SPECJALISTA DS. KADR K/M Warszawa oferta pracy OPTIMAL SYNERGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR K/M
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: - obsługa kadrowa pracowników spółki- sporządzanie dokumentów związanych z przebiegiem zatrudnienia (umów, aneksów, wypowiedzeń, świadectw pracy itp.)- przygotowanie zestawień i raportów kadrowych- prowadzenie ewidencji oraz rozliczeń czasu pracy
Data publikacji: 2020-03-05
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: OPTIMAL SYNERGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Piękna 28A/5, 00-547 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- obsługa kadrowa pracowników spółki- sporządzanie dokumentów związanych z przebiegiem zatrudnienia (umów, aneksów, wypowiedzeń, świadectw pracy itp.)- przygotowanie zestawień i raportów kadrowych- prowadzenie ewidencji oraz rozliczeń czasu pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KADR K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.03.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw kadr
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo pracy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Program Raks
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Program Comarch Optima
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Pakiet MS Office
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, bardzo dobra znajomość programu Comarch Optima, RAKS, znajomość zagadnień prawa pracy, dobra organizacja pracy, dokładność, rzetelność, terminowość, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane).Obowiązki: - obsługa kadrowa pracowników spółki- sporządzanie dokumentów związanych z przebiegiem zatrudnienia (umów, aneksów, wypowiedzeń, świadectw pracy itp.)- przygotowanie zestawień i raportów kadrowych- prowadzenie ewidencji oraz rozliczeń czasu pracy[Sposób aplikowania: rekrutacja (at) optimalsynergy.eu, telefonicznie: 22 646 59 65]
Nazwa pracodawcy:
OPTIMAL SYNERGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Piękna 28A/5, 00-547 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po ustaleniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Piękna
Numer budynku pracodawcy: 28A
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 5
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 17.03.2020
Oferta pracy ważna do: 05.04.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 17.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 05.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d48e9901708da6b491ee3dcc7c24dd93
Podobne oferty pracy
Do uzgodnienia
"AMNON POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-12 - Zagórz (podkarpackie)
Realizacja krajowych i eksportowych zleceń transportowych;Realizacja procesów transportowych z wykorzystaniem własnej floty samochodowej i podwykonawców;Organizacja pracy dla samochodów firmowych realizujących kursy dwustronne; Zapewnienie pełnego serwisu transportowego klientom; Stała kontrola nad wysokością stawek transportowych negocjacja cen;Koordynacja i nadzór nad przebiegiem procesu transportowego; Kontrola poprawności wystawianych zamówień transportowych; Wystawianie zamówień transportowych;
SILVA SP. Z O.O. MIELEC - 2018-02-14 - Strzelce Opolskie (opolskie)
PRZYGOTOWANIE OFERT I PREZENTACJI, KONTAKT TELEFONICZNY I MAILOWY Z KLIENTAMI/ KONTAKT SKYPE, KONSULTACJE I DORADZTWO DLA KLIENTÓW W ZAKRESIE REKLAM ONLINE, ZARZĄDZANIE KONTAMI REKLAMOWYMI I KAMPANIAMI KLIENTÓW, OBSŁUGA I BUDOWANIE DŁUGOTRWAŁYCH RELACJI Z KLIENTAMI; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, ZAAWANSOWANA OBSŁUGA KOMPUTERA (PAKIET MS OFFICE), ZNAJOMOŚĆ SOCJAL MEDIA, ZNAJOMOŚĆ KANAŁÓW REKLAMOWYCH ONLINE, OBSŁUGA URZĄDZEŃ MOBILNYCH, DOŚWIADCZENIE W SPRZEDAŻY LUB OBSŁUDZE KLIENTA, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE; e-mail:m.mojsiewicz (at) proinfo.co
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Zarządzanie zespołem różnojęzycznym, planowanie pracy.
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Szosa Turecka (wielkopolskie)
Nadzór nad procesami inwestycyjnymi z ramienia Spółki. Praca od poniedziałek, środa i czwartek w godz. 7-15, we wtorek w godz. 8-17, w piątek w godz. 7-14.
TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KRAK-SYSTEM" S.A. - 2018-02-07 - Kraków (małopolskie)
organizowanie zaopatrzenia i przyjmowanie dostaw towarów, przygotowanie produktów do sprzedaży, przyjmowanie i rejestrowanie zamówień na towary w hurtowniach, sporządzanie faktur za towary, załatwianie rejestracjii zakupionych towarów, praca na terenie województwa sląskiego, terytorium RP i UE
NEMO REGERE Sp. z o.o. - 2017-08-03 - Sosnowiec (śląskie)
specjalista do spraw sprzedaży na rynki Ameryki Łacińskiej
kontakt przez PUP - 2015-11-24 - Kęsowo (kujawsko-pomorskie)
rekrutacja pracowników, poszukiwanie pracowników, współpraca z agencjami pracy tymczasowej
kontakt przez PUP - 2018-09-17 - Kraków (małopolskie)
Współpraca z dostawcami, kompletowanie zamówień, składanie zleceń transportowych, wprowadzanie towarów na stan magazynowy, kontrolowanie i optymalizowanie stanów magazynowych, negocjowanie i składanie zleceń transportowych, obsługa reklamacji.
DOMUS IWONA MÓŁKA JERZY BŁUŚ SP. J. - 2016-12-19 - Strzelce Opolskie (opolskie)
-Praca w magazynie wyrobów gotowych,-Dowożenie komponentów na teren hali produkcyjnej,-Prowadzenie gospodarki magazynowej zgodnie z procedurami wewnętrznymi,-Udział w inwentaryzacjach,-Adres email: praca (at) klimor.pl
Klimor S.A. - 2020-04-23 - Pszczółki (pomorskie)
WYKONYWANIE KONTROLI I BADAŃ ZGODNIE Z FUNKCJONUJĄCYMI PROCEDURAMI I INSTRUKCJAMI WDROŻONEGO SYSTEMU ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ; PROWADZENIE ZAPISÓW Z BADAŃ I KONTROLI ORAZ ARCHIWIZACJA ICH; NADAWANIE WŁAŚCIWYCH STATUSÓW KONTROLI I BADAŃ DLA SUROWCÓW
HTL-STREFA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-08-13 - Ozorków (łódzkie)
- korekta i redakcja artykułów oraz informacji zamieszczanych w czasopismach oraz w Internecie- wyszukiwanie i tworzenie tekstów do newslettera oraz na stronę internetową- udział w konferencjach i wydarzeniach dotyczących osób z niepełnosprawnością wzroku- wsparcie Centrum Komunikacji w bieżących działaniach.
Polski Związek Niewidomych - 2020-08-20 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa reklam w internecie
Domy Laguna Kamil Krzyżanowski - 2016-06-01 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Sprawne i skuteczne odpowiadanie na mailowe zapytania klientów, jednocześnie zapewniając wysoki standard i jakość obsługi, dostarczanie informacji o usługach i możliwych rozwiązaniach w przypadku problemów, które mogą napotkać Klienci, zapewnienie pomocy i wsparcia w trakcie procesu składania zamówień, zwrotów lub wymian, identyfikowanie potrzeb klienta.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-06-13 - Warszawa (mazowieckie)
Audyty, szkolenia, wdrożenia systemu ochrony danych osobowych
Elit Partner Sp. z o.o. - 2018-04-16 - Pabianice (łódzkie)
przyjmowanie/odbiór od dostawcy/podwykonawców dokumentacji projektowej i jej zarejestrowanie w rejestrze budowy; weryfikacja dokumentacji względem wymagań kontraktowych od strony administracyjnej; zarządzanie i monitorowanie obiegiem dokumentacji tj. m. in. odbiór dokumentacji od podwykonawców, dystrybucja w zespole; odesłanie do podwykonawcy uwag i zmian; przygotowywanie protokołów przekazania zweryfikowanej dokumentacji do klienta; archiwizacja dokumentacji projektowej; stosowanie się do wymagań i procedur kontraktowych;I umowa na okres próbny, kolejna na 1 rok;
BUDIMEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-08-23 - Bogatynia (dolnośląskie)
obsługa poczty elektronicznej sekretariatu, odbiór prasy dla Stacji, prowadzenie ewidencji rachunków, prowadzenie ewidencji postanowień i upomnień, prowadzenie dokumentacji i obsługa w zakresie zakładowej składnicy akt
Powiatowa Stacja Sanitarno -Epidemiologiczna - 2017-06-05 - Jaworzno (śląskie)
Wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych. Obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień. Przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowywanie dokumentacji magazynowej.
