SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Wieprz oferta pracy SM LOGISTIC Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie pełnej księgowości,KPIR,księgowanie faktur sprzedaży,zakupu,raportów kasowych i wyciągów bankowych,prowadzenie rejestrów śr.trwałych,rozliczanie międzyokresowe kosztów,sporządzanie sprawozdań GUS oraz deklaracji podatkowych VAT i CIT.PRACA W GODZ.7-15, NA OKRES PRÓBNY 3M-CE Z MOŻLIWOŚCIĄ PRZEDŁUŻENIA. Kontakt osobisty,tel:662212121,CV:rekrutacja (at) smlogistic.com.pl.
Data publikacji: 2019-03-01
Lokalizacja: Wieprz (małopolskie)
Pracodawca: SM LOGISTIC Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Biała Droga 107, 34-122 Wieprz, powiat: wadowicki, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie pełnej księgowości,KPIR,księgowanie faktur sprzedaży,zakupu,raportów kasowych i wyciągów bankowych,prowadzenie rejestrów śr.trwałych,rozliczanie międzyokresowe kosztów,sporządzanie sprawozdań GUS oraz deklaracji podatkowych VAT i CIT.PRACA W GODZ.7-15, NA OKRES PRÓBNY 3M-CE Z MOŻLIWOŚCIĄ PRZEDŁUŻENIA. Kontakt osobisty,tel:662212121,CV:rekrutacja (at) smlogistic.com.pl.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Wynagrodzenie 2250 zł brutto(do uzgodnienia)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wieprz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wadowicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wieprz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.03.2019
Data zakończenia pracy: 07.06.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Księgowy (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: obsługa programu Symfonia
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie min. średnie, 2 lata doświadczenia w księgowości (pełna księgowość), mile widziane doświadczenie w biurze rachunkowym, pożądana znajomość programu FK Tema Komputer, środki trwałe, Symfonia (znajomość zagadnień z księgowaniem oraz z cenami transferowymi), znajomość międzynarodowych standardów rachunkowości, mile widziane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: SM LOGISTIC Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wadowicach
Adres pracodawcy:
Biała Droga 107, 34-122 Wieprz, powiat: wadowicki, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: wadowicki
Gmina pracodawcy: Wieprz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wieprz
Ulica pracodawcy: Biała Droga
Numer budynku pracodawcy: 107
Profil działalności pracodawcy: Transport drogowy towarów
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wadowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 01.03.2019
Oferta pracy ważna do: 28.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 01.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 01.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
– dokumentacja pracownicza (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy);– umowy o pracę, wypowiedzenia umów o pracę, wystawianie świadectw pracy;– umowy cywilnoprawne (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców;– listy płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych; rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie;– deklaracje do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON;– delegacje pracownicze; ewidencja zwolnień lekarskich– plany urlopowe, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych;– badania okresowe pracowników; organizowanie i nadzór nad szkoleniami BHP– zaświadczenia o zatrudnieniu i zarobkach; udzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych;– wsparcie procesu rekrutacji.
SUN PROJECT SP. Z O.O. - 2018-09-13 - Legnica (dolnośląskie)
pomoc przy obsłudze klientów
kontakt przez PUP - 2018-10-22 - Bytom (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-02-06 - Warszawa (mazowieckie)
Kontakt z klientem, przygotowywanie ofert handlowych
B.O.B. Aleksandra Grądziel - 2017-04-07 - Lipiny (łódzkie)
kontakt z kontrahentami
kontakt przez PUP - 2018-11-02 - Wyrzysk (wielkopolskie)
1.Udzielanie wszechstronnej informacji i świadczenie doradztwa rolnikom i innym mieszkańcom obszarów wiejskich w zakresie: - opłacalności produkcji rolnej, przedsiębiorczości, marketingu produktów rolno-spożywczych i środków do produkcji rolnej.2. Prowadzenie przy współpracy ze specjalistami branżowymi kalkulacji jednostkowych kosztów produkcji rolniczej.3. Świadczenie doradztwa i bezpośrednia pomoc w sporządzaniu wniosków dla wnioskodawców i beneficjantów funduszy strukturalnych oraz kredytowania przedsięwzięć inwestycyjnych na obszarach wiejskich.4. Świadczenie pomocy merytorycznej, w tym działalności szkoleniowej dla pracowników terenowych PODR w zakresie zagadnień ekonomiki rolnictwa, przedsiębiorczości, marketingu, kredytowania i funduszy strukturalnych itp.
Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Lubaniu - 2017-02-20 - Gdańsk (pomorskie)
Profesjonalna obsługa klientów,realizacja polityki handlowej firmy,tworzenie ofert oraz negocjowanie warunków handlowych.
