SPECJALISTA DS. INWESTYCJI Gdańsk oferta pracy Spółdzielnia Mieszkaniowa "Ujeścisko"
Stanowisko: SPECJALISTA DS. INWESTYCJI
Wynagrodzenie: 3 500 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: sprzedaż mieszkań, sporządzanie umów na zakup mieszkania.
Data publikacji: 2020-02-11
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: Spółdzielnia Mieszkaniowa "Ujeścisko"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Płocka 6, 80-180 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
sprzedaż mieszkań, sporządzanie umów na zakup mieszkania.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 500 - 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: praca od pn-pt w godz. 7-15
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. INWESTYCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: doradca inwestycyjny
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 500 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie lub wyższe techniczne, doświadczenie 3 lata na podobnym stanowisku.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Spółdzielnia Mieszkaniowa "Ujeścisko"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Płocka 6, 80-180 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Płocka
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca inwestycyjny
Data dodania oferty pracy: 11.02.2020
Oferta pracy ważna do: 11.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 11.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 11.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?28731a15ffff826e536a8856c8b5340e
Podobne oferty pracy
czynności pomocnicze związane z komplementacją towarów.
kontakt przez OHP - 2017-01-20 - Chorzów (śląskie)
prowadzenie dokumentacji rejestru umów i zleceń na roboty bubliczne, przygotowywanie dokumentacji postępowań o udzielenie zamówień na roboty budowlane, współpraca przy rozliczaniu robót budowlanych
Spółdzielnia Mieszkaniowa "ZAGÓRZE" - 2020-04-02 - Sosnowiec (śląskie)
Utrzymanie w czystości pomieszczeń, przestrzeganie zasad postępowania z odpadami, użytkowanie sprzętu elektrotechnicznego służącego utrzymaniu czystości oraz dbałość o ten sprzęt.Praca dotyczy Ośrodka Wsparcia dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej.
Zespół Domów Pomocy Społecznej i Ośrodków Wsparcia w Bydgoszczy - 2018-10-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
praca przy skręcaniu i pakowaniu wyrobów
PRZEDSIĘBIORSTWO WYTWÓRCZE USŁUGOWO-HANDLOWE "PLAST-ROL" SPÓŁKA JAWNA J.J.KAŁUŻA - 2019-05-22 - Lotyń (wielkopolskie)
Realizacja zadań wynikających z Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy Aktywne propagowanie kultury bezpiecznej pracy wśród pracowników, kontrahentów, dostawców Przeprowadzanie kontroli warunków pracy i stanu BHP oraz współpraca z kierownictwem Firmy w celu poprawy warunków pracy Prowadzenie szkoleń wstępnych BHP, kierowanie pracowników na badania lekarskie Realizowanie zadań związanych z zapobieganiem zagrożeniom monitorowanie oraz raportowanie zdarzeń niebezpiecznych Opracowywanie wewnętrznych instrukcji, procedur, zarządzeń Opracowywanie i wdrażanie nowych rozwiązań eliminujących zagrożenia na stanowiskach pracy Gospodarowanie odzieżą roboczą, środkami ochrony osobistej oraz prowadzenie ewidencji kart przydziału Sporządzanie dokumentacji oraz prowadzenie postępowań powypadkowych Realizowanie zadań związanych z systemami OHSAS 18001/45001, ISO 14001, ISO 9001
MOSTOSTAL CHOJNICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2020-09-24 - Chojnice (pomorskie)
doradztwo w zakresie wyboru odpowiedniego rozwiazania ubezpieczeniowo-finansowego
MSP KONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-04-26 - Lublin (lubelskie)
Doskonała znajomość przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy. Szczególnie znajomość konkretnych regulacji mających zastosowanie przy określonym profilu działalności firmy. Umiejętność prowadzenia szkoleń w zakresie BHP (wstępne, okresowe, stanowiskowe). Znajomość procedur postępowania w razie wypadków, naruszania przepisów BHP oraz działalności organów kontrolnych w tym zakresie. Znajomość norm OHSAS 18001.
Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach - 2017-04-27 - Suwałki (podlaskie)
Zakres obowiązków, w szczególności: 1. Prowadzenie monitoringów Punktów Opieki Dziennej na terenie Wrocławia.2. Organizacja działań informacyjno-promocyjnych zadania.3. Koordynacja pracy Dziennych Opiekunów.4. Ewidencjonowanie czasu pracy Dziennych Opiekunów.5. Prowadzenie rejestrów dokumentujących realizowane działania.6. Przygotowywanie raportów i analiz związanych z monitorowaniem Punktów Opieki.7. Prowadzenie ewaluacji zadania.8. Sporządzanie raportów z ewaluacji zadania9. Przygotowywanie danych do sprawozdań okresowych.10. Przygotowanie do archiwizacji wypracowanych dokumentów. 11. Współpraca z Dyrekcją WCI oraz Koordynatorem w zakresie realizacji zadania.12. Przygotowywanie sprawozdań i raportów związanych z działaniami prowadzonymi w ramach zadania.13. Prowadzenie dokumentacji związanej z zajmowanym stanowiskiem.Forma i termin składania ofert :1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. 2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Specjalista ds. kadrowych i/lub Specjalista ds. płacowych we Wrocławskim Centrum Integracji, w terminie do dnia 3.07.2018r. do godziny 12:00.3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. 4. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Inne informacje:1. Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. 2. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres trwania postępowania rekrutacyjnego, nie dłużej jednak niż 2 miesiące (przy czym w przypadku zatrudnienia dane te zostaną włączone do akt osobowych). 3. Po upływnie okresu, o którym mowa w pkt. 2 dokumenty zostaną komisyjne zniszczone. Z czynności tej sporządzony zostanie protokół.Dodatkowych informacji udziela: p. Izabela Duszyńska-Bober, tel. 71 782 35 19 w godz. 9.00-15.00. Oferta dostępna w sali C, E, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2018-06-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Montaż, demontaż rusztowań.
T.I.G. MONTAŻ SP. Z O.O. - 2020-10-13 - Leśnica (opolskie)
- organizacja przepływu dokumentacji,- prowadzenie korespondencji,- kontakt z innymi działami, oraz jednostkami firmy,- sporządzanie analiz i sprawozdań,- bieżąca współpraca z klientem wewnętrznym.Praca jednozmianowa w godzinach: 9:00 - 17:00.Umowa na czas nieokreślony. Proponowany okres zatrudnienia: na czas nieokreślony - po okreśie próbnym.
EY Global Services (Poland) Sp. z o.o. - 2019-03-26 - Wrocław (dolnośląskie)
promocja, pozyskiwanie odbiorców, sprzedaż
DB Budownictwo Sp. z o.o. - 2018-01-09 - Staszów (świętokrzyskie)
Praca biurowa w dziale handlowym, sporządzanie dokumentacji handlowej, kontakty z dostawcami i przewoźnikami,koordynacja przyjęć towarów w magazynie, kontakty i bieżąca obsługa dostawców i klientów, szkolenie wewnętzrne i prezentacje w zakresie wprowadzanych towarów oraz procedur magazynowych.
kontakt przez PUP - 2019-10-11 - Legnica (dolnośląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:•Prowadzenie dokumentacji pracowniczej•Rozliczanie czasu pracy i urlopów pracowniczych•Wprowadzanie danych do SIO•Sporządzenie i wydawanie zaświadczeń oraz innych dokumentów dotyczących zatrudnienia i wynagrodzeń pracowników, do których wydawania pracodawca zobowiązany jest przepisami prawa•prowadzenie wszelkiej dokumentacji ubezpieczeniowej - zgłoszenia i wyrejestrowania z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników i członków ich rodzin, jak również świadczeniobiorców, a także sporządzanie i przesyłanie drogą elektroniczną wszelkich dokumentów rozliczeniowych, deklaracji, raportów do ZUS dotyczących comiesięcznego rozliczania składek społecznych oraz ubezpieczenia zdrowotnego wszystkich prac.Oferty należy przesłać drogową mailową na adres: sekretariat (at) zpmrozy.pl lub na adres ul. Leśna 8, 05-320 Mrozy, w kopercie z dopiskiem Oferta Spec.ds.kadr do dnia 23.04.2017r.
Zakład Poprawczy i Schronisko dla Nieletnich w Mrozach - 2017-04-07 - Mrozy (mazowieckie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Brzeg (opolskie)
Praca fizyczna w procesie technologicznym na linii produkcji węgla, zapewnienie sprawności maszyn i urządzeń technicznych, przeprowadzanie przeglądów, dokonywanie napraw maszyn i usuwanie awarii, współudział przy remontach zakładu produkcyjnego.
GWAREX POLSKA Spółka z o.o. - 2017-12-07 - Buków (śląskie)
Aktywne nawiązywanie kontaktów z nowymi klientami, budowanie trwałych i długotrwałych relacji z partnerami biznesowymi, dbanie o pozytywny wizerunek Firmy, monitoring konkurencji, realizacja planów sprzedażowych.
