SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Lublin oferta pracy SMB Consulting Sebastian Bochyński
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: •Księgowanie dokumentów oraz nadzór nad ewidencją księgową zgodnie z zasadami określonymi w Ustawie o Rachunkowości i przepisach podatkowych, •Prowadzenie ewidencji księgowych, w szczególności ewidencji dla potrzeb VAT, oraz ich uzgadnianie z kontami księgi głównej, •Dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych, głównie kosztowych: krajowych i zagranicznych, •Prowadzenie spraw rachunkowych i bieżącej księgowości klientów, •Pełna obsługa kadrowo – płacowa, •Oferowanie klientom rozwiązań optymalizujących ich kwestie podatkowe i księgowe, •Współpraca z instytucjami zewnętrznymi: urzędy, firmy leasingowe, banki i inne.
Data publikacji: 2020-09-22
Lokalizacja: Lublin (lubelskie)
Pracodawca: SMB Consulting Sebastian Bochyński
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:SŁOMKOWSKIEGO 6/87, 20-492 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
•Księgowanie dokumentów oraz nadzór nad ewidencją księgową zgodnie z zasadami określonymi w Ustawie o Rachunkowości i przepisach podatkowych, •Prowadzenie ewidencji księgowych, w szczególności ewidencji dla potrzeb VAT, oraz ich uzgadnianie z kontami księgi głównej, •Dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych, głównie kosztowych: krajowych i zagranicznych, •Prowadzenie spraw rachunkowych i bieżącej księgowości klientów, •Pełna obsługa kadrowo – płacowa, •Oferowanie klientom rozwiązań optymalizujących ich kwestie podatkowe i księgowe, •Współpraca z instytucjami zewnętrznymi: urzędy, firmy leasingowe, banki i inne.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0663
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lublin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
warunkiPracyIPlacy_nrLokalu: 87
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.10.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
sporządzanie rozliczeń podatkowych CIT, PIT, VAT
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Excel w praktyce finansowej
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: OBSŁUGA PROGRAMU COMARCH OPTIMA
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : Posiadanie certyfikatów potwierdzających umiejętności praktyczne i wiedzę będzie dodatkowym atutem.[Umiejętność 1] : Znajomość przepisów z zakresu ustawy o rachunkowości, wysokie zdolności analityczne, Dyspozycyjność i terminowość[Inne] : Otwartość na innowacje, dobra orientacja w najnowszych trendach technologicznych. Stałe pogłębianie wiedzy z danejspecjalizacji (szeroka wiedza o produktach i technologiach).
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 4
Nazwa pracodawcy: SMB Consulting Sebastian Bochyński
danePracodawcy_nip: 7122190672
danePracodawcy_regon: 430832800
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
ANTONIEGO SŁOMKOWSKIEGO 6/87, 20-492 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06
Powiat pracodawcy: m. Lublin
danePracodawcy_kodPowiatu: 0663
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Lublin
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0954700
Ulica pracodawcy: ANTONIEGO SŁOMKOWSKIEGO
Numer budynku pracodawcy: 6
danePracodawcy_nrLokalu: 87
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|241190
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 22.09.2020
Data dodania oferty pracy: 22.09.2020
Oferta pracy ważna do: 31.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 22.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 22.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?60f18c5dcc7c879f7963ede27e3141e0
Podobne oferty pracy
do najważniejszych zadań zawodowych specjalisty ds.reklamy należy pozyskiwanie nowych klientów i współpraca ze stałymi klientami przytworzeniu strategii reklamowej i jej realizacji oraz przeprowadzanie rozliczeńfinansowych dotyczących realizowanego projektu, a także czasem badanieskuteczności reklamy
Sp.z o.o.Lexsstal - 2019-05-14 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
opracowywanie materiałów reklamowych oraz wykonywanie niskonakładowych wewnętrznej reklamy informacji dla potrzeb hotelu, działu SPA oraz recepcji,
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Mielno (zachodniopomorskie)
- Zamawianie odpowiednich surowców oraz nadzór nad realizacją ich dostaw,- monitorowanie i koordynowanie dostaw,- sporządzanie planów wysyłek towarów do klientów;- przygotowywanie dokumentacji związanej z wysyłką.
