SPECJALISTA DS. JAKOŚCI Ciechanów oferta pracy "HANA-POLSKA"SP. Z O.O.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. JAKOŚCI
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Opracowywanie dokumentacji wdrożeniowej dla produkowanych wyrobów, sporządzanie raportów, analiz i statystyk dot. jakości, wdrażanie ulepszeń w celu poprawy systemu jakości
Data publikacji: 2020-07-01
Lokalizacja: Ciechanów (mazowieckie)
Pracodawca: "HANA-POLSKA"SP. Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Składowa 2a, 06-400 Ciechanów, powiat: ciechanowski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Opracowywanie dokumentacji wdrożeniowej dla produkowanych wyrobów, sporządzanie raportów, analiz i statystyk dot. jakości, wdrażanie ulepszeń w celu poprawy systemu jakości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. JAKOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ciechanów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ciechanowski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1402
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ciechanów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
min. 1 rok doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku, Microsoft Excel, znajomość zarządzania jakością - ISO
Nazwa pracodawcy: "HANA-POLSKA"SP. Z O.O.
danePracodawcy_nip: 7282640500
danePracodawcy_regon: 100294837
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ciechanowie
Adres pracodawcy:
Składowa 2a, 06-400 Ciechanów, powiat: ciechanowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV + skierowanie do pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: ciechanowski
danePracodawcy_kodPowiatu: 1402
Gmina pracodawcy: Ciechanów
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Ciechanów
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0930414
Ulica pracodawcy: Składowa
Numer budynku pracodawcy: 2a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ciechanowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|441990
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 01.07.2020
Oferta pracy ważna do: 31.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 01.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 01.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?be71061131a6124abd1905978291519e
Podobne oferty pracy
kontrola i doradztwo w zakresie warunków pracy, opracowywanie oceny ryzyka zawodowego
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-10-12 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Kalkulacja podatku wg danych otrzymanych od klienta dokonywanie rozliczeń podatku zNiemiec obsługę w zakresie świadczeń socjalnych w Niemczech Praca w godz.8-16.
TIME2WORK Sp. z o.o. - 2016-11-23 - Opole (opolskie)
Mechanika pojazdów ciężarowych, przyczep, naczep, w razie konieczności spawanie.
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Bogdaj (wielkopolskie)
ogólny nadzór nad prawidłowością na kontach księgowych, spporządzanie i uzgadnianie rejestrów VAT naliczonego i należnego, sporządzanie deklaracji podatku VAT, nadzór nad windykacją należności, kontrola i rozliczanie inwestycji, środków trwałych, wykonywanie innych prac zleconych przez Głownego Księgwego
DKB Inwestycje Sp. z o.o. - 2016-05-13 - Białystok (podlaskie)
1. realizacja zadań związanych z utrzymaniem technicznym budynków i urządzeń komunalnych pozostających w zarządzie ZGM oraz cmentarzy komunalnych,2. nadzór nad inwestycjami i remontami budynków, budowli, lokali mieszkalnych i użytkowych oraz związanej z nimi infrastruktury technicznej,3. nadzór nad zasobem, jego bieżącą eksploatacją i utrzymaniem,4. dokonywanie okresowej kontroli obiektów budowlanych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa budowlanego,5.zlecanie wykonania przeglądów instalacji gazowych oraz elektrycznych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,6. przygotowywanie projektów planów remontów budynków i obiektów na podstawie przeprowadzonych przeglądów obiektów oraz zgłoszeń zarządców i lokatorów,7. sporządzanie wyceny (kosztorysów) zadań inwestycyjno-remontowych planowanych do wykonania w roku budżetowym,8. egzekwowanie od wykonawców robót należytego wykonania umowy,9. nadzór merytoryczny nad wykorzystaniem przez Zakład środków budżetowych na zadania inwestycyjne oraz remontowe,10. przygotowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia do przetargów, przygotowywanie umów na wykonanie robót z wykonawcami wyłonionymi w drodze przetargu lub w przypadku robót o wartości poniżej 30.000 euro w postępowaniu określonym zarządzeniem kierownika Zakładu,11. dokonywaniu odbiorów wykonanych robót