SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC Legnica oferta pracy Biuro Doradztwa Rachunkowości i Podatków "ALFASYSTEM" S.C. Artur Borodacz Anna Borodacz
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Pełna obsługa kadrowo - płacowa, rozliczanie wynagrodzeń, zgłaszanie i wyrejestorwywanie pracowników i zlecenioboriców w ZUS, deklaracje ZUS, rozlicznaie składek ZUS, przygotowywanie dokumentacji do rozliczeń PEFRON, PIT-11, PIT-4 R, PIT 8 AR, prowadzenie dokumnetacji pracownicznej - akta osobowe, sporządzanie sprawozdań GUS, wystawianie zaświadczen dla pracowników i instytucji zwenętrzn.
Data publikacji: 2020-11-12
Lokalizacja: Legnica (dolnośląskie)
Pracodawca: Biuro Doradztwa Rachunkowości i Podatków "ALFASYSTEM" S.C. Artur Borodacz Anna Borodacz
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:59-220 Legnica, powiat: m. Legnica, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Pełna obsługa kadrowo - płacowa, rozliczanie wynagrodzeń, zgłaszanie i wyrejestorwywanie pracowników i zlecenioboriców w ZUS, deklaracje ZUS, rozlicznaie składek ZUS, przygotowywanie dokumentacji do rozliczeń PEFRON, PIT-11, PIT-4 R, PIT 8 AR, prowadzenie dokumnetacji pracownicznej - akta osobowe, sporządzanie sprawozdań GUS, wystawianie zaświadczen dla pracowników i instytucji zwenętrzn.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Praca w godzinach od 07.30-15.30 ZATRUDNIENIE OD ZARAZ
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Legnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Legnica
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0262
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Legnica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.11.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doswiadczenie min. 2 lata, biegła zanjomość programu Płatnik, bardzo dobra znajomość zagadnień kadrowo - płacowych i prawa pracy, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, samodzielna organizacja pracy oraz wysokie zdolności komunikacyjne
Nazwa pracodawcy:
Biuro Doradztwa Rachunkowości i Podatków "ALFASYSTEM" S.C. Artur Borodacz Anna Borodacz
danePracodawcy_nip: 6912181365
danePracodawcy_regon: 390945362
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Legnicy
Adres pracodawcy:
Okrzei 13, 59-220 Legnica, powiat: m. Legnica, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Biuro ALFASYSTEM S.C. ul. Okrzei 13 Legnica, CV, data i godzina rozmowy z pracodawcą do uzgodnienia tel : 781 440 540
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Termin: 781 440 540
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: m. Legnica
danePracodawcy_kodPowiatu: 0262
Gmina pracodawcy: Legnica
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Legnica
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0954047
Ulica pracodawcy: Okrzei
Numer budynku pracodawcy: 13
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Legnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 12.11.2020
Oferta pracy ważna do: 12.02.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 12.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 12.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?63f8b916a80107c74c3acb338af203c1
Podobne oferty pracy
wykształcenie wyższe, prawo jazdy kat B, mile widziana znajomość języków obcych, komunikatywność, zarządzanie czasem pracy, umiejętności negocjacyjne.Zakres obowiązków: pozyskiwanie klientów na produkty firmy, obsługa klientów pod kątem sprzedaży
LEGE OPAKOWANIA Sp. z o.o. - 2016-07-27 - Koźmin Wielkopolski (wielkopolskie)
Zarządzanie transportem i logistyką, planowanie transportu.
