SPECJALISTA DS. INWESTYCJI I REMONTÓW Kraków oferta pracy Prokuratura Regionalna w Krakowie
Stanowisko: SPECJALISTA DS. INWESTYCJI I REMONTÓW
Wynagrodzenie: od 5 500 PLN
Zakres obowiązków: Zarządzanie nieruchomością, prowadzenie spraw związanych z inwestycjami i remontami, realizacja zakupów towarów i usług, inne czynności zlecone przez przełożonego.Praca między godzinami 7:30 - 20:30.
Data publikacji: 2020-07-24
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: Prokuratura Regionalna w Krakowie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Cystersów 18, 31-553 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zarządzanie nieruchomością, prowadzenie spraw związanych z inwestycjami i remontami, realizacja zakupów towarów i usług, inne czynności zlecone przez przełożonego.Praca między godzinami 7:30 - 20:30.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|22
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|2
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. INWESTYCJI I REMONTÓW
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1261
Data rozpoczęcia pracy: 27.07.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), budowlane
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe inżynierskie - budowlane/techniczne, min. 1 rok doświadczenia w pracy w samodzielnym prowadzeniu robót budowlanych, kosztorysowanie inwestycji, pozwolenie do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń
danePracodawcy_nip: 6751538855
danePracodawcy_regon: 363877118
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
danePracodawcy_kodPowiatu: 1261
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0950463
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|214202
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 24.07.2020
Oferta pracy ważna do: 24.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 24.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 24.07.2020
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?68fec0dc4ef6381624bdd0590487ae99
Podobne oferty pracy
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-09-11 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie reklamy nieruchomości. Czynności marketingowena portalach branżowych.Przechowywanie dokumentacji. Pomoc w obsłudze klientów biura. Aktualizacja ofert dewoloperskich.
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Głogów (dolnośląskie)
wyjazdy do klienta na terenie całej Polski, przyciemnianie szyb, oklejanie folii ochronnych, oklejanie folii do zmiany koloru auta
PRZYCIEMNIANIE Dzmitry Maizik - 2019-02-11 - Białystok (podlaskie)
Sporządzanie wniosków o dofinansowanie. Rozliczanie wniosków o płatności.
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Lublin (lubelskie)
Pozyskiwanie klientów do branż ślusarkich, branży technicznej, mechanicznej, obróbki skrawaniem, hydrauliki siłowej, konstrukcji stalowych
ZS MARINE SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-22 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa systemu Symfonia ERP pod kątem handlowym oraz administracyjnym, konserwacja urządzeń oraz instalacja i konfiguracja. System i rozkład pracy: trzy zmiany (8.00-16.00, 9.00-17.00, 10.00-18.00).
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Kraków (małopolskie)
aktywne pozyskiwanie nowych klientów hotelu, utrzymywanie i rozszerzanie współpracy z dotychczasowymi klientami hotelu, realizowanie polityki marketingowo- sprzedażowej
L&P Sp. z o.o. - 2018-01-16 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Współpraca z kontrahentami niemieckojęzycznymi, obsługa klienta, realizacja ofert, dyspozycyjność
"OFFICOMP" Sp. z o.o. - 2017-08-17 - Sanok (podkarpackie)
NALICZANIE WYNAGRODZEŃ. DOKUMENTACJA PFRON. WSPÓŁPRACA Z ZUS, US. ZAMÓWIENIA PUBLICZNE. SPRAWY KSIĘGOWE.
ZESPÓŁ SZKÓŁ EKONOMICZNYCH IM. JANUSZA KORCZAKA W DĘBICY - 2020-07-13 - Dębica (podkarpackie)
Prowadzenie procesu rekrutacji kandydatów naróżne stanowiska. monitorowanie stopnia satysfakcji kadry pracowniczej z wykonywanej pracy, budowa i rozwój dobrych relacji między pracownikami.
