SPECJALISTA DS. LEADOWANIA KREDYTÓW(NR 7081) Bydgoszcz oferta pracy COB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA

Stanowisko: SPECJALISTA DS. LEADOWANIA KREDYTÓW(NR 7081)

Wynagrodzenie: od 15 PLN

Zakres obowiązków: kontakt telefoniczny z potencjalnym klientem w celu zachęcenia do rozmowy nt. produktu finansowego, przekazanie kontaktu do sprzedawcypraca w godz. 8.00-16.00

Data publikacji: 2018-11-13

Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: COB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Grodzka 19, 85-109 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
kontakt telefoniczny z potencjalnym klientem w celu zachęcenia do rozmowy nt. produktu finansowego, przekazanie kontaktu do sprzedawcypraca w godz. 8.00-16.00

Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie/Umowa o świadczenie usług

Zmianowość pracy: nie dotyczy

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 15 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: /h

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. LEADOWANIA KREDYTÓW(NR 7081)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pracownik do spraw kredytów

Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 15 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
kierunek wykształcenia: handel, finanse, bankowość, doświadczenie w handlu, finansach, księgowości, bankowości , motywacja do pracy w formie telefonicznego kontaktu

Nazwa pracodawcy:
COB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Adres pracodawcy:
Grodzka 19, 85-109 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: kontakt tel. w godz. 8.00-16.00: 509 917 060

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Godziny : 8.00-16.00

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz

Gmina pracodawcy: Bydgoszcz

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz

Ulica pracodawcy: Grodzka

Numer budynku pracodawcy: 19

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 4

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw kredytów

Data dodania oferty pracy: 13.11.2018

Oferta pracy ważna do: 01.12.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 13.11.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 13.11.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Z JĘZYKIEM FRANCUSKIM LUB ANGIELSKIM - 3 490 - 4 920 PLN

- Opis stanowiska: Sporządzanie deklaracji podatkowych i sprawozdań dla organów administracji państwowej (sporządzanie oraz składanie deklaracji VAT-7 / VAT-UE / Intrastat). Wspieranie klienta polskiego oraz zagranicznego w prowadzeniu transakcji międzynarodowych od strony podatkowej. Prowadzenie rejestrów dot. deklaracji VAT za pomocą programu informatycznego (wprowadzanie faktur, sporządzanie tabelek podsumowujących). Korespondencja telefoniczna, mailowa oraz pocztowa z Urzędem Skarbowym (składanie oraz redagowanie wniosków / pism / wyjaśnień). Opieka nad funkcjonowaniem biura: odbiór poczty, skanowanie dokumentów, prowadzenie korespondencji mailowej, odbiór połączeń telefonicznych od kontrahentów / administracji. Drobne tłumaczenia.- Firma oferuje: Ciekawą pracę w szybko rozwijającej się firmie międzynarodowejPracę w młodym i dynamicznym zespole; Stały kontakt z językiem francuskim / angielskim; Wynagrodzenie adekwatne do profilu, umiejętności i doświadczenia kandydata; Odpowiednie przygotowanie / szkolenia. - Wynagrodzenie: 3490 do 4920 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, a następnie umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: księgowość, rachunkowość, prawo, ekonomia). Wymagane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Bardzo dobra organizacja czasu pracy, sumienność, dokładność i zaangażowanie. Umiejętność analitycznego myślenia. Samodzielność i odpowiedzialność. Umiejętność pracy w zespole. Znajomość narzędzi MS Office (Word / Excel) oraz przeglądarki internetowej. Praktyczna znajomość deklaracji VAT-7, VAT-UE, pojęcie o transakcjach wewnątrzwspólnotowych oraz doświadczenie na podobnych stanowiskach będzie bardzo cennym atutem. Warunek konieczny: dobra znajomość języka francuskiego lub angielskiego w mowie i w piśmie (preferowany język francuski). Osoby zainteresowane stanowiskiem prosimy o kierowani aplikacji (CV) na adres e-mail: adolski (at) asd-int.com
A.S.D. WORLD TAX ODDZIAŁ W POLSCE - 2017-04-14 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - 2 200 - 3 000 PLN

