SPECJALISTA DS. KADROWO-PŁACOWYCH K/M Warszawa oferta pracy Teatr Żydowski im. Estery Rachel i Idy Kamińskich - Centrum Kultury Jidysz
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADROWO-PŁACOWYCH K/M
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: - załatwianie spraw związanych z przyjmowaniem, zwalnianiem, przenoszeniem na rentę lub emeryturę pracowników - przygotowywanie do decyzji Dyrektora wniosków zgłaszanych przez kierowników i pracowników poszczególnych komórek organizacyjnych dotyczącymi przyjmowania, zwalniania, zaszeregowania, awansowania pracowników - prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz współpraca z odpowiednimi komórkami organizacyjnymi teatru przy planowaniu czasu pracy - zapoznawanie nowo przyjmowanych pracowników z regulaminami i przepisami obowiązującymi w TŻ i uzyskiwanie potwierdzeń na piśmie o ich znajomości - sporządzanie rocznych planów urlopów pracowników, zgodnie z wyznaczonym okresem przerwy urlopowej w danym roku - współudział w opracowywaniu sprawozdań dotyczących wykorzystania funduszu socjalnego za kolejne lata - współdziałanie ze służbą zdrowia oraz ze spec. ds. bhp i ppoż. w zapewnieniu właściwej opieki zdrowotnej oraz właściwych warunków pracy pracownikom teatru - współpraca przy organizowaniu opieki i pomocy socjalnej dla pracowników oraz emerytów i rencistów byłych pracowników teatru prawidłowe przetwarzanie i ochrona danych osobowych
Data publikacji: 2020-10-26
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Teatr Żydowski im. Estery Rachel i Idy Kamińskich - Centrum Kultury Jidysz
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Senatorska 35, 00-099 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- załatwianie spraw związanych z przyjmowaniem, zwalnianiem, przenoszeniem na rentę lub emeryturę pracowników - przygotowywanie do decyzji Dyrektora wniosków zgłaszanych przez kierowników i pracowników poszczególnych komórek organizacyjnych dotyczącymi przyjmowania, zwalniania, zaszeregowania, awansowania pracowników - prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz współpraca z odpowiednimi komórkami organizacyjnymi teatru przy planowaniu czasu pracy - zapoznawanie nowo przyjmowanych pracowników z regulaminami i przepisami obowiązującymi w TŻ i uzyskiwanie potwierdzeń na piśmie o ich znajomości - sporządzanie rocznych planów urlopów pracowników, zgodnie z wyznaczonym okresem przerwy urlopowej w danym roku - współudział w opracowywaniu sprawozdań dotyczących wykorzystania funduszu socjalnego za kolejne lata - współdziałanie ze służbą zdrowia oraz ze spec. ds. bhp i ppoż. w zapewnieniu właściwej opieki zdrowotnej oraz właściwych warunków pracy pracownikom teatru - współpraca przy organizowaniu opieki i pomocy socjalnej dla pracowników oraz emerytów i rencistów byłych pracowników teatru prawidłowe przetwarzanie i ochrona danych osobowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KADROWO-PŁACOWYCH K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1465
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Program Płatnik
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Pakiet MS Office
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3)
wymagania_wymaganiaPozadane_zawodySzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaPozadane_jezykiSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe lub średnie, minimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane w instytucjach kultury), dobra znajomość obsługi komputera (Office, Płatnik), znajomość Kodeksu pracy oraz przepisów prawa pracy, systematyczność i wysoki stopień zorganizowania, odpowiedzialność, skrupulatność, łatwość nawiązywania i utrzymywania kontaktów, mile widziana znajomość języków obcych.Obowiązki:- załatwianie spraw związanych z przyjmowaniem, zwalnianiem, przenoszeniem na rentę lub emeryturę pracowników - przygotowywanie do decyzji Dyrektora wniosków zgłaszanych przez kierowników i pracowników poszczególnych komórek organizacyjnych dotyczącymi przyjmowania, zwalniania, zaszeregowania, awansowania pracowników - prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz współpraca z odpowiednimi komórkami organizacyjnymi teatru przy planowaniu czasu pracy - zapoznawanie nowo przyjmowanych pracowników z regulaminami i przepisami obowiązującymi w TŻ i uzyskiwanie potwierdzeń na piśmie o ich znajomości - sporządzanie rocznych planów urlopów pracowników, zgodnie z wyznaczonym okresem przerwy urlopowej w danym roku - współudział w opracowywaniu sprawozdań dotyczących wykorzystania funduszu socjalnego za kolejne lata - współdziałanie ze służbą zdrowia oraz ze spec. ds. bhp i ppoż. w zapewnieniu właściwej opieki zdrowotnej oraz właściwych warunków pracy pracownikom teatru - współpraca przy organizowaniu opieki i pomocy socjalnej dla pracowników oraz emerytów i rencistów byłych pracowników teatru prawidłowe przetwarzanie i ochrona danych osobowych [Zgłoszenia: rekrutacja (at) teatr-zydowski.art.pl, 22 526 20 15]*Klauzula RODO: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Teatr Żydowski z siedzibą w Warszawie zgodnie z ustawą z dn. 