SPECJALISTA D.S. KADROWO PŁACOWYCH.PRACOWNIK OBSŁUGI PŁACOWEJ, ORAZ KADR Ełk oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA D.S. KADROWO PŁACOWYCH.PRACOWNIK OBSŁUGI PŁACOWEJ, ORAZ KADR
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie kadr, rozliczenia finansowe
Data publikacji: 2019-12-30
Lokalizacja: Ełk (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Ełk, powiat: ełcki, woj: warmińsko-mazurskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: prowadzenie kadr, rozliczenia finansowe
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA D.S. KADROWO PŁACOWYCH.PRACOWNIK OBSŁUGI PŁACOWEJ, ORAZ KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ełk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ełcki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.01.2020
Data zakończenia pracy: 06.04.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: **Obsługa komputera
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ełku
Adres pracodawcy:
Suwalska 38, 19-300 Ełk, powiat: ełcki, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: ełcki
Gmina pracodawcy: Ełk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ełk
Ulica pracodawcy: Suwalska
Numer budynku pracodawcy: 38
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ełku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 02.01.2020
Oferta pracy ważna do: 31.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 02.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 30.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?58b8fbab498f6a53c570bc91bfacdfa6
Podobne oferty pracy
realizacja zadań z zakresu zarządzania nieruchomościami, położonymi w miejscowościach: Opole, Brzeg, Jastrzębie, Kędzierzyn-Koźle,prowadzenie dokumentacji administracyjnej i eksploatacyjnej oraz ewidencji dot. nieruchomości,współpraca z dostawcami usług związanych z utrzymaniem nieruchomości, nadzór nad ich właściwą realizacją,protokolarny odbiór i przekazywanie nieruchomości,przeprowadzanie wizji lokalnych nieruchomości, podejmowanie czynności mających na celu usunięcie awarii oraz jej przyczyn i skutków,dokonywanie odczytów wskazań liczników,rozliczanie kosztów dostawy mediów,opisywanie faktur/rachunków pod względem rachunkowym zgodnie z zawartymi umowami,bieżący kontakt z lokatorami,bieżąca obsługa programu do zarządzania nieruchomościami. Praca w godz. 7:30-15:30.
Wojskowe Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Kwatera" Sp. z o.o. - 2019-08-26 - Opole (opolskie)
Do zadań specjalisty ds. rozwoju zawodowego należy (m.in.):- Informowanie o możliwościach i zasadach korzystania z usług szkoleniowych świadczonych przez OHP.- Diagnozowanie zapotrzebowania na zawody i specjalności na lokalnym rynku pracy oraz potrzeb szkoleniowych osób uprawnionych do szkolenia.- Sporządzanie i upowszechnianie planu szkoleń.- Rekrutacja osób uprawnionych do udziału w szkoleniach.- Monitorowanie prawidłowości realizacji umów oraz przebiegu szkoleń.- Terminowe przygotowywanie informacji dla potrzeb statystyki i analiz.
KUJAWSKO-POMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W TORUNIU - 2019-12-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Znajomość przepisów ustawy - Prawo Energetyczne, uzyskanie uprawnień dozoru bez ograniczeń napięcia w zakresie urządzeń instalacji i sieci elektroenergetycznych. Kontakt z Urzędem Regulacji Energetyki w zakresie działalności koncesjonowanych (obrót i dystrybucja energii elektrycznej), bieżąca kontrola pracy sieci elektroenergetycznej 110/15/04kV, określania warunków przyłączenia odbiorców, kształtowanie taryfy dla usług dystrybucji energii elektrycznej, sporządzanie dokumentacji i sprawozdań wynikających z przepisów, wskazania znajomości przepisów - Prawo Budowlane (uprawnienia budowlane branży elektrycznej) I zmiana pn-pt sporadycznie w dni wolne.Wynagrodzenie od 3000zł brutto 1 umowa na 2 lata docelowo na stałe.
Zakład Usług Technicznych MEGA Sp.z o.o. - 2016-08-01 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
nawiązywanie oraz obsługa bieżących kontaktów z partnerami chińskimi, obsługa mailingu z klientami z Chin, budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku chińskim, wykonywanie poleceń Prezesa
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Utrzymywanie porządku w miejscu pracy; mieszanie materiałów tynku, kleju; zabezpieczanie okien, drzwi, bram garażowych; szpachlowanie, zabudowa poddaszy; obsługa maszyny tynkarskiej.
kontakt przez PUP - 2016-01-05 - Jabłonowo Pomorskie (kujawsko-pomorskie)
Sprawowanie kontroli nad stanem BHP w zakładzie, szkolenia wstępne i okresowe BHP, tworzenie oraz nadzór nad dokumentacją BHP (oceny ryzyka, protokoły powypadkowe itp), obsługa kontroli.
A. BERGER POLSKA SP. Z O.O. - 2017-10-06 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Dekretowanie i księgowanie operacji finansowych oraz dokumentów (wyciągi bankowe, uzgadnianie kont, raporty kasowe, księgowanie sprzedaży fiskalnej). Miejsca pracy: Rydułtowy, ul. Strzelców Bytomskich 41 i Knurów, ul. Szpitalna 29.
