SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I MARKETINGU Warszawa oferta pracy PRM PARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I MARKETINGU
Wynagrodzenie: od 3 422 PLN
Zakres obowiązków: - tworzenie postów tematycznych zachęcających do interakcji na FB i LinkedIn- obsługa korespondencji na FB, LinkedIn i innych platformach- tworzenie pism do partnerów o charakterze formalnym takich jak: podziękowania za bieżącą współpracę)- tworzenie treści postów informujących o nowych zdarzeniach i doceniających współpracę z danym Klientem oraz ich publikacja- inne powiązane działania copywriterskie związane z prowadzoną stroną oraz działaniami marketingowymi- współpraca z grafikiem w celu szybkiego przygotowania oprawy graficznej postów- prowadzenie bloga w oparciu o artykuły branżowe oraz newslettera dla Klientów (opieka senioralna, medyczna, księgowość, doradztwo podatkowe, prawo)- wsparcie działań sprzedażowych w tym analiza biuletynów przetargowych - wsparcie administracyjne pracy biura (w tym pomoc w przygotowywaniu ofert przetargowych w oparciu o Prawo Zamówień Publicznych)
Data publikacji: 2021-05-05
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: PRM PARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:WIDOCZNA 37, 04-647 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- tworzenie postów tematycznych zachęcających do interakcji na FB i LinkedIn- obsługa korespondencji na FB, LinkedIn i innych platformach- tworzenie pism do partnerów o charakterze formalnym takich jak: podziękowania za bieżącą współpracę)- tworzenie treści postów informujących o nowych zdarzeniach i doceniających współpracę z danym Klientem oraz ich publikacja- inne powiązane działania copywriterskie związane z prowadzoną stroną oraz działaniami marketingowymi- współpraca z grafikiem w celu szybkiego przygotowania oprawy graficznej postów- prowadzenie bloga w oparciu o artykuły branżowe oraz newslettera dla Klientów (opieka senioralna, medyczna, księgowość, doradztwo podatkowe, prawo)- wsparcie działań sprzedażowych w tym analiza biuletynów przetargowych - wsparcie administracyjne pracy biura (w tym pomoc w przygotowywaniu ofert przetargowych w oparciu o Prawo Zamówień Publicznych)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 422 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I MARKETINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1465
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 422 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.05.2021
Data zakończenia pracy: 31.07.2021
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Social Media Marketing (marketing za pomocą mediów społecznościowych)
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe (zarządzanie, marketing, logistyka mediów, PR lub pokrewne) lub biegła znajomość i doświadczenia w social mediach, komunikatywność i dobra organizacja pracy, kreatywność, kultura słowa tekstów pisanych o charakterze formalnym oraz nieformalnych, zainteresowania tematyką nowych mediów, marketingiem, zarządzaniem projektami, mile widziane doświadczenie lub praktyki w agencjach reklamowych lub w dziale marketingu.Obowiązki:- tworzenie postów tematycznych zachęcających do interakcji na FB i LinkedIn- obsługa korespondencji na FB, LinkedIn i innych platformach- tworzenie pism do partnerów o charakterze formalnym takich jak: podziękowania za bieżącą współpracę)- tworzenie treści postów informujących o nowych zdarzeniach i doceniających współpracę z danym Klientem oraz ich publikacja- inne powiązane działania copywriterskie związane z prowadzoną stroną oraz działaniami marketingowymi- współpraca z grafikiem w celu szybkiego przygotowania oprawy graficznej postów- prowadzenie bloga w oparciu o artykuły branżowe oraz newslettera dla Klientów (opieka senioralna, medyczna, księgowość, doradztwo podatkowe, prawo)- wsparcie działań sprzedażowych w tym analiza biuletynów przetargowych - wsparcie administracyjne pracy biura (w tym pomoc w przygotowywaniu ofert przetargowych w oparciu o Prawo Zamówień Publicznych)[Zgłoszenia: bettina.czapowska (at) prmpartner.pl]
Nazwa pracodawcy:
PRM PARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 9522200010
danePracodawcy_regon: 38445100900000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
WIDOCZNA 37, 04-647 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgodnieniu z Pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
danePracodawcy_kodPowiatu: 1465
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123
Ulica pracodawcy: WIDOCZNA
Numer budynku pracodawcy: 37
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243190
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 06.05.2021
Oferta pracy ważna do: 26.05.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 06.05.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 05.05.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?439475cfdc1d4d13bec29f483d71d592
Podobne oferty pracy
OBIJANIE SZKIELETÓW DREWNIANYCH, TAPICEROWANIE, PODRABIANIE KOMPLETÓW, KLEJENIE, WYCINANIE PIANKI
kontakt przez OHP - 2020-11-05 - Olesno (opolskie)
obsługa automatów prętowych, kontrola jakości
kontakt przez OHP - 2019-04-10 - Mysłowice (śląskie)
prace sprzątające na obiekcie
"BRZESKI NIERUCHOMOŚCI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-08-08 - Sztutowo (pomorskie)
Przewóz towarów
F.H.U. "TRANS-GUZIK" ZBIGNIEW GUZIK - 2020-09-11 - Juszczyn (małopolskie)
Naprawa maszyn ogrodniczych (serwis Husqvarna).
