SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC Konstantynów Łódzki oferta pracy PALMIRA SP. Z O.O.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Sporządzanie i naliczanie list płac, prowadzenie akt osobowych, obsługa pracowników odnośnie wystawiania różnego rodzaju zaświadczeń, sporządzanie umów o pracę, świadectw pracy, ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy, dbałośc o terminowe kierowanie pracowników na badania lekaraskie, sporządzanie dokumentów rozliczeniowych, zgłoszeniowych do ZUS oraz deklaracji podatkowych, PFRON, prowadzenie dokumentacji ubezpieczeniowych. CV- na adreas mailowy: palmira.bricomarche (at) wp.pl lub osobiście do sklepu: Konstantynów Łodzki, ul. Spółdzielcza 3
Data publikacji: 2019-04-29
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki (łódzkie)
Pracodawca: PALMIRA SP. Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Spółdzielcza 3, 95-050 Konstantynów Łódzki, powiat: pabianicki, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sporządzanie i naliczanie list płac, prowadzenie akt osobowych, obsługa pracowników odnośnie wystawiania różnego rodzaju zaświadczeń, sporządzanie umów o pracę, świadectw pracy, ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy, dbałośc o terminowe kierowanie pracowników na badania lekaraskie, sporządzanie dokumentów rozliczeniowych, zgłoszeniowych do ZUS oraz deklaracji podatkowych, PFRON, prowadzenie dokumentacji ubezpieczeniowych. CV- na adreas mailowy: palmira.bricomarche (at) wp.pl lub osobiście do sklepu: Konstantynów Łodzki, ul. Spółdzielcza 3
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Konstantynów Łódzki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pabianicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Konstantynów Łódzki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 29.04.2019
Data zakończenia pracy: 30.07.2019
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: kurs kadry, prawo pracy, ubezpieczenie społeczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Kurs komputerowy obsługa programów finans.księgowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: komputer [Windows, Word, Excel]
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: pomaturalne/policealne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie zawodowe 4-letnie
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_2: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wyksztłcenie: średnie lub wyższeznajomość programu: SAGE, PŁATNIK, znajomoścć przepisów Prawa Pracy i Przepisów Podatkowych, znajomość podstaw księgowości, doświadczenie na podobnym stanowisku pracy, umiejętnośc pracy w zespole.
Nazwa pracodawcy: PALMIRA SP. Z O.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pabianicach
Adres pracodawcy:
Spółdzielcza 3, 95-050 Konstantynów Łódzki, powiat: pabianicki, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV- na adreas mailowy: palmira.bricomarche (at) wp.pl lub osobiście do sklepu: Konstantynów Łodzki, ul. Spółdzielcza 3
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: pabianicki
Gmina pracodawcy: Konstantynów Łódzki
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Konstantynów Łódzki
Ulica pracodawcy: Spółdzielcza
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pabianicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 29.04.2019
Data dodania oferty pracy: 29.04.2019
Oferta pracy ważna do: 30.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 29.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 29.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?350b73f5c3e00f897460642a5ebbd83b
Podobne oferty pracy
sprzedaż towaru
kontakt przez PUP - 2018-11-13 - Gniezno (wielkopolskie)
sprzedaż akcesoriów meblowych na eksport. Pozyskiwanie nowych klientów.Tworzenie ofert handlowych
DOMATOR Beata Sokół - 2018-07-04 - Przemyśl (podkarpackie)
określone we wniosku
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Łobez (zachodniopomorskie)
zgodnie ze złożonym wnioskiem o prace interwencyjne
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
wyszukiwanie przetargów, przygotowywanie przetargów do wysyłki dla klienta, przygotowywanie materiałów na szkolenia, wydruk materiałów szkoleniowych i wysyłka,(podręczniki, ćwiczenia), kontakt z trenerami
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Specjalista wysokiej klasy, diagnozowanie usterek w samochodach Renault. Dyspozycyjnośc w godz.: 8-21.