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2016 r. poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji"
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3
Nazwa pracodawcy:
Teatr Żydowski im. Estery Rachel i Idy Kamińskich - Centrum Kultury Jidysz
danePracodawcy_nip: 5250009795
danePracodawcy_regon: 000277227
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Senatorska 35, 00-099 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
danePracodawcy_kodPowiatu: 1465
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123
Adres strony pracodawcy: http://www.teatr-zydowski.art.pl/
Ulica pracodawcy: Senatorska
Numer budynku pracodawcy: 35
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242307
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|251
Data dodania oferty pracy: 26.10.2020
Oferta pracy ważna do: 06.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 26.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 26.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b8ebe7daac574103e25352f91abc0b38
Podobne oferty pracy
Praca przy produkcji butelek do ketchupu, musztardy, obsługa linii produkcyjnej.
FIRMA LIBRUS SP. Z O.O. - 2018-03-16 - Wola Czołnowska (lubelskie)
Opiniowanie dokumentów nadesłanych, sporządzanie notatek, korespondencja z instytucjami państwowymi w zakresie nieruchomości będących własnością WAT, prowadzenie i aktualizacje ewidencji budynków i obiektów WAT (w tym dróg, placów, ogrodzeń itp.), przygotowywanie protokołów odbioru-przekazania pomieszczeń zgodnie z decyzjami, archiwizacja dokumentacji technicznej.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2019-07-24 - Warszawa (mazowieckie)
praca stacjonarna, doradztwo eksportowe, budowanie bazy danych, selekcja i dobór kontrahentów, umawianie spotkań
ITRO Spółka z o.o. - 2019-11-12 - Białystok (podlaskie)
tłumaczenie dokumentów pracowników, pisanie pism urzędowych, rozmowy z konsultantem, tłumaczenie projektów, dokumentów, kontakt e-mailowy i telefoniczny w zakresie inwestycji.
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Kraków (małopolskie)
pełna obsługa wynagrodzeń pracowników, sporządzanie list płac, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, kompleskowa wiedza z zakresu ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 5 Im. Św. Barbary - 2016-06-09 - Sosnowiec (śląskie)
koordynowanie realizacji zleceń transportowych międzynarodowych, prowadzenie współpracy z otoczeniem w zakresie procesu transportu, monitorowanie i analizowanie wskaźników kluczowych dla procesu transportu;
kontakt przez PUP - 2019-09-09 - Lublin (lubelskie)
Koordynacja działań logistycznych
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Kalisz (wielkopolskie)
Planowanie, koordynacja, kontrola działań marketingowych przedsiębiorstwa, planowanie i realiazacja założenia komunikacji z klientami, monitoring i analiza rynku.
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Kraków (małopolskie)
przygotowywanie danych do wycen na podstawie dokumntacji technicznej, rozsyłanie, prowadzenie korespondencji mailowej, sporządzanie ofert, analiza.
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Cieszyn (śląskie)
Zapoznanie się z przepisami prawnymi i zakresem działalności instytucji, opracowwywanie analiz zakażeń przenoszonych drogą krwi, zachorowań na różyczkę, odrę, wściekliznę oraz zachorowań przenoszonych drogą płciową, gruźlicę, przyjmowanie materiału biologicznego do badań mikrobiologicznych, przeprowadzanie wywiadów epidemiologicznych dotyczących wybranych chorób zakaźnych oraz weryfikacja wywiadów przesłanych do WSSE, zapoznanie się z zasadami prowadzenia i obiegiem dokumentacji w PSSE w Oławie, zapoznanie z obowiązującymi procedurami z zakresu systemu jakości oraz udział we wdrażaniu systemu jakości.