inwestycyjno-remontowych, dokonywanie ich rozliczania,12. współudział w opracowywaniu Wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem Gminy,13. zlecanie opracowania dokumentacji projektowej dla planowanych robót inwestycyjnych, związanych z zarządzanymi obiektami,14. prowadzenie korespondencji w zakresie wykonywanych zadań,15. opiniowanie uchwał wspólnot mieszkaniowych dotyczących wykonania remontów,16. po wykonaniu modernizacji mieszkań przekazywanie pisemnych informacji o zakresie wykonanych prac specjaliście ds. mieszkaniowych,17. uzyskiwanie uzgodnień i pozwoleń umożliwiających realizację remontów i inwestycji.Informacje o warunkach pracy:a) praca administracyjno-biurowa przy stanowisku komputerowym powyżej 4 godzin dziennie,b) praca wykonywana w siedzibie Zakładu oraz w terenie,c) uciążliwości fizyczne występujące w miejscu wykonywania czynności zawodowych: zgodnie z oceną ryzyka zawodowego na stanowisku administracyjno-biurowym.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Kątach Wrocławskich, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wyniósł poniżej 6%.Wymagane dokumenty:a) życiorys (CV) i list motywacyjny,b) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie*,c) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,d) kopie świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających wymagany staż pracy i doświadczenie zawodowe,e) kopia uprawnień budowlanych,f) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe*g) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych,h) oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych oraz zgoda na przetwarzanie danych, których podanie było dobrowolne.Wszystkie oświadczenia, CV i list motywacyjny oraz kwestionariusz osobowy powinny być podpisane własnoręcznie, pod rygorem nieuzyskania pozytywnej oceny formalnej. Kserokopie dokumentów aplikacyjnych, powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być przetłumaczone na język polski, na koszt własny kandydata.Dokumenty kandydata, który został wybrany dołącza się do akt osobowych, dokumenty pozostałych kandydatów nie podlegają zwrotowi.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Kątach Wrocławskich przy ul. Kościuszki 16a, 55-080 Kąty Wrocławskie lub za pośrednictwem operatora pocztowego na w/w adres Zakładu w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. technicznych w terminie do dnia 16.09.2019r. do godz. 15.00.Decyduje data wpływu do Zakładu.Oferty pracy, które wpłyną do Zakładu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Kandydaci, którzy spełnili wymagania niezbędne określone w ogłoszeniu o naborze, a złożona przez nich oferta spełnia wymagania formalne, zostaną telefonicznie lub drogą elektroniczną zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne.Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.zgmkwr.pl oraz na tablicy informacyjnej Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Kątach Wrocławskich.Początkowo umowa na czas określony, później na nieokreślony.Praca w systemie jednozmianowym w godzinach : 7:30-15:30.Miejsce wykonywania pracy: teren miasta i gminy Kąty WrocławskieKontakt kandydatów z pracodawcą: osobisty, tel. 71 316 70 79
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - 2019-09-04 - Kąty Wrocławskie (dolnośląskie)
opracowywanie oferty handlowej; wdrożenie produktów-nowych na stronę internetową firmy/wycinanie zdjęc; przygotowywanie aranzy do produktów nowej kolekcji; wysyłanie ofert do kontrahentów; kontakt telefoniczny z klientami; prowadzenie strony na facebooku-socialmedia pod katem reklamy. Mozliwość zatrudnienia osoby poruszającej się za pomocą wózka inwalidzkiego.
kontakt przez PUP - 2019-08-02 - Częstochowa (śląskie)
Samodzielna obsługa pracowników spółki w obszarze kadrowo płacowym. Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z aktualnymi przepisami z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i podatków. Przygotowywanie i rozliczanie umów cywilno-prawnych, Rozliczanie czasu pracy, Samodzielne naliczanie płac. Sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS. Sporządzanie sprawozdań kadrowo-płacowych.
Aco Engineering Sp. z o.o. - 2016-04-01 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Obsługa kadrowa pracowników w tym: prowadzenie akt osobowych,sporządzanie dokumentów kadrowych, zaświadczń, umów, aneksów, swiadectw pracy itp., sporządzanie list płac i umów cywilnoprawnych, archwizacja dokumentów, zatrudnianie obcokrajowców, aktualizacja danych, naliczanie wynagrodzeń i przygotowywanie deklaracji ZUS-u, monitorowanie ważności badań okresowych pracowników, prowadzenie kasy.
