SPECJALISTA DS. KREDYTOWYCH Głogów oferta pracy Bank Spółdzielczy w Głogowie
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KREDYTOWYCH
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: weryfikacja wniosków i umów kredytowych, identyfikacja, pomiar i analiza ryzyka kredytowego pojedyńczej transakcji, kontrola poprawności sporządzanej dokumentacji kredytowej, udział w pracach komitetu kredytowego
Data publikacji: 2020-10-29
Lokalizacja: Głogów (dolnośląskie)
Pracodawca: Bank Spółdzielczy w Głogowie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Generała Władysława Sikorskiego 15, 67-200 Głogów, powiat: głogowski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
weryfikacja wniosków i umów kredytowych, identyfikacja, pomiar i analiza ryzyka kredytowego pojedyńczej transakcji, kontrola poprawności sporządzanej dokumentacji kredytowej, udział w pracach komitetu kredytowego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|2
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KREDYTOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Głogów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: głogowski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0203
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Głogów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: analityk kredytowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 29.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: praca w zespole
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
dobra znajomość arkuszy kalkulacyjnych, znajomość programu EuroBankNet będzie dodatkowym atutem, doświadczenie w sektorze bankowości, w dziale kredytowym lub zajmującym się ryzykiem kredytowym, posiadanie zdolnosci analitycznych
Nazwa pracodawcy: Bank Spółdzielczy w Głogowie
danePracodawcy_nip: 6930006690
danePracodawcy_regon: 000510793
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie
Adres pracodawcy:
Generała Władysława Sikorskiego 15, 67-200 Głogów, powiat: głogowski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv+podanie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: głogowski
danePracodawcy_kodPowiatu: 0203
Gmina pracodawcy: Głogów
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Głogów
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0954082
Ulica pracodawcy: Generała Władysława Sikorskiego
Numer budynku pracodawcy: 15
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|241302
Zawód wykonywany przez pracownika: analityk kredytowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 29.10.2020
Oferta pracy ważna do: 30.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 29.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 29.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?78545166c11dc34acb02049b857b5715
Podobne oferty pracy
ZGODNIE Z PROGRAMEM STAŻU
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Opoczno (łódzkie)
OBSŁUGA BIURA, PRZYJMOWANIE ZAMÓWIEŃ, FAKTUROWANIE, OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH, KONTAKT TELEFONICZNY Z KLIENTEM
HANSA SP. Z O.O. - 2016-04-07 - Białystok (podlaskie)
wprowadzanie ofert i zamówień do systemu, kontakt ze współpracownikami i klientami z Francji
Kennametal Polska Sp. z o.o. - 2018-05-09 - Poznań (wielkopolskie)
Pracownik sprzątający
kontakt przez OHP - 2018-11-09 - Sanok (podkarpackie)
- wykorzystywanie opisu stanowisk, jako podstawy określenia procedury rekrutacji i wyboru instrumentów oceny kandydatów;- identyfikacja ograniczeń procesu rekrutacji - wewnętrznych i zewnętrznych i ich wpływu na proces rekrutacji;- stosowanie właściwych technik, instrumentów oraz procedur wyboru i doboru pracowników, wykorzystujących ich zalety i ograniczenia;- przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów;- sterowanie procesem adaptacji nowego pracownika - określanie niezbędnego zakresu i czasu przyuczania dla nowych i mających doświadczenie pracowników obejmujących dane stanowisko;- ocena skuteczności merytorycznej i poprawności formalnej rekrutacji i adaptacji;
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Lublin (lubelskie)
nadzór nad utrzymaniem obiektów budowlanych wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi w należytym stanie technicznym, nadzór nad utrzymaniem obiektów budowlanych wpisanych do rejestrów zabytków, przeprowadzenie okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych, instalaci sygnalizacyjnych, przeciwpożarowych, wyłączników prądu a także wykonanie eksploatacyjnych pomiarów instalacji elektrycznych
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2016-11-14 - Zielona Góra (lubuskie)
Kontakt z klientem, przygotowywanie zestawień dot. płac, umów o pracę, porozumień, świadectw pracy, sporządzanie listy płac, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, prowadzenie korespondencji z urzędami, prowadzenie ewidencji czasu pracy, wystawianie zaświadczeń.