BIMEX SP. Z O.O. SP. K - 2017-11-17 - Sulechów (lubuskie)
osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za kontakt z klientami niemieckojęzycznymi w zakresie przetwarzania danych dotyczących należności
Instytut Rozwoju Kapitału Ludzkiego Sp. z o.o. - 2019-10-09 - Katowice (śląskie)
1.Odpowiadanie na zapytania klientów dotyczących usług lub produktów oferowanych przez firmę.2.Odbieranie zamówień od klientów, rejestracja i kierowanie ich do odpowiednich pracowników.3. Pozyskiwanie klientów i budowanie trwałych relacji z nimi.4. Dbanie o należyty ład na stanowisku pracy.
kontakt przez PUP - 2019-06-03 - Leopoldów (lubelskie)
Tworzenie planów sprzedażowych; pozyskiwanie nowych klientów; rozbudowywanie istniejących baz klientów; planowanie i nadzorowanie działań promocyjnych na poszczególnych rynkach; współpraca z kontrahentami; negocjowanie umów z podwykonawcami; przygotowanie programów imprez, kontraktowanie świadczeń i nadzór nad ich realizacją; prezentacja programów u klienta i na spotkaniach branżowych; udział w imprezach branżowych, targach i workshopach w Polsce i za granicą; przygotowywanie prezentacji; proponowanie własnych projektów i pomysłów związanych z rozwojem firmy; realizacja bieżących zamówień; inne powierzone zadania.
kontakt przez PUP - 2019-02-13 - Warszawa (mazowieckie)
Koordynacja pracowników tymczasowych, obsługa administracyjna pracowników tymczasowych, raportowanie wyników pracy do przełożonego.
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Kosobudz (lubuskie)
Kompleksowe prowadzenie procesu sprzedaży, działania handlowe mające na celu pozyskiwanie nowych klientów, realizacja zamówień sprzedaży, budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami oraz opieka nad nimi, zapewnienie ciągłości dostaw do produkcji poprzez zakup materiałów i komponentów, nadzór nad terminowością i jakością dostaw, negocjowanie warunków handlowych z dostawcami, kreowanie nowych rozwiązań w celu poprawy efektywności stosowanych procesów, współpraca z planistą produkcji, analiza i raportowanie.
PALGETRANS Sp. z o.o. - 2016-05-19 - Wykroty (dolnośląskie)
Specjalista do spraw sprzedażyFirma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Specjalista do spraw sprzedażyZakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
Linemedia Sp. z o.o. - 2017-02-10 - Nowy Sącz (małopolskie)
obsługa klienta, sprzedaż detaliczna artykułów spożywczych, obsługa kasy fiskalnej, przyjęcie towaru
kontakt przez PUP - 2019-07-05 - Nysa (opolskie)
Prowadzenie pełnej gospodarki wędkarsko - rybackiej na terenie działania PZW Okręg w Słupsku w szczególności: organizacja i przeprowadzanie zarybień, odłowów, sztucznego tarła, budowy tarlisk. Transportowanie ryb specjalistycznym samochodem materiał zarybieniowy, tarlaki. Prowadzenie dokumentacji gospodarki wędkarsko rybackiej tj. powiadomień, weterynaryjnych świadectw zdrowotności ryb, pozwoleń, protokołów dotyczących zarybień i odłowów, a także sporządzanie wszelkich sprawozdań do: Zarządu Głównego PZW, właścicieli użytkowanych wód (PGW Wody Polskie, Starostwa, Gminy, Nadleśnictwa), Urzędów Marszałkowskich, Instytutu Rybactwa Śródlądowego. Prowadzenie produkcji wraz z dokumentacją oraz fizyczna praca na ośrodku zarybieniowym. Właściwa eksploatacja sprzętu; Umowa do 3 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony; godziny pracy: 7.30- 15.30
Zarząd Okręgu Polskiego Związku Wędkarskiego - 2019-07-16 - Damnica (pomorskie)
Zakładanie doświadczeń rejestrowych i poglądowych, monitoring i kontrola założonych dośwadczeń, zdobywanie wiedzy praktycznej, sporządzanie raportów końcowych
SynTech Research Poland Sp. Z o.o. - 2017-03-20 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
