SPECJALISTA D.S. KADR I PŁAC Gdynia oferta pracy FAST Spółka Akcyjna
Stanowisko: SPECJALISTA D.S. KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: ◾Prowadzenie teczek akt osobowych,◾Sporządzanie list płac dla pracowników etatowych i na podstawie umów cywilno-prawnych, naliczanie wynagrodzeń i zasiłków ZUS,◾Kompleksowe prowadzenie bieżącej ewidencji i dokumentacji kadrowo-płacowej,◾Sporządzanie deklaracji ZUS, PIT,PFRON,◾Przygotowywanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu,◾Wprowadzanie oraz aktualizowanie danych w programie kadrowo-płacowym,◾Rozliczanie czasu pracy,◾Znajomość przepisów prawa pracy w zakresie zatrudniania i rozliczania cudzoziemców,◾Tworzenie różnorodnych raportów oraz zestawień kadrowo-płacowych,◾Monitorowanie zmian w przepisach.
Data publikacji: 2020-04-22
Lokalizacja: Gdynia (pomorskie)
Pracodawca: FAST Spółka Akcyjna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Czechosłowacka 3, 81-963 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
◾Prowadzenie teczek akt osobowych,◾Sporządzanie list płac dla pracowników etatowych i na podstawie umów cywilno-prawnych, naliczanie wynagrodzeń i zasiłków ZUS,◾Kompleksowe prowadzenie bieżącej ewidencji i dokumentacji kadrowo-płacowej,◾Sporządzanie deklaracji ZUS, PIT,PFRON,◾Przygotowywanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu,◾Wprowadzanie oraz aktualizowanie danych w programie kadrowo-płacowym,◾Rozliczanie czasu pracy,◾Znajomość przepisów prawa pracy w zakresie zatrudniania i rozliczania cudzoziemców,◾Tworzenie różnorodnych raportów oraz zestawień kadrowo-płacowych,◾Monitorowanie zmian w przepisach.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA D.S. KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdynia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdynia
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2262
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdynia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw kadr
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
bardzo dobra znajomość pakietu Office (Excel, Word)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa działu kadr
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: archiwizacja dokumentów
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : Wymagania:◾Bardzo dobrą znajomość zasad naliczania wynagrodzeń, przepisów podatkowych, ZUS oraz prawa pracy,◾Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w firmie o różnych profilach zatrudnienia (obsługa kadrowo-płacowa minimum 200 pracowników, różne rodzaje umów, rozliczanie czasu pracy),◾Umiejętność posługiwania się programem Płatnik i Pakietem Office,◾Umiejętność obsługi programów k-p. Praca w okresie próbnym od 01.05.2020 do 31.08.2020 r.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: FAST Spółka Akcyjna
danePracodawcy_nip: 5830005615
danePracodawcy_regon: 001311469
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Adres pracodawcy:
Czechosłowacka 3, 81-963 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22
Powiat pracodawcy: m. Gdynia
danePracodawcy_kodPowiatu: 2262
Gmina pracodawcy: Gdynia
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Gdynia
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0934100
Ulica pracodawcy: Czechosłowacka
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242307
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 22.04.2020
Oferta pracy ważna do: 22.05.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 22.04.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 22.04.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
tekstNieDotyczy: nie dotyczy
tekstNie: NIE
tekstTak: TAK
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?fb38f298d688fbaa5f684c6c294d635f
Podobne oferty pracy
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-07-20 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie samochodów do wydawania klientom salonuDwie zmiany 8-16, 10-18Wynagrodzenie od 2500 zł brutto Zatrudnienie kwiecień/maj 2019
RTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-13 - Kazimierzowo (warmińsko-mazurskie)
Zgodnie z zakresem obowiązków na wskazanym stanowisku
Ośrodek Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej Lubań - 2016-12-29 - Lubań (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-06-22 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie nowych klientów, sporzadzanie ofert handlowych
Świebodzin Fabryka Okien Drewnianych LINE Sp. z o.o. - 2016-02-04 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
- praktyczne poznanie zasad funkcjonowania Referatu Rozwoju i Promocji,- monitoring wydarzeń na terenie Gminy Strumień do celów medialnych i promocyjnych,- rozpoznawanie możliwości współfinansowania planowanych inwestycji,- współudział w przygotowywaniu dokumentacji aplikacyjnej do funduszy europejskich i krajowych, w zależności od źródeł finansowania,- współudział w prowadzeniu kroniki spotkań jak również wydarzeń w Galerii pod Ratuszem,- pomoc w gromadzeniu oraz udostępnianiu organizacjom i podmiotom gospodarczym informacji z zakresu możliwości skorzystania z różnych funduszy pomocowych,- współudział w wykonywaniu zadań związanych z promocją projektów realizowanych przez gminę we współpracy z jednostkami organizacyjnymi.