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Wrocław (dolnośląskie)
•aktywne wspieranie sprzedaży produktów i usług znajdujących się w ofercie firmy•pozyskiwanie i obsługa klientów•prowadzenie negocjacji handlowych,•przygotowywanie ofert handlowych•utrzymywanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy•aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy na rynkach polskich/ zagranicznych•prowadzenie dokumentacji sprzedażowej;godz. pracy 7-15; rodzaj umowy: umowa o pracę na czas określony, ewentualnie do ustalenia); wynagrodzenie 4000 zł brutto + premia
HYDRO-NAVAL Spółka z o.o. - 2017-09-08 - Słupsk (pomorskie)
Upowszechnianie zasad wykorzystywania pomocy finansowej z UE dla wspierania rozwoju obszarów wiejskich. Realizacja zadań Sieci na rzecz innowacji w rolnictwie i na obszarach wiejskich (SIR), funkcjonującej w ramach Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich tworzenia sieci kontaktów w ramach SIR w województwie, wdrażania nowych rozwiązań oraz dobrych praktyk w zakresie innowacji w rolnictwie. Ułatwianie wymiany wiedzy fachowej dotyczącej innowacji w rolnictwie i na obszarach wiejskich, upowszechnianie wiedzy na temat innowacyjnych rozwiązań w sektorze rolno spożywczym i na obszarach wiejskich. Przygotowywanie i rozpowszechnianie materiałów informacyjno promocyjnych dotyczących zasad wspierania rozwoju obszarów wiejskich. Udział w organizacji szkoleń dla rolników. Współpraca z instytucjami, organizacjami, placówkami naukowymi i szkołami rolniczymi.
LUBUSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO KALSK - 2018-04-03 - Kalsk (lubuskie)
współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych, współpraca z działem marketingu, współpraca z działami: administracji sprzedaży, obsługi klienta, zarządem
MQX POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-26 - Zielona Góra (lubuskie)
sprzedaż biletow wstępu do sali zabaw,obsługa około sprzedażowa,sprzedaż drobnej gastronomii-wyrobów gotowych,przygotowywanie przyjęć okolicznościowych-urodziny dla dzieci,gromadzenie i dystrybucja wśród klientów sali zabaw informacji na temat obecnie prowadzonych działań sprzedażowych,promocyjnych,warunków prowadzenia usług,ich cen itd,właściwa realizacja procedur obsługi klienta(gromadzenie odpowiednich dokumentow,wystawianie kart stałego klienta itd)dbałość o właściwy przepływ informacji pomiędzy klientami a odpowiednimi jednostkami organizacyjnymi firmy
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Będzin (śląskie)
Negocjowanie cen towarów oraz warunków dostaw, dokonywanie zakupów zgodnie z istniejącymi potrzebami, poszukiwanie nowych dostawców, opieka nad istniejącymi dostawcami, doskonalenie relacji z dostawcami i prowadzenie audytów dostawców. Praca na pełny etat, od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Pruszków (wielkopolskie)
utrzymywanie stałych relacji z klientami z Ukrainy, Rosji i Białorusi, sporządzanie i tłumaczenie w jęz. ukraińskim i rosyjskim ofert handlowych, pism , umów, prowadzenie korespondencji w jęz. ukraińskim, rosyjskim , organizacja podrózy służbowych zagranicznych
kontakt przez PUP - 2019-04-12 - Wysoka Głogowska (podkarpackie)
Pośredniczenie w kontaktach właściciela z pracownikami, klientami i interesantami, rozmowy negocjacyjne oraz sporządzanie umów z klientami, prowadzenie rejestrów i ewidencji rejestru ruchu pojazdów, sporządzanie ofert.
