SPECJALISTA DS. KLIENTÓW KLUCZOWYCH Głogów Małopolski oferta pracy NOBLEPROG (NK) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KLIENTÓW KLUCZOWYCH
Wynagrodzenie: 3 500 - 6 000 PLN
Zakres obowiązków: Opieka nad klientami firmy - ustalanie harmonogramów szkoleń, badanie potrzeb szkoleniowych, wyszukiwanie nowych możliwości współpracyAnaliza potencjału rynku i konkurencjiAktywna sprzedaż szkoleń komercyjnych i dofinansowanychPozyskiwanie nowych klientówRealizacja przydzielonych planów sprzedażowychSamodzielne prowadzenie prezentacji, spotkań i negocjacji handlowychSporządzanie raportów sprzedaży
Data publikacji: 2020-11-13
Lokalizacja: Głogów Małopolski (podkarpackie)
Pracodawca: NOBLEPROG (NK) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Strefowa 1, 36-060 Głogów Małopolski, powiat: rzeszowski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Opieka nad klientami firmy - ustalanie harmonogramów szkoleń, badanie potrzeb szkoleniowych, wyszukiwanie nowych możliwości współpracyAnaliza potencjału rynku i konkurencjiAktywna sprzedaż szkoleń komercyjnych i dofinansowanychPozyskiwanie nowych klientówRealizacja przydzielonych planów sprzedażowychSamodzielne prowadzenie prezentacji, spotkań i negocjacji handlowychSporządzanie raportów sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 500 - 6 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KLIENTÓW KLUCZOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Głogów Małopolski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 18
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: rzeszowski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1816
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Głogów Małopolski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 500 - 6 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.11.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Minimum roczne doświadczenie w obsłudze klientów korporacyjnych lub w sprzedaży do klientów korporacyjnych (warunek konieczny)Doświadczenie w sprzedaży szkoleń lub usług IT będzie dodatkowym atutemZnajomość technik sprzedaży i negocjacjiWysoka kultura osobistaSamodzielność, komunikatywność i otwartośćZorientowanie na cel i wynikiZnajomość języka angielskiego
Nazwa pracodawcy:
NOBLEPROG (NK) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 8133675155
danePracodawcy_regon: 18090867100000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
PLAC WOLNOŚCI 13, 35-073 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Podkarpacki Park Naukowo-Technologiczny Aeropolis", ul. Strefowa 1, 36-060 Głogów Małopolski
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 18
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
danePracodawcy_kodPowiatu: 1863
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0974133
Ulica pracodawcy: PLAC WOLNOŚCI
Numer budynku pracodawcy: 13
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|524902
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 13.11.2020
Oferta pracy ważna do: 27.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 13.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 13.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1f9bb3146a6d914dba7e71ea2fc6e9ed
Podobne oferty pracy
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-07-20 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
Delphi BDU s. j. Dymowska-Moussa, Grabowska-Wawrzeniecka - 2016-04-20 - Warszawa (mazowieckie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Pomorzany-Kolonia (mazowieckie)
j.w.
Grupa Profas Sp. z o.o. - 2016-02-02 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)
Pomoc przy realizowaniu napraw/remontów samochodów ciężarowych oraz sprawowanie bieżącego nadzoru nad jakością i terminowością wykonywanych napraw dla zachowania ciągłości i prawidłowego funkcjonowania Działu TransportuSporządzanie analiz technicznych oraz ekonomiczno-eksploatacyjnych dotyczących transportu samochodowegoWspółpracę z warsztatami oraz serwisami w ramach umów ramowych oraz innych w oparciu o procedury zakupowe obowiązujące w SpółcePomoc w rekrutacji, szkoleniach kierowców i rozliczeniach ich pracy Prowadzenie nadzoru nad prawidłowym i efektywnym wykorzystaniem posiadanych środków transportu
ORLEN Paliwa Sp. z.o.o. - 2020-03-17 - Płock (mazowieckie)
WG. PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2018-04-09 - Kowalewo Pomorskie (kujawsko-pomorskie)
ZGODNIE Z PROGRAMEM STAŻU
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Opoczno (łódzkie)
Więcej informacji w BIP na stronie szkoły.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 - 2017-08-03 - Słupsk (pomorskie)