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Strumień (śląskie)
-wykonywanie prac biurowych-oględziny nieruchomości,-pomiary w terenie,
PPHU "ARO"- Józef Ryszard Hryniewicki- Człuchów - 2019-02-04 - Człuchów (pomorskie)
obsługa sprzedażowa przyszłych i obecnych klientów hurtowni, całościowy nadzór nad procesem zakupowym i sprzedaży towarów, wysyłanie zapytań ofertowych, nawiązywanie kontaktów z fa-brykami, eksporterami, importerami, kontrola jakości towarów, składanie zamówień, utrzymywa-nie dobrych relacji z dostawcami, obsługa reklamacji i zwrotów, kontakt i współpraca z osobami tureckojęzycznymi
kontakt przez PUP - 2019-07-03 - Warszawianka (mazowieckie)
obsługa maszyn i urządzeń do produkcji okien z tworzyw sztucznych
ADVENTUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-29 - Zambrów (podlaskie)
opieka nad grupą przedszkolną, prowadzenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych
Żaneta Malesińska - 2018-12-31 - Augustów (podlaskie)
udzielanie Klientom kredytów ratalnych
sprzedaż usług z oferty elektomarketu Media Expert
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
dodatkowo sprzedaż sprzętu RTV/AGD/IT
Media Expert - 2017-03-06 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
Aktywna sprzedaż produktów firmy, pozyskiwanie nowych klientów, kontakt z obecnymi klientami.
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Kielce (świętokrzyskie)
prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji pracowników
Royal Job Agencja Pracy Sp. z o.o. - 2016-08-25 - Kraków (małopolskie)
wypełnianie wszystkich zleconych przez pracodawcę zadań w zakresie objętym rodzajem powierzonej pracy; przeprowadzanie szkoleń na stanowiskach pracowniczych zgodnie z procedurami obowiązującymi w McDonald`s; prowadzenie dokumentacji przeprowadzonych szkoleń zgodnie z procedurami obowiązującymi w McDonald`s; praca na wszystkich stanowiskach na obszarze produkcji (kuchnia), na obszarze sprzedaży (obsługa gości), na sali restauracyjnej, na zapleczu i na terenie zewnętrznym (prace porządkowe i utrzymywanie czystości); kierowanie obszarem produkcji na terenie kuchni; prace magazynowe, prace przygotowawcze przed otwarciem i po zamknięciu restauracji oraz dostawy na obszar kuchni i serwisu;
kontakt przez PUP - 2019-05-21 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta (realizacja zamówień, wystawianie faktur, itp.),komunikacja z klientem,tworzenie ofert dla klientów,utrzymywanie trwałych kontaktów z klientami indywidualnymi i hurtowymi,tworzenie dokumentacji produktowej (handlowej),ścisła współpraca z innymi działami firmy,reprezentowanie firmy na targach i konferencjach w Polsce i za granicą.
LennyLamb s.c. - 2016-11-30 - Kłudzice (łódzkie)
-
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Gogolin (opolskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie min. średnie (preferowane wyższe), umiejętności: obsługa urządzeń biurowych, komunikatywność, preferowane prawo jazdy kat.B, doświadczenie zawodowe: min.1 rok, znajomość j. ukraińskiego, rosyjskiego biegle, angielskiego w stopniu podstawowym. Ogólny zakres obowiązków: poszukiwanie inwestorów, kontakt z kontrahentami / partnerami, organizacja pracy zarządu, delegacje wideo, konferencje. Miejsce wykonywania pracy: Lublin, teren kraju, Europa Wschodnia.
