SPECJALISTA DS. INWESTYCJI Łódź oferta pracy MUZEUM MIASTA ŁODZI
Stanowisko: SPECJALISTA DS. INWESTYCJI
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: 1)udział w opracowywaniu wieloletnich i rocznych planów remontów, inwestycji i modernizacji obiektów Muzeum zgodnie z obowiązującymi przepisami i pozyskanymi środkami finansowymi;2)udział w okresowych przeglądach stanów technicznych obiektów Muzeum;3)opiniowanie analiz ekonomicznych przedsięwzięć inwestycyjnych;4)przygotowanie dokumentacji modernizacji budynków zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i zamawianie wykonawstwa robót;5)przygotowanie przetargów na wykonanie zadań inwestycyjnych, robót remontowo-budowlanych i prac projektowych6)uzyskiwanie decyzji i zezwoleń warunkujących prace remontowo-inwestycyjne,7)prowadzenie bieżącej ewidencji kosztów działań remontowych i inwestycyjnych;8)udział w odbiorach robót;
Data publikacji: 2020-09-04
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: MUZEUM MIASTA ŁODZI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ogrodowa 15, 91-065 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1)udział w opracowywaniu wieloletnich i rocznych planów remontów, inwestycji i modernizacji obiektów Muzeum zgodnie z obowiązującymi przepisami i pozyskanymi środkami finansowymi;2)udział w okresowych przeglądach stanów technicznych obiektów Muzeum;3)opiniowanie analiz ekonomicznych przedsięwzięć inwestycyjnych;4)przygotowanie dokumentacji modernizacji budynków zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i zamawianie wykonawstwa robót;5)przygotowanie przetargów na wykonanie zadań inwestycyjnych, robót remontowo-budowlanych i prac projektowych6)uzyskiwanie decyzji i zezwoleń warunkujących prace remontowo-inwestycyjne,7)prowadzenie bieżącej ewidencji kosztów działań remontowych i inwestycyjnych;8)udział w odbiorach robót;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. INWESTYCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 10
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1061
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pozostali inżynierowie budownictwa
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera MS Ofice
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Kurs komputerowy (Microsoft Exel)
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość procesu inwestycyjnego, jego etapów i decyzji administracyjnych wydawanych w jego toku znajomość ustaw: Prawo budowlane, Kodeks Postępowania Administracyjnego, Prawo zamówień publicznych
Nazwa pracodawcy: MUZEUM MIASTA ŁODZI
danePracodawcy_nip: 7261006844
danePracodawcy_regon: 000598411
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Ogrodowa 15, 91-065 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 10
Powiat pracodawcy: m. Łódź
danePracodawcy_kodPowiatu: 1061
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Łódź
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0957650
Ulica pracodawcy: Ogrodowa
Numer budynku pracodawcy: 15
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|214290
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali inżynierowie budownictwa
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 04.09.2020
Oferta pracy ważna do: 25.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 04.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 04.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?56d193a906fdb0029229a71ff239c86b
Podobne oferty pracy
realizacja strategii firmy w zakresie obsługi procesówrekrutacyjnych Polska-Wschód. - obsługa spraw dot. legalizacji pracypracowników ze Wschodu, - wsparcie procesów rekrutacyjnych na Polskę,- budowanie oraz zarządzanie bazą kandydatów dopasowaną dopotencjału klienta, - budowanie trwałych relacji z klientami, - współpracaz partnerami na Wschodzie, - obsługa klientów w biurze, - tłumaczeniedokumentów i pism z j. ukraińskiego/rosyjskiego na j. polski, -raportowanie wyników do przełożonego.Praca w godz. 8-16
TIME2WORK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-10 - Opole (opolskie)
1)realizowanie zadań technika symulacji medycznej w Centrum Symulacji Medycznych przy Instytucie Nauk o Zdrowiu ( w tym nadzór nad sprawnością techniczną symulatorów, fantomów, urządzeń medycznych i drobnego sprzętu, obsługa techniczna sprzętu audio-video, oprogramowania, symulatorów medycznych oraz zajęć symulacyjnych2) Prowadzenie obsługi administracyjnej przebiegu procesu dydaktycznego dotyczącej wykładowców i studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych z kierunku pielęgniarstwo studia II stopnia3) udział w obsłudze administracyjnej przebiegu procesu dydaktycznego dotyczącej wykładowców i studentów studiów stacjonarnych i pomostowych z kierunku pielęgniarstwo studia I stopnia;4)zarządzanie i administrowanie obiektem dydaktycznym przy ul. Obrońców Wisły 1920 r. oraz Domem Studenta.
