SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC Chełm oferta pracy Centrum Integracji Społecznej
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 1 300 PLN
Zakres obowiązków: Do obowiązków Specjalisty ds. kadr i płac należy:1)przygotowywanie od strony formalnoprawnej dokumentów dotyczących zatrudnienia, rozwiązania umów o pracę, urlopów i innych spraw wynikających ze stosunku pracy;2)kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników3)naliczenie wynagrodzeń za pracę oraz innych świadczeń pieniężnych należnych pracownikom CIS w Chełmie, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę i umowy zlecenia, na podstawie przepisów płacowych, podatkowych oraz ZUS;4)sporządzenie list płac dla pracowników CIS w Chełmie oraz zleceniobiorców;5)sporządzenie dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej z ZUS, dotyczącej pracowników, zleceniobiorców oraz uczestników CIS w Chełmie;6)sporządzenie dokumentacji związanej z ustaleniem prawa do zasiłku chorobowego, zasiłku opiekuńczego, zasiłku macierzyńskiego, celem przekazania do ZUS;7)sporządzenie dokumentacji dotyczącej ewidencji czasu pracy pracowników CIS w Chełmie8)przygotowanie dokumentacji związanej z rozliczeniem wykonania zlecenia przez Zleceniobiorców;9)prowadzenie spraw związanych z zakładowym funduszem świadczeń socjalnych10)sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem terminowości wykonywania badań okresowych pracowników i prowadzenie stosownej ewidencji11)prowadzenie ewidencji indywidualnych upoważnień i pełnomocnictw wydawanych przez Dyrektora CIS12)sprawowanie nadzoru i kontroli dyscypliny pracy, przestrzeganie przepisów regulaminu pracy i kodeksu pracy, 13)sporządzenie sprawozdań z zakresu wykonywanych zadań14)współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie organizacji staży, przygotowania zawodowego, itp.15)terminowe i skuteczne wykonywanie powierzonych obowiązków służbowych,16)samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno technicznych w ramach powierzonych obowiązków,17)dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy,18)przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych,19)wykonywanie innych zadań nie wymienionych w zakresie szczegółowych i ogólnych obowiązków, a zleconych do wykonania przez bezpośredniego przełożonego20)przestrzeganie tajemnicy państwowej i służbowej oraz zachowanie w tajemnicy informacji uzyskanych w toku czynności zawodowych, także po ustaniu zatrudnienia chyba, że działa to przeciwko dobru osoby lub rodziny21)znajomość, przestrzeganie obowiązujących przepisów, instrukcji i zarządzeń dotyczących przydzielonego czasu pracy22)prowadzenie pełnej dokumentacji w zakresie powierzonych zadań, zgodnie z obowiązującymi ustawami, zarządzeniami oraz aktami wykonawczymi23)należyte przechowywanie akt sprawy, zbiorów zarządzeń, spisów i rejestrów spraw w zakresie powierzonych zadań24)właściwe użytkowanie i zabezpieczenie powierzonego mienia
Data publikacji: 2020-05-29
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: Centrum Integracji Społecznej
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Połaniecka 10, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Do obowiązków Specjalisty ds. kadr i płac należy:1)przygotowywanie od strony formalnoprawnej dokumentów dotyczących zatrudnienia, rozwiązania umów o pracę, urlopów i innych spraw wynikających ze stosunku pracy;2)kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników3)naliczenie wynagrodzeń za pracę oraz innych świadczeń pieniężnych należnych pracownikom CIS w Chełmie, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę i umowy zlecenia, na podstawie przepisów płacowych, podatkowych oraz ZUS;4)sporządzenie list płac dla pracowników CIS w Chełmie oraz zleceniobiorców;5)sporządzenie dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej z ZUS, dotyczącej pracowników, zleceniobiorców oraz uczestników CIS w Chełmie;6)sporządzenie dokumentacji związanej z ustaleniem prawa do zasiłku chorobowego, zasiłku opiekuńczego, zasiłku macierzyńskiego, celem przekazania do ZUS;7)sporządzenie dokumentacji dotyczącej ewidencji czasu pracy pracowników CIS w Chełmie8)przygotowanie dokumentacji związanej z rozliczeniem wykonania zlecenia przez Zleceniobiorców;9)prowadzenie spraw związanych z zakładowym funduszem świadczeń socjalnych10)sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem terminowości wykonywania badań okresowych pracowników i prowadzenie stosownej ewidencji11)prowadzenie ewidencji indywidualnych upoważnień i pełnomocnictw wydawanych przez Dyrektora CIS12)sprawowanie nadzoru i kontroli dyscypliny