terapeutycznych dostosowanych do możliwości dziecka i jego potrzeb oraz tworzenie warunków i sytuacji do realizacji programu terapeutycznego.- Opieka i nadzór nad wychowankami przedszkola podczas prowadzonych zajęć, dyżurów opiekuńczych, wyjść zorganizowanych, spacerów, wycieczek itp.- Współpraca, w miarę potrzeb, z instytucjami wspomagającymi dziecko i rodzinę, w szczególności: ośrodki pomocy społecznej, poradnie psychologiczno-pedagogiczne i poradnie specjalistyczne, sąd rodzinny, organizacje pozarządowe itp. - Wykonywanie innych poleceń dyrektora i wicedyrektora nie wykraczających poza zakres posiadanych kompetencji.
POLSKIE STOWARZYSZENIE NA RZECZ OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ KOŁO W RZESZOWIE - 2018-08-02 - Rzeszów (podkarpackie)
Ekspozycja towarów, obsługa klienta
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-05-06 - Miechów-Charsznica (małopolskie)
obsługa kadrowo-płacowa pracowników, naliczanie wynagrodzeń, prowadzenie ewidencji czasu pracy, sporządzanie i przesyłanie dokumentacji do ZUS, nadzór nad terminowością zadań, prowadzenie dokumentacji związanej z administracją SCK
Strzegomskie Centrum Kultury - 2018-09-18 - Strzegom (dolnośląskie)
jw.
PBM POŁUDNIE SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-08-03 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa komputera i oprogramowania
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
Pomoc w administrowaniu systemami produkcyjnymi, tworzenie zapytań SQL, administracja serwerami i sieciami komputerowymi.
FORMASTER S.A. - 2017-01-17 - Kielce (świętokrzyskie)
POZYSKIWANIE I OCENIANIE POTENCJALNYCH SZANS RYNKOWYCH DLA SPRZEDAŻY USŁUG, PROMOWANIE DZIAŁALNOŚCI FUNDACJI, OBSŁUGA KLIENTA, REDAGOWANIE I PRZYGOTOWYWANIE OPRAWY GRAFICZNEJ MATERIAŁÓW INFORMACYJNYCH, PROMOCYJNYCH, REKLAMOWYCH, POSZUKIWANIE I OCENIANIE POTENCJALNYCH SZANS RYNKOWYCH DLA SPRZEDAŻY USŁUGWYMAGNIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, UMIEJĘTNOŚĆ BUDOWANIA I UTRZYMYWANIA KONTAKTÓW Z KLIENTAMI, OBSŁUGA KOMPUTERA, INTERNETU I URZĄDZEŃ BIUROWYCH, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO, NIEMIECKIEGO W STOPNIU PODSTAWOWYM
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie biura, bieżący nadzór nad realizacją zleceń, sporządzanie raportów, koordynowanie pracy zespołu, kontrola czasu pracy, organizacja pracy i odpowiedzialność za realizację zleceń w oddziale, współpraca z klientami, aktywny udział w procesie akredytacyjnym jednostki, wyjazdy służbowe - krajowe i zagraniczne, dyżury wyznaczone w dni wolne od pracy, współpraca z gównym biurem i innymi oddziałami.
Incolab Services Polska Spółka z o.o. Olsztyn - 2018-10-01 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
Odbieranie zgłoszeń telefonicznych, zlecanie prac i ich rozliczanie.Wysyłanie korespondencji. Praca na cały etat lub pół etatu w godzinach7:30 - 15:30.
Zarządca Sp. zo.o. - 2017-04-03 - Opole (opolskie)
Oferta dla osób do 30 roku życia. Twórcze myślenie, tworzenie reklam, pozyskiwanie rekalmodawców. Praca w godz: 06:00-14:00, 14:00-22:00.