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Oława (dolnośląskie)
Do osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:prowadzenie rozmów handlowych z klientami B2Bbudowanie i umacnianie kontaktów handlowych z aktualnymi klientami firmyprzygotowywanie ofert i kalkulacjiprowadzenie negocjacji sprzedażowychstacjonarna sprzedaż artykułów promocyjnychsporadyczne wyjazdy do klientów
Firma Kulik M. Kempa Sp. j. - 2019-06-19 - Trzebnica (dolnośląskie)
przygotowywanie banerów, oklejanie samochodów, montaż reklam
Agencja Reklamy i Promocji "ART-STUDIO" Beata Ambroziak - 2017-04-24 - Iława (warmińsko-mazurskie)
przetargi publiczne - monitorowanie ogłoszeń, prowadzenie rejestru aktualnych postępowań przetargowych; nadzór nad postępowaniami przetargowymi, przygotowanie dokumentacji przetargowej, monitorowanie ważności dokumentów wymaganych ustawą Prawo Zamówień Publicznych, uczestnictwo w przetargach - zgodnie z Prawem Zamówień Publicznych, śledzenie zmian aktów prawnych w zamówieniach publicznych, monitorowanie realizacji umów przetargowych, terminowości, dostaw i kompletności dokumentów, obsługa modułu handlowego ERP, nadzór nad realizacją umów długoterminowych
LfC Sp. z o.o. - 2021-05-11 - Czerwieńsk (lubuskie)
Wykonuje różnego typu proste prace zlecone w zależności od branży i specyfiki pracy. Wykonywanie prostych zadań takich jak: przenoszenie i przemieszczanie towarów, pakowanie, sprzątanie i porządkowanie terenu, itp.Zakres godzin: 05.00-15.00 pn-pt
TEXAR SP Z O O - 2021-03-29 - Gdańsk (pomorskie)
-przygotowanie i obsługa administracyjna szkoleń, ustalenie planów realizacji szkoleń specjalizacyjnych, przygotowanie propozycji kadry dydaktycznej do przeprowadzenia szkoleń, przygotowanie propozycji placówek do odbycia staży związanych z organizacją kształcenia, współpraca z kierownikami szkoleń specjalizacyjnych, organizowanie naboru na specjalizacje-organizowanie i pzygotowanie egzaminów wstępnych, końcowych oraz prowadzenie dokumentacji związanej z posiedzeniami komisji kwalifikacyjnej i egzaminacyjnej- przygotowanie list obecnosci oraz dokumentacji szkoleń- sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi szkoleniami- współpraca z Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych w Warszawie- współpraca z osobami pracującymi w dziale kształcenia podyplomowego w zakresie realizacji zadań- pracownik jest zobowiązany do przestrzegania instrukcji w sprawie zarządzania i przetwarzania danych osobowych w systemie informatycznym w związku z prowadzoną bazą danych osób odbywających szkolenia- wykonywanie innych prac zleconych przez Przewodniczącą ORPiP a związanych z merytoryczną działalnością działu kształceania podyplomowego
kontakt przez PUP - 2018-11-14 - Łódź (łódzkie)
Serwis oraz utrzymanie w ruchu maszyn przemysłowych, komputerowe projektowanie oprzyrządowania maszyn, wykonywanie elementów oprzyrządowania maszyn, programowanie sterowników.Oferta w ramach doposażenia stanowiska pracy.
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Kowalki (kujawsko-pomorskie)
Kontrola importu i eksportu materiałów, produktów i surowców; prowadzenie dokumentacji dotyczącej rozliczeń i rachunków wynikających z umów z dostawcami; współpraca z innymi działami firmy; analiza ofert handlowo-transportowych; planowanie i rozdzielanie zadań związanych z wysyłką towaru; optymalizacja kosztów transportu; poszukiwanie nowych rozwiązań usprawniających obsługę logistyczną; katalogowanie dokumentów związanych z transportem; negocjacja cen i warunków dostaw.
