SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC Ostrów Wielkopolski oferta pracy MAGNE SUPERAT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: - wynagrodzenie 2500,00 + premia,- doświadczenie w prowadzeniu kadr przynajmniej rok,- wymagane doświadczenie w zatrudnianiu cudzoziemców,- mile widziana podstawowa znajomość języka rosyjskiego,- praca na pełen etat bądź osoba dochodząca 3 razy w tygodniu (jako praca dodatkowa).
Data publikacji: 2018-10-18
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Pracodawca: MAGNE SUPERAT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Żółkiewskiego 3, 63-400 Ostrów Wielkopolski, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- wynagrodzenie 2500,00 + premia,- doświadczenie w prowadzeniu kadr przynajmniej rok,- wymagane doświadczenie w zatrudnianiu cudzoziemców,- mile widziana podstawowa znajomość języka rosyjskiego,- praca na pełen etat bądź osoba dochodząca 3 razy w tygodniu (jako praca dodatkowa).
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostrów Wielkopolski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostrowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ostrów Wielkopolski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw kadr
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.11.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
rosyjski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
MAGNE SUPERAT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
Adres pracodawcy:
Żółkiewskiego 3, 63-400 Ostrów Wielkopolski, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: ostrowski
Gmina pracodawcy: Ostrów Wielkopolski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ostrów Wielkopolski
Ulica pracodawcy: Żółkiewskiego
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 18.10.2018
Oferta pracy ważna do: 31.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 18.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 18.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
ogólny zakres obowiązków na stanowisku pracy:- obsługa maszyn zgodnie z instrukcjami pracy (w język ukraińskim)- wstępna kontrola jakości produkowanych elementów,- praca w systemie zmianowym- praca na linii produkcji
kontakt przez PUP - 2018-10-01 - Legnickie Pole (dolnośląskie)
współpraca z kontrahentami z Ukrainy oferującymi drewno, sporządzanie ofert handlowych, realizacja zakupów importowanych, utrzymywanie stałych realizacji z kontrahentami i pozyskiwanie nowych kontrahentów, wyjazdy zagranicze (oddelegowanie)praca na umowę zlecenie, 160 godzin w miesiący, dyspozycyjność w godzinach 8:00-16:00oferta dostępna w sali C
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Wrocław (dolnośląskie)
- Zakres obowiązków: Sporządzanie umów o pracę, umów cywilnoprawnych, sporządzanie i przesyłanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS (Płatnik), naliczanie wynagrodzeń, prowadzenie i kontrola poprawności dokumentacji pracowniczej (akta osobowe, umowy o pracę, umowy zlecenia, ewidencja czasu pracy), wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie kadrowo płacowym, przygotowywanie dla pracowników i zleceniobiorców zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu, przygotowywanie skierowań na badania lekarskie dla pracowników oraz nadzór nad terminowym przeprowadzaniem szkoleń BHP. Przygotowywanie raportów kadrowo-płacowych w Excel.- Firma oferuje: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, stabilne zatrudnienie, możliwość rozwoju i zdobywania cennych doświadczeń zawodowych.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. sednie. Wymagane minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku. Praktyczna znajomości prawa pracy, przepisów podatkowych oraz ubezpieczeń społecznych, dobra znajomość programu Excel, dokładność, samodzielność, odpowiedzialność za swoją pracę, dzielenie się wiedzą i współpraca z zespołem. Mile widziane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.
SKY ONE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-09 - Katowice (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-10-03 - Olkusz (małopolskie)
Sprzątanie pokoi oraz hotelu.Doświadczenie mile widziane.
INTERHOTEL EWA MENDEWSKA - 2017-10-25 - Kudowa-Zdrój (dolnośląskie)
organizacja sieci sprzedaży, utrzymywanie kontaktów handlowych, dbałość o dostępność wyrobów na rynku
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Stargard (zachodniopomorskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie wyższe kierunkowe; zakres obowiązków: prowadzenie profili społecznościowych, przygotowywanie kampanii mailingowych, badanie zapotrzebowania na usługi tłumaczeń, obsługa posprzedażowa, budowanie relacji z klientami, budowanie zadowolenia klientów, tworzenie materialów reklamowych, aktualizacja serwisów internetowych, tworzenie, obsługa baz teleadresowych klientów; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Gliwice (śląskie)
kontakt z klientem, fakturowanie, przygotowywanie towaru do wysyłki (branża metalowa, elektronarzędzia, części do samochodów cieżarowych)
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Tarnów (małopolskie)
praca w godzinach od 07:00 do 15:00; księgowanie faktur, uzgadnianie rejestru VAT, sporządzanie miesięcznych i rocznych deklaracji podatku od nieruchomości
Spółdzielnia Mieszkaniowa Os. Zachód w Stargardzie - 2017-06-05 - Stargard (zachodniopomorskie)
Serwisant maszyn CNC u klienta i w siedzibie firmy. Opiniowanie dokumentacji konstrukcyjnej projektowanych urządzeń pod kątem serwisowalności. Opracowanie koncepcji serwisowania. Udział w uruchamianiu nowych urządzeń.Praca na terenie St. Woli i całej Polski.