PAŃSTWOWA WYŻSZA SZKOŁA ZAWODOWA WE WŁOCŁAWKU - 2018-01-04 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
-specjalistyczny nadzór nad funkcjonowaniem systemów teleinformatycznych-administrowanie systemów teleinformatycznymi-nadzór nad właściwą obsługą i eksploatacją sprzętu informatycznego. Praca w 2 Lubelskiej Brygadzie Obrony TerytorialnejMiejsce wykonywania pracy: Biała Podlaska, Chełm
32 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2017-12-29 - Lublin (lubelskie)
- Do obowiązków pracownika należeć będzie sprawdzanie rozliczeń Wykonawcy Robót oraz przygotowanie przejściowych świadectw płatności.- Praca wykonywana 8 godzin dziennie: Rozpoczęcie pracy w godzinach: 6:00-8:00, zakończenie pracy w godzinach 14.00-16.00.
"KOLTECH INFRA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-06-08 - Katowice (śląskie)
Realizacja planów sprzedażowych poprzez utrzymywanie kontaktów ze stałymi partnerami handlowymi oraz pozyskiwanie nowych klientów. Sprzedaż produktów i usług znajdujących się w ofercie przedsiębiorstwa. OBSŁUGA, SPRZEDAŻ (PRODUKTÓW, WYROBÓW). BRANŻA PIEKARNICZA.Miejsce pracy: Lublin, teren kraju.
kontakt przez PUP - 2020-05-14 - Lublin (lubelskie)
1. Aktywizacja zawodowa uczestników projektu2. Organizacja działań informacyjno-promocyjnych projektu3. Przygotowywanie dokumentów aplikacyjnych z uczestnikami projektu4. Prowadzenie rejestrów dokumentujących realizację projektu5. Przygotowywanie raportów i analiz związanych z realizacją projektu 6. Prowadzenie ewaluacji projektu7. Przygotowywanie danych do sprawozdań okresowych.8. Przygotowanie do archiwizacji wypracowanych dokumentów. 9. Współpraca z Dyrekcją WCI , Koordynatorem oraz kadrą projektu w zakresie realizacji projektu. Forma i termin składania ofert :Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: specjalista wsparcia w projekcie Rodzice na start, w terminie do dnia 19.02.2019 r. do godziny 12.00. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Inne informacje:Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres trwania postępowania rekrutacyjnego, nie dłużej jednak niż 2 miesiące (przy czym w przypadku zatrudnienia dane te zostaną włączone do akt osobowych). Po upływnie okresu, o którym mowa w pkt. 2 dokumenty zostaną komisyjne zniszczone. Z czynności tej sporządzony zostanie protokół.Dodatkowych informacji udziela: p. Natasza Marcinkiewicz tel. 71 782 35 16 w godz. 9.00-15.00. Oferta dostępna w sali C, E, A.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2019-02-11 - Wrocław (dolnośląskie)
Planowanie, organizacja i nadzór nad procesami serwisowanymi, dbanie o terminowość, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, zamawianie części, otwieranie i zamykanie zleceń, wydawanie pojazdów po naprawie.
Beskidus Sp. z o.o. - 2018-08-16 - Zembrzyce (małopolskie)
- diagnozowanie potrzeb klientów zainteresowanych kupnem mieszkania,- prezentowanie klientom ofert firmy,- prowadzenie spotkań prowadzących do sprzedaży nieruchomości w biurze firmy bądź na terenie realizowanej inwestycji,- przygotowywanie ofert sprzedaży mieszkań,- przygotowywanie umów przedwstępnych wraz z odpowiednimi załącznikami,- bieżąca obsługa administracyjna biura,- analiza rynku nieruchomości,- przygotowywanie raportów i zestawieńm
"NOVDOM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-18 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
zabezpieczenie ciągłości produkcji poprzez odpowiednie zarządzanie procesem wewnętrznej gospodarki materiałowej, zarządzanie strefami magazynowymi oraz planowanie ich obłożenia/wykorzystania, planowanie załadunków, koordynacja procesu wysyłek, planowanie transportu; bardzo dobra znajomość programu EXCEL, umiejętność pracy w zespole, umiejętność konstruktywnego rozwiązywania problemów, wytrwałość, odporność na stres, dynamika działania, umiejętność samodzielnego planowania oraz organizacji czasu; mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku kierowniczym; biegła znajomość języka angielskiego; godziny pracy: 7:30-16:00.
