SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I MARKETINGU Warszawa oferta pracy PRM PARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I MARKETINGU

Wynagrodzenie: od 3 422 PLN

Zakres obowiązków: - tworzenie postów tematycznych zachęcających do interakcji na FB i LinkedIn- obsługa korespondencji na FB, LinkedIn i innych platformach- tworzenie pism do partnerów o charakterze formalnym takich jak: podziękowania za bieżącą współpracę)- tworzenie treści postów informujących o nowych zdarzeniach i doceniających współpracę z danym Klientem oraz ich publikacja- inne powiązane działania copywriterskie związane z prowadzoną stroną oraz działaniami marketingowymi- współpraca z grafikiem w celu szybkiego przygotowania oprawy graficznej postów- prowadzenie bloga w oparciu o artykuły branżowe oraz newslettera dla Klientów (opieka senioralna, medyczna, księgowość, doradztwo podatkowe, prawo)- wsparcie działań sprzedażowych w tym analiza biuletynów przetargowych - wsparcie administracyjne pracy biura (w tym pomoc w przygotowywaniu ofert przetargowych w oparciu o Prawo Zamówień Publicznych)

Data publikacji: 2021-05-05

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: PRM PARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
WIDOCZNA 37, 04-647 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- tworzenie postów tematycznych zachęcających do interakcji na FB i LinkedIn- obsługa korespondencji na FB, LinkedIn i innych platformach- tworzenie pism do partnerów o charakterze formalnym takich jak: podziękowania za bieżącą współpracę)- tworzenie treści postów informujących o nowych zdarzeniach i doceniających współpracę z danym Klientem oraz ich publikacja- inne powiązane działania copywriterskie związane z prowadzoną stroną oraz działaniami marketingowymi- współpraca z grafikiem w celu szybkiego przygotowania oprawy graficznej postów- prowadzenie bloga w oparciu o artykuły branżowe oraz newslettera dla Klientów (opieka senioralna, medyczna, księgowość, doradztwo podatkowe, prawo)- wsparcie działań sprzedażowych w tym analiza biuletynów przetargowych - wsparcie administracyjne pracy biura (w tym pomoc w przygotowywaniu ofert przetargowych w oparciu o Prawo Zamówień Publicznych)

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 422 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I MARKETINGU

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1465

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 422 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 05.05.2021

Data zakończenia pracy: 31.07.2021

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu

wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, inne

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Social Media Marketing (marketing za pomocą mediów społecznościowych)

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), inne

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe (zarządzanie, marketing, logistyka mediów, PR lub pokrewne) lub biegła znajomość i doświadczenia w social mediach, komunikatywność i dobra organizacja pracy, kreatywność, kultura słowa tekstów pisanych o charakterze formalnym oraz nieformalnych, zainteresowania tematyką nowych mediów, marketingiem, zarządzaniem projektami, mile widziane doświadczenie lub praktyki w agencjach reklamowych lub w dziale marketingu.Obowiązki:- tworzenie postów tematycznych zachęcających do interakcji na FB i LinkedIn- obsługa korespondencji na FB, LinkedIn i innych platformach- tworzenie pism do partnerów o charakterze formalnym takich jak: podziękowania za bieżącą współpracę)- tworzenie treści postów informujących o nowych zdarzeniach i doceniających współpracę z danym Klientem oraz ich publikacja- inne powiązane działania copywriterskie związane z prowadzoną stroną oraz działaniami marketingowymi- współpraca z grafikiem w celu szybkiego przygotowania oprawy graficznej postów- prowadzenie bloga w oparciu o artykuły branżowe oraz newslettera dla Klientów (opieka senioralna, medyczna, księgowość, doradztwo podatkowe, prawo)- wsparcie działań sprzedażowych w tym analiza biuletynów przetargowych - wsparcie administracyjne pracy biura (w tym pomoc w przygotowywaniu ofert przetargowych w oparciu o Prawo Zamówień Publicznych)[Zgłoszenia: bettina.czapowska (at) prmpartner.pl]