obsługa maszyn CNC, tokarka, centro-frezarka, kontrola wykonwnych detali
"SUPON" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-25 - Białystok (podlaskie)
sprzedaż artykulów, obsługa klientów, pozyskiwanie nowych klientów na Białorusi, Rosji, Ukrainie, załatwianie spraw związanych z reklamacjami, wykonywanie reklam i ofert sprzedaży na Białorusi, Rosji i Ukrainie(godziny pracy 8-16)
kontakt przez PUP - 2019-10-10 - Biała Podlaska (lubelskie)
dostępny u Doradcy Klienta PUP Szczytno
kontakt przez PUP - 2019-10-09 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
sprzedaż wyrobów firmy
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Kraśnik (lubelskie)
praca w zespole 4-5 osobowym, wiercenie, nitowanie części przy użyciu suwmiarki i znajomości podstaw rysunku technicznego
FENIX POLAND SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-01-30 - Chełm (lubelskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Złotoryja (dolnośląskie)
Realizacja polityki i strategii personalnej firmy: prowadzenie dokumentacji kadrowej, koordynacja i realizacja działań związanych z prowadzeniem spraw pracowniczych oraz gromadzenie i właściwe przechowywanie informacji pracowników, obsługa procesów związanych z zatrudnieniem oraz rozwiązaniem umów, wsparcie w zakresie organizacji szkoleń, udział w utrzymywaniu kontaktów zewnętrznych z firmami doradztwa personalnego (audyt personalny), sporządzanie raportów dotyczących spraw pracowniczych dla kierownictwa firmy, a także realizuje dodatkowe zadania z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, aktualizację danych personalnych, selekcja i rekrutacja nowych pracowników. Instruktaż stanowiskowy pracowników zatrudnionych w tym kierowców samochodów ciężarowych. Prowadzenie rozmów rekrutacyjnych w języku angielskim, rosyjskim i ukraińskim.
TSL Sp. z o.o. - 2017-09-06 - Lublin (lubelskie)
Planowanie, wdrażanie strategii i metod promocji, aktywne wspieranie sprzedaży, organizowanie i doskonalenie procesu sprzedaży, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami biznesowymi, fakturowanie i śledzenie przepisów prawnych.Praca w godz. 8-16 w Ustroniu Morskim. Dodatkowe inf. na temat warunków pracy, typu praca w dni wolne czy zakwaterowanie, do uzgodnienia z pracodawcą.
OŚRODEK REHABILITACYJNO-WYPOCZYNKOWY "MAX" BEATA GRONKIEWICZ - 2019-01-11 - Ustronie Morskie (zachodniopomorskie)
Sprzedaż produktów firmy.
Cukiernicza Spółdzielnia "ROKSANA" Strzyżów - 2017-08-28 - Strzyżów (podkarpackie)
samodzielne prowadzenie procesów kadrowo-płacowych dla 15-20pracowników przygotowywanie list płac oraz naliczanie wynagrodzeń,zasiłków, ekwiwalentu za urlop, bonusów pracowniczych terminowesporządzanie deklaracji ZUS (zgłoszeniowych i rozliczeniowych),deklaracji PFRON, GUS przygotowywanie rocznych deklaracji PIT wprowadzanie danych do systemu kadrowego Gratyfikant oraz dbanie opoprawność danych prowadzenie dokumentacji personalnejpracowników: umowy, świadectwa pracy,itp. obsługa zatrudnieniacudzoziemców przygotowywanie wymaganych raportów i analiz nazlecenie zarządu i księgowości; praca w godz.9-13
PETER TECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-13 - Opole (opolskie)
Zamawianie surowców do produkcji kabli.
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Zakres obowiązków, w szczególności:- kompleksowe przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,- sporządzanie planów zamówień publicznych/planów postępowań i sprawozdań z zakresu zamówień publicznych,- opracowywanie dokumentów, takich jak: specyfikacje istotnych warunków zamówienia, wzory umów, oświadczeń, itp.,- przygotowywanie korespondencji do Wykonawców (np. wezwanie do uzupełenienia dokumentów, wezwanie do złożenia wyjaśnień itp.),- współpraca z osobami odpowiedzialnymi za realizację zamówienia, jak również z członkami komisji przetargowych we wszystkich fazach udzielania zamówienia publicznego, - uczestnictwo w komisjach przetargowych, w tym badanie i ocena ofert, powołanych do przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych,- udział w przygotowaniu materiałów w przypadku wniesienia środków ochrony prawnej i ewentualne reprezentowanie Zamawiającego,- wykonanie zadań doradczych i kontrolnych, opiniowanie wyboru trybu postępowania,- przygotowanie raportów, zestawień, sprawozdawczości oraz raportowanie całokształtu prac,- szkolenie pracowników i innych osób biorących udział w postępowaniach o bieżące udzielenie zamówień publicznych,- monitorowanie wprowadzanych zmian ustawowych i analiza wpływu tych zmian na obowiązujące regulacje wewnętrzne obowiązujące u Zamawiającego, w tym bieżące dostosowanie regulacji wewnętrznych do znowelizowanych, obowiązujących