Seron Kołodziejczyk Sp.j. - 2016-10-12 - Stalowa Wola (podkarpackie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
POMOC W PRZYGOTOWYWANIU WEDŁUG TRADYCYJNYCH RECEPTUR POTRAW KUCHNI ARABSKIEJ, INDYJSKIEJ I BENGALSKIEJ. DBANIE O PORZĄDEK I HIGIENĘ W MIEJSCU PRACY
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Grójec (mazowieckie)
jw
Przedsiębiorstwo Budownictwa Miejskiego Południe SA - 2016-08-05 - Warszawa (mazowieckie)
koordynowanie komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej Oddziału; samodzielnosć w opracowaniu i obiegu dokumentów urzędowych oraz ich archiwizacji; współpraca z kancelarią PAN we wszystkich sprawach dotyczących wypelniania zadań statutowych Akademii na terenie działalności oddziału; sprawne i terminowe realizowanie wszelkich spraw związanych z zakresem dzialania Kierownictwa Oddziału tj. współpracą ze środowiskiem naukowym regionu, towarzystwami i stowarzyszeniami naukowymi w regionie, z organizacjami spolecznymi, organami władzy i administracji państwowej oraz samorządowej, z zagranicznymi ośrodkami naukowo-badawczymi; organizacja konferencji, posiedzeń naukowych oraz wydarzeń popularyzujących naukę; przygotowywanie wniosków w sprawie przyznania środków budżetowych i prowadzenie ich rozliczeń w systemie ERP; koordynowanie przygotowania publikacji zwartych i periodycznych Oddziału; upowszechnianie informacji o Oddziale oraz obsługa strony internetowej
POLSKA AKADEMIA NAUK OGRÓD BOTANICZNY W POWSINIE - 2018-10-22 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Ogłoszenie nr 5/NK/2017 r. z dnia 17.10.2017 r. o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w pełnym wymiarze czasu pracy.- Znajomość przepisów z zakresu: ustawy o finansach publicznych, przepisów dot. naliczania i rozliczania wynagrodzeń, zasiłków ZUS, podatku dochodowego.- Wynagrodzenie: od 3000 do 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony od 6 miesięcy do 1 roku. Docelowo umowa na czas nieokreslony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Wymagania niezbędne :- wykształcenie wyższe ekonomiczne lub wykształcenie średnie ekonomiczne,- doświadczenie zawodowe: minimum 3 lata pracy przy naliczaniu wynagrodzeń,- obywatelsko polskie,- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy, przepisów o naliczaniu wynagrodzeń i przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych,- umiejętność obsługi oprogramowania biurowego Word, Excel, Symfonia FK, Plik JPK i poczty elektronicznej- dyspozycyjność, odpowiedzialność, zaangażowanie,- zgoda na przetwarzanie danych osobowych,- kultura osobista, umiejętność pracy w zespole.Wymagania dodatkowe:- co najmniej 3 letnie doświadczenie w pracy przy naliczaniu wynagrodzeń,- znajomość zagadnień związanych z naliczaniem wynagrodzeń oraz przepisów o ubezpieczeniach społecznych.
KATOWICKIE CMENTARZE KOMUNALNE - 2017-10-18 - Katowice (śląskie)
Obsługa zamówień, bieżący kontakt z klientami, planowanie logistyki dostaw, dbanie o poprawność dokumentacji oraz prawidłowy przepływ informacji, bieżąca współpraca ze wszystkimi działami firmy.
DECOPLAST HUBERT PIĘTKA - 2018-06-12 - Wola Rafałowska (mazowieckie)
Obsługa klientów w saloniku prasowym, sprzedaż książek, prasy, składanie zamówień, obsługa kasy fiskalnej.
HD PLUS Jerzy ŻURAWSKI - 2018-03-22 - Jarosław (podkarpackie)
Kontrola jakości.
