SPECJALISTA DS KADR I PŁAC Pszczyna oferta pracy OPTIMA KJ Biuro Usług Księgowych Spółka z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: obsługa kadr płac i zus wskazanych klientów
Data publikacji: 2020-08-11
Lokalizacja: Pszczyna (śląskie)
Pracodawca: OPTIMA KJ Biuro Usług Księgowych Spółka z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warowna 8, 43-200 Pszczyna, powiat: pszczyński, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: obsługa kadr płac i zus wskazanych klientów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pszczyna
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pszczyński
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2410
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pszczyna
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw kadr
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.08.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie branżowe, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: kadry, płace, ZUS
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: komputer - obsługa
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie branżowe, 4 lata doświadczenia zawodowego, umiejetność obsługi komputera, kadry, płace ZUS.
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 4
Nazwa pracodawcy:
OPTIMA KJ Biuro Usług Księgowych Spółka z o.o.
danePracodawcy_nip: 6381824970
danePracodawcy_regon: 368853507
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pszczynie
Adres pracodawcy:
Warowna 8, 43-200 Pszczyna, powiat: pszczyński, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: pszczyński
danePracodawcy_kodPowiatu: 2410
Gmina pracodawcy: Pszczyna
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Pszczyna
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0942222
Ulica pracodawcy: Warowna
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pszczynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242307
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 11.08.2020
Oferta pracy ważna do: 30.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 11.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 11.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a122d72e40f520431cd2ea649acff159
Podobne oferty pracy
aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych, budowanie bazy kontaktów, badanie potrzeb klienta oraz ustalanie zakresu współpracy, opracowywanie ofert / przygotowywanie kalkulacji, rozmowy i negocjacje handlowe, analiza rynku i konkurencji, realizacja planów sprzedażowych, zapewnienie kompleksowej i terminowej realizacji zamówień, budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez sprawne działania sprzedażowe i posprzedażowe, prawidłowe wystawianie dokumentów sprzedażowych i fakturowanie, wprowadzanie danych do systemu; godziny pracy: 8.00- 16.00
"AEROSOL SERVICE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-06 - Charnowo (pomorskie)
odpowiedzialność za posprzedażową obslugę klienta, głównie zagranicznego, opracowywanie analiz i raportów na potrzeby zespołu, udział w uzgadnianiu i wdrażaniu nowych produktów i procedur
KARES ŚWIĘTOCHOWSCY Sp. j. - 2016-05-20 - Węgrów (mazowieckie)
Przyjmowanie rezerwacji, tworzenie ofert, koordynowanie i wprowadzanie rezerwacji. Praca na umowę o pracę w godz. nocnych 20-8, również w weekendy.
Zdrojowa Hotels Sp. z o.o. - 2018-01-05 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
( PRACODAWCA ZAPEWNIA ZAKWATEROWANIE, WYŻYWIENIE, PODRÓŻE)ANALIZA ROZWIĄZAŃ SYSTEMÓW ERP, IT ORAZ ICH WDRAŻANIE W POLSCE- PROJEKT ZASTOSOWAŃ INFORMATYKI. ANALIZA I OCENA PROJEKTÓW PRZETWARZANIA INFORMACJI. EKSPERTYZY SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH. PRACE ANALITYCZNE, BADAWCZE I WDORŻENIOWE. DIAGNOZA PROBLEMÓW. MODERNIZACJA PROJEKTÓW I PROCESU.
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Zabierzów (małopolskie)
profesjonalna obsługa klienta, doradztwo w doborze produktów, budowanie długofalowych relacji z klientem, obsługa kasy fiskalnej, komputera oraz terminala
AMICUS STANISŁAW MAZUREK - 2019-02-12 - Lębork (pomorskie)
Prowadzenie akt osobowych, sporządzanie list płac. Wymagana znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, znajomość programu "Płatnik" oraz kadry i płace "SYMFONIA" (ENOVA).