- Rozwój sieci sprzedaży poprzez utrzymywanie relacji handlowych oraz zdobywanie nowych klientów. Przygotowywanie ofert. Prowadzenie negocjacji handlowych. Doradztwo techniczno-handlowe dla klientów. Analiza rynku i działań konkurencji.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. średnie o profilu technicznym. Min. 2- letnie doświadczenie na stanowisku o profilu handlowym wymagającym umiejętności budowania relacji handlowych w branży technicznej. Mile widziane doświadczenie w branży budowlanej, sanitarnej, HVAC lub pokrewnej. Umiejętność pełnienia roli doradczej wobec klientów w zakresie wyboru produktów. Umiejętność budowania efektywnych relacji handlowych. Nastawienie zadaniowe. Umiejętności negocjacyjne. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2017-03-06 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. LOGISTYKI DREWNA - do 3 486 PLN

praca w godzinach między 07:00, a 22:00; organizacja procesów logistycznych, koordynowanie załadunku pociągów, kontrola jakości i ilości towaru, stały kontakt, budowanie i utrzymywanie partnerskich relacji z klientami oraz podwykonawcami, przygotowanie dokumentów przewozowych, sporządzenie listy wagonowej, wysyłanie raportów oraz dokumentacji fotograficznej, monitorowanie i kontrola realizacji zleceń transportowych, dbanie o dobre imię i prestiż firmy, organizacja procesów logistycznych.Miejsce wykonywania pracy: teren całego kraju oraz Czechy, Słowacja, Niemcy (delegacja).
ECCO WOOD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-02 - Stargard (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI URZĄDZEŃ AKUSTYCZNYCH I OŚWIETLENIOWYCH - od 25 PLN

- Obsługa techniczna imprez (m.in. nagłośnienie, oświetlenie),- Współudział w organizacji imprez- Wykonywanie konserwacji i naprawy sprzętu
Chocianowski Ośrodek Kultury - 2016-12-27 - Chocianów (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SYSTEMÓW - od 2 500 PLN

-wsparcie klientów,-utrzymanie systemu,-wdrażanie systemu.
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY CZĘŚCI - od 3 000 PLN

analiza potrzeb aktualnych i potencjalnych klientów, fakturowanie sprzedaży części i zaopatrzenia, monitorowanie procesu sprzedaży, prowadzenie działu sprzedaży części i zaopatrzenia, dokładna znajomość zagadnień stanowiących przedmiot działań
LEMARPOL - WÓZKI WIDŁOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-22 - Zator (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW (KEY ACCOUNT MANAGER) - do 6 150 PLN

Wykształcenie wyższe ekonomiczne; doświadczenie zawodowe: 5 lat; znajomość jęz. angielskiego (Native Speaker); negocjacje; zakres obowiązków: pozyskiwanie nowych klientów (sprzedaż); jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-12-29 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY PRODUKTÓW I USŁUG E-COMMERCE - od 3 000 PLN

-aktywne pozyskiwanie nowych klientów - budowanie bazy potencjalnych klientów biznesowych pod kątem oferowanych usług - przygotowywanie ofert handlowych oraz prezentacja produktów i usług - sprzedaz produktów i usług internetowych (strony, aplikacje, portale, hosting, usługi marketingowe) - budowanie i pielęgnowanie długotrwałych relacji z klientem -ścisła współpraca z zespołem programistycznym. Praca w godzinach 8-16
e-direct POLSKA Sp. z o.o. - 2016-12-07 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI - 997,4 PLN

Specjalista kontroli jakości
kontakt przez PUP - 2016-09-12 - Kamienica Polska (śląskie)

SPECJALISTA D/S HANDLOWYCH - 3 000 - 3 500 PLN

Aktywne pozyskiwanie klientów,bieżąca obsługa,przygotowywanie ofert handlowych,bieżąca analiza,monitorowanie zapytań ofertowych,praca w systemie CRP,ERP.
Odlewnia Kutno Sp. z o.o. - 2016-11-25 - Kutno (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW TECHNICZNO-HANDLOWYCH. - do 2 800 PLN

Pozyskiwanie zleceń oraz klientów w Polsce, Europie oraz Azji. Wymaganer wykształcenie wyższe techniczne, doświadczenie na podobnym stanowisku, prawo jazdy kat. B. Praca w siedzibie firmy, na terenie Polski, Europy oraz Azji.
kontakt przez PUP - 2016-12-15 - Mysłowice (śląskie)

SPECJALIŚCI DO SPRAW OBSŁUGI PROJEKTÓW (REF. WYNAGR. DLA OS. DO 30 R.Ż.) - od 2 000 PLN

obsługa i nadzór projektów marketingowych; wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA D/S ORGANIZACJI IMPREZ - od 1 850 PLN

zgodne ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Żnin (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. PRZYGOTOWANIA PRODUKCJI BUDOWLANEJ, KOSZTORYSANT -CD - od 3 000 PLN

