SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC. Sulęcin oferta pracy ZAKŁAD WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI W SULĘCINIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na lustra łazienkowe.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC.
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie całokształtu spraw związanych z zatrudnieniem i zwalnianiem pracowników, obsługa umów cywilnoprawnych, naliczanie wynagrodzeń, obsługa ubezpieczeń społecznych, rozliczanie podatku dochodowego, naliczanie dofinansowań PEFRON, sporządzanie sprawozdań GUS. Praca w zespole, obsługa komputera, obsługa programów i aplikacji dedykowanych do stanowiska pracy. Wymagane wykształcenie min. średnie ogólne, ekonomiczne, administracyjne. Doświadczenie w zawodzie min. dwa lata na podobnym stanowisku. Tel. 95 755 4656 Wiesław Zbiorczyk
Data publikacji: 2020-07-02
Lokalizacja: Sulęcin (lubuskie)
Pracodawca: ZAKŁAD WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI W SULĘCINIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:IGNACEGO DASZYŃSKIEGO 58, 69-200 Sulęcin, powiat: sulęciński, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie całokształtu spraw związanych z zatrudnieniem i zwalnianiem pracowników, obsługa umów cywilnoprawnych, naliczanie wynagrodzeń, obsługa ubezpieczeń społecznych, rozliczanie podatku dochodowego, naliczanie dofinansowań PEFRON, sporządzanie sprawozdań GUS. Praca w zespole, obsługa komputera, obsługa programów i aplikacji dedykowanych do stanowiska pracy. Wymagane wykształcenie min. średnie ogólne, ekonomiczne, administracyjne. Doświadczenie w zawodzie min. dwa lata na podobnym stanowisku. Tel. 95 755 4656 Wiesław Zbiorczyk
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|22
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC.
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sulęcin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 08
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: sulęciński
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0807
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sulęcin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw wynagrodzeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.07.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe, administracyjne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_2: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Praca w zespole, obsługa komputera, obsługa programów i aplikacji dedykowanych do stanowiska pracy. Wymagane wykształcenie min. średnie ogólne, ekonomiczne, administracyjne. Doświadczenie w zawodzie min. dwa lata na podobnym stanowisku.
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2
Nazwa pracodawcy:
ZAKŁAD WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI W SULĘCINIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 4290071794
danePracodawcy_regon: 365103042
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sulęcinie
Adres pracodawcy:
IGNACEGO DASZYŃSKIEGO 58, 69-200 Sulęcin, powiat: sulęciński, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: Przed spotkaniem wymagany kontakt telefoniczny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 08
Powiat pracodawcy: sulęciński
danePracodawcy_kodPowiatu: 0807
Gmina pracodawcy: Sulęcin
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Sulęcin
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0935759
Ulica pracodawcy: IGNACEGO DASZYŃSKIEGO
Numer budynku pracodawcy: 58
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sulęcinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242310
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw wynagrodzeń
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 02.07.2020
Oferta pracy ważna do: 31.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 02.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 02.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d41f779bf7b0d6f9132b4a2b0b43eb66
Podobne oferty pracy
sprzedaż materiałów medycznych; prowadzenie sklepu medycznego; praca w Łodzi
AURIS Robert Pakuła - 2017-01-05 - Łódź (łódzkie)
jw.