pracy, przestrzeganie przepisów regulaminu pracy i kodeksu pracy, 13)sporządzenie sprawozdań z zakresu wykonywanych zadań14)współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie organizacji staży, przygotowania zawodowego, itp.15)terminowe i skuteczne wykonywanie powierzonych obowiązków służbowych,16)samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno technicznych w ramach powierzonych obowiązków,17)dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy,18)przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych,19)wykonywanie innych zadań nie wymienionych w zakresie szczegółowych i ogólnych obowiązków, a zleconych do wykonania przez bezpośredniego przełożonego20)przestrzeganie tajemnicy państwowej i służbowej oraz zachowanie w tajemnicy informacji uzyskanych w toku czynności zawodowych, także po ustaniu zatrudnienia chyba, że działa to przeciwko dobru osoby lub rodziny21)znajomość, przestrzeganie obowiązujących przepisów, instrukcji i zarządzeń dotyczących przydzielonego czasu pracy22)prowadzenie pełnej dokumentacji w zakresie powierzonych zadań, zgodnie z obowiązującymi ustawami, zarządzeniami oraz aktami wykonawczymi23)należyte przechowywanie akt sprawy, zbiorów zarządzeń, spisów i rejestrów spraw w zakresie powierzonych zadań24)właściwe użytkowanie i zabezpieczenie powierzonego mienia
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0662
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw wynagrodzeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2020
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Specjalista do spraw wynagrodzeń (wymagany staż - lata: 2)
wymagania_wymaganiaPozadane_zawodySzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, brak
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
znajomość Ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1:
znajomość ustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2:
umiejętność biegłej obsługi komputera w tym pakietów biurowych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3: znajomość ustawy Kodeks pracy
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4: znajomość Ustawy o pracownikach samorządowych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_5:
doświadczenie w obsłudze programów kadrowo płacowych (mile widziana znajomość programu kadrowo płacowego VULCAN)
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_6: znajomość obsługi programu PŁATNIK
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_7: znajomość Ustawy o zatrudnieniu socjalnym
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_8:
umiejętność pracy w zespole, bardzo dobra organizacja pracy własnej, odpowiedzialność, dokładność, terminowość w wykonywaniu zadań, komunikatywność
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_9:
znajomość Ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_10:
znajomość aktualnie obowiązujących przepisów w zakresie kadr i płac
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_11:
znajomość Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_3: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_4: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_5: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_6: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_7: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_8: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_9: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_10: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_11: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Chełm, dnia 27.05.2020r.CIS.110/4/2020DYREKTOR CENTRUM INTEGRACJI SPOŁECZNEJ W CHEŁMIE OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACYSpecjalista ds. kadr i płac w Centrum Integracji Społecznej, 22-100 Chełm, ul. Połaniecka 101. WYMAGANIA NIEZBĘDNE1)obywatelstwo polskie,2)posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,3)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4)posiadanie nieposzlakowanej opinii,5)wykształcenie: średnie lub wyższe zgodne z zakresem wykonywanych obowiązków i zadań na stanowisku,6)co najmniej 3 lata stażu pracy w kadrach i płacach przy wykształceniu średnim, 2 lata stażu pracy w kadrach i płacach przy wykształceniu wyższym. 