badanie kotłów, pilnowanie parametrów, podpinanie do instalacji, wprowadzanie danych, odważanie próbek paliwa
Centrum Badań Środowiska Sorbchem Sp. z o.o. - 2019-09-24 - Ruda Śląska (śląskie)
montaż urządzeń elektrycznych do zabudów samochodowych
AMZ Kutno S.A. - 2017-04-07 - Kutno (łódzkie)
Pomoc we wprowadzaniu ewidencji podatków rozliczających się na PKPiR i ryczałtu ewidencjowanego,weryfikacja poprawności sporządzających rejestrów VAT zakupu i sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Lublin (lubelskie)
• kompleksowa obsługa płacowa osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę i umów cywilnoprawnych, • naliczanie wynagrodzeń i świadczeń z ubezpieczenia społecznego• sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON• odprowadzanie do Urzędu Skarbowego zaliczek na podatek dochodowy osób fizycznych • przygotowywanie rocznych informacji o dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy od osób fizycznych PIT-11• sporządzanie rocznych deklaracji PIT 4R, PIT 8ARKontakt z pracodawcą: edukacja (at) edukacja.wroc.pl lub (071) 37 72 122
Ośrodek Kształcenia i Doskonalenia Zawodowego "Edukacja" sp. z o.o. - 2017-02-21 - Wrocław (dolnośląskie)
. Główne obowiązki:-Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych,-Realizowanie założonych planów sprzedażowych,-Pozyskiwanie nowych członków Kasy,-Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, -Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-06-14 - Otwock (mazowieckie)
logistyczna organizacja zajęć szkolnych, pisanie umów stażowych, tworzenie dokumentacji projektowej, druków, oświadczeń, regulaminów, przygotowanie promocji projektu
Zespół Szkół Budowlanych w Tarnowie - 2017-06-27 - Tarnów (małopolskie)
- Obsługa klienta w biurze, obsługa telefoniczna i mailowa, obsługa prac biurowych, udział w szkoleniach. Pełny opis działalności firmy na stronie www.hanga.pl- Wynagrodzenie: 2000 zł brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa o pracę na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 9:00-17:00. Wykształcenie średnie lub wyższe. Doświadczenie zawodowe nie jest wymagane. Kontakt wyłącznie e-mail: biuro.makro (at) hanga.pl
HANGA UBEZPIECZENIA ANETA FILIPCZAK - 2017-10-05 - Katowice (śląskie)
OPIEKA NAD PACJENTAMI NIEPEŁNOSPRAWNYMI
REHAMED-CENTER SP. Z O.O. - 2016-08-31 - Tajęcina (podkarpackie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów biznesowych, sprzedaż usług hotelowych, konferencyjnych i gastronomicznych
kontakt przez PUP - 2015-11-24 - Pakosław (wielkopolskie)
dekretowanie, księgowanie, prowadzenie kasy Teatru,prowadzenie rejestrów VAT, ewidencji środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,obsługa programu płacowego i Płatnik
POLSKI TEATR TAŃCA - 2019-03-12 - Poznań (wielkopolskie)
utrzymywanie kontatków z klientami, pozyskiwanie nowych; aktywna sprzedaż oferowanych produktów; raportowanie działań sprzedażowych; budowanie długofalowych relacji z klientami; odpowiedzialność za realizację budżetu sprzedaży,
GEKOPLAST SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-02-27 - Krupski Młyn (śląskie)