kontakt przez PUP - 2019-01-18 - Łódź (łódzkie)
- Wykonywanie czynności projektowych pod nadzorem projektanta. Praca w programach MICROSTATION oraz AUTOCAD.- Wynagrodzenie: od 2500 zł/brutto, do uzgodnienia na rozmowie kwalifikacyjnej. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00 lub 8:00-16:00 lub 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe budowlane - specjalizacja budowa dróg. Mile widziane doświadczenie w projektowaniu. Wymagana umiejętność obsługi jednego z programów MICROSTATION lub AUTOCAD. Kontakt e-mail: a.kwiatek (at) egis-poland.com, biuro.katowice (at) egis-polska-inzynieria.com
EGIS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-03 - Katowice (śląskie)
Zakładanie i prowadzenie akt osobowych pracowników szkół i przedszkoli oraz prowadzeniedokumentacji związanej ze stosunkiem pracy, przygotowywanie dokumentacji do konkurów na dyrektorów szkół i przedszkoli, prowadzenie dokumentacji związanej z oceną pracy dyrektorów,przygotowywanie dokumentów z zakresu obsługi kadrowej, tj.: umowy o pracę, zmiany warunków pracy i płacy, przeniesienia dla nauczycieli, świadectwa pracy, pisma w sprawach urlopów i inne),ustalanie uprawnień do nagród jubileuszowych, dodatków za staż pracy, odpraw itp., ustalanie prawa do urlopów wypoczynkowych oraz wymiarów urlopów wypoczynkowych, kompletowanie i przygotowywanie wniosków o wypłatę świadczeń emerytalno-rentowychdo ZUS oraz dokumentacji ubezpieczonych do ustalania kapitału początkowego i o świadczenia kompensacyjne dla nauczycieli, sporządzanie sprawozdań dla urzędu statystycznego, zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników oraz członków rodzin do ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych,składanie miesięcznych i rocznych informacji PEFRON,obsługa spraw socjalnych i prowadzenie kartotek zadłużeń pożyczek mieszkaniowych pracowników,wydawanie zaświadczeń o zatrudnieniu, sporządzanie list wypłat z ZFŚS dla rencistów i emerytów, stawianie delegacji i prowadzenie rejestru delegacji, wprowadzanie danych do bazy Systemu Informacji Oświatowej, obsługa archiwum zwolnionych pracowników, przygotowywanie materiałów planistycznych do sporządzenia planu finansowego szkół i przedszkoli, tj. kalkulacje wynagrodzeń, wypłaty nagród jubileuszowych, odpraw itp. przygotowywanie dokumentacji do archiwizacji.
Miejski Zespół Ekonomiczno Administracyjny w Bolesławcu - 2018-05-17 - Bolesławiec (dolnośląskie)
wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika robót/ budowy branży sanitarnej na podstawie ustawy Prawo budowlane oraz uregulowań wewnętrznych Straży Granicznej;przygotowanie, nadzór nad realizacją oraz rozliczenie realizowanych przez Ośrodek zadań inwestycyjnych, remontowych i prac konserwacyjnych branży sanitarnej,sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia do postępowań przetargowych i udział w postępowaniach przetargowych,przygotowanie zapotrzebowań, zleceń i umów dotyczących zakupu i konserwacji materiałów i urządzeń sanitarnych w tym: klimatyzacji, kotłowni, hydrantów, nadzór nad realizacją tych umów egzekwowanie wynikających z niej należności,Pozostałe pod adresem: www.cos.strazgraniczna.pl
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej - 2020-02-24 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Wykształcenie: średnie; obsługa komputera; prawo jazdy kat. B; zakres obowiązków: praca w dziale obsługi abonenta; przygotowywanie umów, obsługa Abonentów; dwie zmiany; miejsce pracy: teren działania firmy
IMPERIUM Telecom Czesław Chlewicki - 2019-11-22 - Gliwice (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2019-02-01 - Warszawa (mazowieckie)
1.przygotowanie planu i wdrożenie controllingu i budżetowania,2.analizy kontroli kosztów we wszystkich obszarach działalności Grupy Kapitałowej,3.wykorzystywanie narzędzi rachunkowości zarządczej,4.nadzorowanie realizacji budżetu, kontrola wykonania oraz analiza odchyleń,5.raportowanie wskaźników finansowych dla Zarządu,6.controlling sprzedaży i produkcji we wszystkich obszarach działalności Grupy Kapitałowej,7.przygotowywanie analiz i kalkulacji wspierających Zarząd w procesie podejmowania decyzji,8.poszukiwanie możliwości optymalizacji kosztów.
Zakłady Porcelany Stołowej LUBIANA SA - 2016-11-15 - Łubiana (pomorskie)
naliczanie płac, wprowadzanie urlopów, chorobowego, zasiłków, prowadzenie dok. przy zatrudnianiu, zwolnieniu pracowników
kontakt przez PUP - 2017-11-13 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
- Zarządzanie klientami, komunikacja z klientami, kontakt z działem logistyki i produkcją, fakturowanie, udzielanie pomocy klientowi jako główny punkt kontaktu w sprawie jego zamówienia, praca z angielskojęzycznym i francuskojęzycznym klientem.- Godziny pracy: 9:00-17:00.
kontakt przez PUP - 2019-09-13 - Katowice (śląskie)
Montaż stali, wznoszenie murów
kontakt przez OHP - 2016-09-19 - Jawór (świętokrzyskie)
Przygotowywanie ofert handlowych, pozyskiwanie nowych klientów, prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych, realizacja założonych planów sprzedaży, częste wyjazdy handlowe. Miejsce wykonywania pracy - delegacje w kraju i zagranicą.
Fabryka Armatur Głuchołazy s.a. - 2017-04-19 - Głuchołazy (opolskie)