"ELJAKO-AL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-22 - Legionowo (mazowieckie)
SPRAWOWANIE OPIEKI NAD DZIEĆMI Z PROBLEMAMI ZDROWOTNYMI, PODAWANIE NIEZBĘDNYCH LEKÓW, ODPOWIEDNIE PRZECHOWYWANIE LEKÓW, UDZIALANIE POMOCY I OPIEKI W NAGŁYCH ZACHOROWANIACH DZIECI, EDUKACJA ZDROWOTNA, PROMOWANIE ZDROWEGO ODŻYWNIANIA
Przedszkole Miejskie Nr 6 - 2016-07-22 - Polkowice (dolnośląskie)
Sprzedaż produktów firmy
EWMAR NET Sp. z o.o. - 2017-01-25 - Unisław (kujawsko-pomorskie)
Dokonywanie czynności stanu wdrożenia i stosowania zasad systemu HCCP, weryfikacja i aktualizacja systemu, kontrola pracowników w zakresie wykonywania procesu technologicznego produkcji kebaba
IMPILO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-07-23 - Golinka (wielkopolskie)
- Telefoniczny kontakt z dłużnikami oraz podmiotami zewnętrznymi współpracującymi z Kasą w zakresie dochodzenia wierzytelności,- Korespondencja z dłużnikami oraz podmiotami zewnętrznymi współpracującymi z Kasą w zakresie dochodzenia wierzytelności,- Księgowanie i monitorowanie otrzymanych płatności od Komorników Sądowych, Sądów Powszechnych oraz Syndyków Masy Upadłości,- Realizacja procesu windykacji w zakresie postępowań sądowych i egzekucyjnych, (weryfikacja dokumentacji kredytowej na etapie przedsądowym, sporządzanie pozwów o zapłatę, wniosków egzekucyjnych do Komorników Sądowych)- Przygotowywanie analiz i raportów dotyczących wyników procesu windykacji.
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA IM. UNII LUBELSKIEJ W LUBLINIE - 2018-08-14 - Lublin (lubelskie)
Sporządzanie na zlecenie sądu lub prokuratora, opinii w sprawach rodzinnych i opiekuńczychPrzeprowadzanie badań psychologicznychProwadzenie medjacjiPrzeprowadzanie wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnichPoradnictwo specjalistyczne dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin
Sąd Okręgowy w Olsztynie - 2019-06-19 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
- Analizowanie rynku i ofert konkurencji. Pozyskiwanie nowych klientów w tym z zagranicy. Utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi.- Znajomość języków jest wymagana do kontaktu z klientami z zagranicy.- Miejsce wykonywania pracy: Terytorium całej Polski w zależności od zlecenia.- Wynagrodzenie: 2200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony: 10.12.2017 r. do 30.11.2018 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok.
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Katowice (śląskie)
szczegóły ogłoszenia na stronie www.ckpslupsk.pl;umowa o pracę na okres próbny 3 miesiace, i dalej'godz. pracy 7.30-15.30
Zespół Placówek Oświatowych w Słupsku - 2018-03-20 - Słupsk (pomorskie)
- prowadzenie sekretariatu przedsiębiorstwa,- prowadzenie spraw kadrowych,- sporządzanie listy płac,- prowadzenie spraw dotyczących rozliczeń z Urzędami,- dbanie o ład i estetykę miejsca pracy.
Firma PASCAL Sławomira Kłos - 2019-10-17 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
Główne obowiązki: - przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego, rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego i agregatów w Oddziale, w celu zapewnienia zgodnej z obowiązującymi przepisami ochrony przeciwpożarowej; - udział w odbiorach technicznych nowobudowanych, przebudowanych, remontowanych obiektów, pomieszczeń i urządzeń, w celu zapewnienia stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego; - prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży pożarowych dla nowo przyjmowanych funkcjonariuszy i pracowników, w celu zapoznania z zasadami posługiwania się sprzętem gaśniczym i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych;- udział w opracowaniu oraz uaktualnianiu planów ochrony przeciwpożarowej nadzorowanych obiektów, w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób i ochrony mienia;- opracowanie analiz dotyczących stanu ochrony przeciwpożarowej w Oddziale, w celu przekazania Komendantowi Oddziału oraz do Komendy Głównej Straży Granicznej; - przeprowadzanie ćwiczebnych alarmów pożarowych z udziałem współdziałających jednostek Państwowej Straży Pożarnej, w celu praktycznego przećwiczenia wymaganych zachowań funkcjonariuszy i pracowników na wypadek zagrożenia pożarowego; - opracowanie projektów decyzji, wytycznych i instrukcji regulujących zagadnienia ochrony przeciwpożarowej, w celu dokonania wymaganych uregulowań prawnych w Oddziale. Warunki pracy: - warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: konieczność przeprowadzania niektórych czynności poza stałym miejscem pracy; praca w godzinach ustalonych z przełożonym na podstawie harmonogramu pracy; - miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na czwartym piętrze; - możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi. Wykształcenie: - tytuł zawodowy inżyniera pożarnictwa lub ukończone w Szkole Głównej Służby Pożarniczej studia wyższe w zakresie inżynierii bezpieczeństwa w specjalności inżynieria bezpieczeństwa