Gremi Sp. z o.o. - 2016-10-18 - Gdańsk (pomorskie)
- sporządzanie deklaracji podatkowych- przygotowywanie danych d o sprawozdań finansowych- obsługa rachunków klientów ukraińskim- wymagany kontakt z klientem mailowy i telefoniczny- przygotowywanie faktur dla klientów
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Łódź (łódzkie)
wg. stanowiska, pomoc w prowadzeniu sklepu internetowego, praca w godz. 8 -16
TECHREBAL Giordano Mancinelli - 2019-09-23 - Łętowe (małopolskie)
przygotowywanie dokumentacji przetargowej, wyszukiwanie produktów
"AKTIN" Sp. z o.o. - 2017-05-09 - Sosnowiec (śląskie)
w/g potrzeb
"Trzuskawica" S.A. w Sitkówce - 2016-09-26 - Sitkówka (świętokrzyskie)
Prowadzenie gospodarki magazynowej Dobra znajomość procedurcelnych Doświadczenie w obszarze importowanych i eksportowanychodpraw celnych Komunikatywna znajomość języka angielskiego Znajomość zagadnień związanych z przygotowaniem deklaracji Intrastat Prawo jazdy kat. B Zdolność analitycznego myślenia Komunikatywnośći umiejętność pracy w zespole Co Oferujemy: ciekawą, pełną wyzwańpracę w profesjonalnym zespole pracę w dynamicznie rozwijającej sięfirmie o ugruntowanej pozycji na rynku umowa o pracę na zastępstwo pracę w systemie 5 dniowym, jednozmianowym pakiet socjalny - kartaMultisport, praca w godz.8-16
Atrium Centrum ploterowe Sp. z o.o. - 2016-09-28 - Opole (opolskie)
oferta stażu dla osób powyżej 30 r.ż - obsługa klientów w procesie upadłości
kontakt przez PUP - 2018-04-14 - Warszawa (mazowieckie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2020-03-25 - Poznań (wielkopolskie)
udział w ustalaniu kryteriów realizacji i optymalizacji procesów, przygotowywanie zamówień, pakowanie towaru
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Żabno (kujawsko-pomorskie)
1/ przyjmowanie zamówień telefonicznych, 2/ wprowadzanie do systemu zamówień sprzedażowych, 3/ wprowadzanie do systemu dostaw, 4/ kontrola stanów magazynowych, 5/ prowadzenie dokumentacji GHP, 6/ inne prace biurowe. Praca w godz.: 5:30-13:30, 8:00-16:00. Oferta dostępna w sali E, C, G. Kontakt z pracodawcą - tel.: 600 477 717, e-mail: d.szymanska (at) dorado.com.pl
"DORADO CHŁODNIE" Sp. z o.o. - 2016-10-19 - Wrocław (dolnośląskie)
zakresu zadań na stanowisku należeć będzie:1) Wykonywanie zadań związanych z organizacją Sądu, sporządzanie projektów pism, wniosków i wewnętrznych aktów prawnych (instrukcji, regulaminów, zarządzeń) i dokonywanie w tym przedmiocie ich aktualizacji,2) Wykonywanie czynności związanych z realizacją ustawy o dostępie do informacji publicznej w trybie wnioskowym:a) dokonywanie analizy wniosków w zakresie rodzaju żądanych informacji, możliwości i formy ich udostępnienia, opracowywanie treści pism w tym przedmiocie;b) przygotowywanie projektów decyzji Prezesa Sądu Apelacyjnego (jako organu I instancji) o odmowie udostępnienia informacji składanych do Sądu na podstawie przepisów i w trybie określonym przepisami prawa;c) dokonywanie analizy odwołań wnioskodawców od decyzji Prezesów Sądów
kontakt przez PUP - 2017-12-21 - Lublin (lubelskie)
– prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy); – sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy; – sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców; – sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych; – rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie; – sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON; – współpraca z innymi działami w zakresie rekrutacji pracowników na wakujące stanowiska (zbieranie zgłoszeń o wakatach, zgłaszanie wolnych miejsc pracy do urzędu pracy, redagowanie i zamieszczanie ofert pracy w lokalnych mediach, współuczestnictwo w procesie rekrutacji);
Belosrevel Sp. z o.o. - 2018-09-04 - Warszawa (mazowieckie)
Według programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-05-15 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
przygotowanie i prowadzenie procedur przetargowych opracowywanie i przygotowywanie dokumentacji ogłoszenia zamówienia publicznego, przygotowywanie umów na roboty, dostawy i usługi przygotowywanie procedur związanych z wydatkowaniem środków publicznych do 30 tys euro.
ŚWIĘTOKRZYSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OHP W KIELCACH - 2019-06-24 - Kielce (świętokrzyskie)
przywracanie funkcjonalności systemów operacyjnych stacji roboczych i serwerów, wsparcie użytkowników.
ENTERPRISE SERVICES POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-29 - Tarnów (małopolskie)
Udział w tworzeniu projektu budżetu oraz planu pracy Centrum Kultury i Czytelnictwa na kolejny rok oraz ich realizacja w zakresie działalności podstawowej. Wyszukiwania dostępnych źródeł finansowania przedsięwzięć kulturalnych m.in. ze środków unijnych oraz uczestnictwo wopracowywaniu wniosków o w/w środki. Prowadzenie działań na rzecz upowszechniania różnorodnych form kultury i sztuki. Organizowanie imprez kulturalnych i rozrywkowych. Organizowanie i nadzór nad pracą kół, sekcji, zespołów artystycznych oraz pracą instruktorów zatrudnionych do ich prowadzenia. Pełnienie dyżurów instruktorskich zgodnie zustalonym harmonogramem i kierowanie pracą Ośrodka w czasie ich pełnienia. Współdziałanie ze szkołami, stowarzyszeniami i innymi organizacjami i instytucjami w celu popularyzacji i rozwoju kultury i czytelnictwa na terenie gminy.
Centrum Kultury i Czytelnictwa w Serocku - 2018-01-09 - Serock (mazowieckie)
wpsarcie funkcjonowania działu logistyki firmy, ukierunkowanie na przygotowanie wysyłek zgodnie z harmonogramem oraz wymaganiami klienta, komunikacja z klientem w zakresie obsługi logistycznej (awizacja wysyłek, zmiany w harmonogramie dostaw), przygotowywanie dokumentacji sprzedażowej, zamawianie transportów, monitorowanie dostaw komponentów
KLIPPAN SAFETY POLSKA Sp. z o.o. - 2016-10-21 - Stargard (zachodniopomorskie)
- Obsługa i kontakt z klientami w języku niemieckim,- Realizacja celów sprzedażowych w dedykowanym kanale sprzedaży,- Monitorowanie i aktywna analiza danych rynkowych,- Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów,- Budowanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami,- Prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych,- Sporządzanie ofert techniczno – handlowych,- Prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, sporządzanie raportów i sprawozdań,
Alchemia S.A. - 2016-06-08 - Zawadzkie (opolskie)
naliczanie płac i zasiłków, prowadzenie akt osobowych.
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH "HADLUX" SPÓŁKA ZOO W SOBÓTCE - 2017-11-13 - Sobótka (dolnośląskie)
zgodne ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Żnin (kujawsko-pomorskie)
Dbałość o właściwą eksploatację budynków, pomieszczeń i urządzeń BWA. Prowadzenie spraw gospodarczych dotyczących obiektu oraz korzystania ze środków trwałych wyposażenia. Organizowanie, prowadzenie zadań inwestycyjno-remontowych, przetargów i nadzór nad ich przebiegiem, zgodnie z obowiązującymi przepisami o zamówieniach publicznych. Nadzór nad bezpieczeństwem obiektów i mienia BWA poprzez zapewnienie ochrony, monitoringu i kontakt z odpowiednimi instytucjami. Prowadzenie gospodarki inwentarzowej majątku BWA. Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania BWA w zakresie sieci wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, sieci telefonicznej, elektrycznej oraz nadzór nad ich prawidłową eksploatacją. Organizacja transportu i zaopatrzenia technicznego. Opracowywanie i prowadzenie programu marketingu, promocji działalności BWA. Nawiązywanie i podtrzymywanie współpracy ze sponsorami, pozyskiwanie partnerów, fundatorów i mecenasów galerii. Kierowanie pojazdem służbowym, dbanie o jego stan techniczny i estetyczny oraz właściwą, zgodną z przepisami eksploatację; Organizacja i nadzór nad przebiegiem wernisaży i wszelkich imprez organizowanych przez BWA.Godziny pracy 09.00-17.00
Biuro Wystaw Artystycznych - 2019-11-18 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)