Wykształcenie wyższe ekonomiczne, spec. finanse lub rachunkowość; staż pracy: min. 2 lata; komunikatywna znajomość jęz. angielskiego; praktyczne doświadczenie w zakresie: ewidencji faktur sprzedaży i rozrachunków, ewidencji wyciągów bankowych, przepisów regulujących proces odzyskiwania należności, rozrachunków; biegła obsługa komputera w zakresie Word, Excell, PowerPoint oraz internetu; praktyczna znajomość i umiejętność obsługi systemu Microsoft Dynamics AX lub systemu klasy ERP, mile widziana znajomość systemów hotelowych; prawo jazdy kat. B; Ponadto: umiejętność posługiwania się bazami danych do celów analitycznych, zdolność szybkiego uczenia się, dokładność i rzetelność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole; zakres zadań: ewidencja wyciągów bankowych w systemie ERP, ewidencja zapłat w systemie hotelowym, współpraca wewnętrzna w zakresie aktualizacji stanu należności przeterminowanych, bieżące kontakty z kontrahentami w zakresie realizacji płatności współpraca z Kancelarią Prawną w zakresie procedury prawnej odzyskiwania należności, współpraca z pozostałymidziałami Spółki, wykorzystanie wiedzy w zakresie rachunkowości, controllingu i finansów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
HOTELE DIAMENT SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-08-03 - Gliwice (śląskie)
w/g stanowiska
ŚWIĘTOKRZYSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OHP W KIELCACH - 2018-01-16 - Chęciny (świętokrzyskie)
Koordynowanie działań związanych z pozyskiwaniem środków finansowych z zewnętrznych źródeł, współpraca przy sporządzaniu wniosków o dofinansowanie. Współpraca z firmą rozliczającą koszty c.o., prowadzenie spraw dot. reklamacji odczytów i rozliczeń kosztów ogrzewania, sporządzanie analizy kosztów c.o., weryfikacja mocy zamówionej dla potrzeb c.o. i c.w.u. Wprowadzanie danych w zakresie odczytu liczników (woda, prąd, gaz) oraz sporządzanie analiz w tym zakresie, przygotowywanie projektów umów dotyczących dzierżawy i najmu. Aktualizacja map sytuacyjnych nieruchomości gruntowych, prowadzenie spraw dotyczących świadectw efektywności energetycznej, prowadzenie rejestru szkód zgłaszanych do ubezpieczyciela. Praca jednozmianowa w poniedziałek w godz. 7.00-17.00, od wtorku do czwartku w godz. 7.00-15.00, w piątek w godz. 7.00-13.00 w Bielsku-Białej.
KARPACKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2018-01-10 - Bielsko-Biała (śląskie)
kierowanie pojazdami, zabezpieczenia ładunków, kontakt z klientami, porozumiewanie się z załadowcami i odbiorcami towarów w językach angielskim i ukraińskim
ART-TRANS Sroczyński Artur - 2017-11-07 - Chełm (lubelskie)
Obsługa ruchu towaru pomiędzy Produkcją i Magazynem. Dokumentacja przepływu i rozmieszczenia towaru w magazynie zgodnie z obowiązującymi procedurami, Zapewnienie płynnej pracy maszyn produkcyjnych poprzez sprawne zapewnienie towaru na Produkcji wydawanym z Magazynu, Wystawienie dokumentacji magazynowej, Obsługa ruchu towaru podczas przyjęcia do Zakładu i wydania towaru z ZakładuSpotkanie Informacyjno- Rekrutacyjne Ząbkowice Śl. 15.12.2016 Godz. 10.00 Miejsce Spotkania: Starostwo Powiatowe, ul. Bolesława Prusa 5, Ząbkowice Śl. (sala konferencyjna nr 206)
MASFROST ZIĘBICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-03 - Ziębice (dolnośląskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- kontrola jakości konfekcjonowanego towaru,- selekcja konfekcjonowanego towaru,- konfekcjonowanie w opakowania jakosciowe (jednostkowe),- konfekcjonowanie w opakowania zbiorcze,- znakowanie konfekcjonowanego towaru,- raportowanie dziennej konfekcji,- prowadzenie dokumentacji produkcyjnej.
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Zgierz (łódzkie)
pozyskiwanie klientów, gotowość do uczestnictwa w spotkaniach biznesowych, nawiązywanie i utrwalanie relacji z klientami, analiza rynku ubezpieczeniowego, rozpoznawanie potrzeb i oczekiwań klientów, pomoc klientom, zawieranie umów
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa serwisu aukcyjnego Allegro, nadzorowanie sprzedaży internetowej, doradzanie klientowi w procesie zakupu przez internet
kontakt przez PUP - 2017-06-19 - Biała Podlaska (lubelskie)