SPECJALISTA DS. KADR K/M Warszawa oferta pracy OPTIMAL SYNERGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR K/M
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: obsługa kadrowa pracowników spółki, sporządzanie dokumentów związanych z przebiegiem zatrudnienia (umów, aneksów, wypowiedzeń, świadectw pracy itp.), przygotowanie zestawień i raportów kadrowych, prowadzenie ewidencji oraz rozliczeń czasu pracy
Data publikacji: 2019-03-15
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: OPTIMAL SYNERGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Piękna 28A/5, 00-547 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa kadrowa pracowników spółki, sporządzanie dokumentów związanych z przebiegiem zatrudnienia (umów, aneksów, wypowiedzeń, świadectw pracy itp.), przygotowanie zestawień i raportów kadrowych, prowadzenie ewidencji oraz rozliczeń czasu pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KADR K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.03.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw kadr
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Kadry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Pakiet MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Program Comarch Optima
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie, aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, bardzo dobra znajomość programu Comarch Optima, znajomość zagadnień prawa pracy, dobra organizacja pracy, dokładność, rzetelność, terminowość, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane), aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności. Obowiązki: obsługa kadrowa pracowników spółki, sporządzanie dokumentów związanych z przebiegiem zatrudnienia (umów, aneksów, wypowiedzeń, świadectw pracy itp.), przygotowanie zestawień i raportów kadrowych, prowadzenie ewidencji oraz rozliczeń czasu pracy.[Sposób aplikowania: rekrutacja (at) optimalsynergy.eu, telefonicznie: 22 646 59 65]
Nazwa pracodawcy:
OPTIMAL SYNERGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Piękna 28A/5, 00-547 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po ustaleniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Piękna
Numer budynku pracodawcy: 28A
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 15.03.2019
Data dodania oferty pracy: 14.03.2019
Oferta pracy ważna do: 13.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 14.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 13.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
samodzielne naliczanie wynagrodzeń dla pracowników i zleceniobiorców, rozliczanie zasiłków chorobowych, opiekuńczych, macierzyńskich i pozostałych, dokonywanie potrąceń z wynagrodzeń i korespondencja z komornikami, przygotowanie raportów płacowych, sporządzanie deklaracji podatkowych, deklaracji i zaświadczeń ZUS, sporządzanie dokumentów dla pracowników,
UNIWERSYTET MEDYCZNY im.Karola Marcinkowskiego w Poznaniu - 2017-05-24 - Poznań (wielkopolskie)
Zakres obowiązków: -analiza wymagań dotyczących oprogramowania, projektowanie i implementacja oprogramowania, przygotowanie specyfikacji/ dokumentacji odpowiednich części oprogramowania, współpraca z integratorami w zakresie weryfikacji produktu końcowego.Kandydat musi posiadać wiedzę na temat sieci telekomunikacyjnych, wiedzę na temat protokołów telekomunikacyjnych, ukończone szkolenie z zakresu GSM BSS, oraz GPRS PCU: 2 G Switching Core network Operation and Mainteinance, BASe Station Subsystem Integration, Ipso Platform, Wirless WCDMA CS EngineedGodzina zakończenia pracy: 17:00Sala H
