SPECJALISTA DS. JAKOŚCI Ruda Śląska oferta pracy Gilem Sp. z o.o.

Stanowisko: SPECJALISTA DS. JAKOŚCI

Wynagrodzenie: od 2 700 PLN

Zakres obowiązków: Kontrola Jakości oraz ocena zgodności surowca, półproduktów i wyrobów gotowych, Nadzór i monitorowanie czynności na poszczególnych etapach procesu produkcji, Analizowanie systemów pomiarowych, Audyt wyrobów gotowych, Prowadzenie dokumentacji jakościowych, Analiza i rozwiązywanie problemów jakościowych, Wspieranie działów produkcji z dziedziny jakości

Data publikacji: 2018-04-04

Lokalizacja: Ruda Śląska (śląskie)

Pracodawca: Gilem Sp. z o.o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Magazynowa 45, 41-700 Ruda Śląska, powiat: m. Ruda Śląska, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Kontrola Jakości oraz ocena zgodności surowca, półproduktów i wyrobów gotowych, Nadzór i monitorowanie czynności na poszczególnych etapach procesu produkcji, Analizowanie systemów pomiarowych, Audyt wyrobów gotowych, Prowadzenie dokumentacji jakościowych, Analiza i rozwiązywanie problemów jakościowych, Wspieranie działów produkcji z dziedziny jakości

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: trzy zmiany

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. JAKOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ruda Śląska

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Ruda Śląska

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ruda Śląska

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista kontroli jakości

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 10.04.2018

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: książeczka sanepidowska

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie wyższe o kierunku: systemy jakości, technologia żywienia lub pokrewne. Mile widziane doświadczenie zawodowe. Wymagana umiejętność pracy w zespole, bardzo dobra organizacja czasu pracy, samodzielność. Znajomość przepisów HACCAP, BRC, znajomość obszaru GHP i GMP

Nazwa pracodawcy: Gilem Sp. z o.o.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej

Adres pracodawcy:
Magazynowa 45, 41-700 Ruda Śląska, powiat: m. Ruda Śląska, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: m. Ruda Śląska

Gmina pracodawcy: Ruda Śląska

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Ruda Śląska

Ulica pracodawcy: Magazynowa

Numer budynku pracodawcy: 45

Profil działalności pracodawcy: gastronomia

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 3

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista kontroli jakości

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 04.04.2018

Data dodania oferty pracy: 04.04.2018

Oferta pracy ważna do: 03.05.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 04.04.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 04.04.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 2 000 PLN

Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za kontakty z oferentami i wyszukiwanie dla nich osób chętnych podjąć pracę. Głównym rynkiem poszukiwań pracowników będzie Rosja i Ukraina. Do obowiązków zatrudnionego będzie również należało sprawdzenie dokumentacji nadsyłanej przez kandydatów i kontakty z nimi w celu wstępnej weryfikacji.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

wyksz.średnie lub wyższe, sprzedaż rur kanalizacyjnych i wodociągowych, kształtek
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

Specjalista ds. rozliczeń inwentaryzacji - -

Media Expert Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za rozliczanie i wyjaśnianie dokumentacji inwentaryzacyjnej. Do jej zadań będzie również należało raportowanie wykonanych rozliczeń i kontakt z placówkami handlowymi.
Media Expert - 2016-02-03 - Centrala Złotów (wielkopolskie)

DEKARZ - 1 850 - 2 500 PLN

Prace budowlane na terenie Ełku.
Dymek Kazimierz Zakład Handlowo- Transportowo - Budowlany "LIDER" - 2016-04-18 - Ełk (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KONTAKTU Z KLIENTEM - od 12 PLN

wykształcenie min. średnie z doświadczeniem pracy na podobnym stanowisku,kultura osobista, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, otwartość na zdobywanie wiedzy, biegła obsługa komputera, telefoniczne doradztwo w zakresie energii elektrycznej, niezbędne narzędzia pracy, szkolenia produktowe przygotowujące do pracy, szkolenia podnoszące kwalifikacje, stabilna praca w branży o bardzo wysokim potencjale rynku, mozliwość rozwoju zawodowego w branży energetycznej.Umowa o dzieło, wynagrodzenie 12zł brutto / h
EKOSYNERGIA Sp.zo.o - 2017-02-14 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

SPECJALISTA D/S MARKETINGU - od 2 500 PLN

Realizacja strategii marketingowej, wsparcie działu handlowego, monitorowanie trendów marketingowych, administrowanie strony internetowej
ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MIĘSNEGO GROT SP. JAWNA - 2016-03-01 - Starowa Góra (łódzkie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI - od 1 850 PLN

sprawdzanie poprawności dokumentów firmowych, tłumaczenie podczas spotkań biznesowych z j.ukraińskiego na polski
"GOLDEN GATE BUSINESS" Sp. z o.o. - 2016-10-17 - Sosnowiec (śląskie)

