SPECJALISTA DS. NIERUCHOMOŚCI K/M Warszawa oferta pracy Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
Stanowisko: SPECJALISTA DS. NIERUCHOMOŚCI K/M
Wynagrodzenie: od 3 050 PLN
Zakres obowiązków: Opiniowanie dokumentów nadesłanych, sporządzanie notatek, korespondencja z instytucjami państwowymi w zakresie nieruchomości będących własnością WAT, prowadzenie i aktualizacje ewidencji budynków i obiektów WAT (w tym dróg, placów, ogrodzeń itp.), przygotowywanie protokołów odbioru-przekazania pomieszczeń zgodnie z decyzjami, archiwizacja dokumentacji technicznej.
Data publikacji: 2019-07-24
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gen. Witolda Urbanowicza 2, 00-908 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Opiniowanie dokumentów nadesłanych, sporządzanie notatek, korespondencja z instytucjami państwowymi w zakresie nieruchomości będących własnością WAT, prowadzenie i aktualizacje ewidencji budynków i obiektów WAT (w tym dróg, placów, ogrodzeń itp.), przygotowywanie protokołów odbioru-przekazania pomieszczeń zgodnie z decyzjami, archiwizacja dokumentacji technicznej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 050 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. NIERUCHOMOŚCI K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: zarządca nieruchomości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 050 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.07.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Zarządca nieruchomości (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: Prawo/Gospodarowanie nieruchomościami
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: dobra znajomość obsługi komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Czytanie dokumentacji i rysunków technicznych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie: licencjat/magister/inżynier - prawo lub kierunki związane z gospodarowaniem nieruchomościami, staż pracy w zawodzie - min. 3 lata, bardzo dobra umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym: Word, Excel, znajomość ustawy o zamówieniach publicznych, znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami (umiejętność stosowania w praktyce), mile widziana znajomość ustawy Prawo Budowlane, komputerowych programów graficznych oraz umiejętność czytania dokumentacji technicznej (rysunku technicznego, map geodezyjnych), znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami. Umiejętności: praca w zespole, dokładność, uczciwość, kreatywność, odpowiedzialność, umiejętność radzenia sobie ze stresem. Doświadczenie zawodowe min. 3 lata w biurach/instytucjach/firmach przy zarządzaniu nieruchomościami (budynki grunty). Obowiązki: opiniowanie dokumentów nadesłanych, sporządzanie notatek, korespondencja z instytucjami państwowymi w zakresie nieruchomości będących własnością WAT, prowadzenie i aktualizacje ewidencji budynków i obiektów WAT (w tym dróg, placów, ogrodzeń itp.), przygotowywanie protokołów odbioru-przekazania pomieszczeń zgodnie z decyzjami, archiwizacja dokumentacji technicznej.[Zgłoszenia na adres e-mail: joanna.karpio (at) wat.edu.pl (istnieje możliwość przeprowadzenia wstępnej rozmowy z pracodawcą przed wysłaniem dokumentów aplikacyjnych zawierających dane osobowe), telefonicznie: 261 839 089]
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Gen. Witolda Urbanowicza 2, 00-908 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Gen. Witolda Urbanowicza
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: zarządca nieruchomości
Data dodania oferty pracy: 25.07.2019
Oferta pracy ważna do: 24.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 25.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 24.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e1a89db56b68858f1b56d5471182ea18
