SPECJALISTA DS. KONSERWACJI I REMONT脫W K/M Warszawa oferta pracy Teatr Narodowy
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KONSERWACJI I REMONT脫W K/M
Wynagrodzenie: od 3聽200 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: - administrowanie budynkami Teatru- planowanie remont贸w, inwestycji i modernizacji oraz przygotowanie dokumentacji przetargowej (SIWZ, Umowy, Zlecenia)- nadz贸r nad realizacj膮 rob贸t- wsp贸艂praca z inspektorami- nadz贸r nad konserwacj膮 i eksploatacj膮 urz膮dze艅 d藕wigowych, bram i urz膮dze艅 kontroli dost臋pu
Data publikacji: 2019-09-25
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Teatr Narodowy
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Plac Teatralny 3, 00-077 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
- administrowanie budynkami Teatru- planowanie remont贸w, inwestycji i modernizacji oraz przygotowanie dokumentacji przetargowej (SIWZ, Umowy, Zlecenia)- nadz贸r nad realizacj膮 rob贸t- wsp贸艂praca z inspektorami- nadz贸r nad konserwacj膮 i eksploatacj膮 urz膮dze艅 d藕wigowych, bram i urz膮dze艅 kontroli dost臋pu
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na okres pr贸bny
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 3聽200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracuj膮cych na tym stanowisku: + wys艂uga lat
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KONSERWACJI I REMONT脫W K/M
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Warszawa
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: mazowieckie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m.st. Warszawa
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: M.st. Warszawa
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarz膮du
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 3聽200 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 07.01.2020
Wymagany zawody dla kandydat贸w na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarz膮du (wymagany sta偶 - lata: 2)
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie zawodowe, budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: Obs艂uga komputera
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Wymagania: wykszta艂cenie 艣rednie zawodowe (budownictwo og贸lne), znajomo艣膰 obs艂ugi komputera, umiej臋tnos膰 pracy w zespole, co najmniej 2 lata do艣wiadczenia zawodowego. Obowi膮zki: - administrowanie budynkami Teatru- planowanie remont贸w, inwestycji i modernizacji oraz przygotowanie dokumentacji przetargowej (SIWZ, Umowy, Zlecenia)- nadz贸r nad realizacj膮 rob贸t- wsp贸艂praca z inspektorami- nadz贸r nad konserwacj膮 i eksploatacj膮 urz膮dze艅 d藕wigowych, bram i urz膮dze艅 kontroli dost臋pu[Zg艂oszenia: bkolodziejczyk (at) narodowy.pl, 22 692 06 55]
Nazwa pracodawcy: Teatr Narodowy
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Urz膮d Pracy Miasta Sto艂ecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Plac Teatralny 3, 00-077 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgdnieniu z pracodawc膮
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Plac Teatralny
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zg艂oszona przez: Urz膮d Pracy Miasta Sto艂ecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 1
Zaw贸d wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarz膮du
Data dodania oferty pracy: 27.09.2019
Oferta pracy wa偶na do: 01.10.2019
Data udost臋pnienia oferty pracy: 27.09.2019
Data przyj臋cia oferty pracy: 25.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8901a2c1afee699094ba96b8c78eeee6
Podobne oferty pracy
wykonywanie obowi膮zk贸w pracownika bhp
"Ochrona Pracy" Sp. z o.o. - 2015-12-10 - Wadowice (ma艂opolskie)
Specjalista do spraw kadr i p艂ac
kontakt przez PUP - 2019-06-17 - Nowy S膮cz (ma艂opolskie)
obs艂uga klienta, przygotowywanie ofert handlowych, koordynowanie procesu realizacji zam贸wienia
kontakt przez PUP - 2019-05-20 - Turowo (zachodniopomorskie)
dzia艂alno艣膰 kulturowa i edukacyjna, podstawowe zadania bibliotekarskie
Miejska Biblioteka Publiczna w Wasilkowie - 2016-12-28 - Wasilk贸w (podlaskie)
wed艂ug stanowiska
CONCEPT MUSIC ART - 2015-11-18 - Balice (kujawsko-pomorskie)
Tworzenie i uruchamianie sieci teletechnicznych i 艣wiat艂owodowych w budynkach wielorodzinnych.