PEARL STREAM SA STRZELCE OPOLSKIE - 2015-11-10 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Sprzedaż i promowanie oferty Orange w Salonie Sprzedaży, obsługa klientów zgodnie ze standardami Orange.
Orange Polska S.A. - 2016-10-21 - Wadowice (małopolskie)
sprzedaż artykułów lakierniczych, budowa partnerskich relacji z klientami, nawiązanie i podtrzymywanie kontaktów z kontrahentami, raportowanie wyników
RMS CHEMICAL S.C. Radosław Skrzypczak, Marcin Skrzypczak - 2019-01-30 - Poznań (wielkopolskie)
rekrutacja pracowników, miejsce wykonywania pracy Opatów, teren całego kraju, Ukraina.
kontakt przez PUP - 2019-04-29 - Opatów (świętokrzyskie)
koordynacja pracy biura,prowadzenie baz danych pracowników,rekrutacja pracowników,obsługa klientów zagranicznych,sporządzanie dokumentacji,koordynowanie procesów inwestycyjnych,reprezentowanie firmy na spotkaniach,prowadzenie prezentacji produktów firmy,dbałość o jakość i terminowość projektów
kontakt przez PUP - 2018-11-02 - Częstochowa (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Warszawa (mazowieckie)
kontakt z kontrahentami firmy
DIPARO POLSKA Sp. z o.o. - 2016-05-19 - Klaudyn Pierwszy (mazowieckie)
– kompleksowe prowadzenie akt osobowych zleceniobiorców– przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem– naliczanie wynagrodzeń zleceniobiorców, sporządzanie rachunków z umów zleceń– wysyłanie do PUP oświadczeń o powierzeniu pracy cudzoziemcowi; zgłaszanie rozpoczęcia, zakończenia, nie podjęcia pracy.– wystawianie faktur dot. agencji zatrudnienia,– nadzór nad wykonywaniem wymaganych dla danego stanowiska pracy badań wstępnych, okresowych i kontrolnych przez pracowników,– przyjmowanie i odpowiadanie na pisma urzędowe, organizacja kontaktu na płaszczyźnie urząd – firma,– asystowanie przy ewentualnej inspekcji PIP, dostarczanie wymaganej dokumentacji i udzielanie wyjaśnień,– nadzór nad dopilnowaniem terminów szkoleń BHP i przeciwpożarowych,– obsługa programu płacowo-k
ZAKŁAD STOLARSKI ANDRZEJ MIEDZIŃSKI - 2019-10-18 - Kowale (śląskie)
Wykonywanie instalacji elektrycznych podtynkowych, natynkowych, prace fizyczne ziemne, montaż złącz energetycznych, montaż rozdzielnic elektrycznych.
Artykuły elektryczne Kandela - 2016-06-21 - Tłuchowo (kujawsko-pomorskie)
Nadzór nad organizacją pracy w kuchni i na sali konsumenckiej. Ustalanie menu, kierowanie pracownikami, dbanie o dobry wizerunek.
