SPECJALISTA DS. ŁĄCZNOŚCI W DZIALE ŁĄCZNOŚCI Opole oferta pracy TAURON Dystrybucja S.A.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ŁĄCZNOŚCI W DZIALE ŁĄCZNOŚCI
Wynagrodzenie: od 3 600 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie eksploatacji systemów infrastruktury telekomunikacyjnej i łączności oraz wykonywanie konfiguracji urządzeń i systemów łączności. Prowadzenie i przechowywanie dokumentacji technicznej i eksploatacyjnej, protokołów zabiegów eksploatacyjnych, ewidencji systemów i urządzeń telekomunikacji zgodnie z obowiązującymi przepisami. Obsługa incydentów, awarii i realizacja usług zgłaszanych przez klientów. Udział w pracach związanych z usuwaniem złożonych uszkodzeń i awarii. Przygotowanie dokumentacji w zakresie systemów i urządzeń infrastruktury teleinformatycznej. Udział w odbiorach technicznych aparatury i obiektów inwestycyjnych. Udział w projektach inwestycyjnych, w tym sporządzanie wycen realizacji prac, specyfikacji warunków zamówienia oraz wykonywanie dokumentacji technicznej obiektów i urządzeń w zakresie inwestycyjnym. Administrowanie systemami infrastruktury telekomunikacyjnej i łączności. Opracowywanie raportów i sprawozdań na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne Spółki, praca w godz. 7-15.
Data publikacji: 2020-07-13
Lokalizacja: Opole (opolskie)
Pracodawca: TAURON Dystrybucja S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Waryńskiego 1, 45-047 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie eksploatacji systemów infrastruktury telekomunikacyjnej i łączności oraz wykonywanie konfiguracji urządzeń i systemów łączności. Prowadzenie i przechowywanie dokumentacji technicznej i eksploatacyjnej, protokołów zabiegów eksploatacyjnych, ewidencji systemów i urządzeń telekomunikacji zgodnie z obowiązującymi przepisami. Obsługa incydentów, awarii i realizacja usług zgłaszanych przez klientów. Udział w pracach związanych z usuwaniem złożonych uszkodzeń i awarii. Przygotowanie dokumentacji w zakresie systemów i urządzeń infrastruktury teleinformatycznej. Udział w odbiorach technicznych aparatury i obiektów inwestycyjnych. Udział w projektach inwestycyjnych, w tym sporządzanie wycen realizacji prac, specyfikacji warunków zamówienia oraz wykonywanie dokumentacji technicznej obiektów i urządzeń w zakresie inwestycyjnym. Administrowanie systemami infrastruktury telekomunikacyjnej i łączności. Opracowywanie raportów i sprawozdań na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne Spółki, praca w godz. 7-15.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. ŁĄCZNOŚCI W DZIALE ŁĄCZNOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Opole
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 16
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Opole
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1661
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Opole
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: konsultant do spraw systemów teleinformatycznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, elektryczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), elektryczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie: elektryczne, IT, telekomunikacja, teleinformatyka, 1 rok doświadczenia w obszarze IT, telekomunikacji, teleinformatyki, świadectwo kwalifikacji E, wymagana wiedza z zakresu urządzeń i systemów telekomunikacyjnych i teleinformatycznych, umiejętność czytania dokumentacji technicznej w zakresie telekomunikacji, dobra znajomość obsługi pakietu Ms Office i środowiska Windows w zakresie obsługi, znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym ze znajomością terminologii teleinformatycznej, budowanie partnerstwa, proponowanie ulepszeń, dążenie do osiągania wyników, podejmowanie decyzji, stałe doskonalenie się. Preferowane: 2 lata doświadczenia w obszarze IT, telekomunikacji, teleinformatyki, świadectwo kwalifikacyjne D, doświadczenie w zakresie eksploatacji lub montażu i uruchamiania urządzeń telekomunikacyjnych / teleinformatycznych.
Nazwa pracodawcy: TAURON Dystrybucja S.A.
danePracodawcy_nip: 6110202860
danePracodawcy_regon: 230179216
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Adres pracodawcy:
Waryńskiego 1, 45-047 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, formularz aplikacyjny znajduje się pod adresem: https://hr.tauron.pl/candidate/CandidateApplication.aspx?id=4748
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 16
Powiat pracodawcy: m. Opole
danePracodawcy_kodPowiatu: 1661
Gmina pracodawcy: Opole
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Opole
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0965016
Ulica pracodawcy: Waryńskiego
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|251102
Zawód wykonywany przez pracownika: konsultant do spraw systemów teleinformatycznych
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 13.07.2020
Oferta pracy ważna do: 13.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 13.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 13.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?bd1db7ea337884c166e1f378d1806b7c
Podobne oferty pracy
1. Kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników.2. Prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz urlopów.3. Prowadzenie dokumentacji ubezpieczeniowej.4. Sporządzanie: list płac, deklaracji podatkowych, dokumentów rozliczeniowych i zgłoszeniowych do ZUS, deklaracji do PFRON i sprawozdań do GUS.5. Wykonywanie innych czynności oraz poleceń bezpośredniego przełożonego.