STANOWISKO DO SPRAW ADMINISTRACYJNO ORGANIZACYJNYCH I KADR - od 2 500 PLN

Zakres zdań podstawowych1. nadzór pracy komórek Referatu organizacyjno- administracyjnego, 2. opracowywanie projektów regulaminów wewnętrznych Urzędu, 3. opracowywanie regulaminu pracy Urzędu, 4. projektowanie i nadzór nad funkcjonowaniem systemu obiegu informacji w Urzędzie, 5. administrowanie majątkiem Urzędu,6 zabezpieczenie pracowników Urzędu w środki techniczno biurowe,7. dokonywanie zakupów zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych,8. sprawdzanie rachunków pod względem merytorycznym,9. prowadzenie spraw związanych z realizacją inwestycji i remontów siedziby Urzędu,10. prowadzenie zbioru aktów prawnych, 11. odpowiedzialność za prawidłową gospodarkę, ewidencję i zabezpieczenie druków ścisłegozarachowania, 12. należyte przechowywanie przed kradzieżą lub zniszczeniem druków ścisłego zarachowania,13. prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu, 14. kontrola dyscypliny pracy, 15. prowadzenie spraw związanych z przeglądem kadrowym i ocenami kwalifikacyjnymi,16. organizowanie praktyk zawodowych uczniów i studentów,17. organizowanie szkoleń, kursów i aplikacji dla pracowników Urzędu,18. opracowywanie obowiązującej sprawozdawczości statystycznej, analiz informacji dotyczącej pracowników Urzędu,19. zarządzanie danymi dotyczącymi składników płacy pracowników,20. obsługa biurowa Powiatowej Rady Rynku Pracy21. prowadzenie spraw związanych z obowiązkowym ubezpieczeniem społecznym i zdrowotnym,22. zawieranie umów : z dostawcami mediów , na usługi , dostawę materiałów. Wymagane dokumenty;- życiorys /CV/ i list motywacyjny, - kopia dowodu osobistego /potwierdzona przez kandydata/ - kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie / potwierdzone przez kandydata/ - kopie świadectw pracy / potwierdzone przez kandydata,- oświadczenia własnoręcznie podpisane : a/ oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie i przestępstwa skarbowe b/- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych c/ - oświadczenie o stanie zdrowia kandydata pozwalające na zatrudnienie na ogłoszone stanowisko - oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji / na podstawie ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. / tj. Dz.Uz 2016 r. poz. 922 z póź. zm /Dokumenty należy składać w zamkniętej i zaadresowanej kopercie z napisem "Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Stanowisko ds. administracyjno organizacyjnych i kadr" w terminie do dnia 31 października 2017 r. do godz. 14.30 w sekretariacie /pokój nr 18/ w Powiatowym Urzędzie Pracy w Nowym Dworze Gdańskim przy ul. Morskiej 1.- akceptowane są dokumenty w języku polskim, a w przypadku dokumentów w obcym języku winny być one przetłumaczone przez przysięgłego tłumacza. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej / bip.pupndg.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Powiatowego Urzędu Pracy w Nowym Dworze Gd. Przy ul. Morskiej 1.Nabór dotyczy zatrudnienia w pełnym wymiarze czasu pracy .
Powiatowy Urząd Pracy Nowy Dwór Gd. - 2017-10-12 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)

SPRZEDAWCA - 1 017,4 PLN

sprzedaż kwiatów i wiązanek
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU ZAGRANICZNEGO (956OP) - od 2 000 PLN

sprzedaż produktów w krajach Europy Wschodniej
polskamp sp. z o. o. - 2015-12-23 - Duchnów (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. EKSPORTU NA RYNEK NIEMIECKI (143J) - od 3 500 PLN

Kontakt z klientem w języku niemieckim (telefon, e-mail, spotkania biznesowe), kontrola wysyłek/zamówień zagranicznych.
BAKS Wytwarzanie Osprzętu Instalacyjno-Elektrotech Kazimierz Sielski - 2017-03-02 - Karczew (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 3 493,2 PLN

Aktywne dobieranie i pozyskiwanie klientów indywidualnych i biznesowych, sprzedaż produktów ubezpieczeniowych. Realizacja zakładanych planów sprzedażowych, dopasowywanie ofert do potrzeb klientów, budowanie długofalowych relacji z klientami.
F.H.U. Avant Ewa Obrycka - 2017-08-03 - Łomża (podlaskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO- BIUROWYCH - od 2 000 PLN