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa klienta w procesie sprzedaży , dostawy zamówienia i odbioru towaru, doradztwo w zakresie sprzedawanych towarów, dbanie o prawidłowe funkcjonowanie sklepu firmowego, odpowiedzialność za rozliczenia finansowe
"PROCAM POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-22 - Łęczeszyce (mazowieckie)
obsługa klienta, pozyskiwanie klienta, sprzedaż ofert transportowych, dabnie o relacje ze stałym klientem, praca w terenie i na miejscu, min.rok doświadczenia
TAG - SPEZIALTRANSPORTE & PROJEKTLOGISTIK PATRICIA WIESIOLLEK-TKOCZ - 2016-06-03 - Strzelce Opolskie (opolskie)
terminowe rozpatrywanie reklamacji sklepów internetowych
przestrzeganie standardów i procedur
współpraca ze sklepami stacjonarnymi w zakresie reklamacji, zwrotów odstąpień
rozliczanie zwrotów zamówień internetowych i nadanie atrybutów wg przyjętych kryteriów zwrotu
współpraca z serwisami zewnętrznymi w zakresie obsługi reklamacyjnej towaru- ustalenie statusu zgłoszenia, zamówienie braku/części lub wizyty serwisowej do Klienta
uzupełnienie dokumentacji dla Klienta- karty gwarancyjne, faktury sprzedaży, instrukcje obsługi
Media Expert - 2017-01-17 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
Kompleksowa obsługa kilkunastu podmiotów gospodarczych w zakresie podatkowej książki przychodów i rozchodów
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "PROGRES" Marzena Banaś - 2016-02-03 - Częstochowa (śląskie)
Dokonywanie zakupów w imieniu klienta, konsultacja dokonywanayhc transakcji, poszukiwanie nowych producentów. Bezpośredni kontakt z klientem rosyjskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Łódź (łódzkie)
poszukiwanie maszyn do druku w Chinach, kontakt z kontrahentami z Chin
kontakt przez PUP - 2017-01-16 - Biała Podlaska (lubelskie)
przestrzeganie i kontrolowanie spełniania wymogów higieniczno-sanitarnych w gabinetach szkoleniowych
SERVICE MEDICUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie "zajęć z matematyki na wesoło" oraz "zajęć z emocji" w oddziałach przedszkolnych i dla uczniów I-III na terenie placówek oświatowych w Toruniu, przygotowywanie materiałów na zajęcia (typu: układnie, bindowanie), przygotowywanie raportów z przeprowadzonych zajęć
Fundacja Ważna Edukacja - 2018-09-13 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
budowanie sieci kontaktów z klientami, pozyskiwanie nowych klientów, przygotowanie ofert handlowych, realizacja założonych planów handlowych, doskonalenie w zakresie oferowanego asortymentu
kontakt przez PUP - 2018-09-27 - Bzinica Nowa (opolskie)
obsługa klienta, przyjmowanie i metkowanie towaru, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2018-04-25 - Pińczów (świętokrzyskie)
Sprzedaż telefoniczna (branża opakowań), poszukiwanie potencjalnych odbiorców, tworzenie własnej bazy danych klientów, sporządzanie ofert handlowych. Wymagania: wykształcenie min. średnie, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, znajomość j. angielskiego, dobra znajomość komputera, Internetu, znajomość technik sprzedaży.
Przedsiębiorstwo Handlowe BRATPOL - 2017-05-29 - Gdynia (pomorskie)
zgodne ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-08-16 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
ZAPEWNIENIE WYKONANIA I DOSTAWY USŁUG ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI (HR) WEDŁUG OKREŚLONYCH UMÓW, ZAPEWNIENIE NAJLEPSZEJ JAKOŚCI USŁUG HR DLA KLIENTÓW WEWNĘTRZNYCH, ULEPSZENIE, USPRAWNIENIE I UPROSZCZENIE ISTNIEJĄCYCH PROCESÓW I PROCEDUR, NADZÓR NAD SZKOLENIAMI.
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Zabierzów (małopolskie)
Sporządzanie umów z kontrahentami, kontrole realizacji umów, fakturowanie
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Łęczyca (dolnośląskie)
Sprzedaż i obsługa klienta, utrzymywanie stanów magazynowych.
