SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC(NR 0816) Bydgoszcz oferta pracy FLEXIBLE FINANCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC(NR 0816)
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: Naliczanie płac w pełnym zakresie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,- Rozliczanie czasu pracy i absencji,- Przygotowywanie dokumentów, deklaracji dla ZUS oraz US,- Prowadzenie teczek osobowych, kontrola ważności badań lekarskich,- Wystawianie zaświadczeń.
Data publikacji: 2019-02-12
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: FLEXIBLE FINANCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ugory 2/10, 85-132 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Naliczanie płac w pełnym zakresie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,- Rozliczanie czasu pracy i absencji,- Przygotowywanie dokumentów, deklaracji dla ZUS oraz US,- Prowadzenie teczek osobowych, kontrola ważności badań lekarskich,- Wystawianie zaświadczeń.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC(NR 0816)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pracownik obsługi płacowej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: [Inne] : -
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
FLEXIBLE FINANCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Ugory 2/10, 85-132 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: e-mail: biuro (at) ffinance.com.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Ugory
Numer budynku pracodawcy: 2/10
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik obsługi płacowej
Data dodania oferty pracy: 12.02.2019
Oferta pracy ważna do: 08.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 12.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 12.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-10-20 - Warszawa (mazowieckie)
praca z rodzinami korzystającymi z usług w ramach Powiatowego Centrum Usług Społecznym, więcej informacji na stronie: www.bip.pcpr.tarnogorski.pl
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W TARNOWSKICH GÓRACH - 2018-09-19 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Obsługa klienta za pośrednictwem platformy internetowej, dynamiczna prezentacja ofert przy użyciu innowacyjnej aplikacji EBOK, monitorowanie zmian w programie wycieczki, zbieranie ofert, bieżąca komunikacja z klientami i pilotem przy użyciu aplikacji, poprzez wdrażanie treści, komunikatów i prezentacji bogatej w fotografie i filmy z konkretnych destynacji, przygotowywanie broszur i katalogów ofertowych w formie papierowej na podstawie wykonywanych zdjęć i filmów, sporządzanie fotorelacji oraz filmów wideo z hosteli, atrakcji i popularnych destynacji. Praca dwuzmianowa w godzinach 08:00-16:00 i 10:00-18:00.
kontakt przez PUP - 2018-12-15 - Piła (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Warszawa (mazowieckie)
- dbałość, opieka nad polskimi kierowcami - tłumaczenie wszelkich pytań i problemów polskich kierowców na język niemiecki - przekazywanie zleceń, rozliczeń, faktur dla polskich kierowców
G&P TRANS Dienstleistungsges.mbH - 2017-10-06 - Niemcy (Niemcy)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-11-23 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klientów, którzy chcą polecieć na Filipiny, zarządzanie projektami wyjazdowymi na Filipiny, promocja tego kierunku, wyjazdy na Filipiny z grupą turystyczną.
Nowak Adventure Travel Sp. z o.o - 2018-11-30 - Sopot (pomorskie)
Obsługa i kontakt z klientami, realizacja celów sprzedażowych (sprzedaż mat.budowlanych ) , monitorowanie i analiza danych rynkowych, poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, budowanie i utrzymywaniestałych relacji z klientami, prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej.
Chemik HB Sp. z o.o. S.K. - 2017-08-08 - Opole (opolskie)
Obsługa klienta, wykładanie towaru do lady, kontrola nad terminowością towarów, przestrzeganie przepisów BHP i higieny pracy, wykładanie cen
"CARREFOUR POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-28 - Gdańsk (pomorskie)
jw
4Life Direct Sp. z o.o. - 2017-03-08 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa targów, zbieranie ofert, organizacja targów, przygotowywanie katalogów , folderów
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Zielona Góra (lubuskie)
Bieżące monitorowanie zgodności podejmowanych działań na kontach ze standardami określonymi w obowiązujących regulacjach, przepisach prawnych, procedurach wewnętrznych i bieżącego przeglądu poprawności procedur, w tym m.in. procedur: „KYC”, przeciwdziałanie praniu pieniędzy, monitorowanie transakcji, pod kątem ich prawidłowości, kontrolowanie i rozwiązywanie spraw partnerów i klientów Spółki w zakresie zgodności z procedurami i regulacjami. Praca przy komputerze, przy użyciu języka angielskiego.