pożarowego.Wymagania niezbędne: - znajomość przepisów przeciwpożarowych; - umiejętność działania w sytuacjach stresowych; - umiejętność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów; - pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE. Wymagania dodatkowe: - posiadanie uprawnień specjalisty ds. bhp; - posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego; - posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku związanym z ochroną przeciwpożarową.Inne informacje: - Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). - Tylko kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o kolejnym etapie selekcji. - Oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. "Wymagane dokumenty i oświadczenia" należy uwiarygodnić własnoręcznym podpisem. - Kandydat jest zobowiązany złożyć wszystkie dokumenty wskazane w pkt. "Wymagane dokumenty i oświadczenia", dokumenty wskazane w pkt. "Inne dokumenty" kandydat przedkłada dobrowolnie. - Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. - Proponowane wynagrodzenie brutto: minimum 1309,81 zł. - Mile widziana osoba o orzeczonym stopniu niepełnosprawności. - Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (32) 414 4139 lub (32) 414 4342.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2018-07-19 - Racibórz (śląskie)
Wykształcenie min. średnie ekonomiczne lub wyższe; 5 lat doświadczenia w księgowości; znajomość programu kasowego Symfonia; zakres obowiązków: prowadzenie kasy zakładowej, dokumentacji finansowej, dokumentacji związanej z utrzymaniem nieruchomości; odpowiedzialność majątkowa; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice; oferta także dla osób z orzeczonym stopniem niepełnoprawności;
CECH RZEMIOSŁ RÓŻNYCH I PRZEDSIĘBIORCZOŚCI - 2017-09-15 - Gliwice (śląskie)
przygotowanie ofert handlowych, prowadzenie strony internetowej, uzupełnienie oferty sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Milanówek (mazowieckie)
Manager ds. sprzedaży z j. czeskim - Nowy Sącz Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka czeskiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
Linemedia Sp. z o.o. - 2017-02-10 - Nowy Sącz (małopolskie)
Specjalista d/s handlu zagranicznego-handlowiec
FHPU TRANSTAL - 2015-11-26 - Smęgorzów (małopolskie)
• Zarządzanie projektami,• Nadzorowanie wszelkich zmian konstrukcyjnych i dokumentacji technicznej,• Analiza i kontrola procesu wytwarzania• Analiza kosztów.
FINOW POLSKA Sp. z o.o. - 2016-11-04 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
obsługa klienta niemieckiego, przyjmowanie zamówień, tworzenie raportów
YETICO S.A. - 2016-04-29 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
zgodnie z dołaczonym do wniosku programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Żywiec (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-10-17 - Warszawa (mazowieckie)
- branża motoryzacyjna- podstawa znajomości zagadnień metrologii- obsługa komputera- wstępnie umowa na okres próbny następmie umowa na czas określony- godziny pracy 05:30-13:30;13:30-21:30- zatrudnienie od zaraz
FABRYKA OSPRZĘTU SAMOCHODOWEGO "POLMO ŁÓDŹ "S.A - 2019-05-17 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnianiem i zwalnianiem pracownika w trakcie jego zatrudnienia,naliczanie wynagrodzeń pracowników etatowych oraz umów cywilnoprawnych,prowadzenie dokumentacji dot.ewidencji czasu pracy,wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach pracowników np.Rp 7,sporządzanie sprawozdań i deklaracji do instytucji zewnetrzych(ZUS,US,GUS),sporządzanie raportów i zestawień,księgowanie listy płac,bieżące monitorowanie zmian w przepisach,wystawianie fv sprzedażowych.
Zakłady Przemysłu Drzewnego "Roma" w Gołańczy - 2017-09-18 - Gołańcz (wielkopolskie)
Głównym zadaniem będzie montaż i wstępne przygotowanie dwóch rodzajów produktów: stanowiska dla operatora (komputer klasy PC zabudowany w skrzynce elektrycznej) oraz układ pomiarowy (kamera CCTV + laser liniowy + zasilanie). Do wykonania tych elementów będzie dostarczona pełna dokumentacja techniczna i wsparcie działu rozwojowego. Jednym z obowiązków będzie również dopilnowanie zamówień potrzebnych komponentów określonych w dokumentacji technicznej. Mile widziana będzie umiejętność instalacji oprogramowania naszej produkcji (po szkoleniach i ze wsparciem działu projektowego). Po zmontowaniu elementów w biurze - udział we wdrożeniu na zakładzie tartacznym. Miejsce pracy - siedziba Lubelskiego Parku Naukowo Technologicznego.
WOODINSPECTOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-11 - Lublin (lubelskie)
Pozyskiwanie oraz utrzymanie partnerów biznesowych. Praca w godz. 8-16. Oferta dostępna w sali G. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 391 90 16, e-mail: marianna (at) color-press.eu
COLOR PRESS Sp. z o.o. - 2017-08-22 - Biestrzyków (dolnośląskie)
prowadzenie spraw kadrowych rozliczanie pracy,prowadzenie dokumentacji pracowniczych
kontakt przez PUP - 2016-08-30 - Kraków (małopolskie)