•przygotowywanie dokumentacji do postępowań przetargowych (kosztorysy, oferty, dokumenty formalne)•analiza postępowania przetargowego (zakres prac, lokalizacja, technologia prowadzonych robót, charakter wynagradzania)•weryfikacja i analiza planu zakupów•przygotowywanie zapytań ofertowych•analiza otrzymanych ofert•zamówienie materiału, sprzętu•przygotowywanie opracowań, zestawień po wykonawczych•negocjacje z dostawcami materiałów i usług•współpraca z działem handlowym w zakresie pozyskanych ofert i warunków ich realizacji•współpraca z kierownikiem budowy/ robót w zakresie dostaw•przygotowywanie i wykonywanie kosztorysów
AKCES BK Sp. z o.o. - 2017-07-28 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI/PRACOWNIK BIUROWY - od 1 850 PLN

Prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów, pomoc w tworzeniu harmonogramu realizacji projektów rekrutacyjnych, przygotowywanie i publikacja ogłoszeń o pracę oraz selekcja napływających aplikacji, budowanie profili osobowościowych, systematyczne zamieszczanie ofert pracy oraz ich efektywne pozycjonowanie, dbanie o pozytywny wizerunek firmy. Dobra znajomość j.niemieckiego, znajomość obsługi komputera oraz poruszania się w środowisku internetowym, samodzielność i dobra organizacja czasu pracy oraz umiejętność pracy w zespole. Firma kontaktuje się telefonicznie z wybranymi kandydatami. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy: rekrutacja (at) scg.biz.pl
SCG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-12 - Rybnik (śląskie)

SPECJALISTA - od 2 500 PLN

Prowadzenie ewidencji wagonowej: naprawczej, eksploatacyjnej, najmu/dzierżawy. Współpraca z klientami w zakresie eksploatacji wagonów-obsługi technicznej. Wyłączanie wagonów do planowanych napraw. Zlecanie napraw okresowych i bieżących. Kontrola stanu technicznego taboru zgodnie z przepisami RID i PKP. Właściwe przygotowanie zbiorników do odbioru TDT.
DB SCHENKER RAIL SPEDKOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-18 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

SPECJALISTA MECHANIK - do 8 000 PLN

Wykształcenie: wyższe techniczne; min. 10 lat pracy w japońskim przedsiębiorstwie produkcyjnym związanym z motoryzacją; znajomość języka japońskiego na poziomie Native Speaker; znajomość urzadzeń służących do produkcji filtrów ceramicznych; zakres obowiązków: nadzór nad prawidłowym instalowaniem i utrzymanie parku maszynowego w zkaładzie NGK w Polsce; sporządzanie raportów do macierzystej spółki z Japonii, utrzymywanie kontaktów z Japońskimi producentami i serwisantami maszyn; organizowanie pracy dla Japońskich serwisantów maszyn oraz dla podwykonawców; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 1 100 PLN

pozyskiwanie i obsługa klientów wietnamskich lub chińskich, prezentowanie produktów i usług, udzielanie informacji, rozwiązywanie problemów
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 800 PLN

Zakres obowiązków:- prowadzenie profesjonalnej sprzedaży wyrobów,- fachowe doradztwo w ramach oferowanych produktów,- realizacja założonej polityki sprzedaży firmy,- prawidłowego prowadzenia wszelkiej dokumentacji sprzedaży,- aktywne pozyskiwanie nowych klientów i utrzymanie dobrych relacji ze stałymi klientami,- bieżąca obsługa i budowanie trwałych relacji z klientem,- dbanie o wysoki image firmy.Wymagania:- wykształcenia min. średniego,- znajomości rynku branży budowlanej,- wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych,- doświadczenia w pracy na analogicznych stanowiskach,- zorientowania na klienta (umiejętność rozpoznawania i zaspokajania jego potrzeb),- umiejętności wpływania na innych oraz argumentacja własnych decyzji,- wysokiego poziomu energii, dynamizmu w działaniu,- samodzielności, odpowiedzialności, uczciwości,- zaangażowania w wykonywaną pracę, determinacji w działaniu,- mobilności, dyspozycyjności,- swobodnego korzystania z technik IT (poczta elektroniczna, MS Office, bazy danych).Oferujemy:- stabilne zatrudnienie w firmie będącej liderem w swojej branży,- atrakcyjne warunki zatrudnienia (stawka od 2 800 zł brutto plus do 50% premii),- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia własnych kwalifikacji, szkolenia,- zdobycie, doświadczenia w pracy na odpowiedzialnym stanowisku,- ciekawa praca w dynamicznym zespole.
BRUK-BET Sp. z o. o. - 2017-08-17 - Racibórz (śląskie)