kontakt przez PUP - 2018-09-27 - Zielonka (mazowieckie)
nauka ustalania poziomu cen produktów, koordynowanie procesów maketingowych, udział w ustalanie polityki sprzedaźy i promocji , nauka tworzenia baz marketingowych, prowadzenia kanałów Social Media, nauka wykonywania newsleterów, kampani maillingowych, szkolenie produktowe, pomoc w przygotowaniu ofert, cenników, ulotek reklamowych
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Chorzów (śląskie)
specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
- Samodzielne wyszukiwanie kandydatów z Albanii do pracy w sektorze IT oraz sektorze sprzedaży dla klientów firmy w Polsce oraz klientów z Czech. Bycie doradcą dla kandydatów z Albanii i klientów. Selekcja kandydatów. Przeprowadzanie rozmów rekrutacyjnych z kandydatami z Albanii. Budowanie bazy kandydatów. Budowanie bazy klientów. Samodzielne przygotowanie i publikacja ofert pracy na wybranych / wyszukanych przez pracownika portalach / stronach internetowych m. in. w Albanii. Sporządzanie raportów rekrutacyjnych. Opieka nad stażystami.- Miejsce wykonywania pracy: Swoboda w wyborze miejsca pracy.- Wynagrodzenie: 16 zł/brutto/godzina. Praca na umowę zlecenie na 3 lata. Zlecenie wykonywane 40 godzin tygodniowo.- Wymagane wykształcenie: studia wyższe: biznesowe, ekonomiczne lub relacje międzynarodowe. Wymagane doświadczenie zawodowe w środowisku międzynarodowym, w pracy w języku obcym, w branży rekrutacyjnej (min. 5 miesięcy). Wymagane umiejętności: budowania relacji, zdobywania zaufania, sprzedażowe, pracy pod presją czasu, samodzielnej organizacji pracy. Wymagana bardzo dobra znajomość języka albańskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2019-04-16 - Katowice (śląskie)
Udział w tworzeniu i aktualizacji bazy danych klientów. Udział w tworzeniu ofert dla klientów. Rozmowy handlowe z klentami. Obsługa posprzedażowa. Udział w działaniach promocyjnych. Udzielanie podstawowych informacji o produktach. Prace biurowe związane z obsługą dokumentów. Wykonywanie zadań realizowanych w ramach projektów przez firmę.
kontakt przez PUP - 2016-10-12 - Gdynia (pomorskie)
Sprzedaż i doradztwo w zakresie ochrony roślin, prace magazynowe.Praca jednozmianowa w godzinach 08.00-16.00 lub 10.00-18.00.Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia.
FOLJAN Katarzyna Siadkowska - 2019-01-29 - Skarżyn (mazowieckie)
fizyczna ochrona osób i mienia
CODAR SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-17 - Zielona Góra (lubuskie)
Zadania:- tworzenie czasopisma i portalu branżowego, a także programów konferencji- telefoniczny i osobisty kontakt z klientem- nawiązywanie i rozwój długofalowych relacji z przedstawicielami zakładów przemysłowych, instytucji i uczelni, którzy dzielą się swoimi doświadczeniami na łamach naszego pisma, portalu i na naszych konferencjach- kontakt z pozostałymi działami firmy w celu rozwoju projektówOczekiwania:- wysoka kultura osobista oraz motywacja- umiejętność budowania długotrwałych relacji z klientem- zaangażowanie i chęć rozwoju- prawo jazdy kat.B (samodzielne prowadzenie samochodu)- doświadczenie w redakcji artykułów - mile widziane- znajomość języka angielskiego - mile widzianePracodawca oferuje:- pracę w stabilnej firmie cieszącej się dużą rozpoznawalnością i ogromnym zaufaniem klientów- możliwość kontaktu z ciekawymi ludźmi, z kluczowych zakładów w Polsce- stabilne zatrudnienie, premie i nagrody- prywatną opiekę medyczną - swobodę w realizacji własnych pomysłów i ambicji- udział w profesjonalnych szkoleniach.
BMP Sp. z o. o. Spółka Komandytowa - 2019-07-01 - Racibórz (śląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2019-01-24 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
Planowanie przewozów międzynarodowych,ustalanie trybu i warunków realizacji zleceń transportowych;Kalkulacja kosztów usług spedycyjnych. Weryfikacja przewoźników, raportowanie. Weryfikacja, akcpetacja faktur kosztowych dotyczących prezsyłek importowych i eksportowych. jedna zmiana, umowa na czas określony.Miejsce pracy: Bielany WrocławskieOferta pracy znajduje się w sali:F
kontakt przez PUP - 2016-11-30 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
Aktywna sprzedaż usług tłumaczeniowych z oferty firmy (telemarketing).Budowanie nowego portfela Klientów oraz utrzymywanie pozytywnych długofalowych relacji z obecnymi Klientami.Realizacja celów biznesowych.Monitorowanie i analizowanie danych rynkowych.Dbanie o dobry wizerunek firmy.
Omero Sp. z o.o. - 2019-03-19 - Lublin (lubelskie)
wystawianie faktur, prowadzenie windykacji
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
koordynacja programu Erasmus+, tłumaczenia językowe, koordynacja programu Visiting Professors
Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy - 2016-03-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)