SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC Głogów oferta pracy E-TOWERS FAMABA SA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie spraw z zakresu kadr i płac z wymogami prawnymi i wewnętrznymi procedurami; obsługa programu kadrowo - płacowego; bieżąca aktualizacja danych; pomoc w naliczaniu wynagrodzeń, sporządzanie list płac; sporządzanie sprawozdań; sporządzanie deklaracji ZUS, US, GUS, Pfron.
Data publikacji: 2020-02-26
Lokalizacja: Głogów (dolnośląskie)
Pracodawca: E-TOWERS FAMABA SA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Portowa 1, 67-200 Głogów, powiat: głogowski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie spraw z zakresu kadr i płac z wymogami prawnymi i wewnętrznymi procedurami; obsługa programu kadrowo - płacowego; bieżąca aktualizacja danych; pomoc w naliczaniu wynagrodzeń, sporządzanie list płac; sporządzanie sprawozdań; sporządzanie deklaracji ZUS, US, GUS, Pfron.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Głogów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: głogowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Głogów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie/ wyższe, min. 3 lata stażu na stanowisku specjalista ds. kadr i płac, mile widziana znajomość j. angielskiego na poziomie średniozaawansowanym, znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy, rozliczania czasu pracy, wynagrodzeń, ubezpieczeń społecznych; bardzo dobra znajomość pakietu OFFICE (EXCEL, POWER POINT)
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: E-TOWERS FAMABA SA
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie
Adres pracodawcy:
Piaskowa 1, 67-200 Głogów, powiat: głogowski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: głogowski
Gmina pracodawcy: Głogów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Głogów
Ulica pracodawcy: Piaskowa
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy:
Produkcja maszyn dla górnictwa i do wydobywania oraz budownictwa
Nazwisko osoby zgłaszającej: Patrycja Grzybowska
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 26.02.2020
Oferta pracy ważna do: 25.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 26.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 26.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ca18d185f385b2bd54a43ca4f3c11348
Podobne oferty pracy
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Kraków (małopolskie)
Kontakty z obecnymi kontrahentami oraz pozyskiwanie nowych kontaktów handlowych, realizowanie polityki handlowej.
WA-BIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-26 - Łany (świętokrzyskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-12-20 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie spraw pracowniczych (akta osobowe, skierowania na badania, terminowość szkoleń BHP, ewidencja nieobecności), naliczanie wyagrodzeń z tytułu uwmów o pracę i zleceń, sporządzanie deklaracji ZUS, GUS, PIT.
MAKRO KOSIOROWSKI & KOSIOROWSKI SP Z O.O. - 2018-07-18 - Cmolas (podkarpackie)
prowadzenie umów o pracę, rozliczania delegacji krajowych i międzynarodowych, przygotowywanie dokumentów pracowniczych do biura rachunkowego.Mile widziane doświadczenie
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Lipsko (mazowieckie)
Analiza i ocena zapasu, strat i marży, analiza ofert dostawców i producentów, towarów promocyjnych, współpraca z kierownikami sklepów i działu handlowego. Wymagane: wykształcenie wyższe (informatyczne), dobra znajomość Excela, min. roczne doświadczenie zawodowe w branży handlowej. Tel.: 95 783 61 00 Katarzyna Hass.
SPOŁEM SULĘCIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-03 - Sulęcin (lubuskie)
Aktywne pozyskiwanie klientów grupowych i indywidualnych, tworzenie i nadzorowanie kampanii reklamowych w hotelu, współpraca z portalami rezerwacyjnymi, monitorownie rezerwacji, cen oraz dostępności, aktywna współpraca z recepcją hotelu, współpraca z biurami podróży, firmami eventowo-szkoleniowymi
HOTELE I RESTAURACJE BLACK&WHITE Sp. z o.o. - 2016-03-08 - Myślenice (małopolskie)
Naprawa opon ciężarowych przy obsłudze flot samochodowych
kontakt przez PUP - 2019-10-25 - Świętochłowice (śląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:- prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach opłat za usługi wodne, w których dyrektor regionalnego zarządu gospodarki wodnej pełni funkcję organu wyższego stopnia w rozumieniu przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego w stosunku do dyrektorów zarządów zlewni;- koordynacja i monitoring działań realizowanych przez zarządy zlewni w sprawach dotyczących opłat za usługi wodne;- merytoryczne wsparcie zarządów zlewni w sprawach dotyczących opłat za usługi wodne.Oferujemy:- Zatrudnienie na umowę o pracę na pełen etat.- Możliwość podnoszenia kwalifikacji, rozwoju i realizacji ambicji zawodowych.- Opiekę medyczną oraz bogaty pakiet socjalny.
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE - 2019-09-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
POLSKA GRUPA FARMACEUTYCZNA Sp. z o.o. - 2015-12-03 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa zapytań klientów. Zarządzanie detalicznym doświadczeniem klientów lojalnościowych. Obsługiwanie zapytań o transakcje. Wspieranie klientów. Współpraca z zewnętrznymi firmami logistycznymi.
