SPECJALISTA DS. HANDLU W BRANŻY BUDOWLANEJ-1023 I Świdnica oferta pracy KOSTA Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. HANDLU W BRANŻY BUDOWLANEJ-1023 I
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Opis stanowiska:•Pozyskiwanie klientów na terenie powiatu świdnickiego z branży budowlanej lub firm z branży metalowej korzystających z farb przemysłowych•Zapewnienie opieki biznesowej tak, aby pomóc klientowi w realizacji inwestycji poprzez pomoc:w doborze technologii (wsparcie od naszych partnerów biznesowych) zaplanowaniu terminu zakupów towarów potrzebnych do realizacji inwestycjiPomoc w realizacji zakupowej•Wykonywanie wycen produktów, prezentowanie ekspozycji, odwiedzanie budów•Kształtowanie oraz dbanie o pozytywny wizerunek firmy•Wizyty u klientów – praca częściowo w terenie•Planowanie pracyDołącz do nas już dziś!
Data publikacji: 2020-11-19
Lokalizacja: Świdnica (dolnośląskie)
Pracodawca: KOSTA Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Husarska 9, 58-100 Świdnica, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Opis stanowiska:•Pozyskiwanie klientów na terenie powiatu świdnickiego z branży budowlanej lub firm z branży metalowej korzystających z farb przemysłowych•Zapewnienie opieki biznesowej tak, aby pomóc klientowi w realizacji inwestycji poprzez pomoc:w doborze technologii (wsparcie od naszych partnerów biznesowych) zaplanowaniu terminu zakupów towarów potrzebnych do realizacji inwestycjiPomoc w realizacji zakupowej•Wykonywanie wycen produktów, prezentowanie ekspozycji, odwiedzanie budów•Kształtowanie oraz dbanie o pozytywny wizerunek firmy•Wizyty u klientów – praca częściowo w terenie•Planowanie pracyDołącz do nas już dziś!
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. HANDLU W BRANŻY BUDOWLANEJ-1023 I
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świdnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świdnicki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0219
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świdnica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: systematyczność
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : Samodzielność w działaniu, orientacja na cel[Umiejętność 1] : Znajomość środowiska MS Office[Inne] : Mile widziane:doświadczenie na stanowisku specjalisty ds. sprzedaży, handlowca lub przedstawiciela handlowego w branży ogólnobudowlanejWysoko rozwinięte umiejętności sprzedażowe, komunikacyjne, negocjacyjnewiedza na temat materiałów budowlanych oraz wykończeniowych
Nazwa pracodawcy: KOSTA Sp. z o.o.
danePracodawcy_nip: 5482403092
danePracodawcy_regon: 072901804
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Adres pracodawcy:
Husarska 9, 58-100 Świdnica, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: świdnicki
danePracodawcy_kodPowiatu: 0219
Gmina pracodawcy: Świdnica
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Świdnica
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0984657
Ulica pracodawcy: Husarska 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243106
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 19.11.2020
Data dodania oferty pracy: 19.11.2020
Oferta pracy ważna do: 31.12.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 19.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 18.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?4520ba94358b81927aff75b444e90b55
Podobne oferty pracy
Specjalista do spraw marketingu i reklamy
kontakt przez PUP - 2020-07-29 - Żory (śląskie)
osoby zarejestrowane do 30 roku życia z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Bytom (śląskie)
Wykonywanie zadań w siedzibach naszych Klientów i zdalnie w zakresie obsługi i serwisu systemów ComArch ERP Optima i ComArch ERP XL z uwzględnieniem obszaru księgowości, udział w realizacji ciekawych projektów wdrożeniowych systemów Comarch ERP Optima, Comarch ERP XL, analiza potrzeb i procesów biznesowych Klienta, konfigurowanie systemu wg wymagań i specyfiki Klienta, szkolenia użytkowników Klienta w zakresie obsługi systemu informatycznego, doradztwo użytkownikom w zakresie optymalnego wykorzystania systemu informatycznego, bieżąca edukacja w zakresie systemów informatycznych oraz z zastosowania informatyki w zarządzaniu przedsiębiorstwem
MIKROSERWIS Spółka Cywilna Robert Bodendorf, Sebastian Możejko, Jakub Talewski - 2016-05-24 - Koszalin (zachodniopomorskie)
zgodny ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie, nadzór i rozliczanie zadań konserwacyjno-remontowych, sporządzanie kosztorysów, przygotowywanie specyfikacji i technicznych wykonywania i odbiory zadań konserwacyjno-remontowych.