przepisów prawa. Bieżące informowanie o zmianach przepisów,- opracowanie i przekazanie do archiwizowania całości prowadzonej dokumentacji.Wymagane dokumenty: - życiorys zawodowy (CV) i list motywacyjny,- podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego doświadczenia,- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia zawodowego,- kserokopie dokumentów lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego UE,- oświadczenie o niekaralności,- oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,- oświadczenie o nieposzlakowanej opinii w środowisku,- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie minimum 2 letniego doświadczenia w zakresie przeprowadzania procedur związanych z przygotowywaniem i przeprowadzaniem zamówień publicznych.Dodatkowe:- kserokopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem np. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności niezbędne w pracy, na stanowisku objętym naborem.Forma i termin składania ofert:- wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu,- dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem : Nabór na stanowisko : Specjalista zamówień publicznych we Wrocławskim Centrum Integracji, w terminie do dnia: 09.08.2019 r. do godziny 15.30.- informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia: www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji,- aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane Inne informacje:Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie.Dodatkowych informacji udziela:p. Ewa Żmuda - Zastępca Dyrektora Wrocławskiego Centrum Integracji tel. 71 782 35 18 w godz. 9:00 - 14:00 lub mail: ewa.zmuda (at) wci.wroclaw.plUmowa na czas określony, praca w sytemie jednozmianowym. Miejsce wykonywania pracy: ul. Strzegomska 49, Wrocław.Kontakt kandydatów z pracodawcą: tel.71 782 35 18 w godz. 9:00 - 14:00 lub mail: ewa.zmuda (at) wci.wroclaw.pl
Wrocławskie Centrum Integracji - 2019-07-26 - Wrocław (dolnośląskie)
- Prowadzenie rozliczeń kadrowo-płacowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy i ubezpieczeń społecznych oraz przepisami podatkowymi;- Wyliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę i umów cywilno-prawnych;- Przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem pracowników i osób na podstawie umów cywilno-prawnych;- Rejestracja w systemie ZUS osób nowo zatrudnionych, zgłaszanie zmian, wyrejestrowywanie zwolnionych oraz stały nadzór nad dokumentacją ZUS.
EUROBUD CHAJEWSCY SPÓŁKA JAWNA - 2017-10-26 - Starogard Gdański (pomorskie)
redagowanie ofert handlowych, pisanie pism, emaili i listów, projektowanie treści ogłoszeń i ofert, telefoniczne rozmowy handlowe, uczestnictwo w targach i imprezach
JANPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-04 - Brzozie Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Wykształcenie średnie lub wyższe, spec. rachunkowość; staż w dziale księgowości mile widziany; biegła obsługa komputera, pakietu MS Office; znajomość podstaw rachunkowości; zakres obowiązków: przyjmowanie, dekretowanie faktur, pomoc w tworzeniu i rozliczaniu planów finansowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice; oferta także dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "SZOBISZOWICE" - 2019-09-26 - Gliwice (śląskie)
obsługa klienta, pozyskiwanie klienta, sprzedaż ofert transportowych, dbanie o relację ze stałym klientem, praca w terenie i na miejscu; min. rok doświadczenia
TAG - SPEZIALTRANSPORTE & PROJEKTLOGISTIK PATRICIA WIESIOLLEK-TKOCZ - 2016-07-22 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Nadzór nad systemem ERP PSI Penta -Kontrola i rozwój procesów wewnętrznych, -Współpraca z innymi działami firmy (centrum zleceń produkcyjnych, zakupy, wysyłka, sprzedaż, księgowość) w zakresie funkcjonowania systemu PSI Penta.
KORPO Sp. z o.o. - 2018-11-14 - Jawor (dolnośląskie)
Analiza danych o klientach, prowadzenie kampanii marketingowych, rozwój działu E-Commerce, monitorowanie aktywności pozostałych firm z branży w internecie.
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - Kraków (małopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-05-16 - Poznań (wielkopolskie)
kontakt z klientem w zakresie zapytań ofertowych i przygotowywanych ofert, prowadzenie rejestru w systemie ERP, monitorowanie ofert, kontakt z klientem w zakresie potwierdzania zamówień, wystawanie faktur, CV proszę przesłać na adres: infosek (at) hydromechanika.com.pl
Hydromechanika Sp. z o.o. Sp. k. - 2018-10-22 - Piaskowiec (pomorskie)
Prace z zakresu księgowości.
kontakt przez PUP - 2019-01-11 - Pacanów (świętokrzyskie)
j.w.
BETACOM S.A. - 2016-01-21 - Warszawa (mazowieckie)