kontakt przez PUP - 2019-01-25 - Starachowice (świętokrzyskie)
Telefoniczny kontakt z klientami biznesowymi, prezentacja oferty sieci Orange, sprzedaż usług i produktów
kontakt przez OHP - 2018-01-03 - Opole (opolskie)
Główne obowiązki:- ustalanie okoliczności i przyczyny wypadków przy pracy oraz chorób zawodowych, prowadzenie wymaganej dokumentacji w tym zakresie w celu określenia środków i wniosków profilaktycznych;- przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby w celu zapewnienia przestrzegania warunków bezpieczeństwa i higieny pracy w Oddziale;- udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów, budynków i urządzeń oraz w czynnościach odbiorczych po wykonaniu robót budowlanych w celu nadzoru nad przestrzeganiem zasad i warunków bezpieczeństwa i higieny pracy;- opracowywanie sprawozdań i analiz z zakresu stanu przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy w celu przekazania dla Państwowej Inspekcji Sanitarnej MSW, KGSG i Komendanta Oddziału;- informowanie Komendanta Oddziału o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych i przedstawianie wniosków dotyczących sposobu usunięcia tych zagrożeń w celu zminimalizowania ryzyka zawodowego;- uczestniczenie w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów, instrukcji, planów modernizacji obiektów i pomieszczeń w celu koordynacji pracy w zakresie zgodności z przepisami BHP;- udział w opracowywaniu analizy ryzyka na stanowiskach pracy w celu realizacji obowiązku ustawowego i dokonania oceny ryzyka zawodowego;- prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy funkcjonariuszy i pracowników w celu zapoznawania z zasadami BHP i przestrzegania przepisów w tym zakresieWarunki pracy:- warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno - biurowa, praca w godzinach pomiędzy 7.30 a 15.30, praca przed monitorem oraz w terenie; wymuszona pozycja ciała;- miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe;- możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi. Wykształcenie: wyższe z zakresu bhp lub studia podyplomowe w tym zakresie.Wymagania niezbędne:- znajomość przepisów prawnych z zakresu BHP (np. rozporządzenie w sprawie ogólnych przepisów BHP) i umiejętność ich stosowania w praktyce;- umiejętność pracy w zespole,- umiejętność działania w sytuacjach stresowych;- umiejętność analitycznego myślenia; rozwiązywania problemów;- komunikatywność;- umiejętność obsługi komputera;- posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w służbie bhp;- pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe:- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego;- prawo jazdy kat. B;- 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej.Inne informacje: Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Tylko kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Proponowane wynagrodzenie brutto: 1720,18 zł oraz dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego. Mile widziana osoba o orzeczonym stopniu niepełnosprawności. Oświadczenia wskazane w wymaganych dokumentach i oświadczeniach należy uwiarygodnić własnoręcznym podpisem. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (32) 414-41-39, (32) 414 4342.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2018-10-29 - Racibórz (śląskie)
kontakty handlowe, zamawianie leków
HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA - FARMED - 2016-02-10 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Wymagania niezbędne dotyczące wszystkich kandydatów wskazane w art. 8 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 5 sierpnia 2015 r. o opiniodawczych zespołach sądowych specjalistów ( Dz. U. z 2015 r. Nr 162, poz. 1418):1.Pełna zdolność do czynności prawnych.2.posiadanie obywatelstwa polskiego, obywatelstwa innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej, albo obywatelstwa innego państwa, jeżeli na podstawie przepisów prawa Unii Europejskiej przysługuje jej prawo podjęcia zatrudnienia lub samozatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na zasadach określonych w tych przepisach3. Nieposzlakowana opinia.4. Niekaralność za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe.5. Nieprowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe.6. Posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku.7. ukończenie wyższych studiów z zakresu pedagogiki w Rzeczypospolitej Polskiej i uzyskanie tytułu magistra lub ukończenie zagranicznych studiów z zakresu pedagogiki uznanych w Rzeczypospolitej Polskiej,8. posiadanie co najmniej 3-letni staż pracy w poradnictwie rodzinnym lub z młodzieżą społecznie niedostosowaną albo 3-letnią praktykę kliniczną. Szczegółowe informacje dostępne są na stronie internetowej Sądu Okręgowego w Lublinie: http://lublin.so.gov.pl/oferty-pracy.htmlOgólny zakres obowiązków: Opracowywanie opinii pedagogicznej do spraw rodzinnych i karnych, diagnoza pedagogiczna
SĄD OKRĘGOWY W LUBLINIE - 2017-05-23 - Lublin (lubelskie)
Wyklejanie folii reklamowych, składanie kasetonów świetlnych
kontakt przez PUP - 2018-12-19 - Kraków (małopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Białystok (podlaskie)
tapicerowanie mebli, obsługa maszyn i urządzeń stosowanych w tapicerniach, ustalanie konstrukcji różnych podłoży i warstw tapicerskich w wykonywanych metodami rzemieślniczymi i przemysłowymi, wykonywanie podłoża oraz warstwy tapicerskiej z układem tapicerskim bezsprężynowym i sprężynowym, montaż elementów tapicerskich, umiejętność montowania drewnianych elementów mebliPraca na terenie Lublina i na terenie kraju
kontakt przez PUP - 2018-09-07 - Lublin (lubelskie)
-praca z dokumentami kadrowo / księgowymi;-kontrola i rozliczanie czasu pracy pracowników;-bezpośredni kontakt z urzędami;-prowadzenie bieżącej dokumentacji i koordynacja obiegu dokumentów;-kompletowanie dokumentacji pracowników, w tym weryfikacja i sprawdzanie jej poprawności;-tworzenie baz danych;-przygotowywanie zestawień / raportów;-ogólna obsługa biura;-obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej.