Nazwa pracodawcy:
PRM PARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

danePracodawcy_nip: 9522200010

danePracodawcy_regon: 38445100900000

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
WIDOCZNA 37, 04-647 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgodnieniu z Pracodawcą

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

danePracodawcy_kodPowiatu: 1465

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123

Ulica pracodawcy: WIDOCZNA

Numer budynku pracodawcy: 37

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243190

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data dodania oferty pracy: 06.05.2021

Oferta pracy ważna do: 26.05.2021

Data udostępnienia oferty pracy: 06.05.2021

Data przyjęcia oferty pracy: 05.05.2021

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?439475cfdc1d4d13bec29f483d71d592

Podobne oferty pracy

TAPICER - od 2 600 PLN

OBIJANIE SZKIELETÓW DREWNIANYCH, TAPICEROWANIE, PODRABIANIE KOMPLETÓW, KLEJENIE, WYCINANIE PIANKI
kontakt przez OHP - 2020-11-05 - Olesno (opolskie)

OPERATOR AUTOMATÓW PRĘTOWYCH - 2 400 - 2 600 PLN

obsługa automatów prętowych, kontrola jakości
kontakt przez OHP - 2019-04-10 - Mysłowice (śląskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - 6 000 - 8 000 PLN

Przewóz towarów
F.H.U. "TRANS-GUZIK" ZBIGNIEW GUZIK - 2020-09-11 - Juszczyn (małopolskie)

MECHANIK SERWISU - od 3 000 PLN

Naprawa maszyn ogrodniczych (serwis Husqvarna).
OGRÓD s.c. Izabela Makowska-Kwiecińska, Jan Makowski - 2019-12-30 - Bełchatów (łódzkie)

POWER PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO- BIUROWY - 997,4 PLN

staż dla osób do 30 r.ż. porządkowanie dokumentacji archiwalnej, zarzadzanie dokumentacją oraz korespondencją wychodzącą
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY (Z) - do 2 002 PLN

pomocniczy robotnik budowlany
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Tarnów (małopolskie)

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY - od 2 900 PLN

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za sporządzanie procedur w zakresie czynności biurowych oraz wewnętrznych regulaminów, zarządzeń i instrukcji. Odpowiadać będzie za prawidłowy obieg dokumentów oraz za sprawny przepływ informacji. Planowała będzie i nadzorowała zaopatrzenie w materiały biurowe, wyposażenie i urządzenia biurowe. Planuje i kontroluje koszty w zakresie działalności administracyjno-biurowej. Ponadto pracownik zatrudniony natym stanowisku będzie porozumiewał się z zagranicznymi kontrahentami w jednym z języków: angielskim lub ukraińskim. W związku ze specyfiką zakładu pracy oraz dużą ilością zagranicznych kierowców osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie musiała porozumiewać się z kierowcami zatrudnionymi w firmie w języku ukraińskim.
kontakt przez PUP - 2019-04-12 - Raczkowa (dolnośląskie)

PRACOWNIK OBSŁUGI BIUROWEJ + ST PO WER - 1 017,4 PLN

- Odbieranie tel.,- Obsługa interesantów,- Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji,- Obsługa pakietu MS OFFICE (pisanie pism, wprowadzanie danych, sporządzanie prostych statystytk, stemplowanie dokumentów, segregowanie).
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Łódź (łódzkie)

F-ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 2 100 PLN

wg stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2018-09-28 - Chojnów (dolnośląskie)

TECHNOLOG (O) - od 2 100 PLN

Technolog
TAAP Sp. z o.o. - 2018-07-20 - Tarnów (małopolskie)