Regionalna Grupa Detaliczna Sp. z o.o. - 2018-07-10 - Tarnów (małopolskie)
pracownik biurowo-terenowy
POWIATOWA STACJA SANITARNO EPIDEMIOLOGICZNA - 2018-03-22 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie spraw związanych z marketingiem w firmie
PSS SPOŁEM w Lubinie - 2016-11-03 - Lubin (dolnośląskie)
przygotowanie dokumentacji przetargowej pod względem formalno-prawnym, w tym ustalenie zakresu merytorycznego przygotowanych treści zapytań ofertowych i SIWZ, współpraca z Inżynierem Kontraktu i kopalniami w zakresie przygotowania zapytań ofertowych i SIWZ oraz sprawozdań i raportów na potrzeby Zarządu, rady Nadzorczej oraz Ministra Skarbu Państwa, we współpracy z Inżynierem Kontraktu i kopalniami przygotowanie odpowiedzi i wyjaśnień na składane przez oferenta zapytania, kompleksowa obsługa przetargów
Jastrzębskie Zakłady Remontowe Spółka z o.o. - 2017-10-02 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
obsługa klientów w biurzeprzygotowywanie ofertpodpisywanie umówkoordynacja zamówień i montażypozyskiwanie klientów
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Cieszyn (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-07-26 - Warszawa (mazowieckie)
Administrowanie sal szkoleniowych, badanie, analizowanie i określanie potrzeb szkoleniowych osób i organizacji, wsparcie realizacji szkoleń, realizacja i wsparcie organizowanych eventów HR-owych, prowadzenie i wprowadzanie dokumentacji szkoleniowej w systemie komputerowym
kontakt przez PUP - 2019-04-17 - Mielec (podkarpackie)
wg stanowiska, praca na składzie kostki brukowej
Firma Handlowo - Usługowa ZIBUD-BRUK Zając Ewa Kamienica 282 - 2016-05-13 - Kamienica (małopolskie)
Prace brukarskie.
kontakt przez PUP - 2020-10-19 - Zbąszyń (wielkopolskie)
Rejestracja zapytań ofertowych w systemie, kontakt z klientem na etapie przygotowania oferty, sporządzanie kosztorysu zadania według wzoru, przygotowanie zapytań ofertowych do wyceny materiałów, analiza otrzymanych ofert, analiza dokumentacji przetargowej, przygotowanie ofert.
Przedsiębiorstwo Robót Montażowo Inwestycyjnych Promontin sp zo.o. - 2017-03-15 - Kielce (świętokrzyskie)
-
WOST S.A. - 2017-07-21 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
strzyżenie włosów
Salon Fryzjerski "STYL" Bieńkowski Lucjan - 2016-03-02 - Iława (warmińsko-mazurskie)
dekorowanie ozdób choinkowych, kompletowanie wyrobów zgodnie z zamówieniem
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Złotoryja (dolnośląskie)
zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Tczew (pomorskie)
wsparcie starszego specjalisty ds. zakupów w prowadzeniu magazynu, zamówień, zbieranie ofert Wymagania: wykształcenie średnie, znajomość zagadnień technicznych, logistyki magazynowej, biegła obsługa komputera, dokładność prowadzenia dokumentacji
BMTI Sp. z o.o. - 2017-12-05 - Komorniki (dolnośląskie)
1.Realizacja bieżącej i wszechstronnej obsługi zagranicznych (Rosja i Białoruś) kontrahentów spółki, w szczególności dotyczącej monitorowania prawidłowego przebiegu zawartych transakcji handlowych z uwzględnieniem obsługi formalnej (dokumenty w języku białoruskim i rosyjskim), dbałości o precyzyjność danych dotyczących tychże transakcji 2.Nawiązywanie kontaktów z nowymi kontrahentami (rosyjsko- i białoruskojęzycznymi), działania mające na celu prawidłową i bezzwłoczną reakcję na zapytania ze strony klientów 3. Bieżące wysyłanie aktualnych ofert handlowych ( w języku białoruskim i rosyjskim) do współpracujących kontrahentów spółki, jak również nowych kontrahentów 4.Poszerzenie bazy danych kontrahentów poprzez m.in.: poszukiwania podmiotów handlowych w celu oferowania im towarów oferowanych przez spółkę 5.Utrzymywanie bieżącego i stałego kontaktu