"GOTEC POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-17 - Jastrzębie (kujawsko-pomorskie)
1) Prowadzenie na pods dowodów księgowych ksiąg rach ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym, prowadzenie kont ksią pomocniczych m.in dla środków trwałych wartości niematerialnych prawnych oraz dokonywanych od nich odpisów amortyzacyjnych lub umorzonych, rozrachunków z kontrahentami, z pracownikami, operacji zakupu i sprzedaży,b) przekazywanie w terminie do bud żetu w należnejwysokości pobranych dochodów nale żnych jednostcesamorządu terytorialnego;2) obsługa finansowo-ksi ęgowa placówki -prowadzenie pełnej księgowości placówki za pomoc ąprogramu finansowo - księgowego pod nazwą finansefirmy yULCAN Sp. z o.o.;3) regulowanie w tenninie zobowiązań jednostki, ztytułu dostaw i usług;4) prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT isporządzanie deklaracji cząstkowejVAT-7C5) rozliczanie w księgach rachunkowychprzeprowadzonej W jednostce inwentaryzacji;6) sporządzanie i kontrola realizacji planówdochodów i wydatków;7) przestrzeganie dyscypliny budżetowej;8) zakładanie i prowadzenie kart wynagrodze ń orazkart podatkowych dla pracowników,9) dokonywanie zmian po otrzymaniu odpowiedniejdokumentacji w zakresie: wysokościwynagrodzeń, wypłat jednorazowych, naliczaniapotrąceń, zasiłków płatnych z ZUS.10) sporządzanie list płac dla pracowników orazpotrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisamiprawa,11) sporządzanie i przekazywanie dokumentówzgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych,wynikających z przepisów o ubezpieczeniachspołecznych.12) naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej(13-stka) i innych.13) prowadzenie dokumentacji zwi ązanej zrozliczeniami z Urzędem Skarbowym i PFRON.14) wykonywanie czynności związanych zprzeprowadzeniem regulacji p łac pracowników.15) sporządzanie sprawozdań statystycznych wzakresie zatrudnienia, analiz i informacji dotycz ącychspraw pracowniczych.16) wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobkówdla pracowników.17) stałe podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzezsamokształcenie;18) bieżące monitorowanie zmian w obowi ązi ącychprzepisach w zakresie wykonywanych czynno ści;19) przestrzeganie przepisów powszechnieobowiązujących oraz przepisów wewnętrznychokreślonych wjednostce;20) należyte przechowywanie i zabezpieczeniedokumentów finansowo-ksi ęgowych;21) prowadzenie korespondencji w zakresie sprawfinansowych22) zakładanie i prowadzenie kart wynagrodzeń orazkart podatkowych dla pracowników,23) dokonywanie zmian po otrzymaniu odpowiedniejdokumentacji w zakresie: wysokościwynagrodzeń, wypłat jednorazowych, naliczaniapotrąceń, zasiłków płatnych z ZUS.24) sporządzanie list p łac dla pracowników orazpotrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisamiprawa,25) sporządzanie i przekazywanie dokumentówzgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych,wynikających z przepisów o ubezpieczeniachspołecznych.26) naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej(13-stka) i innych.27) prowadzenie dokumentacji zwi ązanej zrozliczeniami z Urzędem Skarbowym.28) wykonywanie czynności związanych zprzeprowadzeniem regulacji p łac pracowników.29) sporządzanie sprawozdań statystycznych wzakresie r aali-infQnnacu zlntyczacychOświadczam, że w okresie 365 dni przed dniem zgłoszenia oferty nie zosta łem ukarany lub skazany prawomocnym wyrokiem za przepisóworaz, że nie jestem objęty postępowaniem dotyczącym ich naruszenia, a ofert ę pracy zgłosiłem do jednego Powiatowegpromocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz U. Nr 69 z 2008, poz. 415 z póź. zm.) i Rozporządzeniepoz 667)spraw pracowniczych.30) wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobkówdla pracowników.31) informowanie Głównego księgowego CentrumUsług Wspólnych Oświaty w Łodzi ozauważonych nieprawidłowościach w obszarzewykonywanych obowiązków oraz innych czynnikówmogących negatywnie wplynąć na działalnośćjednostki.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-06-12 - Łódź (łódzkie)
kontrola poszczególnych etapów procesu technologicznego, kontrola jakości wyrobów gotowych, opracowanie, weryfikacja, aktualizacja, wdrażanie i nadzór nad dokumentacją systemową
ZAKŁADY MIĘSNE PEKLIMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-08-04 - Uniszki-Cegielnia (mazowieckie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Warszawa (mazowieckie)
PRODUKCJA RURKOWYCH ELEMENTÓW GRZEJNYCH, PRACA W BEZPOŚREDNIEJ PRODUKCJI, PRZYKŁADOWE PRACE: OBSŁUGA PRAS, ROZCIĄGANIE I RĘCZNE GIĘCIE RURKOWYCH ELEMENTÓW GRZEJNYCH, MECHANICZNE OBCINANIE TRZPIENI, GIĘCIE ELEMENTÓW GRZEJNYCH NA AUTOMATACH I PÓŁAUTOMATACH, WYSTĘPUJE TRANSPORT RĘCZNY, RÓWNIEŻ PRACE PROSTE, POMOCNICZE.
"SELFA GRZEJNICTWO ELEKTRYCZNE" SPÓŁKA AKCYJNA - 2020-07-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Specjalisty do spraw rachunkowości podatkowej
kontakt przez PUP - 2020-02-12 - Rachanie (lubelskie)
Bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień; Kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; Odpowiedzi na zapytania klientów; Promowanie i sprzedaż produktów; Dbanie o relację z klientami; Kształtowanie dobrego wizerunku firmy; Pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb; Administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-01-12 - Warszawa (mazowieckie)
.
kontakt przez PUP - 2019-07-04 - Tychy (śląskie)
Prowadzenie biura i utrzymywanie kontaktów i korespondencji z kontahentami zagranicznymi, w tym szczególnie dostawcami z terenów Azji oraz monitorowanie dostaw.