2. WYMAGANIA DODATKOWE:1)znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,2)znajomość ustawy o zatrudnieniu socjalnym,3)znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,4)znajomość ustawy Kodeks pracy,5)znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych,6)znajomość ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,7)znajomość ustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych,8)znajomość aktualnie obowiązujących przepisów w zakresie kadr i płac,9)znajomość obsługi programu PŁATNIK,10)doświadczenie w obsłudze programów kadrowo płacowych (mile widziana znajomość programu kadrowo płacowego VULCAN),11) umiejętność biegłej obsługi komputera w tym pakietów biurowych,12) umiejętność pracy w zespole, bardzo dobra organizacja pracy własnej, odpowiedzialność, dokładność, terminowość w wykonywaniu zadań, komunikatywność.3. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKUDo obowiązków Specjalisty ds. kadr i płac należy:1)przygotowywanie od strony formalnoprawnej dokumentów dotyczących zatrudnienia, rozwiązania umów o pracę, urlopów i innych spraw wynikających ze stosunku pracy;2)kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników3)naliczenie wynagrodzeń za pracę oraz innych świadczeń pieniężnych należnych pracownikom CIS w Chełmie, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę i umowy zlecenia, na podstawie przepisów płacowych, podatkowych oraz ZUS;4)sporządzenie list płac dla pracowników CIS w Chełmie oraz zleceniobiorców;5)sporządzenie dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej z ZUS, dotyczącej pracowników, zleceniobiorców oraz uczestników CIS w Chełmie;6)sporządzenie dokumentacji związanej z ustaleniem prawa do zasiłku chorobowego, zasiłku opiekuńczego, zasiłku macierzyńskiego, celem przekazania do ZUS;7)sporządzenie dokumentacji dotyczącej ewidencji czasu pracy pracowników CIS w Chełmie8)przygotowanie dokumentacji związanej z rozliczeniem wykonania zlecenia przez Zleceniobiorców;9)prowadzenie spraw związanych z zakładowym funduszem świadczeń socjalnych10)sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem terminowości wykonywania badań okresowych pracowników i prowadzenie stosownej ewidencji11)prowadzenie ewidencji indywidualnych upoważnień i pełnomocnictw wydawanych przez Dyrektora CIS12)sprawowanie nadzoru i kontroli dyscypliny pracy, przestrzeganie przepisów regulaminu pracy i kodeksu pracy, 13)sporządzenie sprawozdań z zakresu wykonywanych zadań14)współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie organizacji staży, przygotowania zawodowego, itp.15)terminowe i skuteczne wykonywanie powierzonych obowiązków służbowych,16)samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno technicznych w ramach powierzonych obowiązków,17)dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy,18)przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych,19)wykonywanie innych zadań nie wymienionych w zakresie szczegółowych i ogólnych obowiązków, a zleconych do wykonania przez bezpośredniego przełożonego20)przestrzeganie tajemnicy państwowej i służbowej oraz zachowanie w tajemnicy informacji uzyskanych w toku czynności zawodowych, także po ustaniu zatrudnienia chyba, że działa to przeciwko dobru osoby lub rodziny21)znajomość, przestrzeganie obowiązujących przepisów, instrukcji i zarządzeń dotyczących przydzielonego czasu pracy22)prowadzenie pełnej dokumentacji w zakresie powierzonych zadań, zgodnie z obowiązującymi ustawami, zarządzeniami oraz aktami wykonawczymi23)należyte przechowywanie akt sprawy, zbiorów zarządzeń, spisów i rejestrów spraw w zakresie powierzonych zadań24)właściwe użytkowanie i zabezpieczenie powierzonego mienia4. WARUNKI PRACY NA STANOWISKU:1)praca w systemie jednozmianowym w niepełnym wymiarze czasu pracy tj. etatu, 2)obsługa urządzeń biurowych (komputer, drukarka, niszczarka, kserokopiarka telefon, fax),3)praca w pomieszczeniu biurowym przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,4)praca w pozycji siedzącej, wymaga sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku.5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Ośrodku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił 0%6.WYMAGANE DOKUMENTY APLIKACYJNE 1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia (świadectwo ukończenia szkoły lub dyplom),4)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających staż pracy co najmniej 3 lata stażu pracy w kadrach i płacach przy wykształceniu średnim, 2 lata stażu pracy w kadrach i płacach przy wykształceniu wyższym, 5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,7)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w związku z procesem rekrutacji pracownika wg wzoru stanowiącym załącznik do ogłoszenia,8)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, 9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,11)oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. W przypadku wygrania konkursu, przed zatrudnieniem należy dołączyć zapytanie o udzielenie informacji o osobie,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów posiadających orzeczenie.