z kontrahentami spółki m.in. poprzez wysyłanie im ofert towarowych (w języku rosyjskim i białoruskim) w celu zapewnienia najwyższej jakości usług, kontakty osobiste zarówno w zakładzie pracy jak również w siedzibach klientów (klienci rosyjsko- i białoruskojęzyczni), uczestnictwo w imprezach handlowych (m. in. o statusie targów, konferencji) w uzgodnieniu z przełożonymi 6.Uczestnictwo w szkoleniach organizowanych lub zalecanych przez spółkę 7.Realizacja założonych planów sprzedaży oraz prawidłowe raportowanie z ich realizacji (m.in.: poprzez okresowe tworzenie periodycznych raportów) 8.Szybkie i sprawne rozwiązywanie bieżących problemów wynikających z funkcjonowania spółki, w tym uwzględnieniem konieczności załatwiania spraw w urzędach państwowych, kontakty (w językach rosyjskim i białoruskim) w z zewnętrznymi podmiotami spółki w sposób spójny z polityką spółki 9.Negocjowanie ( w językach rosyjskim i białoruskim ) kontraktów oraz warunków współpracy w zakresie zleconym przez przełożonych 10.Dbanie o wizerunek spółki wynikający z kontaktów międzyludzkich, prawidłowa obsługa klientów, dostosowanie ubioru do wagi pełnionej funkcji 11.Prawidłowa komunikacja i przekazywanie danych w strukturze wewnętrznej spółki (wobec innych działów ) 12.Wykonywanie innych poleceń służbowych przełożonych, dotyczących pracy, mogących być uszczegółowieniem opisanych wyżej obowiązków 13.Wykonywanie merytorycznych czynności, związanych z realizacją powyżej wymienionych obowiązków z uwzględnieniem systemu CRM
kontakt przez PUP - 2016-11-16 - Białystok (podlaskie)
Pobieranie prób i materiałów wyjściowych, wykonywanie analiz laboratoryjnych, prowadzenie dokumentacji. Praca w godzinach: 06:00-14:00.
Krakowskie Zakłady Zielarskie "HERBAPOL" w Krakowie S.A. - 2018-12-07 - Wadowice (małopolskie)
Organizowanie, planowanie i kierowanie działalnością Obwodowego Urzędu oraz nadzór nad realizacją prac, a także sporządzanie sprawozdań z działalności Obwodowego Urzędu, dobór pracowników do określonych zadań w Obwodowym Urzędzie, nadzór nad podnoszeniem ich kwalifikacji zawodowych, wnioskowanie do Dyrektora o uzupełnienie i modernizacje wyposażenia technicznego, dbałość o właściwy stan techniczny nieruchomości i wyposażenia, zapewnienie dbałości o interes Skarbu Państwa w zakresie dochodów i wydatków oraz ścisła współpraca w tym zakresie ze służbami finansowymi Okręgowego Urzędu, celowe i oszczędne gospodarowanie środkami finansowymi przeznaczonymi na działalność Obwodowego Urzędu oraz prawidłowe i racjonalne gospodarowanie powierzonym mieniem, współpraca z komórkami organizacyjnymi Okręgowego Urzędu, zapewnienie porządku, dyscypliny pracy, bezpiecznych i higienicznych warunków pracy, ochrony ppoż i technicznego zabezpieczenia mienia, zapewnienie właściwej gospodarki stemplami i naklejkami legalizacyjnymi, prowadzenie ewidencji pobierania, wydawania i rozliczania mandatów karnych, wykonywanie zadań związanych z systemem zarządzania, wykonywanie zadań w zakresie obronności kraju oraz przestrzegania wymogów wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych i ochronie informacji niejawnych, reprezentowanie Obwodowego Urzędu i współdziałanie z administracją publiczną w zakresie działania Obwodowego Urzędu. Kontakt z pracodawcą telefoniczny. Oferta dostępna w sali C,B,H,D
Okręgowy Urząd Miar Wrocław - 2016-01-12 - Wrocław (dolnośląskie)
szczsegóły bna stronie www.zdp.ostróda.pl w zakladce ogłoszenia o prace
Zarząd Dróg Powiatowych w Ostródzie - 2017-02-20 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Aktywne pozyskiwanie klientów, bieżąca analiza rynku pod kontem potencjalnych klientów, identyfikowanie potencjalnych możliwości biznesowych u klientów.