OGRÓD s.c. Izabela Makowska-Kwiecińska, Jan Makowski - 2019-12-30 - Bełchatów (łódzkie)
staż dla osób do 30 r.ż. porządkowanie dokumentacji archiwalnej, zarzadzanie dokumentacją oraz korespondencją wychodzącą
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
pomocniczy robotnik budowlany
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Tarnów (małopolskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za sporządzanie procedur w zakresie czynności biurowych oraz wewnętrznych regulaminów, zarządzeń i instrukcji. Odpowiadać będzie za prawidłowy obieg dokumentów oraz za sprawny przepływ informacji. Planowała będzie i nadzorowała zaopatrzenie w materiały biurowe, wyposażenie i urządzenia biurowe. Planuje i kontroluje koszty w zakresie działalności administracyjno-biurowej. Ponadto pracownik zatrudniony natym stanowisku będzie porozumiewał się z zagranicznymi kontrahentami w jednym z języków: angielskim lub ukraińskim. W związku ze specyfiką zakładu pracy oraz dużą ilością zagranicznych kierowców osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie musiała porozumiewać się z kierowcami zatrudnionymi w firmie w języku ukraińskim.
kontakt przez PUP - 2019-04-12 - Raczkowa (dolnośląskie)
- Odbieranie tel.,- Obsługa interesantów,- Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji,- Obsługa pakietu MS OFFICE (pisanie pism, wprowadzanie danych, sporządzanie prostych statystytk, stemplowanie dokumentów, segregowanie).
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Łódź (łódzkie)
wg stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2018-09-28 - Chojnów (dolnośląskie)
Technolog
TAAP Sp. z o.o. - 2018-07-20 - Tarnów (małopolskie)
Wykonywanie kontroli Sanction Screening i inwestygacji w ramach roli L2 zgodnie z politykami Sanction Screening oraz innymi dokumentami definiującymi standardy kontroli sankcyjnych, na poziomie Reviewer 1 i Reviewer 2, zachowując terminowość i najwyższą poprawność w oparciu o umowy serwisowe; monitorowanie zleceń w obsługiwanych aplikacjach i systemach, samodzielne podejmowanie zleceń bez zbędnej zwłoki, odpowiedzi na zapytania; identyfikowanie i zgłaszanie Menedżerowi problemów występujących podczas wykonywania pracy; realizacja czynności dodatkowych, wspierających wykonywaną prace oraz czynności kontrolnych w ramach własnego zespołu w tym: proces archiwizacji, kontrola clean desk, kontrola End Of Day z obsługiwanymi krajami; bieżące zapoznawanie się z nowymi regulacjami i ze zmianami w obowiązujących regulacjach wewnętrznych, procedurach, politykach i zarządzeniach Citi ze szczególnym uwzględnieniem polityk i guidelines Sanction Screening; współpraca z innymi jednostkami Citi i osobami określonymi w procedurach i Politykach Sanction Screening, współpraca wynikająca z raportowaniem awarii systemów, koordynacja wdrażania zmian na procesach; prowadzenie komunikacji z Klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi wynikającej z wykonywanych obowiązków; tworzenie planów szkolenia, przeprowadzanie szkolenia oraz przeprowadzanie certyfikacji dla nowo zatrudnionych pracowników w porozumieniu z Menedżerem; koordynowanie i wdrażanie działań usprawniających i jakościowych w procesach Departamentu, w tym analiza błędów oraz opracowywanie i wdrażanie działań naprawczych; koordynowanie i inicjowanie aktualizacji i tworzenia manuali, procedur operacyjnych, map procesu, capacity planu na poziomie Departamentu; proponowanie i inicjowanie zmian, aktualizacji procesów, nowych rozwiązań i proponowanie usprawnień w ramach departamentu; monitorowanie i identyfikowanie możliwych problemów tworzących nieefektywne procesy bądź potencjalne ryzyka procesów, proponowanie działań zapobiegawczych; zarządzanie projektami i udział w telekonferencjach, testach