Rombor Sp. z o.o. - 2019-11-28 - Częstochowa (śląskie)
-posprzedażowa obsługa klienta z językiem niemieckim: -weryfikacja zamówień internetowych, -sprzedaż produktów, -badanie satysfakcji klienta
BPO EMPLOYMENT SP Z O O - 2016-09-07 - Kraków (małopolskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
realizowanie planów sprzedażowychsprzedawanie produktów branżowychobsługa klientapozyskiwanie nowych klientów z Ukrainyutrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymisporządzanie raportów, analiz i prognoz dotyczących sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Tuczno (zachodniopomorskie)
Prowadzenie proców legalizacji pobytu i pracy cudzoziemców w Polsce, przygotowywanie oraz kompletowanie dokumentów niezbędnych do prowadzenia postępowań. Kompletowanie dokumentacji niezbędnej do zatrudniania cudzoziemców, reprezentowanie firmy przed Urzedami Pracy oraz Urzędami Wojewódzkimi. Współpracowanie z firmą zewnętrzną, koordynowanie obiegu dokumentów do właściwych urzędów. zatrudnienie na 3 lata
EWIGOL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2020-07-24 - Wrocław (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Warszawa (mazowieckie)
Realizacja założonych planów sprzedażowych
P.P.H.U. "KORNEX" Kornelia Mróz - 2020-02-05 - Korzeniów (lubelskie)
wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego,prowadzenie akt osobowych pracownikow,wystawianie umów o pracę,świadectw pracy zaświadczeń o zarobkach,naliczanie wynagrodzeń pracowników,kontakt z instytucjami zewnętrznymi-ZUS,US,GUS,Komornik
GROCLIN S.A. GRODZISK WLKP. - 2016-08-02 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Przeszkolenie na stanowisku pracy dot. przestrzegania przepisów BHP oraz regulaminów wewnątrz zakładowych. Zapoznanie się ze struktura szpitala. Zapoznanie się ze stanowiskiem pracy i zakresem obowiązków. Udzielanie pacjentom wyczerpujących informacji o dniach i godzinach przyjść lekarzy w poradniach. Rejestrowanie pacjentów do poszczególnych poradni poprzez zgłoszenia telefoniczne lub inne osoby. Odbieranie telefonów. Planowanie wizyt w poradniach. Współpraca z pozostałym personelem medycznym z zakresu przepływu informacji i udostępniania dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania. Sprawdzanie dokumentacji medycznej przed oddaniem do Działu Organizacji i nadzoru. Udzielanie informacji telefonicznej pacjentom na temat usług świadczonych przez szpital. Doskonalenie nabytych umiejętności.
kontakt przez PUP - 2018-06-15 - Dębno (zachodniopomorskie)
WERYFIKACJA, DEKRETACJA I KSIĘGOWANIE DOKUMENTÓW, POMOC W PRZYGOTOWANIACH DEKLARACJI PODATKOWYCH I SPRAWOZDAŃ
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE ELŻBIETA I JERZY PATER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-06 - Brzeźnica (podkarpackie)
- Podstawowe obowiązki, to masaże zdrowotne klientów. Kolejnym jest organizacja miejsca pracy (np. pranie i prasowanie ręczników, pościeli, itp.), określanie zapotrzebowania na niezbędne akcesoria, np. olejki. Związane jest z tym także szeroko pojęte utrzymanie w czystości miejsca pracy. Praca na terenie Katowic.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na dwie zmiany w godzinach: 10:00-22:00 + sobota, niedziela. Wymagane wykształcenie: co najmniej 10 klas, podstawowe 6 klas i szkoła średnia 4 klasy. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata. Wymagane uprawnienia: Kurs masażu HILOT. Wymagane umiejętności: w stopniu zaawansowanym umiejętność wykonywania masażu HILOT.
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Katowice (śląskie)
jw.
COMP S.A. - 2018-03-19 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klientów anglojęzycznych, ustalanie warunków wykonywania usług transportowych, poszerzanie bazy klientów, koordynowanie i monitorowanie procesów przewozowych. Praca od pn do pt w godz. 6.00-22.00 w Bielsku - Białej.
Firma Transportowa "Domak" Maciej Śleiak - 2016-08-19 - Bielsko-Biała (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-09 - Warszawa (mazowieckie)
analiza potrzeb w usługach turystycznych ( kraje arabskie), sprzedaż usług, negocjacje handlowe, koordynacja, nadzór współpracy między jednostkami
EKO-LAND Zbigniew Legat - 2019-02-14 - Orzechowo (warmińsko-mazurskie)