SPECJALISTA DS. HANDLU MIĘDZYNARODOWEGO - JĘZYK WĘGIERSKI Kraków oferta pracy ATLANTIC MOBILE ACCESSORIES EUROPE Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. HANDLU MIĘDZYNARODOWEGO - JĘZYK WĘGIERSKI
Wynagrodzenie: od 3 494 PLN
Zakres obowiązków: Sprzedaż akcesorii telefonicznych, pozyskiwanie nowych klientów, opieka nad istniejącymi klientami, opracowywanie ofert sprzedaży, stały kontakt z klientem.Stałe wynagrodzenie + system prowizyjny.
Data publikacji: 2019-09-09
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: ATLANTIC MOBILE ACCESSORIES EUROPE Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Nad Drwiną 8B, 30-741 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sprzedaż akcesorii telefonicznych, pozyskiwanie nowych klientów, opieka nad istniejącymi klientami, opracowywanie ofert sprzedaży, stały kontakt z klientem.Stałe wynagrodzenie + system prowizyjny.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 494 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. HANDLU MIĘDZYNARODOWEGO - JĘZYK WĘGIERSKI
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe, miele widziane doświadczenie na ww. stanowisku, biegła znajomość języka węgierskiego
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 09.09.2019
Oferta pracy ważna do: 09.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 09.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 09.09.2019
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?06df3434b91b82479df12ed5983f6025
Podobne oferty pracy
*
PRZEDSIĘBIORSTWO PKS GRYFICE Sp. z o.o. w Słudwii - 2018-12-03 - Gryfice (zachodniopomorskie)
Pozyskiwanie pracowników z rynków wschodnich, realizacja projektów rekrutacyjnych, przeprowadzanie wstępnych wywiadówwg zapotrzebowania z kandydatami do pracy
kontakt przez PUP - 2020-12-02 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Organizowanie i nadzór nad pracą Działu Technicznego, przyjmowanie i realizacja zgłoszeń w zakresie utrzymania prawidłowego stanu technicznego zasobów, koordynowanie pracy konserwatorów i gospodarzy domów, realizacja zatwierdzonych planów i wniosków.Praca od poniedziałku do piątku w zakresie godzin: 7.30-15.30, 7.30-17.30, 7.30-13.30.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "BRZEŹNO" - 2021-05-10 - Gdańsk (pomorskie)
-wsparcie w organizacji pracy,- prowadzeniie działań sprzedaży,- opracowywanie koncepcji promocji.
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Łódź (łódzkie)
przygotowanie, montaż i demontaż szalunków systemowych
kontakt przez PUP - 2020-02-05 - Chodzież (wielkopolskie)
obsługa klientów z rynku francuskiego
IGOPAK Sp. z O. O. Sp. Komandytowo- Akcyjna - 2016-02-23 - Świdnica (dolnośląskie)
Sprzedaż hurtowa art. kosmetycznych, kontakt z klientami.Giodziny: 8.00-16.00
kontakt przez PUP - 2018-07-24 - Piła (wielkopolskie)
obsługa podmiotów zagranicznych, gł.Azerbejdżan, Turcja
PHU POLMAX - 2018-07-16 - Stary Franciszków (lubelskie)
Przezbrajanie maszyn / linii do nowych zleceń produkcyjnychMonitorowanie procesów i jeśli to konieczne jego usprawnianieUsuwanie prostych awarii maszyn stosowanych w procesie produkcji i rejestrowanie niezbędnych informacji do systemów (czas, zużycie części)Usuwanie drobnych problemów procesowychPrzestrzeganie zasad jakościowych, procedur, analizowanie przyczyn źródłowych i inicjowanie działań naprawczychAnaliza przyczyn źródłowych problemów związanych z procesem produkcyjnym oraz dostępnością maszynWykonywanie przeglądów zmianowych oraz ich prawidłowe potwierdzanieWykonywanie przeglądów zgodnie z kartami SPIAMWykonywanie innych doraźnych prac na polecenie swoich przełożonychWsparcie przy księgowaniu zleceń produkcyjnych
Diehl Controls Polska Sp. z o.o. - 2021-05-14 - Namysłów (opolskie)
koordynowanie przepływu materiałów, surowców produkcyjnych i produktów gotowych, przygotowywanie procesu logistycznego, dystrybucja i transport towarów, poszukiwanie nowych rozwiązań usprawniających obsługę logistyczną, prowadzenie dokumentacji związanej z dystrybucją towarów, współpraca z innymi działami firmy, optymalizacja kosztów transportu, zarządzanie zapasami i ustalanie planu dostaw, organizowanie przyjęcia i wydania towarów z magazynu, prowadzenie rozliczeń i rachunków ze spedytorami, klientami krajowymi i zagranicznymi, poszerzanie bazy danych przewoźników
AMBERROUTE INVESTMENT SERVICES INT. SP. Z O.O. - 2018-10-01 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
prowadzenie badań indyjskiego rynku w zakresie możliwości pozyskiwania kontaktów w różnych jego sektorach, pomoc w zdobywaniu kontaktów na rynku indyjskim
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Piaseczno (mazowieckie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Warszawa (mazowieckie)
Pracownik płac
ERA Spółka z o.o. - 2019-06-27 - Chorzów (śląskie)
Bieżąca obsługa klienta, sprzedaż ubezpieczeń majątkowych i osobowych.Wymagane min.2 letnie doświadczenie w sprzedaży ubezpieczeń majątkowych.