Henix Sp. z o.o. - 2018-02-07 - Rydułtowy (śląskie)
utrzymywanie kontaktów z klientami głównie wietnamskimi, prowadzenie badań i analiz marketingowych
kontakt przez PUP - 2018-08-21 - Stefanowo (mazowieckie)
- Osoba ta będzie odpowiedzialna za weryfikacje danych osób ubiegających się o prace w firmie Naszych klientów. Praca na oferowanym przez nas stanowisku polega na kontakcie telefonicznym i mailowym z instytucjami oraz firmami na całym świecie i weryfikowaniu informacji dotyczących osób aplikujących o prace w firmach Naszych klientów. Tworzenie raportów na podstawie zebranych informacji. Znajomość języka angielskiego jest wymagana do weryfikacji informacji w krajach, w których mówi się po angielsku (Wielka Brytania).- Wynagrodzenie: 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Godziny pracy: Trzy tygodnie: 9:00-17:00, Jeden tydzień: 10:00-18:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.
kontakt przez PUP - 2018-12-03 - Katowice (śląskie)
Bezpośrednia obsługa klienta, pozyskiwanie klientów na terenie kraju oraz Ukrainy, obsługa komputera i poczty elektronicznej, przygotowywanie ofert i kosztorysów budowlanych. Praca dwuzmianwoa w godz. 8.00-19.00 od poniedziałku do piątku, w biurze firmy oraz w delegacjach na terenie kraju i Ukrainy.
kontakt przez PUP - 2019-09-24 - Zabrzeg (śląskie)
wykształcenie zawodowepraca na wysokościObsługa suwnicy.3 zmianywynagrodzenie: 2250 zł brutto + premia
SPOMASZ - ODLEWNIA ŻELIWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-18 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
1. Tworzenie standardów, procedur i wzorów dokumentacji projektowej, w tym dokumentacji związanej z realizacją zamówień w projektach.2. Nadzór nad zgodnością realizacji projektu z obowiązującymi wytycznymi i przepisami prawa krajowego i unijnego. 3. Monitorowanie przebiegu finansowego i rzeczowego projektu zgodnie z wymaganiami instytucji udzielających dotacji.4. Przygotowywanie, pozyskiwanie i weryfikacja dokumentów dotyczących rozliczanych projektów5. Przygotowywanie opisów dokumentów księgowo-kadrowych zgodnie z wytycznymi6. Współpraca z klientami w zakresie realizacji i rozliczania projektów oraz bieżące konsultacje w zakresie rozliczeń finansowych projektów klientów 7. Sprawozdawczość przebiegu rzeczowego i finansowego projektu8. Przygotowanie dokumentacji finansowej do kontroli projektów przez Instytucje Pośredniczące9. Aktualizacja wiedzy w zakresie zmiany przepisów regulujących zasady postępowań o dofinansowanie i rozliczanie przyznanych projektów.
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Gdańsk (pomorskie)
Opracowywanie i przygotowywanie prezentacji zarządzania audytem wewnętrznym; Współpraca z kierownikami audytu wewnętrznego na całym świecie; Pełnienie funkcji przedstawiciela w inicjatywach projektu audytu wewnętrznego; Regionalna sprawozdawczość regulacyjna; Raportowanie na potrzeby komitetów i rad podmiotów zależnych; Wykorzystywanie aplikacji audytu wewnętrznego, aby odpowiadać na żądania danych ad hoc od kierownictwa wyższego szczebla; W razie potrzeby uczestnictwo w projektach funkcjonalnych i międzyfunkcyjnych. Oczekiwania : wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) kierunek/specjalność: administracja biznesowa/handel, umiejętności: audyt wewnętrzny, analiza biznesowa, przygotowywanie wskaźników wydajności dla audytu wewnętrznego, finanse korporacyjne, międzynarodowe zarządzanie finansami, zarządzanie projektami, doświadczenie zawodowe: 2 lata w instytucji finansowej, znajomość języków obcych: angielski poziom znajomości w mowie: biegle, poziom znajomości w piśmie: biegle,
kontakt przez PUP - 2019-05-31 - Warszawa (mazowieckie)
informatyk
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Kraków (małopolskie)
Monitorowanie poprawności działania aplikacji biznesowych, obsługa zgłoszeń problemów oraz zleceń serwisowych, diagnozowanie zgłaszanych problemów, naprawa podłączenia do baz danych, prowadzenie komunikacji z klientem w języku rosyjskim oraz angielskim, podróże słuzbowe do klientów w Rosji, Turcji, Niemiec, Rumunii, mozliwośc wyrobienia wizy umozliwiającej podróz do Rosji
CFT POLSKA Sp. z o.o. - 2016-05-20 - Białystok (podlaskie)
Sprzedaż i obsługa baru.