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Lublin (lubelskie)
aktywna sprzedaż materiałów budowlanych, doradztwo i kompleksowa obsługa klienta, składanie zamówień, dbanie o powierzoną grupę produktów, obsługa programu WF -MAG
Tarti s.c., R. Tartanus, I. Osial - 2016-12-01 - Żyrardów (mazowieckie)
Specjalista ds. obsługi klienta
kontakt przez PUP - 2018-11-29 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
praca w salonie sprzedaży w Łasku, sprzedaż produktów wchodzących w skład oferty Grupy PETECKI, realizacja założonych planów sprzedaży, doradztwo techniczno-handlowe, przygotowywanie dokumentacji i ofert handlowych, kontrola i analiza transakcji
P.P.H.U. "Petecki" Ignacy Petecki - 2016-05-04 - Łask (łódzkie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Kukle (podlaskie)
przygotowywanie dokumentów do biura rachunkowego minimun 1 rok stażu pracy na wymaganym stanowisku
Stowarzyszenie Rodziców i Opiekunów Dzieci Naszym Dzieciom - 2016-12-14 - Brzeziny (łódzkie)
RPO WM Zakres: -obsługa projektodawców,-obsługa związana z naborem wniosków składanych w ramach realizacji Lokalnej Strategii Rozwoju Stowarzyszenia LGD,-koordynowanie projektów współpracy,-poszukiwanie możliwości dofinansowania dla projektów Stowarzyszenia,-prowadzenie doradztwa dla beneficjentów w sprawie warunków i mozliwości otrzymania dofinansowania,-realizowanie innych zadań zleconych przez Zarząd LGD i kierowanie biura,
Stowarzyszenie Perły Mazowsza - Lokalna Grupa Działania - 2020-03-05 - Tarczyn (mazowieckie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostek, obliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkach. Przygotowywała zestawienia i uzgodnienia deklaracji i przelewów do ZUS. - Wynagrodzenie: 3000 - 3600 zł brutto, płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy, docelowo na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne, inne umożliwiające wykonywanie zadań. Wymagane doświadczenie zawodowe przy średnim wykształceniu 5 lat pracy, w tym minimum 3 lata doświadczenia zawodowego przy prowadzeniu spraw płacowo-kadrowych, a przy wyższym - 4 lata pracy, w tym minimum 3 lata doświadczenia zawodowego przy prowadzeniu spraw płacowo-kadrowych. Wymagana znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracy, znajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-04-10 - Katowice (śląskie)
nadzór nad procesami windykacyjnymi, promowanie zmiain w procesach windykacyjnych
CAPITAL SERVICE Spółka Akcyjna - 2016-02-03 - Ostrołęka (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie zajęć z osobami niepełnosprawnymi, opracowywanie i realizacja indywidualnych planów, realizacja czynności aktywizacyjnych mieszkańców, organizowanie czasu wolnego. Praca w systemie równowaznym - II zmianowym - 12 godzinnym, 7 dni w tygodniu ( w tym godziny nocne, soboty, niedziele i święta).
CENTRUM OPIEKUŃCZO-MIESZKALNE W JASZCZOWIE - 2020-08-12 - Jaszczów (lubelskie)
Sprzedaż domów z drewna, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowanie ofert handlowych, umów sprzedażowych
PPPHU DOM HURT Wiesław Włodarczyk - 2016-01-19 - Łodygowice (śląskie)
Prowadzenie prac związanych z wydawaniem decyzji administracyjnych związanych z uzgodnieniem zjazdu z drogi publicznej. Prowadzenie prac związanych z opinią do warunków zabudowy i zagospodarowaniem terenu dla skomunikowania nowych obiektów powstających na terenie miasta. Wprowadzanie dokonanych decyzji, uzgodnień lub opinii do Systemu Zarządzania Drogami. Prowadzenie rejestru opinii, decyzji i uzgodnień. Uczestnictwo w wizytach w terenie. Praca od pn do pt w godz. 7.30-15.30. Proponowane wynagrodzenie: 2600 zł brutto/m-c + dodatek za staż pracy.
MIEJSKI ZARZĄD DRÓG W BIELSKU-BIAŁEJ - 2017-06-14 - Bielsko-Biała (śląskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Młodoszowice (opolskie)