kontakt przez PUP - 2018-11-07 - Malbork (pomorskie)
wyksz. min. 艣rednie techniczne po kierunkach: elektrotechnika, energetyka, automatyka, pneumatyka,umiej臋tno艣膰 pracy z dokumentacj膮 techniczn膮, umiej臋tno艣膰 prowadzenia rozm贸w- negocjacje handlowe,umiej臋tno艣膰 prowadzenia aktywnej sprzeda偶y,obs艂uga komputera,mile widziana znajomo艣膰 j臋zyk贸w obcych,prawo jazdy kat. B;przygotowywanie ofert dla potencjalnych nabywc贸w, rozwi膮zywanie problem贸w technicznych;wynagrodzenie podstawowe+premia
ROMAN BARTOSZEWSKI P.H.U. APARATEX - 2017-11-17 - Ostr贸w Wielkopolski (wielkopolskie)
wg programu sta偶u
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Nowy Dw贸r Mazowiecki (mazowieckie)
Elektromonter
MM Gaco艅 In偶ynieria s.c. - 2019-01-11 - Tarn贸w (ma艂opolskie)
bezpo艣rednia obs艂uga pacjent贸w, rejestracja pacjent贸w na wizyty/zabiegi, udzielanie informacji realizacja transakcjifinansowych, wystawianie faktur, prowadzenie rozlicze艅, przygotowywanie dokumentacji pacjenta
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Konin (wielkopolskie)
wystawianie faktur, importowanie zam贸wie艅, przyjmowanie zam贸wie艅
OFFICE-SERVICE Szymon Kowalczyk - 2019-03-18 - Wo艂omin (mazowieckie)
Osoba zatrudniona b臋dzie odpowiedzialna za profesjonaln膮 obs艂ug臋 klient贸w hurtowni, magazynu.
Bims Plus FHH Sp. z o.o. G贸rny 艢l膮sk Sp贸艂ka Komandytowa - 2016-07-29 - Przyszowice (艣l膮skie)
Planowanie i realizowanie dzia艂alno艣ci wizerunkowo-reklamowej klubu.Wymagane wykszta艂cenie wy偶sze na kierunkach spo艂ecznych i humanistycznych ( np.zarz膮dzanie i marketing)
Miejski Klub Sportowy "Sandecja" - 2019-08-01 - Nowy S膮cz (ma艂opolskie)
Obs艂uga klienta oraz informowanie o towarach i us艂ugach. Praca na umow臋 o prac臋 w systemie dwuzmianowym w godz. 7-15, 10-18 w Ko艂obrzegu. Praca r贸wnie偶 w soboty w godz. 8-16. Mo偶liwe d藕wiganie do 15 kg.
Twoja Alfa Sp. z o.o. - 2018-10-29 - Ko艂obrzeg (zachodniopomorskie)
Pe艂na obs艂uga firmy z zakresu BHP; jedna zmiana (7-15); praca od zaraz; kontakt z pracodawc膮 osobisty i telefoniczny w godzinach (7-15).
TRITEC Production Sp. z o.o. - 2016-04-04 - Redzikowo (pomorskie)
Sporz膮dzanie raport贸w zgodno艣ci podatkowej mi臋dzy firm膮 a kontraktorami (wymagany j臋zyk angielski).Wynagrodzenie nie ni偶sze ni偶 4800 z艂.