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Kraków (małopolskie)
praca w dziale głównego mechanika - maszyny i urządzenia przeróbcze
KRAKOWSKIE ZAKŁADY EKSPLOATACJI KRUSZYWA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-03-09 - Kraków (małopolskie)
jw
WSS Społem Żoliborz - 2018-08-03 - Warszawa (mazowieckie)
Kreowanie wizerunku firmy oraz jej produktów. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w Czechowicach-Dziedzicach. PRACA OD WRZEŚNIA.
3 CARGO Beata Jastrzębska - 2016-07-15 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
-
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "STAL-BUD" Janusz Drozdalski, Hieronim Będzitko s.c. - 2015-12-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
naprawa pojazdów ciężarowych, diagnostyka samochodowa
ODESSA TRANSLOGISTIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-17 - Stopka (kujawsko-pomorskie)
montowanie reklam
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
koordynacja zaopatrzenia, produkcji magazynowania, współpraca z dostawcami i odbiorcami
PWU-H „PLAST-ROL” Spółka jawna J.J. Kałuża - 2020-06-26 - Lotyń (wielkopolskie)
Analizowanie przedłozonych przez Biura Projektów dokumentacji budowlanej oraz przygotowanie kooferatów na posiedzenia KOPI oceniające opracowaną przez biura projektów dokumentację projektowo-kosztorysową. Przygotowanie opinii do MWWO-U, programów organizacyjno-użytkowych i Programów Inwestycji. Opracowywanie opisu przedmiotu zamówienia do przeprowadzenia postępowań na udzielenie zamówienia poblicznego na opracowanie przez biura projektowe dokumentacji budowlanych. Opracowywanie wyceny prac projektowych do ustalenia wartości szacunkowej dokumentacji budowlanej. Opracowanie kosztorysów inwestorskich na realizację dodatkowych robót budowlanych. Weryfikowanie kosztorysów ofertowych tabeli elementów i harmonogramów pod kątem zgodności z dokumentami przetargowymi. Przygotowanie projektów odpowiedzi na zapytania ofertowe. Przygotowanie oceny przedstawionych ofert na opracowanie dokumentacji i robót budowlano-montażowych pod kątem zgodnosci SIWZ.godziny pracy 7-15
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Olsztynie - 2020-08-13 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
tworzenie ofert przetargowych
"INNOVASPAL" OŚRODEK PROFESJONALIZACJI KADR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-06 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
-Prace hydrauliczne na terenie woj. pomorskiego,-Wynagrodzenie do ustalenia,-Osoby zaintersowane prosimy o kontakt telefoniczny: 607-985-075 lub kontakt e-mailowy: instalacje.tczew (at) wp.pl
DARIUSZ ROGOWSKI PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE ROGOWSKI I SPÓŁKA - 2016-11-09 - Gdańsk (pomorskie)
kierowca kat.i C+E
Firma Transportowo-Handlowo-Usługowa Ryszard Szatko - 2016-11-18 - Tarnów (małopolskie)
obsługa klientów, ofertowanie, tworzenie dokumentów, (umów, faktur, raportów, dokumentów magazynowych związanych głównie z obrotem nawozami, środkami ochrony roślin i materiałem siewnym), rozliczanie dostaw i sprzedaży środków do produkcji rolnej, współpraca z przedstawicielami handlowymi
ZIARN-POL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-21 - Górki (pomorskie)
PRACE ROZBIÓRKOWE, SZPACHLOWIE, TYNKOWANIE ITP.
NEW TECH INVESTMENTS POLSKI FUNDUSZ SP. AKCYJNA - 2018-11-29 - Maciejewo (zachodniopomorskie)
Obsługa zestawu komputerowego posiadającego licencjonowane do konstrukcji, modyfikacji oraz tworzenia układów kroju.
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Łódź (łódzkie)
Kompleksowa obsługa kadrowo- płacowa (w tym naliczanie wynagrodzeń itp.), sporządzanie dokumentów ZUS, PIT, GUS, PFRON.
DEWIZA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-30 - Piła (wielkopolskie)
Praca w Kampanie SEO, jednyej agencji reklamowej w regionie, która jest Certyfikowanym Partnerem Google wiąże się z pozycjonowaniem stron www, obsługą kont facebook oraz tworzeniem strategii reklamowej związanej z marketingiem internetowym.
KAMPANIE SEO Sławomir Czajkowski - 2016-12-16 - Gorzyce (podkarpackie)
- obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Świebodzin (lubuskie)
bieżąca aktualizacja bazy towarowej, bazy dostawców oraz ofert w programie, organizacja i kontrola podległych sklepów w celu prawidłowej realizacji powierzonych zadań i planów, prowadzenie rejestru urządzeń znajdujących się na sklepach firmowych, kontrola środków pieniężnych, przygotowywanie raportów i analiz sprzedaży, rozliczenia inwentaryzacji, rozliczanie faktur,
"MEAT MARKET" Sp. z o.o. - 2017-09-28 - Sosnowiec (śląskie)