GS Seacon - 2019-01-22 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
j.w.
HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-18 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa gości restauracji (polecanie dań i win z karty/ menu). Usługi a la carte i wszystkie rutynowe prace w restauracji (ustawianie stołów, dekorowanie, przygotowywanie posiłków i Mise en place). Obsługa bankietów, seminariów oraz usługi w formie bufetu. Obsługa kasy fiskalnej, przygotowanie rozliczenia oraz dbanie o pozycje w systemie POS. Kontrola porządku i czystości w miejscu pracy.
kontakt przez OHP - 2018-08-14 - Niemcy (Niemcy)
Nadzorowanie, monitorowanie i koordynacja sprawnych załadunków i rozładunków towarów. Ścisła współpraca z Dyspozytorami, Działem Obsługi Klienta, Działem Jakości . Rozliczanie Przewoźników ze zrealizowanych tras, na podstawie dostarczonych dokumentów oraz w oparciu o ustalone zasady i reguły (frachty, stawki indywidualne). Kontrola środków transportu, archiwizacja dokumentów Działu, kontrola bilansu palet . Ustawianie innych dostaw, odbiorów, zwrotów, zgodnie z przesyłanymi mailami, zleceniami, czy też poleceniami.
M-Logistic Sp. z o.o. - 2017-12-08 - Tychy (śląskie)
realizacja zadań związanych z procesem kształtowania i wykonywania polityki zagospodarowania przestrzennego wojskowych kompleksów zamkniętych, dokonywanie przeglądów wojskowych kompleksów zamkniętych pod względem zagospodarowania przestrzennego, ocena zgodności wykorzystywania terenu z zapisami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i ustaleniami resortowymi
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2017-12-04 - Zielona Góra (lubuskie)
sprzedaż towarów, doradzanie klientom w wyborze towaru
MAK-CHEMIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-04-17 - Dobre Miasto (warmińsko-mazurskie)
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało pozyskiwanie nowych kontrahentów oraz utrzymywanie dobrych relacji z aktualnymi klientami firmy ( kompletowanie zamówień, ofertowanie, realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych).
ADC Technologies s.c. - 2017-03-31 - Brzeźnica (małopolskie)
Sprzedaż sprzętu i akcesoriów komputerowychpraca w godz. 10-18
tbcom - Barsznica Tomasz - 2018-10-10 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Obsługa procesów płacowych,kontrola poprawności naliczeń listy płac, weryfikacja, ewidencja dokumentów płacowych, zapewnienie zgodności z przepisami prawa pracy, ustawami podatkowymi oraz ubezpieczenia społecznego, przygotowanie raportów płacowych oraz deklaracji dla ZUS, US, GUS, PFRON, współpraca z zespołem kadr.
Agencja Pracy i Doradztwa Personalnego INTERKADRA SP. Z O.O. - 2017-02-22 - Gdańsk (pomorskie)
Nadzór nad sprawnym i zgodnym z przepisami prawa działaniem urządzeń elektroenergetycznych i medycznych;nadzór przy robotach energetycznych.
Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. - 2016-03-16 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)