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Krak贸w (ma艂opolskie)
przygotowywanie dokument贸w niezb臋dnych do zatrudnienia pracownikaprowadzenie dokumentacji personalnej zatrudnionych pracownik贸w oraz zak艂adanie akt osobowych dla nowych os贸b, naliczanie wynagrodze艅, systematyczne wprowadzanie kart urlopowych oraz absencji, w tym zwolnie艅 lekarskich do systemu kadrowego firmyudzieleanie informacji i wyja艣nie艅 pracownikom z zakresu podstawowych zagadnie艅 prawa pracy, naliczanie wynagrodze艅, rozliczanie deklaracji ZUS, rozliczanie um贸w cywilno-prawnych, rozliczanie podatku od os贸b fizycznych,l sprawozdania do GUS
kontakt przez PUP - 2019-09-06 - Szczytno (warmi艅sko-mazurskie)
Przygotowywanie ofert handlowych, pozyskiwanie i obs艂uga klient贸w, wystawianie faktur
GRZEGORZ KIERZKOWSKI I PIOTR STANUCH SP脫艁KA JAWNA RZEDSI臉BIORSTWO HANDLOWO-US艁UGOWO-WYTW脫RCZE "MULTIMAT" - 2016-02-12 - Krak贸w (ma艂opolskie)
- - Wi臋cej informacji na stronie: www.katowice.so.gov.pl -- >zak艂adka Oferty pracy.- W zakresie przeprowadzania bada艅 oraz opiniowania do zada艅 specjalisty nale偶y:1) realizowanie zada艅 w zakresie inwestycji i remont贸w i ich nadz贸r,2) planowanie bud偶etowe i rozliczanie finansowe zada艅 inwestycyjnych i remontowych,3) wsp贸艂praca z uczestnikami proces贸w inwestycyjnych, remontowych (m.in. wykonawcami rob贸t, projektantami itp.),4) prowadzenie spraw, kontrola realizacji inwestycji i remont贸w,5) prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej z realizowanymi zadaniami w oddziale.- Wynagrodzenie: od 4000 z艂 brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na umowa na czas okre艣lony, docelowo na czas nieokre艣lony. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy. Data rozpocz臋cia pracy: po zako艅czeniu procedury naboru.- Praca w godz.: 7:30-15:30.Kandydat ubiegaj膮cy si臋 o prac臋 winien spe艂nia膰 wymagania:1) powinien posiada膰 pe艂n膮 zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych,2) powinien posiada膰 nieposzlakowan膮 opini臋,3) nie mo偶e by膰 karany za przest臋pstwo lub przest臋pstwo skarbowe, oraz nie mo偶e by膰 prowadzone wobec kandydata post臋powanie o przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub przest臋pstwo skarbowe,4) powinien posiada膰 stan zdrowia pozwalaj膮cy na zatrudnienie na okre艣lonym stanowisku,5) powinien posiada膰 wykszta艂cenie wy偶sze co najmniej I stopnia, 6) powinien posiada膰 zdolno艣ci analityczne i umiej臋tno艣膰 sprawnego oraz samodzielnego dzia艂ania, odporno艣膰 na stres,7) powinien posiada膰 znajomo艣膰 technik pracy biurowej, w tym umiej臋tno艣膰 pos艂ugiwania si臋 sprz臋tem komputerowym oraz umiej臋tno艣ci膮 obs艂ugi komputera w 艣rodowisku Windows (Word, Excel),8) powinien by膰 samodzielny, rzetelny, kreatywny, komunikatywny, przejawia膰 inicjatyw臋 w dzia艂aniu oraz zaanga偶owanie, powinien posiada膰 umiej臋tno艣膰 samodzielnej organizacji pracy oraz pracy w zespole,9) powinien posiada膰 odpowiedni poziom wiedzy og贸lnej i wysoki poziom kultury osobistej, 10) powinien posiada膰 艣wiadectwo uko艅czenia sta偶u urz臋dniczego w s膮dzie lub w prokuraturze lub w toku konkursu wykaza膰 si臋 wiedz膮 wymagan膮 programem sta偶u urz臋dniczego,11) powinien posiada膰 uprawnienia do prowadzenia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalno艣ci konstrukcyjno-budowlanej lub instalacyjnej, oraz przynale偶e膰 do Izby In偶ynier贸w Budownictwa,12) posiada膰 do艣wiadczenie w zakresie nadzorowania/ koordynowania rob贸t remontowych/ inwestycyjnych.Dodatkowe atuty:1) posiadanie uprawnie艅 do kierowania i nadzorowania realizacji rob贸t budowlanych przy zabytkach nieruchomych, o kt贸rych mowa w ustawie z dnia 23.07.2003 r. o ochronie zabytk贸w i opiece nad zabytkami (t.j. - Dz. U. z 2017 r. poz. 2187 ze zm.),2) wiedza i do艣wiadczenie w zakresie organizacji i zarz膮dzania projektami,3) posiadanie umiej臋tno艣ci wykonywania kosztorys贸w inwestorskich rob贸t remontowo-budowlanych z wykorzystaniem dost臋pnych program贸w i publikator贸w do kosztorysowania.