SUDER & SUDER Spółka zo.o. - 2017-08-24 - Żary (lubuskie)
- Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: wspieranie zespołu specjalistów IS ds. Zarządzania Projektami, w zakresie wykonywania projektów/ usług. Nadzór nad stosowaną w zarządzaniu projektami metodyką, w momencie ich prowadzenia. Wsparcie doradcze Menadżera Projektów na wszystkich etapach przygotowywania projektów, jak również aktywne planowanie, szacowanie kosztów i prognozowanie. Prowadzenie regularnych tzw. Przeglądów Ryzyka &Możliwości (śledzenie i tworzenie ocen ryzyka,proponowanie sposobów łagodzenia zagrożeń biznesowych). Wsparcie i asysta w trakcie planowania projektów, ich zarządzanie i nadzór (w razie konieczności opracowywanie odpowiednich planów awaryjnych).- Wynagrodzenie: nie mniej niż 5000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony: 24.04.2017 do 22.04.2020. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (Kierunek wykształcenia: Informatyka, Biznes, Inżynieria Danych - Big Data). Wymagane doświadczenie zawodowe co najmniej 5 lat w obszarze Zarządzania Projektami IT. Wymagane umiejętności: posiadanie co najmniej jednego z ogólnodostępnych certyfikatów w dziedzinie zarządzania projektami (m. in. PMI, PMP, Prince 2, Scrum Master ) będzie warunkiem koniecznym. Posiadanie dowolnych certyfikatów w zakresie efektywnego zarządzania IT będzie mile widziane. Umiejętność efektywnego zarządzania czasem, priorytetyzacji zadań, umiejętność pracy wielozadaniowej, wiedza z zakresu rozwiązań IT (Infrastruktura, Rozwój, Testowanie). Bardzo dobre zdolności komunikacyjne. Doświadczenie w prowadzeniu projektów. Wymagana płynna znajomość języka angielskiego zarówno w formie ustnej, pisemnej ze względu na współpracę z zagranicą.
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Katowice (śląskie)
Zakres obowiązków: audyt i reorganizacja promocji ofert na portal allegro.pl, organizacja i rozpoczęcie sprzedaży na portalach ebay.co.uk i ebay.de oraz promocja e-sklepu, monitoring rynku, typowanie i wdrożenie nowych produktów do sprzedaży
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA PROGRESS - 2018-12-11 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
realizacja i przetwarzanie zamówień, dokumentów WZ oraz faktur
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Wykonywanie zadań związanych z procesem monitoringu i ewaluacji, przygotowanie niezbędnej dokumentacji.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Busku-Zdroju - 2018-03-12 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
PROWADZENIE SEKRETARIATU
BLUXCOSMETICS SP. Z O.O. - 2019-03-12 - Trzciana (podkarpackie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych, produkcyjnych
LIMATHERM COMPONENTS sp. z o.o. - 2016-08-23 - Chorzów (śląskie)
Praca w dziale sprzedaży, obsługa klientów rynku hiszpańskiego. Wymagane wykształcenie conajmniej średnie, bardzo dobra znajomość j. hiszpańskiego, prawo jazdy kat. B, obsługa komputera. Wysokość wynagrodzenia zostanie przedstawiona na spotkaniu z kandydatem. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy rekrutacja (at) classen.com.pl.
CLASSEN-POL S.A. - 2016-08-12 - Zwonowice (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-06 - Warszawa (mazowieckie)
Prace budowlane i remontowe: murowanie, montaż płyt GK, montaż sufitów podwieszanych, ocieplanie budynków, prace wykończeniowe: tynkowanie, szpachlowanie, tapetowanie, układanie glazury, malowanie ścian, elewacji budynków, dachów, ławek, ogrodzeń itp. Montaż urządzeń sanitarnych, prace konserwacyjne na instalacji wodno-kanalizacyjnej.
LEASINGTEAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-10 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, akt osobowych, sporządzanie wniosków o dofinansowanie z PUP i PFRON. Sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS. Dokonywanie rozliczeń z PFRON, wystawianie informacji o ulgach na PFRON.
ICF Wood Paweł Fąfara - 2017-03-08 - Czudec (podkarpackie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie nowych współpracowników i pracowników, w tym narodowości ukraińskiej do współpracy w zakresie usług świadczonych przez zleceniodawcę (usł. gastronomiczne i ceteringowe) z wykorzystaniemnowowczesnych form komunikacji.Od 60 do 200 godzin w m-cu.sala E
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Wrocław (dolnośląskie)
Przygotowywanie posiłków w restauracji hotelowej oraz kreowanie karty menu.
kontakt przez PUP - 2017-10-02 - Kraków (małopolskie)