SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Kościerzyna oferta pracy Biuro Finansów i Rachunkowości HINZ Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Wprowadzanie dokumentów do systemów księgowych w zakresie pełnej księgowości oraz książek przychodów i rozchodów, kontrola rachunkowa dokumentów, utrzymywanie dobrych stosunków z klientami firmy.
Data publikacji: 2019-06-05
Lokalizacja: Kościerzyna (pomorskie)
Pracodawca: Biuro Finansów i Rachunkowości HINZ Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wyspiańskiego 31, 83-400 Kościerzyna, powiat: kościerski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wprowadzanie dokumentów do systemów księgowych w zakresie pełnej księgowości oraz książek przychodów i rozchodów, kontrola rachunkowa dokumentów, utrzymywanie dobrych stosunków z klientami firmy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kościerzyna
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kościerski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kościerzyna
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.06.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputerowego programu księgowego
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność, sumienność, dokładność, zaangażowanie
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera MS Ofice
Nazwa pracodawcy: Biuro Finansów i Rachunkowości HINZ Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kościerzynie
Adres pracodawcy:
Wyspiańskiego 31, 83-400 Kościerzyna, powiat: kościerski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: kościerski
Gmina pracodawcy: Kościerzyna
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kościerzyna
Ulica pracodawcy: Wyspiańskiego
Numer budynku pracodawcy: 31
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kościerzynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 05.06.2019
Oferta pracy ważna do: 26.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 05.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 05.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?4faaec60dc284afbc7b5e264e499e850
Podobne oferty pracy
• Prowadzenie rozliczeń płac oraz umów cywilnoprawnych (zlecenie, dzieło)• Przygotowywanie i wysyłka deklaracji w programie PŁATNIK• Rozliczanie ewidencji czasu pracy, urlopów itp.• Naliczanie zasiłków • Obsługa zajęć komorniczych• Sporządzanie dokumentów kadrowych• Prowadzenie akt osobowych• Kontakty z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych i Inspekcją Pracy
Biuro Rachunkowe Marek Ćwikłowski - 2017-10-09 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Warszawa (mazowieckie)
tworzenie bazy klientów, nadzór nad stroną internetową, tworzenie materiałów promocyjnych, współpraca z portalami ogłoszeniowymi
RTC Robert Capała - 2018-08-16 - Dęblin (lubelskie)
Praca biurowa w biurze rachunkowym.
kontakt przez PUP - 2018-12-19 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
wg harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-25 - Kraków (małopolskie)
koordynacja działań e-commerce mających na celu wsparcie sprzedaży - koordynacja działań SEM, optymalizacja stron pod kątemSEO, content marketing - budowanie i realizacja strategii online dlarozwoju marek z naszej oferty produktowej - rozwój poszczególnychkanałów sprzedaży - przygotowywanie materiałów i treścikomunikacji online, m.in. opisowej i graficznej prezentacji oferty sklepu - kreowanie i prowadzenie sprzedaży internetowej,przyjmowanie i realizacja zamówień - Nadzór nad całością zagadnieńw obszarze sklepu - Współpraca z innymi działami firmy, praca w godz. 8-16
BHP PPOŻ SERWIS Marek Złoto - 2016-06-08 - Opole (opolskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej, obsługa procesów związanych z zatrudnieniem oraz rozwiązywaniem umów o pracę, ewidencja czasu pracy, kontrola uprawnień pracowniczych niezbędnych do wykonywania zawodów wymagających specjlanych uprawnień, certyfikatów, prowadzenie akt osobowych zgodnie z wymaganiami prawa pracy, kontorlowanie aktualności obowiązkowych badań lekarskich, uczestnoictwo w opracowywaniu regulaminów i procedurzwiązanych z zatrudnieniem
Firma"Roko" Małgorzata Bąk - 2017-12-07 - Mielec (podkarpackie)
praca w archiwum
kontakt przez PUP - 2016-11-09 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
- aktywna sprzedaż części poprzez regularne kontakty telefoniczne i mailowe z klientami- pomoc w doborze części, udzielanie informacji technicznych- koordynacja obiegu części w oddziale: zamawianie części, wysyłanie części do klienta- współpraca z działem serwisu- segregacja i archiwizacja dokumentów sprzedaży części
PICHON POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-18 - Gierałcice (opolskie)
- koordynacja prac dotyczących pozyskiwania projektów - kontrola administracyjna- kontakty z Krajowymi Punktami Kontaktowymi- zarządzanie bazą projektów- koordynacja procesu przygotowania wniosków projektowych, umów- przygotowywanie okresowych raportówPraca w godz. 8-16WYNAGRODZENIE DO UZGODNIENIA PODCZAS PROCESU REKRUTACJIKontakt z pracodawcą: 71 370 99 40
Instytut Immunologii i Terapii Doświadczalnej PAN - 2019-06-05 - Wrocław (dolnośląskie)
stosowanie procedur wyboru i doboru pracowników
kontakt przez PUP - 2019-03-15 - Jedlnia-Letnisko (mazowieckie)
obsługa klienta dotycząca produktów finansowych, realizacja planu sprzedaży
Skok - Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa "Piast" - 2018-04-18 - Chełm (lubelskie)
wg stanowiska
Firma Handlowo-Usługowa ANDREW S.C. Kowalczyk Andrzej Kowalczyk Krzysztof - 2017-04-13 - Raba Niżna (małopolskie)
Brak danych
Kronospan HPL Sp. z o.o. - 2017-05-22 - Pustków-Osiedle (podkarpackie)
specjalista ds. BHP i ochrony środowiska
KOMFORT-ZET Sp. z o.o. - 2016-01-05 - Tarnów (małopolskie)
dobieranie materiałów do spawania, przygotowywanie elementów i materiałów do spawania zgodnie z dokumentacją techniczną, wykonywanie operacji spawania różnymi technikami
Agencja Pracy Tymczasowej "KIGO" Ireneusz Krzywiecki - 2017-11-10 - Olkusz (małopolskie)
Obsługa klienta w dziale sprzedaży biura podróży, przygotowywanie oferty, prezentacja, sprzedaż oferty, kontakt z klientami, marketing, kontakt i poszukiwanie klientów korporacyjnych
SUN TRAVEL BIURO PODRÓŻY DOROTA CHABOWSKA - 2016-03-25 - Piła (wielkopolskie)
Specjalista do spraw rekrutacji pracowników buduje bazę danych kandydatów do podjęcia pracy, korzysta z niej oraz nieustannie ją uaktualnia i poszerza. We współpracy z innymi jednostkami organizacyjnymi sporządza opis stanowiska pracy jako podstawę procesu na wakujące stanowisko, opracowuje profil pożądanego kandydata do pracy. Specjalista do spraw rekrutacji pracowników rozpowszechnia informacje o poszukiwaniu pracowników. Gromadzi nadesłane aplikacje, dokonuje selekcji kandydatów w oparciu o kryteria zawarte w profilu stanowiska stosując w tym celu powszechnie używane metody (wywiady, testy), dostosowując je do badanego obszaru. Ocenia kwalifikacje formalne i praktyczne predyspozycje kandydata na dane stanowisko.