SOLITAX Sp. z o.o. - 2018-06-13 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Specjalista do spraw rachunkowości
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Rzeszów (podkarpackie)
tworzenie, obsługa stron internetowych
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Regularne przygotowywanie raportów dotyczących analiz biznesowych w oparciu o obowiązki poszczególnych departamentów i planów pracy. Tłumaczenie na j. chiński dokumentów, raportów oraz tłumaczenie symultaniczne w związku z realizacją w/w zadań. Nadzorowanie kluczowych projektów operacyjnych Liugong Dressta Machinery Sp. z o.o. w oparciu o wzorce korporacji chińskich w ścisłej współpracy z jednostką dominującą: Guangxi LiuGong Machinery, Liuzhou - Chiny.
kontakt przez PUP - 2020-01-10 - Stalowa Wola (podkarpackie)
-planowanie, koordynowanie oraz realizajca kampanii marketingowych dla produktów firmy w obszarze online socjalmedia,-monitorowanie oraz optymalizacja realizowanych kampanii marketingowych we współpracy z menagerem,-prowadzenie testów, analizowanie danych, badań i opinii oraz pozyskiwanie wartościowego ruchu na strony produktów.
Centrum Językowe KONIK- Magdalena Kopacz - 2020-07-03 - Głogów (dolnośląskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Kraków (małopolskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za podejmowanie działań związanych
z obsługą reklamacyjną Klienta według standardów Firmy TERG Media Expert, tj. m.in. za prowadzenie korespondencji z Klientem oraz obsługę telefoniczną Klienta.
terminowe rozpatrywanie reklamacji ,
przestrzeganie standardów i procedur,
rozliczanie zwrotów zamówień internetowych i nadanie atrybutów wg przyjętych kryteriów zwrotu,
współpraca z serwisami zewnętrznymi w zakresie obsługi reklamacyjnej towaru- ustalenie statusu zgłoszenia, zamówienie braku/części lub wizyty serwisowej do Klienta,
uzupełnienie dokumentacji dla Klienta- karty gwarancyjne, faktury sprzedaży, instrukcje obsługi.
Media Expert - 2016-06-03 - Poznań (wielkopolskie)
Wymagany jest rok doświadczenia w zawodzie oraz praktyczna znajomość technik reklamy i promocji produktów i branży. Cv mozna składać na adres e-mail: tomimarkt-kadry (at) wp.pl
TOMI MARKT Rudolf Rygoł - 2016-09-30 - Gogolin (opolskie)
Prace blacharsko - dekarskie
USŁUGI BLACHARSKO-DEKARSKIE DAWID ŁUKA - 2016-02-25 - Siedlec (wielkopolskie)
Obsługa klientów, badanie stanu techniki wynalazków, organizacja dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Kraków (małopolskie)
Prezentacja i sprzedaż aparatów słuchowych
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Wymiarki (lubuskie)
zbieranie ofert, rozmawianie z klientami, negocjacje.
Zakłady Górniczo-Metalowe ZĘBIEC w Zębcu Spółka Akcyjna - 2017-04-19 - Starachowice (świętokrzyskie)
Przygotowanie posiłków typu fast food, obsługa klientów, dbanie o czystość w restauracji, praca według standardów oraz przestrzeganie zasad BHP. Praca w godz.: 7-01, praca w dni wolne oraz weekendy. Pzewidywany okres wykonywania pracy: 3 lata. Miejsce wykonywania pracy: Wrocław, pl. Grunwaldzki 25-27 oraz inne lokalizacje wskazane przez Amrest Sp. z o.o.