Kutnowskie Zakłady Drobiarskie Exdrob S.A. Kutno - 2017-04-13 - Kutno (łódzkie)
pomiar i monitorowanie ryzyka finansowegodokonywanie analiz ryzyka finansowegowykonywanie sprawozdańweryfikacja procedurpromowanie i reprezentowanie banku
Bank Spółdzielczy w Ustroniu - 2017-01-17 - Ustroń (śląskie)
Ocena modeli biznesowych, kontrola finansowa wszystkich transakcji klienta. Bezpośredni kontakt z klientem hiszpańskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Łódź (łódzkie)
prowadzenie kadr, naliczanie wynagrodzeń, prowadzenie rozliczeń względem ZUS
KDIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-11 - Biała Podlaska (lubelskie)
do uzgodnienia
Rafabet Sp. z o.o. - 2017-11-27 - Radom (mazowieckie)
przewóz przesyłek kurierskich
Balicki Waldemar Grzegorz w Ciechanowie - 2018-09-06 - Ciechanów (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2015-11-23 - Jawor (dolnośląskie)
- Obsługa sprzedaży, monitoring realizacji zamówień, nadzór nad bazą klientów, działania z zakresu obsługi biura sprzedaży (w tym fakturowanie), prowadzenie korespondencji handlowej, przygotowanie dokumentów sprzedażowych, dostawczych, z zakresu obsługi posprzedażowej.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe lub min. średnie z zakresu inżynierii sprzętu medycznego, ekonomii, handlu, marketingu, fizjoterapii i rehabilitacji lub biomechaniki. Mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowisku specjalista ds. handlowych. Wymagane umiejętności komunikacyjne. Znajomość obsługi komputera: edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, podstawy obróbki graficznej. Łatwość poruszania się w sieci internet. Umiejętność redakcji tekstów. Zdolność przygotowania i przeprowadzania działań logistycznych z zakresu organizacji i przygotowania realizacji zamówień. Obowiązkowość, skrupulatność, dbałość o szczegóły, rzetelność. Cennym atutem będzie znajomość i zainteresowanie branżą wyrobów medycznych. Mile widziana znajomość podstaw html. Wymagana znajomość języka angielskiego w stopniu średnio zaawansowanym B1 w mowie i piśmie. Kontakt telefoniczny (Tel.:32-252-67-56) w godzinach 8:00-16:00 lub e-mail: biuro (at) innow.pl
INNOW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-03-01 - Katowice (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 8-16; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-16
FACH PAK Sławomir Budrewicz - 2017-10-31 - Słupsk (pomorskie)
Stosowanie narzędzi promocji PR i reklamy, wdrażanie planów promocji, systemów zarządzani treścią, badania atrakcyjności branż, wyborów konsumenckich, raporty badawcze i analiza danych źródłowych, tworzenie ankiet itp.
Józef Kurek "KARPOL" Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe Zamieście 165 - 2017-03-09 - Zamieście (małopolskie)
Specjalista do spraw logistyki
kontakt przez PUP - 2019-02-22 - Sokółka (podlaskie)
jw.
Delphi BDU s. j. Dymowska-Moussa, Grabowska-Wawrzeniecka - 2016-12-13 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie potraw typu fast food, obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej.
EMO MARKET Wojciech Jach, Krzysztof Kuklicz Sp.c. - 2017-10-19 - Niepołomice (małopolskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Profesjonalna obsługa klienta, prawidłowe rejestrowanie towarów w systemie kasowym, obsługa transakcji różnymi formami płatności.
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Rumia (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe ekonomiczne, umiejętności: obsuga programów komputerowych, znajomość rynku Europy Wschodniej (rekrutacja pracowników- branża budowlana), doświadczenie zawodowe: min. 4 lata na w/w stanowisku, znajomość j. ukraińskiego, rosyjskiego biegle. Ogolny zakres obowiązków: prowadzenie naboru pracowników z rynku Europy Wschodniej, weryfikacja uprawnień oraz umiejętności zawodowych, prowadzenie tłumaczeń.
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Lublin (lubelskie)
rekrutacja pracowników z Polski i Ukrainy
WOJ-KAT Sp. z o.o. - 2017-09-01 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Sprzedaż części samochodowych.
Centrum Części Samochodowych Ford Michał Goździewski - 2016-07-25 - Starogard Gdański (pomorskie)
sprzedaż towarów
SUNGBOO Sp. z o.o w Chełmie - 2017-09-09 - Chełm (lubelskie)
aktywna sprzedaż, pozyskiwanie nowych klientów, wyjazdy spotkania z dotychczasowymi i potencjalnymi klientami, udział w targach
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Czarnowice (lubuskie)
Sporządzanie wycen stolarki aluminiowej i PCV -weryfikacja kosztorysów pod względem merytorycznym i finansowym - budowanie długotrwałej relacji biznesowych z klientem
Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowo - Usługowe "NITUS ALUMINIUM" s.c - 2017-05-14 - Drużków Pusty (małopolskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-01-16 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie pełenj księgowości oraz dokumentacj kadrowej pracowników
Fundacja Rozwoju Warmii i Mazur - 2018-03-26 - Iława (warmińsko-mazurskie)
kompleksowa obsługa klientów sklepu stacjonarnego i internetowego, budowanie i podtrzymywanie pozytywnych relecji z klientami, wystawianie paragonów oraz faktur, udzielanie informacji o towarach/produktach w sklepie, doradzanie klientom w sprawie doboru odpowiedniego produktu dla klienta, prezentowanie klientom oferty handlowej firmy, przygotowywanie promocji sprzedażowych, dbanie o odpowiednią ekspozycję w sklepie stacjonarnym, obsługa reklamacji oraz zwrotów, obsługa paneli sprzedażowych i konta allegro, realizacja zamówień internetowych, nadzorowanie zamówień towaru, aktualizacja opisów produktów na stronie www, przyjmowanie i sprawdzanie dostaw towaru, tworzenie contentu na stronę internetową oraz do mediów społecznościowych, sporządzanie raportów na temat sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Chełm (lubelskie)