MŁODSZY ANALITYK DS. OPERACJI BANKOWOŚCI TRANSAKCYJNEJ - od 4 200 PLN

Wykonywanie kontroli Sanction Screening i inwestygacji w ramach roli L2 zgodnie z politykami Sanction Screening oraz innymi dokumentami definiującymi standardy kontroli sankcyjnych, na poziomie Reviewer 1 i Reviewer 2, zachowując terminowość i najwyższą poprawność w oparciu o umowy serwisowe; monitorowanie zleceń w obsługiwanych aplikacjach i systemach, samodzielne podejmowanie zleceń bez zbędnej zwłoki, odpowiedzi na zapytania; identyfikowanie i zgłaszanie Menedżerowi problemów występujących podczas wykonywania pracy; realizacja czynności dodatkowych, wspierających wykonywaną prace oraz czynności kontrolnych w ramach własnego zespołu w tym: proces archiwizacji, kontrola clean desk, kontrola End Of Day z obsługiwanymi krajami; bieżące zapoznawanie się z nowymi regulacjami i ze zmianami w obowiązujących regulacjach wewnętrznych, procedurach, politykach i zarządzeniach Citi ze szczególnym uwzględnieniem polityk i guidelines Sanction Screening; współpraca z innymi jednostkami Citi i osobami określonymi w procedurach i Politykach Sanction Screening, współpraca wynikająca z raportowaniem awarii systemów, koordynacja wdrażania zmian na procesach; prowadzenie komunikacji z Klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi wynikającej z wykonywanych obowiązków; tworzenie planów szkolenia, przeprowadzanie szkolenia oraz przeprowadzanie certyfikacji dla nowo zatrudnionych pracowników w porozumieniu z Menedżerem; koordynowanie i wdrażanie działań usprawniających i jakościowych w procesach Departamentu, w tym analiza błędów oraz opracowywanie i wdrażanie działań naprawczych; koordynowanie i inicjowanie aktualizacji i tworzenia manuali, procedur operacyjnych, map procesu, capacity planu na poziomie Departamentu; proponowanie i inicjowanie zmian, aktualizacji procesów, nowych rozwiązań i proponowanie usprawnień w ramach departamentu; monitorowanie i identyfikowanie możliwych problemów tworzących nieefektywne procesy bądź potencjalne ryzyka procesów, proponowanie działań zapobiegawczych; zarządzanie projektami i udział w telekonferencjach, testach aplikacji, weryfikacji dokumentacji projektowej, szacowaniu potencjalnych ryzyk, które mogą wystąpić po uruchomieniu nowych rozwiązań, wprowadzanie wszelkich zmian we współpracy z zespołem i managerem; koordynacja migracji nowych aktywności do Departamentu, zgłaszanie nowych rozwiązań na etapie migracji w zakresie optymalizacji procesu oraz minimalizacji ryzyka operacyjnego. Adresowanie ryzyka operacyjnego i wdrażanie rozwiązań minimalizujących to ryzyko; wykonywanie analiz wspierających zarządzanie procesami na podstawie danych statystycznych Departamentu, wyciąganie wniosków, formułowanie rekomendacji; koordynacja przygotowań do Audytu oraz innych kontroli wewnętrznych i zewnętrznych, do przeglądów procesowych oraz uczestnictwo w rozmowach z Audytorami i Kontrolerami w roli Specjalisty Sankcyjnego; analizowanie i inwestygowanie powodów reklamacji Klientów. Wprowadzanie rozwiązań usprawniających przy wsparciu przełożonego. Godziny pracy 9.00-17.00
kontakt przez PUP - 2019-11-13 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

Zgodnie z umowy
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Zawada (podkarpackie)

BRYGADZISTA - 2 800 - 3 000 PLN

Zarządzanie zespołem pracowników, sprawowanie nadzoru nad produkcją, przygotowanie linii produkcyjnej.
KAPS sp. z o.o. - 2020-09-03 - Rzezawa (małopolskie)