kontakt przez PUP - 2020-05-06 - Wrocław (dolnośląskie)
Producent sprzętu sportowego RING-SPORT, zatrudni specjalistę ds. sprzedażyw sklepie internetowym oraz allegro. Miejsce pracy: Krasiejów Gmina: OzimekZakres obowiązków: - zwiększanie sprzedaży w internecie - tworzenie aukcjiallegro - obsługa techniczna oraz graficzna sklepu (magento) - prowadzeniekampanii reklamowych w internecie Wymagania: - Obsługa programów typuPhotoshop i lub CorelDraw - Umiejętność rozwiązywania problemów -Umiejętność prowadzenia korespondencji mailowej - Zdolność samodzielnegopodejmowania decyzji Mile widziana - Obsługa programu AutoCAD Wraz z CVmożna wysyłać portfolio w formie linku lub w osobnym pliku. praca w godzinach 8-16
Ring Sowa Klaudia - 2017-03-15 - Krasiejów (opolskie)
organizacja stanowisk pracy zgodnie z zasadami BHP i ochrony PPOŻ, rodzaje projektów budowlanych, rozpoznawanie postępów prac
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
*Zarządzanie powierzonymi projektami inwestycyjnymi, *przycxzynianie sie do realizacji celów i zadań fabryki poprzez dbałość o terminowość i jakość wdrożenia projektów, *koordynowanie pracy między działami związanymi z realizacją inwestycji technicznych zakładu, *sporządzanie raportów z postepu projektów inwestycyjnych*negocjowanie kontraktów związanych z projektami inwestycyjnymi,*pozyskiwanie noweych dostawców usług i materiałów związanych z inwestycjami,*udzielanie wsparcia technicznego i doradztwa wszystkim działom w zakresie urządzeń i maszyn objętych inwestycjami*prowadzenie dokumentacji powierzonych projektów inwestycyjnych*odbiór usług i materiałów związanych z prowadzeniem projektami inwestycyjnymi,*współtworzenie budżetów projektowych,*uczestnictwo w tworzeniu i wdrażaniu dokumentacji systemowej
Froneri Polska Sp. z o.o. - 2016-12-20 - Namysłów (opolskie)
jw.
Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej - 2016-09-09 - Warszawa (mazowieckie)
Kompleksowa obsługa klientów w zakresie doradztwa technicznego i projektowego, analiza zapytań ofertowych pod kątem technicznych możliwości wykonania oferty, sporządzanie ofert zgodnie z obowiązującymi procedurami, projektowanie konstrukcji, zleceń produkcyjnych, zamawianie materiału, przygotowywanie ofert i kosztorysów stolarki okiennej, budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
BAŁTYCKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ BALTICA - 2017-12-12 - Gdańsk (pomorskie)
Zapewnienie klientom najwyższego standardu obsługi klienta, doradztwo w zakresie produktu i oferty, systematyczne i dokładne wprowadzenie zamówień do systemu, realizacja działań promocyjnych, udzielanie kompetentnych informacji klientom na bieżące tematy dotyczace współpracy, prowadzenie dokumentacji związanej z obsługą klientów, dbałość o zapewnienie ciągłości sprzedaży, dostępnośći produktów i odpowiedniej wielkości obrotów dzięki monitorowaniu poziomu i struktury zapasów, wsparcie pracy przedstawiciela handlowego - wspólna realizacja ustaleń - podległość obsługiwanych rynków, realizacja założonych celów sprzedaży, raportowanie, dbałość o wyposażenie klientów w niezbędne materiały marketingowe tj. cenniki, katalogi, próbniki, plakaty itp. Monitoring i kontrola należności klientów. Wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku. Biegła znajomość języka angielskiego.Mile widziana znajomość języka niemieckiego. Wymagane doświadczenie w sprzedaży.
"DIG-NET" LENART SP. J. - 2018-03-29 - Mroczeń (wielkopolskie)
•współprowadzenie pełnej księgowości instytucji•sporządzanie deklaracji podatkowych, w tym deklaracji VAT, CIT, oraz innych, zależnie od uregulowań prawnych•sporządzanie deklaracji i sprawozdań do banków, GUS i innych instytucji finansowych i publiczno- prawnych•udział w sporządzaniu rocznego sprawozdania finansowego•prowadzenie ewidencji składników majątkowych i koordynowanie inwentaryzacji•księgowanie dokumentów (faktury zakupowe, raporty kasowe)•prowadzenie rejestrów na potrzeby wewnętrzne instytucji•wykonywanie bieżących zadań na polecenie i pod nadzorem przełożonego - Głównej Księgowej
Muzeum Początków Państwa Poslkiego w Gnieźnie - 2019-04-02 - Gniezno (wielkopolskie)
Przygotowanie rur wodociągowych do obróbki szlifierką, praca w trudnych warunkach (pył)
JPWork International Agencja Pracy Sp. z o.o - 2018-08-31 - Goraj (lubuskie)
Naprawa samochodów osobowych.
kontakt przez PUP - 2019-09-25 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
robienie zdjęć towaru, obrabianie zdjęć, wystawianie ofert na stronie internetowej, przygotowywanie oraz wysyłanie paczek, odpowiadanie na maile i telefony
NETSALES POLSKA Sp. z o.o. - 2019-06-28 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa rozliczeń finansowych, prowadzenie dokumentacji księgowej
BIESZCZADZKI BANK SPÓŁDZIELCZY USTRZYKI DOLNE - 2016-04-13 - Ustrzyki Dolne (podkarpackie)