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp.z o.o. - 2016-07-01 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Przygotowywanie i dystrybucja zapytań ofertowych,sporządzanie kosztorysów, budżetu oferty, przedmiarów robót, analiza dokumentacji przetargowej, optymalizacja kosztów inwestycji, sporządzanie harmonogramów w systemie MS Project.
PG BUDOWA S.C. - 2017-12-04 - Rogowiec (łódzkie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Warszawa (mazowieckie)
- Prowadzenie promocji i rekrutacji na szkolenia - Prowadzenie dokumentacji szkoleniowej i sprawozdań - Organizacja szkoleń i koordynacji z trenerami- Bieżący monitoring szkoleń
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Starogard Gdański (pomorskie)
Wykonywanie posadzek przemysłowych
A.O. SPECTRUM Sp. z o.o. - Sp. komandytowa - 2017-07-24 - Grajewo (podlaskie)
BIEŻĄCA OBSŁUGA WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH I ZASOBÓW TBS Z ZAKRESU SPRAW TECHNICZNO-BUDOWLANYCH, OPRACOWYWANIE PLANÓW REMONTOWYCH, NADZÓR NA PRAWIDŁOWĄ REALIZACJĄ PROWADZONYCH SPRAW, CZYNNY UDZIAŁ W PRZEGLĄDACH SERWISOWYCH, TECHNICZNYCH, BUDOWLANYCH, PRZYGOTOWYWANIE KOSZTORYSÓW INWESTORSKICH, WSPÓŁUDZIAŁ W DZIAŁANIACH INSPEKCYJNO-KONTROLNYCH W ZAKRESIE ZGODNOŚCI WYKONYWANYCH ROBÓT BUDOWLANYCH, OBSŁUGA ZGŁOSZEŃ REKLAMACJI/AWARII.
Polkowickie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. - 2018-06-08 - Polkowice (dolnośląskie)
Przygotowywanie, nadzór i rozliczanie zadań konserwacyjno - remontowych, sporządzanie kosztorysów, przygotowywanie specyfikacji technicznych wykonywanie i odbiór zadań konserwacyjno - remontowych.praca w godz. 7-15
33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE - 2018-01-25 - Nowa Dęba (podkarpackie)
- współpraca z drukarniami, grafikami w tworzeniu materiałów promocyjnych, - redagowanie i opracowywanie oprawy graficznej materiałów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych w celach promocyjnych, - kreowanie akcji marketingowych, - sporządzanie i interpretowanie analiz marketingowych, - monitorowanie i analiza bieżących trendów marketingowych oraz potrzeb rynkowych, - dbanie o jakość materiałów reklamowych. Po okresie próbnym - umowa o pracę na czas nieokreślony. Oferta dostępna w sali A. Oferta przeznaczona wyłącznie dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - e-mail: a.kmiecik (at) loombard.pl z dopiskiem MARKETING lub tel. 607 363 905.
Gracja s.c. Charkowski Jacek, Charkowska Grażyna - 2016-04-13 - Wrocław (dolnośląskie)
pozyskiwanie klientóe, prowadzenie dokumentacji, obsługa komputera
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Malbork (pomorskie)
obsługa ciągnika wraz z osprzętem
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Stare Ślepce (zachodniopomorskie)
prowadzenie działań zmierzających do zwiększania liczby inwestorów indyjskich w Polsce
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Piaseczno (mazowieckie)
Przygotowywanie dokumentacji technicznej związanej z przetargami, prowadzenie książek obiektów budowlanych, współpraca i opracowywanie rzeczowo- finansowego planu remontów, dokonywanie odczytów wodomierzy głównych i indywidualnych, odczyt i analiza energii elektrycznej. Przygotowywanie projektów umów, współpraca z firmami prowadzącymi usługi dla spółdzielni.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA KLAKSON - 2016-07-18 - Lublin (lubelskie)
- współpraca z wewnętrznymi działami i kierownikami w zakresie rekrutacji i szkoleń - koordynacja procesu rekrutacji dla pracowników produkcyjnych i administracyjnych (weryfikacja aplikacji, rozmowy rekrutacyjne, zamieszczanie ogłoszeń o pracę) - organizowanie procesu przyjęcia nowych pracowników (onboarding) - współudział w projektach HR - e-mailing, dbanie o prawidłowy proces komunikacji w firmie, przyjmowanie korespondencji pocztowej - zamawianie art. biurowych dla firmy - współpraca w zakresie administracji z innymi działami - organizacja eventów oraz podróży służbowych
MANULI HYDRAULICS MANUFACTURING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-16 - Radomsko (łódzkie)