Podobne oferty pracy
PODSTAWOWE ZADANIA:- obsługa wymagających Klientów- indywidualne przygotowywanie ofert wakacyjnych oraz ich sprzedaż- prowadzenie korespondencji w języku polskim i angielskim- współpraca z kontrahentami na całym świeciePRACODAWCA OFERUJE:- pracę w pełnym wymiarze godzin - umowę o pracę- możliwość wyjazdów zagranicznych oraz podnoszenia kwalifikacji- zarobki adekwatne do osiąganych wyników sprzedażowych- dobrą atmosferę, elastyczny grafik- umowę o pracę (pełny etat ) po okresie próbnym- pracę w przyjaznym i zgranym zespole- możliwość darmowych wyjazdów zagranicznych - zniżki na własne wyjazdy- CV ze zdjęciem wraz z listem motywacyjnym należy przesyłać na adres: biuro (at) konsorcjum.com.pl z tematem praca+ dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie danych osobowych Dz.U. nr 133 poz. 883 z późn.zm.)" - Pracodawca prosi o niewysyłanie aplikacji na stanowisko pilota lub przewodnika oraz o nie wysyłanie aplikacji przez osoby nie posiadające wiedzy o pracy w turystyce i do uczenia- Pracodawca zaznacza, że skontaktuje się tylko z wybranymi osobami
TRADE & TRAVEL COMPANY SP. Z O.O. - 2019-06-13 - Łódź (łódzkie)
- sporządzanie zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami listy wynagrodzeń razem z pochodnymi pracowników szkoły oraz świadczeń z tytułu ubezpieczeń społecznych,- sporządzanie przelewów, m. in. przelewy wynagrodzeń do poszczególnych banków i przelewy potrąceń wynikających z list płac- sporządzanie zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami, dokumenty dotyczące ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników szkoły- prowadzenie dokumentów dotyczących świadczeń z tytułu ubezpieczeń społecznych,- sporządzanie dokumentów rozliczeniowych z Urzędem Skarbowym dla pracowników szkoły- sporządzanie zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami raportów kasowych- sporządzanie sprawozdań w części dotyczącej wynagrodzeń
Państwowa Szkoła Muzyczna I st. nr 5 im. H. Wieniawskiego - 2020-01-08 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Lublin (lubelskie)
Opracowywanie wizyt serwisowych, koordynacja tras na terenie Niemiec, tłumaczenie korespondencji, kontakt z klientem niemieckim
KNS Śląska Fabryka Okien s.c. - 2016-11-17 - Wodzisław Śląski (śląskie)
według załącznika
kontakt przez PUP - 2019-02-26 - Jastrowie (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-09-23 - Warszawa (mazowieckie)
OPIS WYKONYWANYCH ZADAŃ:- analiza plików dla potrzeb lokalizacji, wybór odpowiednich procesów i narzędzi tłumaczeniowych;- skład i łamanie tekstów, formatowanie i przygotowywanie materiałów do publikacji lub druku w różnych wersjach językowych na wzór dokumentu wyjściowego;- przygotowywanie grafik w różnych wersjach językowych na wzór dokumentu wyjściowego;- odtwarzanie źródła dokumentu na podstawie plików PDF przy wsparciu specjalistycznych programów;- kontrolowanie jakości poprzez sprawdzanie dokumentów pod kątem zgodności z dokumentem wyjściowym;- opracowywanie instrukcji i dokumentacji projektowej;- możliwa koordynacja projektów w tym między innymi: zarządzanie projektem, kontrolowanie budżetu, jakości i terminów, przydzielanie osób do projektu, obsługa klienta.OFERUJEMY:- pracę w stałych godzinach pracy 15:00-23:00 od poniedziałku do piątku- udział w projektach międzynarodowych dla największych klientów na świecie- pracę w różnych aplikacjach DTP / graficznych- jasno określoną ścieżkę kariery w globalnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku (system awansów poziomych i pionowych)- szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne pod okiem doświadczonych opiekunów- pracę z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii- możliwość szybkiego rozwoju własnych kompetencji poprzez ambitne i pełne wyzwań zadania - umowy o pracę- prywatną opiekę medyczną- dofinansowanie do karty Multisport