MDDP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ AKADEMIA BIZNESU SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-09-07 - Warszawa (mazowieckie)
- przygotowywanie ofert handlowych, - przygotowywanie kampanii marketingowych, - projektowanie i tworzenie materiałów reklamowych, - uczestnictwo we wdrożeniach systemów. Praca w godzinach 8-16. Oferta dostępna w sali E, H. Kontakt z pracodawcą: tel.: 504 207 613, e-mail: gmalczak (at) gpm.net.pl
GPM SYSTEMY Sp. z o.o. - 2017-03-28 - Wrocław (dolnośląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-10-23 - Zduńska Wola (łódzkie)
bankowa obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
Przygotowywanie ofert przetargowych oraz kosztorysów na podstawie udostępnionych SIWZ i przedmiarów (Zamówienia publiczne); przygotowywanie zapytań ofertowych
PRZEDS. ROBÓT INŻYNIERYJNYCH "EKOBUD" - 2016-08-16 - Piekary Śląskie (śląskie)
Wykształcenie: min. średnie, mile widziane wyższe; min. 3 lata stażu pracy na podobnym stanowisku; znajomość prawa pracy, przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych; zakres obowiązków: sporządzanie dokumentacji związanej z przyjmowaniem i zwalnianiem pracowników, prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z przepisami prawa pracy, rozliczanie PFRON; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE - 2019-02-07 - Gliwice (śląskie)
opracowywanie wniosków aplikacyjnych w ramach działań "miękkich" i "twardych" perspektywy finansowane 2014-2020
Unifund Sp.z o.o. - 2016-02-01 - Andrespol (łódzkie)
Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. analiza i ocena projektów przetwarzania informacji. Wykonywanie ekspertyzhinduskiego ( stała współpraca z indiami) projekty, programy zastosowania z indii. , kierowanie pracami analitycznymi, diagnozowanie projektów, modernizacja. Miejsce pracy: Wrocław Kontakt kandydatów z pracodawcą telefonicznyOferta znajduje się w sali: H
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Gdańsk (pomorskie)
monitoring odpadów w firmie, prowadzenie sprawozdawczości z zakresu ochrony środowiska, kontakt z firmami zewnętrznymi i klientami, obsługa rejestru BDO
Wioleta Kuchta Firma Transportowo Usługowo Handlowa "RAF- MAX" - 2020-08-11 - Chorzewa (świętokrzyskie)
bieżący kontakt z dostawcami części zamiennych, koordynacja przeglądów, serwisów oraz terminów ubezpieczeń maszyn budowlanych
Usługi Budowlane MAT BUD Mateusz Mierzejewski - 2020-06-25 - Troszyn (mazowieckie)
- Udział w procesach rekrutacyjnych. Prowadzenie wstępnych rozmów z kandydatami. Przygotowywanie dokumentacji personalnej związanej z zatrudnieniem pracowników. Archiwizacja dokumentacji pracowniczych. Ewidencja szkoleń. badań lekarskich. Praca w Katowicach.- Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie). Doświadczenie 2 lata na podobnym stanowisku. Obsługa pakietu MS Office, prawo jazdy kat. B. Kontakt wyłącznie e-mail: agnieszka.szuper (at) prt.pl (CV, list motywacyjny)
KATOWICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT TELEKOMUNIKACYJNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-21 - Katowice (śląskie)
realizowanie zamównień klientów w zakresie zatrudnienia pracowników tymczasowych, koordynowanie pracy zatrudnionych pracowników tymczasowych.
ECOGROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-12-05 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Specjalista do spraw sprzedażyOferta pracy skierowana do osób bezrobotnych do 30 r.ż. z ustalonym II profilem pomocy, zarejestrowanych tylko i wyłącznie w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kolbuszowej. Rodzaj wyk. pracy: realizacja planów sprzedażowych, pozyskiwanie i utrzymywanie klientów, bieżąca obsługa. Miejsce wyk. pracy: ul. Kwiatkowskiego 8, 39-400 Tarnobrzeg. Praca w godzinach: od 9:00 do 17:00.
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
koordynacja prac elektroinstalacyjnych na budowach/obiektach przemysłowych, na których firma realizuje swoje projekty instalacyjne
BeHired Estera Beniowska - 2016-03-03 - Litwa (Litwa)
Specjalista analizy i rozwoju rynku
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Kraśnik (lubelskie)
obsługa sekretariatu szkoły, odpowiedzialność za dokumentację szkoły, sporządzanie odpowiednich sprawozdań i raportów, prowadzenie korespondencji oraz obiegu dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych, wystawianie dokumentów księgowych, rozliczanie pracy nauczycieli, zawieranie umów, obsługa środowiska MS Office, urządzeń peryferyjnych i biurowych.Oferta pracy również dla osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
Firma Edukacyjna ANGMEN Mariusz Drogokupiec - 2020-02-18 - Zabrze (śląskie)
współpraca z podmiotami zewnętrznymi oraz wewnętrznymi zespołami w State Street w celu rozwiązania wszelkich problemów i zapytań związanych z obsługą klienta. Do codziennych obowiązków należy sprawdzanie raportów dotyczacych bilansu na kontach . Wszelkie niezgodności powinny być sprawdzane przez pracowników i rozwiązywane na bieżąco, a jeśli to niemożliwe raportowane/eskalowane do innych zespołów lub do Menadżerów Inwestycyjnych.