33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE - 2018-06-19 - Nowa Dęba (podkarpackie)
Dla osób do 30 roku życia:Praca w firmie szkoleniowej, obsługa seketariatu, działania marketingowe: poszukiwanie klientów na szkolenia, poszukiwanie klientów na wynajem sal dydaktycznych
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Łódź (łódzkie)
Pozyskiwanie kontrahentów i opieka nad klientami biznesowymi, pomoc w zbudowaniu sieci obsługi Klientów Indywidualnych, Realizacja celów sprzedażowych
ENERGO-BIOMASA Sp.Z O.O. - 2019-04-18 - Suliszewo (zachodniopomorskie)
prace projektowe, nadzór nas stanem technicznym oraz rozbudową Resortu, wspólpraca przy tworzeniu nowych inwestycji
Tropicoco Sp. z o.o. 76-107 Jarosławiec ul. Uzdrowiskowa 15 - 2018-04-17 - Jarosławiec (zachodniopomorskie)
Zapewnienie sprzętu / oprogramowania / diagnostyka problemów w sieci / rozwiązywanie problemów przez telefon dla klientów i użytkowników; Przekazywanie problemu do wewnętrznych grup wsparcia I.M.; Koordynacja i zarządzanie relacjami z dostawcami i personelem pomocniczym, którzy dostarczają sprzęt / software / rozwiązywania problemów sieciowych; Administrowanie i zapewnienie użytkownikom dostępu i kontroli; Korzystanie z funkcji Tracking System dokumentowania i zarządzania problemami i wnioskami w pracy.
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Wrocław (dolnośląskie)
przygotowanie materiałów prszetargowych, uczestniczenie w przeglądach
Centrum Instalacji Sanitarnych i Elektrycznych "SKORPION" Monika Pal - 2016-10-20 - Głubczyce (opolskie)
dekretowanie, księgowanie, prowadzenie kasy Teatru,prowadzenie rejestrów VAT, ewidencji środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,obsługa programu płacowego i Płatnik
POLSKI TEATR TAŃCA - 2019-03-12 - Poznań (wielkopolskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2016-07-11 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
rozwoj sprzedazy w sklepie internetowym i na aukcjach internetowych Allegro, obsługa sklepu internetowego, przygotowywanie opisóe produktów oraz ich aktualizowanie i optymalizowanie pod kątem wyszukiwania, wystawianie produktów na aukcjach i w sklepie internetowym, monitorowanie rynku, działań konkurencji i trendów rynkowych w zakresie e-commerce
A&J Trade Justyna Ciurkowska - 2019-11-14 - Puławy (lubelskie)
prowadzenie akt osobowych pracowników, przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem (umowy o pracę, umowy cywilno-prawne), nadzorowanie wykonania wymaganych dla danego stanowiska pracy badań wstępnych, okresowych i kontrolnych, szkoleń BHP
IGD Sp. z o.o. - 2018-04-26 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe ekonomiczne, umiejętności: obsuga programów komputerowych, znajomość rynku Europy Wschodniej (rekrutacja pracowników- branża budowlana), doświadczenie zawodowe: min. 4 lata na w/w stanowisku, znajomość j. ukraińskiego, rosyjskiego biegle. Ogolny zakres obowiązków: prowadzenie naboru pracowników z rynku Europy Wschodniej, weryfikacja uprawnień oraz umiejętności zawodowych, prowadzenie tłumaczeń.
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Lublin (lubelskie)
Obsługa programu magazynowego, wprowadzanie dokumentów do systemu, wystawianie faktur sprzedaży, sporządzanie zamówień, ścisła współpraca z biurem rachunkowym.
INVESTO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-02-20 - Luzino (pomorskie)
obsługa klientów na rynkach wschodnich (Ukraina, Rosja), tworzenie raportów w Excel, tworzenie prezentacji w Power Point
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Konstancin-Jeziorna (mazowieckie)
Przygotowywanie jogurtów, sałatek, deserów, pakowanie produktów.