"SDL POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-08-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa zakupowa firmy na rynku polskim i zagranicznym, podtrzymywanie trwałych relacji z dostawcami, poszukiwanie nowych dostawców, negocjacje z dostawcami, koordynowanie procesu wyboru optymalnych ofert
MAXIM CERAMICS Sp. z o.o. Sp. k. - 2018-10-11 - Maksymilianowo (wielkopolskie)
przygotowywanie ofert handlowych, działania marketingowe
Zakład Produkcyjno Handlowo-Usługowy "MUCHA" Zdzisław Mucha - 2016-05-17 - Augustów (podlaskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-05-13 - Szczawnica (małopolskie)
- Obsługa telefoniczna klienta w zakresie przetwarzania danych dotyczących kont (potwierdzanie sald, monitorowanie spłat należności), opracowywanie planów spłaty należności i wdrażanie stosowanych rozwiązań w tym celu, rozpatrywanie skarg klienta z uwzględnieniem odpowiedniej terminowości. - Wynagrodzenie: 4000-4500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. - Praca na jedną zmianę w elastycznym czasie pracy w godz.między: 8:00-18:00. Wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe w obsłudze klienta. Wymagana znajomość obsługi komputera ( pakiet Ms Office). Biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (B2). Kontakt wyłącznie telefoniczny (tel.: 665-310-176) w godz.: 9:00-17:00 lub e-mail: joanna.gorka (at) arvato.pl
ARVATO POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ "BPO FINANCE&ACCOUNTING" W KATOWICACH - 2017-12-14 - Katowice (śląskie)
Do zadań osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będzie należało:
Prowadzenie cyklicznych inwentaryzacji
Tworzenie raportów oraz analiza danych z procesów jakościowych
Koordynacja i inicjowanie działań zwiększających poprawę jakościowych
Zapewnienie skuteczności działań korygujących i zapobiegawczych poprzez nadzór procesów magazynowych
Poprawa wewnętrznych procesów związanych z podnoszeniem jakości
Aktywne wspieranie pracy działu Dokumentacji - bieżące wyjaśnianie rozbieżności magazynowych
Weryfikacja zgodności towaru z zamówieniem
Media Expert - 2016-10-03 - Łódź (łódzkie)
sporządzanie ofert handlowych, pomiary techniczne, wyceny handlowe, pozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Kazimierza Wielka (świętokrzyskie)
-
AMW REWITA Sp.z o.o. - 2019-01-15 - Rogowo (zachodniopomorskie)
Prowadzenie dokumentacji płacowej i kadrowej. Rozliczanie zwolnień lekarskich, urlopów, godzin nadliczbowych i innych składowych wynagrodzeń. Kontrola ważności zaświadczeń lekarskich i szkoleń BHP. Tworzenie sprawozdań PEFRON i GUS, Naliczanie i księgowanie wynagrodzeń oraz sporządzanie kompletnej listy płac. Tworzenie sprawozdań do ZUS, US, oraz innych instytucji zewnętrznych. Udzielanie informacji pracownikom w zakresie kadrowo płacowym. Wdrażanie korporacyjnych projektów kadrowych w zakresie rekrutacji, selekcji i szkolenia pracowników. Pracodawca zapewnia: zatrudnienie na umowę o pracę, uczestnictwo w szkoleniach, możliwość dofinansowania "Wczasów pod gruszą", pracę w przyjaznym środowisku.
OERLEMANS FOODS POLSKA Sp. z o.o. - 2017-02-07 - Siemiatycze (podlaskie)
rozmowy rekrytacyjne, prowadzenie dokumentacji procesu rekrutacji, współdziałanie w określaniu całościowej polityki zatrudnienia w przedsiębiorstwie
kontakt przez PUP - 2019-10-01 - Niepołomice (małopolskie)
Prowadzenie spraw kadrowo-płacowych w firmie
kontakt przez PUP - 2018-08-30 - Olesno (opolskie)
Przyjmowanie i wydawanie towaru z magazynu, pakowanie towaru, wysyłanie przesyłek, sporządzanie dokumentacji transportowej.