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Kraków (małopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
tworzenie biznes planów, tworzenie studium wykonalności, tworzenie strategii rozwoju firm, redagowanie korespondencji bieżącej, pozostałe prace biurowe
"Miklewski Consulting" Michał Miklewski - 2016-12-13 - Stargard (zachodniopomorskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-05-10 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa programów komputerowych, opracowywanie projektów reklamowych, projektowanie ich konstrukcji, mocowania kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Milejów (lubelskie)
pozyskiwanie klientów i utrzymywanie dotychczasowych kontaktów / głównie klientów rynków wschodnich/, prowadzenie dokumentacji handlowej, przygotowywanie ofert handlowych na rynki wschodnie, promocja zewnętrzna
Gołębiowski Krzysztof Oskoła - 2016-08-23 - Józefów (mazowieckie)
produkcja mebli
Korczak Norbert P.P.H.U FABIO - 2016-04-22 - Kalwaria Zebrzydowska (małopolskie)
do uzgodnienia
AUTO PREMIUM RZESZÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-01 - Świlcza (podkarpackie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Lębork (pomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem; Sprzedaż produktów i pozyskiwanie nowych klientów; Utrzymywanie kontaktów z klientami i dostawcami. Analizowanie wyników sprzedaży. Realizowanie planów sprzedażowych. Reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych. Proponowanie działań usprawniających sprzedaż. Sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży.Wykształcenie wyższe; Udokumentowana znajomość języka obcego w stopniu biegłym. Samodzielność, zaangażowanie. Obsługa klienta telefoniczna lub osobista. Praca na innych stanowiskach handlowych lub serwisowo-sprzedażowych
EUROSTOCKER TOMASZ BRONIKOWSKI - 2015-12-08 - Lublin (lubelskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2018-07-16 - Warszawa (mazowieckie)
- obsługa klienta,- wystawianie faktur,- sporządzanie dokumentacji magazynowej
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Tarnowo Podgórne (wielkopolskie)
Wykształcenie średnie/ wyższe; doświadczenie zawodowe min. 3 lata; znajomość NORMA PRO; prawo jazdy kat. B; mile widziany własny samochód oraz uprawnienia budowlane; prowadzenie nadzoru technicznego nad zasobem mieszkaniowym, w szczególności: wykonywanie przeglądów technicznych, dokonywanie czynności związanych z przyjmowaniem/ zdawaniem lokali, w tym ocena stanu technicznego, ustalenie stopnia zużycia wyposażenia, sporządzenie protokołów i zakresów prac remontowych, sporządzanie przedmiarów i kosztorysów przy wykorzystaniu programu NORMA PRO, zbieranie ofert na roboty budowlane i usługi niezbędne do właściwego funkcjonowania nieruchomości oraz przygotowywanie projektów umów w powyższym zakresie, nadzorowanie, kontrolowanie, odbiory prac remontowych i realizowanych usług niezbędnych do właściwego funkcjonowania nieruchomości, prowadzenie i przechowywanie dokumentacji w tym Książki Obiektu Budowlanego, przygotowanie dokumentacji technicznej w ramach procedur zamówień publicznych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-13 - Gliwice (śląskie)
TWORZENIE STANDARDÓW ZATRUDNIENIA ORAZ OCENY KANDYDATÓW ZGODNYCH Z MIĘDZYNARODOWYMI WYMAGANIAMI KLIENTÓW FIRMY; WERYFIKACJA JAKOŚCI PROCESU ZATRUDNIENIA PRACOWNIKÓW W ŚRODOWISKU MIĘDZYNARODOWYM. TWORZENIE PROGRAMU TALENTÓW ORAZ NADZOROWANIE PROCESU REKRUTACYJNEGO DLA WYSOKO WYKWALIFIKOWANYCH SPECJALISTÓW.
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Kraków (małopolskie)
terminowe rozpatrywanie reklamacji,
przestrzeganie standardów i procedur,
rozliczanie zwrotów zamówień internetowych i nadanie atrybutów wg przyjętych kryteriów zwrotu,
współpraca z serwisami zewnętrznymi w zakresie obsługi reklamacyjnej towaru - ustalenie statusu zgłoszenia, zamówienie braku/części lub wizyty serwisowej do Klienta,
uzupełnienie dokumentacji dla Klienta- karty gwarancyjne, faktury sprzedaży, instrukcje obsługi.
Media Expert - 2016-09-22 - Poznań (wielkopolskie)
Praca polega na: analizie dokumentów przetargowych, sporzadzaniu ofert branży inżynieryjnych (drogi, sieci wod.-kan.), przygotowywaniu dokumentów do przetargów, przedmiarów robót, analizie i kontroli kosztów inwestycji budowlanych, kompletowniu dokumentacji powykonawczej,Kontakt z pracodawcą: tel. 530-348-880 lub e-mail: info (at) gm-roads.pl (z dopiskiem stanowiska)Miejsce pracy: Wrocław, ul. Krzemieniecka.Oferta dostępna w sali D
GM ROADS POLSKA Sp. z o.o. - 2017-04-25 - Wrocław (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2019-02-13 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowanie ofert handlowych, prowadzenie rozmów z klientami firmy, analiza obrotów w sieciach, przygotowanie zamówień do realizacji, przygotowanie wzorów i artykułów na kolekcję sezonowe, przygotowanie wzorów do gazetek, sprawdzanie faktur pod kątem zgodności z umową. Umowa na okres próbny 3 m-ce
kontakt przez PUP - 2018-08-16 - Piła (wielkopolskie)
Obsługa centrali, sekretariatu, prowadzenie, rozdzielanie korespondencji.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-04 - Kalisz (wielkopolskie)