POMOC KUCHARZA - 997,4 PLN

wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)

SPECJALISTA DS.INFORMATYCZNYCH-ADMINISTRATOR SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH W REFERACIE INFORMATYCZNYM WYDZIAŁU ORGANIZACJI URZĘDU - od 2 400 PLN

Ogólna charakterystyka: Realizowanie zadań merytorycznych polegających na administrowaniu systemami informatycznymi.Ważniejsze zadania:- pełnienie obowiązków Administratora Systemów Informatycznych użytkowanych w Urzędzie Miejskim w Słupsku;- wsparcie użytkowników sieci lokalnej i obsługa zgłoszeń o wsparcie dla użytkowników (Help Desk);- administracja systemami informatycznymi funkcjonującymi w ramach Urzędu Miejskiego w Słupsku ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa zgromadzonych danych oraz sprzętu;- zapewnienie bezpieczeństwa danych cyfrowych przechowywanych w ramach infrastruktury teleinformatycznej Urzędu Miejskiego w Słupsku;- zapewnienie ciągłości działania krytycznych systemów informatycznych utrzymywanych przez Urząd Miejski w Słupsku;- pomoc pracownikom Urzędu Miejskiego w Słupsku w zakresie eksploatacji sprzętu i oprogramowania;- konfigurowanie serwerów i stacji roboczych oraz urządzeń i programów niezbędnych do realizowania usług sieciowych;- administrowanie siecią teleinformatyczną Urzędu Miejskiego w Słupsku;- analizowanie i usuwanie usterek w systemach informatycznych Urzędu Miejskiego w Słupsku;- nadzorowanie wykonania kopii bezpieczeństwa danych oraz zabezpieczanie nośników z kopiami zapasowymi;- współpraca z dostawcami sprzętu komputerowego, opiekunami serwisowymi itp.; - zarządzanie, monitorowanie oraz rozwój sieci teleinformatycznej;- zapewnienie prawidłowego funkcjonowania sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych, oprogramowania na stanowiskach pracy Urzędu Miejskiego w Słupsku;- dokumentowanie procedur zarządzania usługami realizowanymi przez systemy teleinformatyczne;- prowadzenie dokumentacji inwentaryzacyjnej oprogramowania;- prowadzenie analizy ryzyka bezpieczeństwa informacji;- zarządzanie incydentami w obszarze bezpieczeństwa informacji;- nadzór nad ewidencją sprzętu i oprogramowania eksploatowanego w Urzędzie Miejskim;- współpraca z jednostkami zależnymi i spółkami w zakresie rozwoju systemu IT i elementów koncepcji Smart City.Wynagrodzenie " od 2400,00 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji"
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-05-10 - Słupsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. WYNAJMU SAMOCHODÓW - od 2 050 PLN

Kontakty z klientami, przygotowywanie ofert, przyjmowanie i administrowanie rezerwacji, rozmowy telefoniczne z Klientami, obsługa systemu CRM, obsługa procesu wynajmu, obsługa floty samochodowej, doradzanie klientom. Praca w Bielsku-Białej, w godzinach pomiędzy 8.00 a 18.00.
DELTEKS SP. Z O. O. - 2016-07-14 - Bielsko-Biała (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 100 PLN

wprowadzanie zamówień do bazy handlowej, wystawianie dokumentacji handlowej, stała opieka nad istniejącami klientami, obsługa telefoniczna i mailowa klientów, wsparcie działu handlowego
GLASS4CARS SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-10-18 - Trzebinia (małopolskie)

SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY - od 2 800 PLN

Prowadzenie działań promocyjnych, marketingowych oraz sprzedaży instrumentów muzycznych i akcesoriów muzycznych. Praca w biurze w Kętach oraz w terenie, w godz. 9-17.00.
SILESIA MUSIC CENTER SP. Z O. O. - 2018-01-02 - Kęty (małopolskie)

SPECJALISTA IT (ENG: TECH LEAD) - do 6 120 PLN

Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. Analiza i ocena projektów przetwarzania informacji. Wykonywanie ekspertyz, kierowanie pracami analitycznymi. Diagnozowanie projektów, modernizacja.Praca we Wrocławiu na okres 3 lat do 14.08.2021r.Sala H
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Wrocław (dolnośląskie)

PRACOWNIK BIUROWY - 997,4 PLN

wg programu
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Chodzież (wielkopolskie)


Wybierz powiat