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Kraków (małopolskie)
Specjalista do spraw marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Wrocław (dolnośląskie)
SZKOLENIE KONI POLO; WSPÓŁPRACA Z TRENEREM KONI POLO; PRZYGOTOWAIE KONI DO UDZIAŁU W TURNIEJACH POLO; OPIEKA I PIELĘGNACJA KONI POLO
kontakt przez PUP - 2019-10-31 - Nowe Skalmierzyce (wielkopolskie)
TERMINOWE I PRAWIDŁOWE PROWADZENIE EWIDENCJI KSIĘGOWEJ, PROWADZENIE BIEŻĄCYCH ROZLICZEŃ Z INSTYTUCJAMI FINANSOWYMI, WPROWADZANIE I WYSYŁANIE PRZELEWÓW ZA FAKTURY, ROZLICZANIE FAKTUR IMPORTU I EKSPORTU, PRZEPROWADZANIE BIEŻĄCEJ KONTROLI FINANSOWO- KSIĘGOWEJ, SPORZĄDZANIE DEKLARACJI ZUS, PIT, CIT, PROWADZENIE REJESTRU PODATKU VAT, EWIDENCJA CZASU PRACY I ZATRUDNIENIA, NALICZANIE LIST PŁAC, PROWADZENIE EWIDENCJI ŚRODKÓW TRWAŁYCH, SPORZĄDZANIE ZALICZEK MIESIĘCZNYCH NA KONIEC MIESIĄCA, PRZYJMOWANIE KLIENTÓW BIURA RACHUNKOWEGO ORAZ PRZYJMOWANIE DOKUMENTACJI FINANSOWEJ, SEGREGACJA DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH, ARCHIWIZACJA DOKUMENTÓW, OBSŁUGA W ZAKRESIE BIUROWYM I KANCELARYJNYM
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Chocianów (dolnośląskie)
Tłumaczenie wewnętrznej dokumentacji, praca biurowa.
GREMI PERSONAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-18 - Gdańsk (pomorskie)
Asystowanie przy zabiegach stomatologicznych, sterylizacja narzędzi, utrzymanie higieny i porządku w gabinecie stomatologicznym
Prywatny Gabinet Stomatologiczny Gabriela Pająk - 2016-12-07 - Bełchatów (łódzkie)
Sprzedaż i zakup towarów, pozyskiwanie nowych dostawców i klientów, prowadzenie negocjacji odnośnie cen surowców.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRZEMYSŁOWO-HANDLOWE "STANDARD" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-18 - Lublin (lubelskie)
Pozyskiwanie gości, grup, organizacja imprez, szkoleń
KARKAS.EU MARCINKOWSKI MAREK - 2017-08-28 - Międzygórze (dolnośląskie)
Obsługa zamówień, obsługa klienta, przygotowywanie opisów i zdjęć produktów.
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Gdynia (pomorskie)
Zapewnienie wysokiej jakości i spójności usług w celu zagwarantowania zadowolenia konsumentów i klientówReagowanie na zapytania, recenzje i skargi konsumentów, poprzez odpowiadanie na ich wiadomości i komentarze pozostawione w Mediach SpołecznościowychWspieranie zespołów obsługi klienta oraz lokalnych rynków w zapytaniach związanych z mediami społecznościowymi.Doradzanie konsumentom w zakresie informacji o produkcie, w tym rozmiaru, koloru i dostępności, a także dostępnych promocjiPosiadanie fachowej wiedzy na temat usług i produktów oraz bycie na bieżąco z informacjami o zmianach w zasadach i wytycznych Weryfikacja oraz przekierowywanie zapytań nie wchodzących w zakres własnych obowiązków do odpowiedzialnego za nie zespołuBudowanie trwałych relacji zarówno z zespołem, jak i rynkami lokalnymi.
Swarovski Global Business Services Sp. z o.o. - 2020-08-19 - Gdańsk (pomorskie)
kompleksowe analizowanie aktów prawnych,sporządzanie dokumentacjitj. kart ewidencji odpadów, sprawozdań,przyjmowanie i wysyłka korespondencji,
kontakt przez PUP - 2020-10-20 - Leszno (wielkopolskie)
Sprzedaż produktów firmy.
Cukiernicza Spółdzielnia "ROKSANA" Strzyżów - 2017-08-28 - Strzyżów (podkarpackie)
Nadzór nad budynkami PKS S.A. Żary oddział Gliwice. Zarządzanie Budynkiem Mieszkalnym Wielorodzinnym. Rozliczanie faktur za media Spółki oraz Wspólnoty Mieszkaniowej. Nadzór nad gospodarką i odpadami.
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej S.A. Żary - 2019-04-29 - Żary (lubuskie)