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klientów, pozyskiwanie nowych, ustalanie polityki cenowej, realizacja zapytań ofertowych.Praca w godz. 7-15
Unidez Sp. z o. o - 2019-03-27 - Nowa Dęba (podkarpackie)
- Więcej informacji na stronie: https://www.katowice.so.gov.pl/konkurs-o-sygn-110-1102-62020-na-trzy-stanowiska-specjalisty-w-zakresie-psychologii-w-i-opiniodawczym-zespole-sadowych-specjalistow-w-sadzie-okregowym-w-katowicach-z-siedziba-w-katowicach,new,mg,168.html,617Do zadań specjalisty w zakresie przeprowadzania badań oraz opiniowania należy:1) realizacja procesu diagnostycznego w obszarze posiadanej specjalności, adekwatnie do problemu diagnostycznego;2) stosowanie metod i technik badawczych, dokonywanie interpretacji i integracji wyników badania w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych;3) sporządzanie części opinii w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych;4) wykonywanie czynności diagnostycznych z najwyższą starannością, zgodnie z aktualnymi wskazaniami wiedzy i nauki oraz etyką wykonywanego zawodu, bezstronnie i terminowo.5) W ramach zespołu, na zlecenie sądu, prowadzenie mediacji, przeprowadzania wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich, prowadzenie poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin.- Miejsce wykonywania pracy: I Opiniodawczy Zespół Sądowych Specjalistów z siedzibą w Katowicach - Godziny pracy: 7:30-15:30.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2020-02-06 - Katowice (śląskie)
Pozyskiwanie danych kontaktowych klientów na rynku niemieckojęzycznym:-umawianie spotkań/wideokonferencji z potencjalnymi klientami,-przekazywanie kontaktów zainteresowanych klientów do Sales Manager'a-dobieranie najlepszych narzędzi i działań do pracy-analiza indywidualnych potrzeb klienta-kreowanie pozytywnego wizerunku firmyZadaniem pracownika będzie wsparacie działu sprzedaży w generowaniu nowych okazji sprzedażowych: wyszukiwanie potencjalnych klientów,prezentacja usług firmy oraz doprowadzenie do spotkań z handlowcami.
Britenet Sp. z o. o - 2018-03-16 - Lublin (lubelskie)
Przygotowywanie i wdrażanie reklam internetowych oraz prowadzenie strony gastronomiczno-hotelerskiej oraz muzyczno-rozrywkowej
AMAZONKA - 2017-03-09 - Gdańsk (pomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Radom (mazowieckie)
- przyjmowanie i realizacja zamówień,- poszukiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie kontaktów z obecnymi,- opracowanie opisów produktów, ulotek,- organizacja spedycji towarów,
ASTHER LABORATORY Arleta Zaranek - 2018-02-27 - Oborniki (wielkopolskie)
Organizacja transportu elementów żelbetonowych i strunobetonowych.
FIVE DEVELOPMENT - 2018-09-21 - Gralewo-Stacja (warmińsko-mazurskie)
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych z kontrahentami z Rosji i rynku wschodniego
Naturomed Sp. z o. o. - 2017-12-29 - Gdynia (pomorskie)
Rozliczanie mediów , analiza ( woda, prąd, ciepło ), kontrola wodomierzy , ciepłomierzy, warunki dla wymiany grzejników i prac na instalacji c.o. i c.c.w.
Białogardzka Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2018-07-03 - Białogard (zachodniopomorskie)
sprzedaż imprez turystycznychzapoznanie się z systemem rezerwacyjnymobsługa urządzeń biurowychobsługa klientaprowadzenie korespondencji biurowej
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Gdynia (pomorskie)
Przygotowywanie dokumentów transportowych dla kierowców. Kontakt i współpraca z przewoźnikami. Dokonywanie awizacji w miejscach rozładunku. Przygotowywanie dokumentacji wysyłkowej dla Klienta (wz. etc) przygotowywanie zestawiań dotyczących kosztów transportu. Negocjowanie cen transportu. Wyjaśnianie rozbieżności pomiędzy dokumentami a dostawą do Klienta. Praca w godz. 7-15, 8-16; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 9-14
Profil Krystyna i Paweł Kosowicz S. J. - 2016-07-21 - Słupsk (pomorskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Warszawa (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Białystok (podlaskie)
w zakresie specjalisty do spraw rachunkowości
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Człuchów (pomorskie)
Bieżąca obsuga klientów kluczowych firmy a także ich pozyskiwanie, zapytania ofertowe, negocjacje, utrzymywanie stałego kontaktu z najważniejszymi dla firmy klientami, utrzymywanie i rozwój relacji handlowycchz klientami kluczowymi firmy, prowadzenie aktywnych działań sprzedażowych produktow i usług. Branża konfekcji damskiej. Praca w godzinach od 7.00 do 15.00
Łuksja Spółka z o.o. - 2019-03-07 - Łazy (lubelskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-03-19 - Warszawa (mazowieckie)
Inspektor/specjalista BHP
Miejski Zakład Komunalny Sp. z o.o. w Leżajsku - 2017-06-26 - Leżajsk (podkarpackie)
Staż w Gogolinie
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Gogolin (opolskie)
dział handlowy
Uni- Bis Group spółka z o.o. - 2016-08-01 - Lębork (pomorskie)