JASNO GROUP SP. Z O.O. - 2019-02-13 - Gdańsk (pomorskie)
Tworzenie instrukcji montażowych kabli/wiązek elektrycznych; współpraca z działami technicznymi.
BERGMAN ENGINEERING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-30 - Gdynia (pomorskie)
Prowadzenie akt osobowych zleceniobiorców; naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac; sporządzanie zestawień kadrowo- płacowych
Ośrodek Terapii Oddechowej VENTAMED Sp. z o.o. - 2018-06-08 - Zielona Góra (lubuskie)
Przygotowywanie ofert i wycen dla klientów, komunikacja zamawiającymi w zakresie doprecyzowania oferty, analizowanie dokumentacji i wymagań technicznych związanych z procedurą przygotowania oferty, nadzór nad terminowością wykonywanych zadań, zamówienia materiałów i kontrola terminowości dostaw, planowanie, nadzorowanie i koordynowanie wykonywanych zadań. Wsparcie merytoryczne zespołu w zakresie techniczno - produktowym.
Wojciech Curyło Firma Usługowo-Handlowo-Produkcyjna SZKŁO-PLAST CURYŁO - 2018-10-23 - Brzesko (małopolskie)
Naliczanie wynagrodzeń i świadczeń pieniężnych z ubezpieczenia społecznegoKompleksowa obsługa kadrowo-płacowa w zakresie umów o pracę oraz cywilno-prawnychProwadzenie dokumentacji personalnej związanej z przebiegiem stosunku pracySporządzanie deklaracji podatkowych, ZUS, GUS oraz PFRONOrganizacja oraz kontrola terminowości badań lekarskich oraz szkoleń BHP pracownikówAdministrowanie danymi w systemie kadrowo-płacowym
Atus Group Sp. z o.o. Sp. k. - 2018-11-19 - Sadkowa Góra (podkarpackie)
organizowanie i koordynowanie ogólu czynności związanych z dystrybucją produktów w tym na rynki wschodnie
WOJCIECH THIEL PRZEDSIĘBIORSTWO INŻYNIERYJNE - BUDTRANS - 2017-11-24 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
Obowiązki: Zapewnienie obsługi kancelaryjno-korespondencyjnej Komendanta CSP oraz zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów. Przyjmowanie, przygotowywanie oraz dystrybucja korespondencji; wysyłanie korespondencji za pośrednictwem poczty specjalnej i urzędów pocztowych; gromadzenie i dystrybucja wewnętrznych aktów prawnych; prowadzenie rejestrów upoważnień, pełnomocnictw i umów; analiza dokumentów w zakresie ich zgodności; sporządzanie rozkazów i informacji dziennych; zamieszczanie wewnętrznych aktów pranych na portalu wewnętrznym jednostki; monitorowanie prawidłowości stosowania w jednostce przepisów dotyczących pracy kancelaryjnej.
Centrum Szkolenia Policji - 2016-09-21 - Legionowo (mazowieckie)
Sprawowanie nadzoru w zakresie wymagań sanitarno-higienicznych w obiektach użytecznosci publicznej: pobór próbek do badań laboratoryjnych, prowadzenie dokumentacji i sprawozdawczości sekcji.
kontakt przez PUP - 2018-09-20 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
Opracowywanie ofert handlowych i aplikowanie w akcjach przetargowych, realizacja planów sprzedażowych dla stałych i nowo pozyskanych klientów, aktywne nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientem biznesowym.
P.P.H "LOGIS" Sp. z o.o. - 2017-01-24 - Kielce (świętokrzyskie)
prowadzenie sprzedaży produktów firmy w punkcie sprzedaży w Bielsku Podlaskim, obsługa klientów, doradztwo, przyjmowanie zamówień, dbanie o wizerunek punktu sprzedaży oraz jakość obsługi klienta, współpraca z Działem sprzedaży i Działem Logistyki
"HANBUD" Henryk Pruszyński - 2016-03-01 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-06 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie rekrutacji pracowników z Europy Wschodniej, legalizacja pracy i pobytu
USPI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 9-17; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 9-17
KATARZYNA KONDRATOWICZ "LA BELLE" - 2016-12-06 - Ustka (pomorskie)