kontakt przez OHP - 2018-03-26 - Przemyśl (podkarpackie)
Zakres obowiązków:- prowadzenie ksiąg podatkowych i handlowych,- sporządzanie kalkulacji w zakresie podatku dochodowego,- przygotowanie deklaracji VAT / VAT-UE,- sporządzanie deklaracji ZUS,- sporządzanie list płac,- prowadzenie akt osobowych- kontakt z Urzędem Skarbowym, ZUS oraz klientami.Wymagania:- wykształcenie średnie ekonomiczne lub ukończone studia wyższe o specjalizacji finanse i rachunkowość,- minimum dwuletnia praktyka zawodowa, najlepiej w biurze rachunkowym,- znajomość zasad i przepisów z zakresu rachunkowości oraz podatkowej księgi przychodów i rozchodów- znajomość zagadnień podatkowych- znajomość przepisów prawaLiczymy na długofalową współpracę.Osoba stająca się o zatrudnienie musi być zarejestrowan jak bezrobotna w PUP.Zachęcamy do kontaktu.
Studio O2 Projektant Sp. z o.o. - 2018-06-13 - Łańcut (podkarpackie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
SPECJALISTA DS.SPRZEDAŻY I FAKTUROWANIA
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE ELŻBIETA I JERZY PATER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-30 - Brzeźnica (podkarpackie)
Sprzedaż bezpośrednia, pozyskiwanie nowych klientów, realizacja planów sprzedażowych, przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji handlowych, raportowanie wyników sprzedaży, bieżące monitorowanie płatności.
Józef Andrzej Remisiewicz - HANDEL ROLNO SPOŻYWCZY PRZEMYSŁOWY I BUDOWLANY "TRANS-ROL" - 2019-08-27 - Kruszewo-Wypychy (podlaskie)
Szczegółowe inf. www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy"; Wykształcenie: średnie techniczne, 8 lat stażu pracy; doświadczenie w pracy z zakresie zarządzania systemami energetycznymi; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2017-03-30 - Gliwice (śląskie)
Praca związana z prowadzeniem procesu rekrutacji obcokrajowców, posługiwanie się biegle w mowie i piśmie językiem ukraińskim.
kontakt przez PUP - 2018-06-12 - Płock (mazowieckie)
DO UZGODNIENIA
ELEFANT PHU IMPORT - EXPORT - 2016-07-19 - Błażowa (podkarpackie)
WG. HARMONOGRAMU
kontakt przez PUP - 2019-02-08 - Kraków (małopolskie)
jw.
E 100 POLSKA SP. Z O. O. - 2016-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Warszawa (mazowieckie)
wykonywanie projektów koncepcyjnych, budowlanych i dedykowanych dla planowanych remontów i inwestycji w branży instalacji sanitarnych; wykonywanie dokumentacji przedmiarowo-kosztorysowej dla planowanych remontów i inwestycji; opracowanie specyfikacji technicznych i założeń projektowych dla planowanych zakupów inwestycyjnych, remontów i inwestycji; opracowywanie dokumentacji ofertowej w zakresie usług świadczonych przez Spółkę; prowadzenie i aktualizacja dokumentacji budowlanej w zakresie sieci ciepłowniczej, instalacji odbiorczych i urządzeń technologicznych wymiany ciepła; przewodniczenie Komisji Technicznej i współpraca z księgowością w zakresie przygotowania dokumentów dotyczących ewidencji środków trwałych; przedkładanie Zarządowi Spółki propozycji dotyczących wprowadzania nowoczesnych technologii w zakresie dystrybucji i wymiany ciepła; wydawanie uzgodnień i prowadzenie rejestru opinii i uzgodnień zewnętrznej dokumentacji projektowej; wydawanie warunków technicznych przyłączenia do sieci ciepłowniczej; utrzymanie kontaktów handlowych z dostawcami urządzeń oraz materiałów z branży instalacji sanitarnych; prowadzenie rejestru awarii sieci ciepłowniczych i instalacji odbiorczych; prowadzenie spraw związanych z przeglądami technicznymi budynków i Książkami Obiektu Budowlanego; wykonywanie innych zadań i prac zleconych przez przełożonych.Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę na okres próbny - 3 miesiące, po okresie próbnym umowa o pracę na czas określony.
Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej "TERMOWAD" Spółka z o.o. - 2019-09-27 - Wadowice (małopolskie)
wykształcenie minimum średnie,minimum 6 miesięcy doświadczenia,biegła znajomość obsługi komputera;obsługa zamówień sklepu internetowego,koordynowanie procesu sprzedaży, dostaw i reklamacji, realizacja planów sprzedażowych, komunikatywność
LITEX PROMO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-01-23 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)