Biuro Rachunkowe Mirosław Szulc - 2016-04-20 - Niepołomice (małopolskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Sulejówek (mazowieckie)
Obsługa komputera i programów biurowych, kontakty z kontrahentami z terenu Ukrainy, realizacja planów sprzedażowych, tworzenie ofert handlowych, pozyskiwanie nowych klientów.
MRIJA sp. z o.o. - 2018-08-23 - Gdańsk (pomorskie)
Przygotowywanie i obsługa sprzedaży towarów handlowych, fakturowanie sprzedaży, realizowanie planów sprzedażowych, udzielanie informacji klientowi o walorach użytkowania towarów handlowych. Wymagania: wykształcenie średnie zawodowe - technik handlowiec, dobra obsługa komputera, programu Subiekt GT, pakietu OpenOffice oraz podstaw handlu.
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Wejherowo (pomorskie)
- współudział w opracowywaniu instrukcji i kart technologicznych oraz norm zakładowych z zakresu przetwórstwa tworzyw sztucznych; - współudział w opracowywaniu i wdrażaniu procedur kontroli jakości dotyczących przetwarzanych tworzyw sztucznych, - wykonywanie wyrywkowych badań kontrolnych surowców, półfabrykatów i wyrobów; - prowadzenie i aktualizacja dokumentacji systemu ISO związanej z przeprowadzanymi badaniami
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNE D.K.LAMIN SPÓŁKA JAWNA PIOTR DANILUK, WIKTOR KIERSNOWSKI - 2017-02-17 - Zaścianki (podlaskie)
kontrola uprawy truskawek pod względem nawożenia roślin, sporządzanie mieszanek nawozów do fertygacji
GOSPODARSTWO OGRODNICZE GMYS Michał Gmys - 2016-09-06 - Wtelno (kujawsko-pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-09-13 - Warszawa (mazowieckie)
organizacja transportu krajowego i międzynarodowego (eksport, import) prowadzenie dokumentacji związanej ze zleceniami transporotwymi
kontakt przez PUP - 2018-12-12 - Stęszew (wielkopolskie)
wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie w marketingu, biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmieWspółpraca z kontrahentami z zagranicy
AGRA Gospodarstwo Rolne - 2017-01-13 - Krotoszyn (wielkopolskie)
wykonywanie prac przy hodowli bydłaWynagrodzenie 2500 netto
ATR Bydgoszcz Rolniczy Zakład Doświadczalny w Minikowie - 2018-08-13 - Minikowo (kujawsko-pomorskie)
Praca z osobami niepełnosprawnymi w zakresie usuwania barier architektonicznych i technicznych w miejscu zamieszkania tych osób.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - 2018-01-25 - Gniezno (wielkopolskie)
stanowisko administracyjno -biurowe,wprowadzanie, przetwarzanie danych z wykorzystaniem komputera i innych urzadzeń biurowych,praca przy komputerze
NFM Production sp. z o.o. - 2018-05-04 - Lębork (pomorskie)
obsługa klientów cudzoziemców z terenu Ukrainy, Rosji i Wielkiej Brytanii, prowadzenie rozmów handlowych z klientami zagranicznymi.
JACKMEISTER GRAŻYNA, JACEK I ROBERT KOŃCZAL SPÓŁKA CYWILNA - 2020-01-09 - Lisi Ogon (kujawsko-pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-05-20 - Warszawa (mazowieckie)
Praca przy komputerze związana z obsługą kadrową obcokrajowców, praca wymagajaca ciągłego kontaktu z pracownikami, znajomość przepisów związanych z zatrudnieniem cudzoziemców.
"Woj-kat" Sp. z o.o. - 2019-10-17 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
j.w.
Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości "Twój StartUp" - 2015-12-08 - Warszawa (mazowieckie)
wyszukiwanie potencjalnych klientów,aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych,budowanie długofalowych relacji z klientami,telefoniczne kontakty przychodzące i wychodzące;przygotowywanie dokumentacji i ofert handlowych ,prowadzenie negocjacji handlowych,kontrola i analiza przebiegu transakcji,budowanie bazy klientów,osiąganie założonych celów sprzedażowych,raportowanie postępów w osiąganiu celów sprzedażowych,stałe poszerzanie wiedzy na temat rynku usług transportowych,kreowanie wizerunku firmy poprzez profesjonalną obsługę klienta,spotkania biznesowa z klientami,mailing.
kontakt przez PUP - 2019-02-07 - Gdańsk (pomorskie)
Monitorowanie wskaźników, przygotowywanie raportów i raportowanie koreańskim partnerom w zakładzie macierzystym. Tworzenie planu zamówień na surowce w oparciu o plan produkcji oraz czas realizacji zamówienia; zarządzanie planem zamówień, modyfikacja zamówień w razie wystąpienia nieoczekiwanych problemów tak, aby zabezpieczyć odpowiednią ilość materiału potrzebnego na produkcję, wsparcie w procesie uruchamiania nowej linii produkcyjnej oraz wprowadzania nowych produktów fabryki CEM (produkcja separatorów bezpieczeństwa do baterii w samochodach elektrycznych) we współpracy z zakładem macierzystym w Korei Południowej.Umowa zlecenie 3 lataokoło 168 h w m-cu
LG ELECTRONICS WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-01-31 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
Sporządzanie dokumentacji personalnej pracowników, przygotowywanie zestawień oraz statystyk kadrowych, obsługa procesów zatrudnienia,sporządzanie umów o pracę,wsparcie w procesach rekrutacji,koordynowanie przebiegu procesu oddelegowania pracowników do klienta oraz pracodawcy użytkownika,prowadzenie administracji kadrowej.
kontakt przez PUP - 2019-06-24 - Częstochowa (śląskie)
Nadzór nad procesami inwestycyjnymi z ramienia Spółki. Praca od poniedziałek, środa i czwartek w godz. 7-15, we wtorek w godz. 8-17, w piątek w godz. 7-14.
TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KRAK-SYSTEM" S.A. - 2018-02-07 - Kraków (małopolskie)
- Prowadzenie dokukentacji związanej z administacją. Oraganizacja i realizacja poziomu zakupów. Prowadzenie spraw związanych z mieniem przedsiębiorstwa. Zarządzanie majątkiem ruchomym i nieruchomym.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto premia do 50%. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: 07:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe: finanse, prawo. Biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych. Bardzo dobra znajomość Pakietu Office. Doświadczenie min. 3 lata na pododbnym stanowisku. Prawo jazdy kat. B. Kontakt e-mail: agnieszka.szuper (at) prt.pl (CV + list motywacyjny)
KATOWICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT TELEKOMUNIKACYJNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-14 - Katowice (śląskie)
- Pisanie prostych pism urzędowych- Zapoznanie się z obiegiem dokumentacji w jednostce i systemem EZD- Pomoc w przygotowywaniu i obsłudze szkoleń pracowniczych- Archiwizacja dokumentów- Wsparcie w realizacji bieżących zadań wydziału
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT OCHRONY ŚRODOWISKA W OPOLU - 2015-09-28 - Opole (opolskie)
•Kompleksowa obsługa procesów kadrowo-płacowych dla pracowników zatrudnionych w Słowacji•Przygotowywanie dokumentacji pracowniczej•Rozliczanie czasu pracy pracowników i sporządzanie listy płac•Rozliczanie wynagrodzenia, premii, dodatków, ulg, podatków, odliczeń od wynagrodzeń, potrąceń z ubezpieczeń społecznych•Przygotowywanie raportów na potrzeby jednostek zewnętrznych i zarządu•Zarządzanie dokumentami, raportami•Wspieranie innych członków zespołuPraca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 w Tychach.
Opel Manufacturing Poland Sp. z o.o. Oddział II w Tychach - 2019-04-24 - Tychy (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-11-03 - Warszawa (mazowieckie)
promowanie Polski jako atrakcyjnego rynku dla ekspansji firm, promowanie wśród przedsiębiorców indyjskich inwestowania w Polsce jako możliwości wejścia na rynek europejski
kontakt przez PUP - 2018-01-03 - Piaseczno (mazowieckie)