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Zamość (lubelskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: obróbka graficzna zdjęć okazów (kości ptaków i ssaków, jaja ptaków) z kolekcji osteologicznej Zakładu Zoologii Kręgowców.
Instytut Systematyki i Ewolucji Zwierząt Polskiej Akademii Nauk - 2019-02-08 - Kraków (małopolskie)
ZGODNIE Z PROGRAMEM STAŻU
kontakt przez PUP - 2019-01-16 - Opoczno (łódzkie)
prowadzenie spraw kadrowych oraz związanych z rozliczeniem produkcji,wynagrodzenie do uzgodnienia
PHU PAL DREW Piotr Żabiński - 2015-11-03 - Gronowo Górne (warmińsko-mazurskie)
nadzór techniczny nad grupą maszyn i urządzeń produkcyjnych, nadzór nad planowymi przeglądami, konserwacjami i remontami w obszarze parku maszynowego, opracowanie i prowadzenie dokumentacji technicznej współpraca z dostawcami krajowymi i zagranicznymi w zakresie opieki gwarancyjnej i pogwarancyjnej związanej z maszynami, szukanie alternatywnych dostawców dla części zamiennych, nadzór nad mechanikami, szkolenia pracowników z zakresu znajomości obsługi maszyn oraz dokumentacji DTR
QUICKPACK POLSKA Sp. z o.o. - 2017-08-11 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Raszyn (mazowieckie)
Oferta stażu dla osób powyżej 30 r.ż. Tworzenie geodezyjnych baz danych, opracownie danych I zmiana: 08.00 - 16.00
kontakt przez PUP - 2019-02-07 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
-
EKO-TRAK sp.j. Krystyna Zenon MISZCZYSZYN - 2016-01-25 - Słudwia (zachodniopomorskie)
prowadzenie bieżącej dokumentacjiwykonywanie telefonówm umawianie spotkańtworzenie prezentacji multimedialnychaktualizacja strony internetowej
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Leszno (wielkopolskie)
- prowadzenie całokształtu spraw związanych z zaopatrzeniem, - przygotowywanie dokumentów do postepowania przetargowego na dostawy, - prowadzenie spraw związanych z gospodraką odpadami, magazynowaniem odpadów, - rozliaczanie zużycia paliw, emisji spalin do powietrza, emisji LZO, - zlecanie napraw samochodów i likwidacja szkód komunikacyjnych. Oferta dostępna w sali E, D. Kontakt z pracodawcą - osobiście, tel.: 71 320 01 10, e-mail: renata.lipinska (at) imgw.pl
Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy Oddział we Wrocławiu - 2017-10-23 - Wrocław (dolnośląskie)
jw
Główna Biblioteka Pracy i Zabezpieczenia Społecznego - 2018-11-27 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie spraw związanych z kadrami: prowadzenie wszystkich spraw kadrowych pracowników szkoły (teczki akt osobowych, przebieg pracy, świadectwa pracy itp.), prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników administracyjno-obsługowych, prowadzenie ewidencji szkoleń bhp pracowników, prowadzenie ewidencjibadań lekarskich pracowników, wydawanie zaświadczeń o zatrudnieniu, prowadzenie spraw dot. awansu zawodowego nauczycieli, sprawdzanie listy płac pod względem merytorycznym, sprawowanie nadzoru nad pracownikami skierowanymi do prac społecznych, sprawowanie nadzoru nad stażystami z Powiatowego Urzędu Pracy. Prowadzenie spraw związanych z ZFŚS. Prowadzenie archiwum dotyczące spraw kadrowych. Sporządzanie sprawozdań do GUS, PFRON. Prowadzenie ścisłej ewidencji przychodzącej i wychodzącej korespondencji szkolnej wg jednolitego rzeczowego wykazu akt. Obsługa kancelaryjno-biurowa szkoły. Gromadzenie dokumentacji szkolnej zgodnie z obowiązującymi przepisami. Gromadzenie dokumentacji szkolnej w odpowiednich segregatorach i właściwe jej zabezpieczenie. Prowadzenie rejestru inwentarza w programie PROGMAN- wyposażenie. Nadzór prac komisji inwentaryzacyjnej. Współpraca z inspektorem bhp. Tworzenie korespondencji dot. spraw szkoły. Obsługa programów SIO, GUS, PABS, PROGMAN.
Szkoła Podstawowa Nr 51 z Oddziałami Integracyjnymi - 2019-07-11 - Bytom (śląskie)
według zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2017-01-09 - Smardy Górne (opolskie)
przygotowanie kalkulacji cenowych na podstawie rysunków technicznych i specyfikacvji, przygotowanie ofert i informacji dla klientów, prowadzenie negocjacji z klientem. Praca w godzinach 8.00-16.00
DUTRON ŚREM Sp. z o.o. - 2017-02-08 - Psarskie (wielkopolskie)
pozyskiwanie nowych klientów zagranicznych, rozwój specj. eksportowej, realizacja planów sprzedażowych
Steinhof Sp. z o. o. Sp. K. - 2017-09-01 - Tarnów (małopolskie)