Agent Ubezpieczeniowy Marcin Kołodziejczyk - 2015-12-23 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
1. ZAPROJEKTOWANIE KOMPOZYCJI GRAFICZNYCH ORAZ GRAFIK DO FOLDERÓW REKLAMOWYCH DLA KLIENTÓW Z UKRAINY; 2. STWORZENIE SZKICÓW, KOLAŻY, ILUSTRACJI, LOGO I STYLU FIRMOWEGO; 3. PRZYGOTOWANIE MATERIAŁÓW REKLAMOWYCH W JĘZYKU UKRAIŃSKIM.Wymiar czasu pracy 40 godzin miesięcznie tj. 10 godzin tygodniowo. Wynagrodzenie nie mniej niż 25 złotych brutto za godzinę, tj. 1000 zł brutto miesięcznie.
kontakt przez PUP - 2020-01-29 - Kraków (małopolskie)
Udział w opracowaniu dokumentacji geologicznych, praca biurowa.
Specjalistyczny Zakład Robót Budowlano - Wiertniczych "EURO - WIERT" Sp. z o.o. - 2021-04-14 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
obsługa zamówień materiałów ( stal, normalia, materiały spawalnicze itp.), obsługa kooperacji ( uslugi cynkowanialakierowania proszkowego, anodowania itp.), poszukiwanie nowych dostawców i pozyskiwanie alternatywnych źródeł zakupowych, nadzór nad dokumentacją techniczną, przygotowywanie zleceń na produkcję elementów metalowych, pomoc w innych pracach biurowych (porządkowanie dokumentów, uzupełnianie zapisów w systemie zarządzania produkcją, proste tłumaczenia)
BUSTER GFC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-06 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Manager ds. sprzedaży z języskiem węgierskimFirma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka węgierskiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
Linemedia Sp. z o.o. - 2016-09-07 - Nowy Sącz (małopolskie)
Zamawianie komponentów do produkcji, poszukiwanie i wybór dostawców, negocjacje z dostawcami, negocjacje z dostawcami dotyczące warunków zakupu, monitorowanie zamówień i realizacji dostaw.
DUTRON ŚREM Sp. z o.o. - 2018-02-15 - Psarskie (wielkopolskie)
bieżąca obsługa klienta, wykonywanie czynności administracyjno-biurowych, budowanie pozytywnych relacji z klientami, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, praca przy komputerze powyżej 4 godzin
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)
Praca w programie Subiekt GT, obsługa urządzeń biurowych w zakresie zadań zaopatrzenia sklepów, zestawienia i rozliczenia zamówień, planowanie zamówień praca w MS Word i Excel, obsługa telefoniczna i e-mailowa kontrahentów zewnętrznych, współpraca z innymi działami firmy w kwestii zaopatrzenia i koordynacja pracy wyznaczonych sklepów.
TAHEEBO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - DYSTRYBUCJA SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-06-13 - Michałowice (małopolskie)
sprzedaż towarów, pozyskiwanie klientów praca przy telefonie
kontakt przez PUP - 2019-09-18 - Chorzów (śląskie)
naprawa samochodów
WARSZTAT ELEKTROMECHANIKA SAMOCHODOWA Krzysztof Nowak - 2016-03-23 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Tłumaczenie i kontakty z kontrahentami z Ukrainy i Rosji dot. zakupów roślin
kontakt przez PUP - 2019-05-31 - Kraków (małopolskie)
CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z REKRUTACJĄ PRACOWNIKÓW Z UKRAINYWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, WYŻSZE, UMIEJĘTNOŚĆ STEROWANIA PROCESEM NABORU, WSPÓŁPRACY Z WŁAŚCICIELEM FIRMY, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA UKRAIŃSKIEGOPRACA W GODZINACH: 06:00-20:00, STAWKA ZA GODZINĘ 14,70 ZŁ BRUTTO, 82 GODZINY MIESIĘCZNIE, PRACA W WOLNE DNI
kontakt przez PUP - 2019-04-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)
prace budowlane
Firma Usługowo-Handlowa Andrzej Pieńkowski - 2018-06-27 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / -Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostekobliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie, naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkach, przygotowanie zestawienia i uzgodnień deklaracji i przelewów do ZUS. - Wynagrodzenie: 1300-1710 zł brutto - płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Docelowo praca na stałe. Data rozpoczęcia pracy po rozstrzygnięciu naboru od lipca 2017r. - Praca: 7:30-15:30 - wg harmonogramu. Wymagania:wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne, humanistyczne lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Wymagane doświadczenie zawodowe przy średnim 5 lat pracy w tym co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych, a przy wyższym 4 lata pracy w tym co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych. Wymagana znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracy. Wymagana znajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik.Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-06-01 - Katowice (śląskie)
Przyjmowanie pojazdów do naprawy, sprawdzanie działania pojazdu i jego podzespołów, ustalanie i usuwanie usterek, wymiana płynów eksploatacyjnych
kontakt przez OHP - 2021-03-18 - Turka (lubelskie)
obsługa zamówień telefonicznych i modemowych,aktywna sprzedaż promocji
PGF CEFARM Sp. z o.o. - 2017-02-22 - Dywity (warmińsko-mazurskie)
Bieżąca obsługa klientów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-05-02 - Warszawa (mazowieckie)