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć osobiście (w zaklejonej kopercie) w Centrum Integracji Społecznej w Chełmie, ul. Połaniecka 10, pokój Nr 10 od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.00 lub pocztą na adres (jw.) w terminie do dnia 08.06.2020 roku z dopiskiem: Nabór Nr 4/2020 na stanowisko Specjalista ds. kadr i płac"Aplikacje, które wpłyną do Centrum Integracji Społecznej po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona przez umieszczenie jej na tablicy informacyjnej przy ul. Połanieckiej 10 oraz opublikowana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Centrum Integracji Społecznej www.cis.chelm.pl Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisaną zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko: Specjalista ds. kadr i płac w Centrum Integracji Społecznej w Chełmie, 22-100 Chełm, ul. Połaniecka 10, ogłoszonej dnia 28 maja 2020 r., prowadzonej przez Centrum Integracji Społecznej w Chełmie.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Centrum Integracji Społecznej.Podstawa prawna: art. 6 ust.1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 82 563 73 79Chełm, dnia 27.05.2020r.PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE Centrum Integracji Społecznej: https://cischelm.ssdip.bip.gov.pl/search/joboffers/
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Centrum Integracji Społecznej
danePracodawcy_nip: 5632407997
danePracodawcy_regon: 060715695
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Połaniecka 10, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia (świadectwo ukończenia szkoły lub dyplom),4)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających staż pracy co najmniej 3 lata stażu pracy w kadrach i płacach przy wykształceniu średnim, 2 lata stażu pracy w kadrach i płacach przy wykształceniu wyższym, 5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,7)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w związku z procesem rekrutacji pracownika wg wzoru stanowiącym załącznik do ogłoszenia,8)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, 9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,11)oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. W przypadku wygrania konkursu, przed zatrudnieniem należy dołączyć zapytanie o udzielenie informacji o osobie,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów posiadających orzeczenie.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06
Powiat pracodawcy: m. Chełm
danePracodawcy_kodPowiatu: 0662
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Chełm
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0929902
Ulica pracodawcy: Połaniecka
Numer budynku pracodawcy: 10
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242310
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw wynagrodzeń
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 29.05.2020
Oferta pracy ważna do: 08.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 29.05.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 29.05.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?10f1540fd552bf98e0a3f25bbe1edce6
Podobne oferty pracy
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze sygn. Nr K-110-4/17 zamieszczonym na stronie www.koszalin.so.gov.pl
Sąd Okręgowy w Koszalinie - 2017-04-07 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Specjalista ds. rozliczeń kierowców - refudowane
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Rakoniewice (wielkopolskie)
Sprzedaż artykułów włókienniczych, częste wyjazdy zagraniczne na Ukrainę w celu współpracy z przedstawicielami handlowymi
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Zielona Góra (lubuskie)
Specjalista do spraw rachunkowości
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Częstochowa (śląskie)
zabezpieczenie oznakowania poziomego, kierowanie ruchem, prace związane z oznakowaniem poziomym dróg
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - Poraj (śląskie)
Jesteśmy firmą produkującą bramy i rolety zewn.Poszukujemy osoby do biura obsługi klienta ze znajomością j.niemieckiego (mile widziana). Do zadań pracownika należało będzie:- rejestracja i obsługa zleceńOKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa na czas próbny 3 m-ce, docelowo umowa na czas nieokreślonyMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:OrzeszePRACA W DNIACH I GODZINACH:pn-pt godz. 8.00-16.00- kosztorysowanie- doradztwo techniczne
Mirola Miszka Sp.j. - 2018-04-09 - Orzesze (śląskie)
Wykonywanie zabiegów fryzjerskich damskich i męskich.