Specjalista ds. administracyjno- biurowych
kontakt przez PUP - 2017-11-23 - Szczekociny (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW PLANOWANIA I CONTROLLINGU - od 3 000 PLN

Planowanie Controllingu oraz analizy ekonomiczne.Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
Uzdrowisko Kołobrzeg S.A. - 2017-03-02 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 2 000 - 2 400 PLN

Przygotowywanie ofert handlowych, utrzymywanie trwających relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, wspieranie sprzedaży produktów firmy, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy.
"Tradycja" Fabryka Okien, Piotr Pis i Wspólnicy s.j. - 2016-12-16 - Nowy Sącz (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

Staż w firmie MANIX. Program stażu do zapoznania w pokoju nr 36.
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Kielce (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 100 PLN

Prowadzenie uproszczonej księgowości w biurze rachunkowym
Biuro Rachunkowe Ireneusz Szymański - 2018-03-21 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI SPRZEDAŻY - od 3 000 PLN

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za procesowanie zamówień sprzedaży, kontakt z klientem krajowym i zagranicznym oraz serwis posprzedażowy. Godz. pracy 8-16.
MGA ENTERTAINMENT POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-25 - Słupsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADROWO- PŁACOWYCH ZE ZNAJOMOŚCIĄ KSIĘGOWOŚCI - od 3 000 PLN

prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnieniem i zwalnianiem pracownika, sporządzanie listy płac, ewidencjonowanie czasu pracy, nieobecności, sporządzanie dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej do ZUS, sporządzanie deklaracji dotyczącej PIT, GUS, PFRON
SYLVECO Piela Radosław - 2017-11-07 - Łąka (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC R76/4213-1606/16 - od 3 500 PLN

- Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa;- Prowadzenie akt osobowych oraz dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy;- Rozliczanie czasu pracy, prowadzenie ewidencji czasu pracy, a także przygotowywanie harmonogramów i weryfikacja list obecności;- Prowadzenie rekrutacji pracowników;- Naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac oraz rozliczanie umów cywilno- prawnych;- Prowadzenia dokumentacji zasiłkowej, rozliczanie wynagrodzeń chorobowych i zasiłków;- Prowadzenie dokumentacji ubezpieczeniowej, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT oraz wymaganych przepisami sprawozdań do US, GUS oraz PEFRON; - Wystawianie wymaganych przepisami dokumentów oraz zaświadczeń dla pracowników;- Sporządzanie raportów oraz zestawień na potrzeby wewnętrzne firmy;- Monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, prawa podatkowego oraz ubezpieczeń społecznych.
INSTAL PROJEKT GAWŁOWSCY ŚCIERZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA - 2016-11-24 - Kruszyn (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Skaryszew (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW KREDYTÓW GOTÓWKOWYCH - od 2 000 PLN

Realizacja zakładanych celów sprzedażowych i jakościowych, kompleksowa obsługa klientów w zakresie kredytów gotówkowych, aktywne pozyskiwanie i utrzymywanie relacji z klientami, sporządzanie i weryfikacja dokumentacji w zakresie świadczonych usług. Możliwość wykonywania pracy w ramach umowy agencyjnej.
AXO & PARTNER Dom Finansowy Adam Olejarz - 2016-04-08 - Piła (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 800 PLN

Obsługa klienta przy sprzedaży okien, drzwi, bram garażowych. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe, j. angielski-komunikatywny, prawo jazdy kat. B. Kontakt: 694-014-446 lub dosz (at) kdcentrum.pl
KD Centrum Okien - Bożena Dosz - 2017-06-28 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 3 000 PLN

Udzielanie konsultacji i pomocy doradczej w zakresie praktycznego stosowania Prawa Zamówień Publicznych w tym na etapie przygotowywania oraz przeprowadzania Postępowań innym pracownikom. Opracowywanie projektów dokumentacji związanej z przygotowywaniem Postępowań w zakresie formalno-prawnym. Przeprowadzanie postępowania o zamówienie publiczne od chwili powołania komisji przetargowej do zawarcia umowy. Uczestniczenie w pracach komisji przetargowych.
kontakt przez OHP - 2017-06-14 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKLAMY - 997,4 PLN

promocja i reklama gazety
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Tarnowskie Góry (śląskie)

SPECJALISTA DS. SOCIAL MEDIA K/M - od 2 800 PLN

bieżąca obsługa klientów agencji - samodzielne wykonywanie przydzielonych zadań, zarządzanie profilami firmy w mediach społecznościowych oraz organizowanie kampanii promocyjnych, analiza serwisów internetowych, przygotowanie zestawień, raportów, efektywna współpraca z osobami w zespole.
Capital Work - 2018-06-21 - Warszawa (mazowieckie)