kontakt przez PUP - 2020-07-06 - Rogowiec (łódzkie)
obsługa kadrowo-płacowa umów cywilno-prawnych, obsługa programu Płatnik
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Węgrów (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Warszawa (mazowieckie)
doradztwo w zakresie wyboru formy prowadzenia działalności gospodarczej, aktywna sprzedaż usług księgowych, budowanie, utrzymanie oraz rozwijanie wysokiego poziomu satysfakcji klientów kancelarii, windykacja niezapłaconych nalezności klientów kancelarii, rozwiązywanie problemów związanych z rozliczeniami podatkowymi klientów ze wschodu w urzedachpraca na umowę zlecenie 139 godzin w miesiącu, praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-14:00oferta dostępna w sali E
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Wrocław (dolnośląskie)
Opis stanowiska:Wdrażanie oprogramowania CAD/CAM (SigmaNest, cncKad) ;Szkolenie z obsługi oprogramowania CAD/CAM (SigmaNest, cncKad);Tworzenie raportów;Tworzenie postprocesora do obsługi wycinarki laserowej;Integracja oprogramowania z systemami ERP;Integracja oprogramowania z systemami 3D (SolidWorks, Inventor, itp.);Integracja oprogramowania z wycinarką laserową;Obsługa powdrożeniowa;
POWER - TECH JANUSZ MARCIN EJMA - 2016-06-30 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Główne obowiązki:• Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych;• Realizowanie założonych planów sprzedażowych;• Pozyskiwanie nowych członków Kasy;• Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym.Pracodawca oferuje:• Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy;• Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje;• Samodzielne i odpowiedzialne zadania.Wymagania: - wykształcenie minimum średnie- doświadczenie związane ze sprzedażą oraz obsługą KlientaPracodawca oczekuje:- komunikatywności oraz wysokiej kultury osobistej,- uporu i nastawienia na realizację celów,- dużego zaangażowania i motywacji do pracy,- dobrej organizacji pracy własnej,- dobrej umiejętności obsługi MS Office ( w szczególności Excel )Mile widziane:- doświadczenie zawodowe w innych instytucjach finansowych,- znajomość produktów finansowych
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2018-03-20 - Racibórz (śląskie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-10-24 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa zamówień oraz prowadzenie korespondencji kontahentów zagranicznych oraz krajowych, organizacja transportów krajowych i zagranicznych, pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie raportów i zestawień handlowych, obsługa dokumentów eksportowych, raportowanie działań sprzedażowych.Jedna zmiana: od 7-15.
SIEROSŁAWSKI GROUP Jan Sierosławski - 2016-09-16 - Mielec (podkarpackie)
Kompleksowa obsługa klienta na każdym etapie sprzedaży/wynajmu nieruchomości; komunikacja z klientami firmy w języku ukraińskim, realizowanie celów sprzedażowych, dbanie o utrzymanie trwałych relacji z klientami.Praca w godzinach 8-12
LEGION 13 SP.Z0.0 zmiana nazwy z TYSZKIEWICZ Sp. z o.o. - 2021-05-05 - Gdańsk (pomorskie)
Sporządzanie dokumentów zakupowych (faktury, PZ, itp.), zamawianie asortymentu występującego w firmie, sprawdzanie przyjętych dokumentów pod względem merytorycznym, formalnym i rachunkowym
VIVASANIT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k. - 2019-04-12 - Skawina (małopolskie)
praca biurowa, kontakt z siecią podwykonawców i klientów, rozliczanie zleceń
Dystrybucja Polska Sp. z o.o. - 2016-12-14 - Poznań (wielkopolskie)
sprzedaż produktów ubezpieczeniowych
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Sosnowiec (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji personalnej, rozliczanie wynagrodzeń i świadczeń, przygotowywanie list płac. Prowadzenie rozliczeń i korespondencji z ZUS, US, GUS, PFRON, komornikiem. Bieżąca obsługa pracowników
kontakt przez OHP - 2019-05-16 - Przeworsk (podkarpackie)
Sprzątanie pensjonatu.Prace ogrodowe w tym koszenie trawnika i opieka nad roślinami.Okazjonalnie: Przyjmowanie Gości do pensjonatu pod nieobecność innych pracowników oraz udzielanie informacji Gościom pensjonatu.
kontakt przez PUP - 2021-05-14 - Wetlina (podkarpackie)