State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddział w Polsce - 2020-03-31 - Gdańsk (pomorskie)
współpraca z klientem WCHIRZ, pozyskiwanie nowych klientów
WIELKOPOLSKIE CENTRUM HODOWLI I ROZRODU ZWIERZĄT W POZNANIU Z SIEDZIBĄ W TULCACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-05-04 - Tulce (wielkopolskie)
utrzymanie ruchu maszyn i urządzeń; minimalizacja awarii oraz usuwanie usterek na liniach produkcyjnych, głównie w zakresie mechaniki; konserwacja i utrzymanie sprawności maszyn i urządzeń; wykonywanie podstawowych remontów; współpraca z operatorami produkcji i ich szkolenie w podstawowym utrzymaniu ruchu
"FIDELTRONIK POLAND" SP.ZOO - 2018-04-18 - Sucha Beskidzka (małopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Poznań (wielkopolskie)
pomoc w codziennej opiece i czynnościach pielęgnacyjnych
Niepubliczny Żłobek Agugu Katarzyna Grzęda - 2020-08-07 - Koszalin (zachodniopomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem; godziny pracy: 8.00- 16.00
PRZETWÓRSTWO TWORZYW SZTUCZNYCH PLAST-BOX SA - 2017-06-07 - Słupsk (pomorskie)
obsługa sklepu internetowegoaktywne pozyskiwanie i obsługa klientówprezentowanie produktów i usług firmyudzielanie informacjirozwiązywanie problemów, analiza potrzeb klientów
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Poznań (wielkopolskie)
Planowanie i nadzór nad realizacją remontów, prac konserwacyjnych, porządkowych, realizacja zakupów, prowadenie gospodarki materiałowej w zakresie środków trwałych i wyposażenia (sporządzanie inwentaryzacji), planowanie i realizacja prac potrzebnych do utrzymania we wsłaściwym stanie technicznym obiektu, ewidencja i aktualizacja posiadanej dokumentacji technicznej, sporządzanie umów, zleceń. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe o specjalności admiistracyjnej, wymagane 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, doświadczenie w pracach administracyjno-biurowych. Ogólna znajomość przepisów o działalności kulturalnej, zamówień publicznych, przepisów obejmujących gospodarowaniem i administrowaniem nieruchomościami, obsługa komputera, prawo jazdy kat. B - mile widziane.
Mysłowicki Ośrodek Kultury - 2016-03-23 - Mysłowice (śląskie)
PRZYGOTOWANIE DOKUMENTACJI REMONTOWEJ, ZAPOCZĄTKOWANIE PROCEDUR WYŁONIENIA WYKONAWCY ROBÓT (PRZEDMIARY, KOSZTORYSY, SPECYFIKACJE WYKONANIA ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH); NADZOROWANIE FIRM PROWADZĄCYCH ROBOTY BUDOWLANE, OPINIOWANIE DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ.OFERUJEMY: MOŻLIWOŚĆ ROZWOJU STANOWISKOWEGO I SZKOLEŃ, ZDOBYCIE DOŚWIADCZENIA I ROZWÓJ. PRACA NA TERENIE GARNIZONU BYDGOSZCZ.
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze sygn. NR K-110 - 15/18 zamieszczonym na stronie www. koszalin.so.gov.pl
Sąd Okręgowy w Koszalinie - 2018-12-31 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Produkcja betonu zgodnie z panującymi normami i kontrola jakości
Wiesław Michalski - Zakład Budowlano-Transportowy „DROGMOST” w spadku - 2019-10-17 - Hubale (lubelskie)
oferta stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-25 - Skierniewice (łódzkie)
Przygotowywanie ofert handlowych, doradztwo techniczne, opracowywanie zamówień, kontakt z klientem zagranicznym.
Śląska Fabryka Okien KNS Krzysztof Mędrala Norbert Cyran Spółka Jawna - 2017-11-29 - Wodzisław Śląski (śląskie)