SPRZEDAWCA - od 2 250 PLN

Przygotowywanie naleśników oraz serwowanie i obsługiwanie klientów.Praca w systemie jednozmianowym w godzinach od 12 do 20.Miejsce wykonywanie pracy ul. Piłsudskiego 24/5; 73 -110 Stargard.
kontakt przez PUP - 2019-06-12 - Stargard (zachodniopomorskie)

OPERATOR WÓZKA - od 2 000 PLN

Wykonywanie prac ładunkowych, przemieszczanie tarcicy, składowanie.
KPPD Szczecinek S.A. Zakład Przemysłu Drzewnego Czaplinek - 2017-04-07 - Czaplinek (zachodniopomorskie)

BRYGADZISTA - od 2 800 PLN

Nadzór nad dokumentacją i pracownikami
Dunlop Conveyor Belting Polska Sp. z o. o. - 2015-11-30 - Mikołów (śląskie)

SPRZEDAWCA - od 1 800 PLN

obsługa obecnych i przyszłych klientów hurtowni (w tym klientów z krajów Europy Wschodniej)
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPRZEDAWCA/KASJER NA DZIAŁ OGRÓD - od 2 000 PLN

obsługa klienta, przyjęcie i wykładanie towaru
"RIDET" Sp. z o.o. - 2017-06-07 - Sucha Beskidzka (małopolskie)

SEKRETARKA MEDYCZNA - 1 057,6 PLN

Wprowadzanie do bazy danych procedur medycznych. Zapisy do lekarzy, zapisy do pielęgniarek i położnych. Prowadzenie terminarza przyjęć do specjalistów.
kontakt przez PUP - 2020-08-07 - Stalowa Wola (podkarpackie)

KONSULTANT TELEFONICZNY K/M - 14,7 - 18 PLN

- telefoniczna obsługa klienta - prezentacja i sprzedaż produktów i usług (publikacje specjalistyczne, pakiety telewizyjne, pakiety opieki medycznej, produkty codziennego użytku, umawianie spotkań branża ubezpieczeniowa)- dbanie o wizerunek firmy i relacje z klientami- obsługa prostego programu do przyjmowania zamówień
kontakt przez PUP - 2019-09-06 - Warszawa (mazowieckie)

BRYGADZISTA - od 2 200 PLN

Nadzór nad linią produkcyjną, nadzór nad pracownikami ukraińskimi, raportowanie wynikó.w produkcyjnych
kontakt przez PUP - 2018-10-16 - Bełchatów (łódzkie)

PRZEDSTAWICIEL REGIONALNY - od 3 500 PLN

Kompleksowa obsługa klienta w związku z udzieloną pożyczką- bezpośredni kontakt z klientem.
PRZEDSIĘBIORSTWO OBROTU WIERZYTELNOŚCI DAIGLOB FINANCE MAGDALENA PIECHOCKA - 2019-05-30 - Kalisz (wielkopolskie)

REJESTRATORKA MEDYCZNA - od 1 850 PLN

operowanie centralą telefoniczną, łączenie rozmów w celu sprawnej rejestracji pacjentów
"Epoka" Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej - 2016-07-08 - Żnin (kujawsko-pomorskie)

LAKIERNIK PROSZKOWY - od 2 700 PLN

przygotowanie powierzchni elementów urządzeń chłodniczych do nanoszenia powłok lakierniczych, nanoszenie powłok lakierniczych , obsługa maszyn i urządzeń lakierniczych
PPUH COLD s.j. Bogdan i Włodzimierz Chwastek - 2016-04-13 - Bochnia (małopolskie)

MAGAZYNIER - do 3 000 PLN

Praca magazynowe - przyjmowanie i wysyłanie dostaw zgodnie z dokumentacją, kompletacją towaru.
kontakt przez PUP - 2016-07-11 - Gdańsk (pomorskie)

MAGAZYNIER (STAŻ) - 997,4 PLN

Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-11-13 - Zabrze (śląskie)


Wybierz powiat