kontakt przez PUP - 2017-01-12 - Zabrze (śląskie)
- marketing dla sklepów internetowych i stacjonarnych- sprzedaż produktów na serwisach aukcyjnych oraz innych platformach sprzedaży- przygotowanie projektów graficznych- przygotowanie nadruków i haftów - personalizacji odzieży i obuwia i akcesoriów- opieka nad serwisami społecznościowymi i bloga- tworzenie tekstów promocyjnych i opisów produktów- wykonywanie zdjęć produktów- zarządzanie kampaniami reklamowymi- wspólne tworzenie i realizacja strategii marketingowej- realizacja ustalonych celów- optymalizacja efektywności poszczególnych działań- wspólne tworzenie procedur i procesów - analiza efektywności działań- przygotowywanie raportów
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2018-11-07 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-27 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie kompleksowej dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z aktualnymi przepisami z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i podatków.Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac, deklaracji rozliczeniowych i zgłoszeniowych ZUS, PIT, PFRON, itp. Rozliczanie zasiłków chorobowych, opiekuńczych, macierzyńskich itp.Prowadzenie bieżących spraw związanych z zatrudnieniem m.in. umowy o pracę, umowy cywilno-prawne, aneksy do umów, urlopy, zwolnienia lekarskie, badania lekarskie, wystawianie zaświadczeń, świadectw pracy.Prowadzenie akt osobowych.Sporządzanie i wysyłanie dokumentacji przez Platformę Usług Elektronicznych ZUS PUE (Z-3, ZAS-12, US-3).
Biuro Rachunkowe Justyna Lesiuk - 2020-07-27 - Płock (mazowieckie)
Ogólny zakres obowiązków:1. Księgowanie dowodów księgowych w systemie FK.2. Dokonywanie opisu merytorycznego faktur i rachunków.3. Przygotowywanie przelewów.4. Sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych.5. Prowadzenie spraw dotyczących przekazywania dotacji jednostkom samorząduterytorialnego i ich rozliczanie.6. Opracowywanie preliminarzy wydatków wyborczych.7. Obsługa budżetu w systemie Trezor dotycząca zapotrzebowania na środki budżetowe,zarządzania harmonogramem wydatków budżetowych, wniosków i decyzjibudżetowych.8. Prowadzenie ewidencji środków trwałych.9. Praca w systemie płacowym i systemie ZUS PŁATNIK w zakresie wynagrodzeńi umów zleceń (wprowadzanie danych zleceniobiorców, zgłoszenie do ubezpieczeń,wyrejestrowanie z ubezpieczeń).10. Rozliczanie umów zleceń i należności finansowych urzędników wyborczych.Termin i miejsce składania dokumentów:Dokumenty należy przesłać w terminie do 19 października 2020 r. (liczy się data wpływu)na adres mailowy: wro-magdalena.kaszuba (at) kbw.gov.pl lub dostarczyć do siedzibyDelegatury: Krajowe Biuro Wyborcze Delegatura we Wrocławiuul. Podwale 2850-040 Wrocławw zamkniętej kopercie z dopiskiem Nabór na stanowisko księgowego.Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (71) 344-62-93.
Krajowe Biuro Wyborcze Delegatura we Wrocławiu - 2020-10-07 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie kadr i ZUS w programie PŁATNIK
kontakt przez PUP - 2017-02-28 - Raciborowice Górne (dolnośląskie)
Doradztwo w zakresie rozliczania projektów, przeprowadzenie procesu naboru wniosków, monitorowanie wdrażania lsr oraz przeprowadzenie działań ewaluacyjnych.
STOWARZYSZENIE "DOLINA NOTECI" - 2016-06-03 - Chodzież (wielkopolskie)
prowadzenie strony internetowej
kontakt przez PUP - 2019-07-04 - Sosnowiec (śląskie)
Obsługa turystów, przyjmowanie płatności, aktywne pozyskiwanie nowych apartamentów do sieci, kontakt z partnerami firmyPraca na umowę o pracę od 9 do 17 w Kołobrzegu.
SUN & SNOW Sp. z o.o. - 2017-08-08 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Warszawa (mazowieckie)
1. Monitorowanie rynku w zakresie możliwości pozyskiwania środków z funduszy zewnętrznych.2. Przygotowywanie wniosków / aplikacji w sprawach pozyskiwania funduszy zewnętrznych.3. Prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej w zakresie pozyskiwania środków.4. Bieżąca obsługa administracyjna projektów pod względem przepływu dokumentów oraz ich archiwizowania..5. Przygotowywanie sprawozdań, wniosków o płatność, harmonogramów płatności i rozliczeń.6. Organizowanie i prowadzenie działań w zakresie promocyjno - informacyjnych realizowanych projektów.7. Współdziałanie z jednostkami organizacyjnymi, komórkami Ośrodka Kultury oraz instytucjami w zakresie prowadzonych spraw.
OŚRODEK KULTURY W BRZESZCZACH - 2016-09-12 - Brzeszcze (małopolskie)