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Legnica (dolnośląskie)
Wystawianie dokumentów handlowych, kontakt z klientami, przygotowywanie ofert handlowych, dbanie o ciągłość produkcji
kontakt przez PUP - 2018-06-19 - Mieczysławówka (mazowieckie)
prowadzenie spraw BHP, p.poż. i ochrony srodowiska w dużej firmie produkcyjnej z branży metalowej
WYTWÓRNIA SPRZĘTU KOMUNIKACYJNEGO Sp.z o.o. - 2018-10-30 - Poznań (wielkopolskie)
praca biurowa przy komputerze, księgowanie faktur, archiwizacja dokumentów
ROTOM POLSKA Sp. z o.o. - 2017-11-28 - Komorniki (dolnośląskie)
Oferta dla osób spełniających warunki Regulaminu Refundacji Wyposażenia/Doposażenia,ścieżka dostępu: http://www.pup.gliwice.pl/firma/oferty_pracy_subs_wyposazenie.html i jednocześnie zakwalifikowane bądź kwalifikujące się do II profilu pomocy.Wykształcenie: średnie; prawo jazdy kat. B; podstawowa znajomość jęz. angielskiego; zakres obowiązków:przedstawicielstwo regionalne, doradztwo, koordynator rynku - promotor; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Gliwice (śląskie)
Telefoniczna oraz mailowa obsługa klientówz branży turystycznej, Wsparcie klientów podczas planowania ich podróży Interpretacja i wyjaśnianie klientom procedur związanych z podróżą Identyfikowanie potrzeb klientów, aktywnapomoc przy rozwiązywaniu ich problemówprzed, w trakcie i po ich podróży, Zapewnianie najwyższej jakości obsługi klienta Szybkie i skuteczne reagowanie na zmieniające się potrzeby klientów Upewnianie się, że wszelkie oczekiwaniaklientów są spełnione Budowanie pozytywnego wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Kraków (małopolskie)
pozyskiwanie klientów, wycena usług spedycyjnych, aktywna promocja usług firmy, czynności marketingowe
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
- Redagowanie informacji prasowych oraz tekstów wykorzystywanych w działalności marketingowej pracodawcy min. na portalu internetowym BPC GUIDE, w publikacjach książkowych, raportach branżowych. Organizowanie spotkań merytorycznych oraz debat eksperckich z przedstawicielami branży informatycznej.Współpraca z dostawcami IT, przedsiębiorcami i podmiotami opiniotwórczymi.- Wynagrodzenie: 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie wyższe. Min. 2 lata doświadczenia zawodowego. Umiejętności: lekkie pióro, komunikatywność i marketing (at) bpc-group.pl
BPC GROUP POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-18 - Katowice (śląskie)
sprawdzanie, rejestrowanie zdarzeń gospodarczych, tworzenie zestawień podatkowych, porządkowanie dokumentacji księgowej
kontakt przez PUP - 2019-11-12 - Zabrze (śląskie)
Projektowanie sieci światłowodowej, planowanie instalacji wewnątrz budynkowej.
Ultratel P. Skonieczny E. Szyc s.c. - 2017-03-22 - Siedlce (mazowieckie)
- Opis stanowiska: Będziesz odpowiedzialny/a za: aktywne poszukiwanie nowych klientów z wykorzystaniem różnorodnych kanałów komunikacji (telemarketing, mailing), kompleksową obsługę zamówień składanych za pośrednictwem sklepu internetowego, udzielanie klientom informacji na temat sprzedawanych produktów, realizację akcji marketingowych, telefoniczny i mailowy kontakt z klientami, obsługę przed i po sprzedażową, sprzedaż produktów firmy z szeroko rozumianej branży elektronarzędzi / technik zamocowań.- Forma oferuje: stałe godziny pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00. Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę). Pracę w ambitnym zespole. Kontakt z najnowszymi technologiami z branży. Możliwość zdobycia doświadczenia oraz zrobienia kroku naprzód w swojej karierze zawodowej. Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia produktowe i kompetencyjne.- Wynagrodzenie: od 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta, w telefonicznej sprzedaży bądź pracy w sklepie internetowym. Mile widziane będzie doświadczenie z branżą elektronarzędzi / technik zamocowań. Mile widziana będzie również znajomość programu SUBIEKT GT. Mile widziana umiejętność obsługi sklepu internetowego opartego na oprogramowaniu Sote. Wymagany zapał i determinację do pracy. Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu nowych relacji. Umiejętności negocjacyjne. Wymagana umiejętność szybkiego uczenia się.
BUDOHIT DARIUSZ TYTOŃ - 2016-07-22 - Katowice (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - Zawiercie (śląskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, utrzymanie realizacji i pozyskanie klientów, kontrola zamówień, sporządzanie zleceń.
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Myślina (opolskie)