kontakt przez PUP - 2018-06-06 - Kępno (wielkopolskie)
-samodzielne naliczanie wynagrodzeń pracownikom zatrudnionym w oparciu o umowę o pracę i umowy cywilnoprawne,-rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych,-sporządzanie deklaracji PIT, PFRON, ZUS,-obsługa zajęć komorniczych i sądowych oraz dokonywanie potrąceń,-tworzenie sprawozdań, zestawień płacowych,-sporządzanie raportów i deklaracji rozliczeniowych do ZUS oraz sprawozdań GUS,-wspieranie pracy działu w prowadzeniu dokumentacji zasiłkowej, rozliczanie zasiłków chorobowych,-zakładanie i prowadzenie kart osobowych,-prowadzenie korespondencji z instytucjami administracji publicznej.
Kancelaria Podatkowa MaWo Group sp. z o.o. - 2020-07-22 - Lubin (dolnośląskie)
Nadzór nad sprawnością techniczną obiektu, usuwanie usterki
Gimnazjum Nr 8 - 2016-05-13 - Jaworzno (śląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
reklama produktów, opracowywanie kompleksowych kampani reklamowych produktów lub usług zlecanych przez klientów
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Stróże (małopolskie)
Kompleksowe prowadzenie sprzedaży produktów firmy, pozyskiwanie klientów na rynkach niemieckojęzycznych, prowadzenie działalności promocyjnej; praca w godz. 07.00-15.00; kontakt osobisty i telefoniczny z pracodawcą w godz. 7.00-15.00
STANPOL Sp. z o.o. - 2016-06-07 - Słupsk (pomorskie)
obsługa stron internetowych firmy, realizacja działań marketingowych w internecie, przygotowanie ofert dla klientów, prace administracyjno -biurowe - ok. 8 godzin w tygodniu
MEFISTO Anna Malicka - 2016-12-22 - Świdnica (dolnośląskie)
Wystawianie i archiwizacja dokumentów sprzedażowych,faktur,duplikatów,not korygujących korekt.Wydawanie przepustek wjazdu,poleceń wydania dla pojazdów wjeżdżających na teren zakładu.Współpraca z działem sprzedaży,logistyki i magazynem.Przygotowanie zleceń transportowych, telefoniczna obsługa klientów.
Polskie Młyny S.A. - 2018-09-12 - Teresin (mazowieckie)
Sprawdzanie deklaracji podatkowych, przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych, współpraca z klientami ukraińskojęzycznymi, którcyh rachunki podlegaja ww. czynności
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Łódź (łódzkie)
wyceny opraw oświetleniowych oraz ich podzespołów,
Cleoni Arkadiusz Marciniak - 2018-10-17 - Rożnowo (wielkopolskie)
Oferta pracy w drodze konkursu.Szczegóły na stronie internetowej: www.olsztyn.so.gov.plSporządzanie na zlecenie sądu lub prokuratora opinii w sprawach rodzinnych i opiekuńczych oraz w sprawach nieletnich, przeprowadzananie badań psychologicznych, prowadzenie mediacji, przeprowadzanie wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich, poradnictwo specjalistyczne dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin. godziny pracy 7.00-15.00
SĄD OKRĘGOWY W OLSZTYNIE - 2019-11-18 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Realizowanie napraw ślusarskich, obróbka metalowych elementó narzędzi i maszyn. Praca na ternie Bielska - Białej, możlkiwe również wyjazdy służbowe na terenei powiatu bielskiego.Realizowanie napraw ślusarskich, obróbka metalowych elementów maszyn i urządzeń. Proponowane wynagrodzenie brutto 13 zł/godz.
DREMAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-10 - Bielsko-Biała (śląskie)
Prowadzenie spraw dotyczących kwestii administracyjnych, eksploatacyjnych, remontowych, konserwacyjnych, członkowsko-mieszkaniowych. Oferta dostępna w sali D. Kontakt z pracodawcą - e-mail: smelektrocieplownik1 (at) wp.pl, tel.: 71 322 20 27.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Elektrociepłownik" - 2020-11-18 - Wrocław (dolnośląskie)
wg.zawodu
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Kraków (małopolskie)
sprzedaż towaru za pośrednictwem sklepu internetowego, obsługa klientów detalicznych i hurtowych
Specjał Finanse sp. z o.o. - 2017-10-03 - Rzeszów (podkarpackie)
Instalacja systemów radioliniowych i światłowodowych, praca na południu Polski.
GREKOM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-23 - Kraków (małopolskie)
jw.
DATABROKER S.A. - 2016-11-18 - Warszawa (mazowieckie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Koordynację działań rekrutacyjnych w zakresie pozyskiwania Kandydatów do pracy, Stały kontakt z zatrudnionymi pracownikami, a także wybrane czynności administracyjne związane z obsługą zatrudnienia pracowników tymczasowych, Pozyskiwanie nowych partnerów rekrutacyjnych z rynków wschodnich; Pozyskiwanie nowych kontaktów biznesowych, Tworzenie raportów oraz zestawień dotyczących zatrudnienia, Od Kandydatów pracodawca oczekuje: Doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu procesów rekrutacyjnych, Determinacji w dążeniu do celu oraz pozytywnej postawy, Samodzielności, inicjatywy, kreatywności, Znajomość języka obcego, Czynne prawo jazdy kat. B, Gotowości do odbywania podróży służbowych; godziny pracy: 10.00- 18.00
kontakt przez PUP - 2019-09-25 - Słupsk (pomorskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: przygotowanie ofert, kontakt z klientem, wysyłanie zamówień, obsługa programu magazynowego, fakturowanie; WYMAGANIA: wykształcenie min.średnie, chęć pracy, znajomość podstaw techniki
SCHWER FITTINGS Sp. z o.o. - 2017-03-03 - Lubliniec (śląskie)
-realizacja zadań w zakresie wyznaczonej strategii zakupów,-negocjowanie z dostawcami warunków handlowych,-przesyłanie zamówień oraz nadzór nad ich prawidłową i terminową realizacją,-współpraca z innymi działami, - pozyskiwanie nowych dostawców,-utrzymywanie dobrych relacji z dotychczasowymi dostawcami,-analiza rynku oraz monitoring konkurencji. Wymagania pracodawcy:-bardzo dobra znajomość języka angielskiego, -znajomość zagadnień dotyczących handlu międzynarodowego,-umiejętność organizacji pracy w sposób pozwalający szybką realizację zadań,-wysokie umiejętności negocjacyjne i komunikacyjne,-umiejętność pracy w zespole,-bardzo dobra organizacja pracy,-mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.
Albert - Polska Sp. z o.o. - 2015-11-18 - Dobczyce (małopolskie)
Przeglądy, konserwacja i naprawy sprzętu medycznego.
Zakłady Techniki Medycznej Sp. z o.o. - 2019-01-16 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej wynikającej ze stosunku pracy, prowadzenie ewidencji czasu pracy, sporządzanie list obecności, , przygotowywanie danych do statystyk i sprawozdań miesięcznych, kwartalnych półrocznych i rocznych.kontrola ważności badań lekarskich pracowników i szkoleń okresowych BHP, archiwizacja dokumentów.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Gdańsku - 2019-03-20 - Gdańsk (pomorskie)
1. Pisanie angażujących treści na stronę internetową.2. Znajomość pakietu Office.3. Utrzymanie relacji z klientami.4. Zarządzanie stroną internetową.
kontakt przez PUP - 2019-07-16 - Tarnów (małopolskie)