S膭D OKR臉GOWY W KATOWICACH - 2018-02-09 - Katowice (艣l膮skie)
Obs艂uga sekretariatu Zak艂adu Piel臋gniarstwa, przygotowywanie dokumentacji niezb臋dnej do prawidlowego funkcjonowania Zakladu, obs艂uga systemow informatycznych: USOS, CELCAT, EGERIA, prowadzenie ewidencji pracy dyplomowych, archiwizowanie dokumantacji Wydzia艂y, protoko艂owanie i przygotowywanie porzedze艅 Rad Wydzia艂u.
Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. Jana D艂ugosza - 2018-12-11 - Cz臋stochowa (艣l膮skie)
Import/export, prowadzenie biura, testowanie urz膮dze艅 elektronicznych, prowadzenie dokumentacji handlowej.
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Bielsko-Bia艂a (艣l膮skie)
rozw贸j sieci sprzeda偶owej na obszarze Europy Zachodniej, odpowiedzialno艣膰 za wyniki sprzeda偶owe, nawi膮zanie i utrzymanie sta艂ej wsp贸艂pracy z klientami na podleg艂ym obszarze, bie偶膮ce monitorowanie rynku.
GLASPO Sp. z.o.o. - 2016-04-26 - D膮bie (wielkopolskie)
jw.
Powszechny Zak艂ad Odszkodowa艅 Sp. z o.o. - 2016-09-12 - Piaseczno (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-14 - Warszawa (mazowieckie)
naprawa spawarek, prostownik贸w i innych art. gospodarstwa domowego
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Pozna艅 (wielkopolskie)
wyszukiwanie dostawc贸w i organizowanie transportu, analizowanie ofert transportowych, negocjowanie cen i warunk贸w dostaw
PPU Agroenergetyk Sp. z o.o. - 2019-09-09 - Opole (opolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-12-06 - Warszawa (mazowieckie)
Wykszta艂cenie 艣rednie lub wy偶sze; roczne do艣wiadczenie w pracy w biurze; znajomo艣膰 procedur administracyjnych; znajomo艣膰 j. angielskiego na 艣rednim poziomie; znajomo艣膰 program贸w MS Office; obs艂uga urz膮dze艅 biurowych; Zakres obowi膮zk贸w: prowadzenie dokumentacji CECH-u bie偶膮cej, archiwalnej wg. Ustalonych wzor贸w, obs艂uga urz膮dze艅 biurowych, sprz臋tu komputerowego, wsp贸艂praca z instytucjami i rzemie艣lnikami zrzeszonymi w CECH-u, prowadzenie akt osobowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
CECH RZEMIOS艁 R脫呕NYCH I PRZEDSI臉BIORCZO艢CI - 2018-01-04 - Gliwice (艣l膮skie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Rogo藕nica (dolno艣l膮skie)
sprzeda偶 art. wyko艅czeniowych wn臋trz (p艂ytki ceramiczne, farby, docieplenia, hydraulika, sanitarne)
MULTI-MAX Sp.z. o. o. Stasz贸w - 2019-06-12 - Stasz贸w (艣wi臋tokrzyskie)