aplikacji, weryfikacji dokumentacji projektowej, szacowaniu potencjalnych ryzyk, które mogą wystąpić po uruchomieniu nowych rozwiązań, wprowadzanie wszelkich zmian we współpracy z zespołem i managerem; koordynacja migracji nowych aktywności do Departamentu, zgłaszanie nowych rozwiązań na etapie migracji w zakresie optymalizacji procesu oraz minimalizacji ryzyka operacyjnego. Adresowanie ryzyka operacyjnego i wdrażanie rozwiązań minimalizujących to ryzyko; wykonywanie analiz wspierających zarządzanie procesami na podstawie danych statystycznych Departamentu, wyciąganie wniosków, formułowanie rekomendacji; koordynacja przygotowań do Audytu oraz innych kontroli wewnętrznych i zewnętrznych, do przeglądów procesowych oraz uczestnictwo w rozmowach z Audytorami i Kontrolerami w roli Specjalisty Sankcyjnego; analizowanie i inwestygowanie powodów reklamacji Klientów. Wprowadzanie rozwiązań usprawniających przy wsparciu przełożonego. Godziny pracy 9.00-17.00
kontakt przez PUP - 2019-11-13 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Zgodnie z umowy
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Zawada (podkarpackie)
Zarządzanie zespołem pracowników, sprawowanie nadzoru nad produkcją, przygotowanie linii produkcyjnej.
KAPS sp. z o.o. - 2020-09-03 - Rzezawa (małopolskie)
Przygotowywanie naleśników oraz serwowanie i obsługiwanie klientów.Praca w systemie jednozmianowym w godzinach od 12 do 20.Miejsce wykonywanie pracy ul. Piłsudskiego 24/5; 73 -110 Stargard.
kontakt przez PUP - 2019-06-12 - Stargard (zachodniopomorskie)
Wykonywanie prac ładunkowych, przemieszczanie tarcicy, składowanie.
KPPD Szczecinek S.A. Zakład Przemysłu Drzewnego Czaplinek - 2017-04-07 - Czaplinek (zachodniopomorskie)
Nadzór nad dokumentacją i pracownikami
Dunlop Conveyor Belting Polska Sp. z o. o. - 2015-11-30 - Mikołów (śląskie)
obsługa obecnych i przyszłych klientów hurtowni (w tym klientów z krajów Europy Wschodniej)
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
obsługa klienta, przyjęcie i wykładanie towaru
"RIDET" Sp. z o.o. - 2017-06-07 - Sucha Beskidzka (małopolskie)
Wprowadzanie do bazy danych procedur medycznych. Zapisy do lekarzy, zapisy do pielęgniarek i położnych. Prowadzenie terminarza przyjęć do specjalistów.
kontakt przez PUP - 2020-08-07 - Stalowa Wola (podkarpackie)
- telefoniczna obsługa klienta - prezentacja i sprzedaż produktów i usług (publikacje specjalistyczne, pakiety telewizyjne, pakiety opieki medycznej, produkty codziennego użytku, umawianie spotkań branża ubezpieczeniowa)- dbanie o wizerunek firmy i relacje z klientami- obsługa prostego programu do przyjmowania zamówień
kontakt przez PUP - 2019-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzór nad linią produkcyjną, nadzór nad pracownikami ukraińskimi, raportowanie wynikó.w produkcyjnych
kontakt przez PUP - 2018-10-16 - Bełchatów (łódzkie)
Kompleksowa obsługa klienta w związku z udzieloną pożyczką- bezpośredni kontakt z klientem.
PRZEDSIĘBIORSTWO OBROTU WIERZYTELNOŚCI DAIGLOB FINANCE MAGDALENA PIECHOCKA - 2019-05-30 - Kalisz (wielkopolskie)
operowanie centralą telefoniczną, łączenie rozmów w celu sprawnej rejestracji pacjentów
"Epoka" Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej - 2016-07-08 - Żnin (kujawsko-pomorskie)
przygotowanie powierzchni elementów urządzeń chłodniczych do nanoszenia powłok lakierniczych, nanoszenie powłok lakierniczych , obsługa maszyn i urządzeń lakierniczych
PPUH COLD s.j. Bogdan i Włodzimierz Chwastek - 2016-04-13 - Bochnia (małopolskie)
Praca magazynowe - przyjmowanie i wysyłanie dostaw zgodnie z dokumentacją, kompletacją towaru.
kontakt przez PUP - 2016-07-11 - Gdańsk (pomorskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-11-13 - Zabrze (śląskie)