SPECJALISTA DS. HANDLU I MARKETINGU INTERNETOWEGO(NR 3075) Bydgoszcz oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK
Stanowisko: SPECJALISTA DS. HANDLU I MARKETINGU INTERNETOWEGO(NR 3075)
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: - sprzedaż asortymentu z zakresu chłodnictwa komercyjnego i klimatyzacji;- aktywne budowanie rynku, pozyskiwanie nowych klientów oraz podtrzymywanie dobrych relacji ze stałymi klientami firmy;- analiza rynku i ofert konkurencji, planowanie i realizacja strategii sprzedażowych, praca nad rozwojem marki i wizerunku przedsiębiorstwa;- tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta; - administrowanie stronami internetowymi firmy, wprowadzanie nowych produktów do sklepu internetowego, obsługa zamówień;- przygotowywanie materiałów promocyjnych, kreowanie merytorycznych treści dotyczących produktów znajdujących się w ofercie firmy, tworzenie postów na potrzeby social media, optymalizacja SEO, marketing internetowy;- udział w targach, wystawach i konferencjachUmowa o pracę, pełny etatUmowa o pracę na czas określony (praca od poniedziałku do piątku, w godz. 8-16)
Data publikacji: 2020-10-16
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kościuszki 27b, 85-079 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- sprzedaż asortymentu z zakresu chłodnictwa komercyjnego i klimatyzacji;- aktywne budowanie rynku, pozyskiwanie nowych klientów oraz podtrzymywanie dobrych relacji ze stałymi klientami firmy;- analiza rynku i ofert konkurencji, planowanie i realizacja strategii sprzedażowych, praca nad rozwojem marki i wizerunku przedsiębiorstwa;- tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta; - administrowanie stronami internetowymi firmy, wprowadzanie nowych produktów do sklepu internetowego, obsługa zamówień;- przygotowywanie materiałów promocyjnych, kreowanie merytorycznych treści dotyczących produktów znajdujących się w ofercie firmy, tworzenie postów na potrzeby social media, optymalizacja SEO, marketing internetowy;- udział w targach, wystawach i konferencjachUmowa o pracę, pełny etatUmowa o pracę na czas określony (praca od poniedziałku do piątku, w godz. 8-16)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. HANDLU I MARKETINGU INTERNETOWEGO(NR 3075)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0461
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania:- wykształcenie: min. średnie- doświadczenie handlowe oraz umiejętność prowadzenia negocjacji- znajomość specyfiki branży e-commerce- doświadczenie na podobnym stanowisku- dodatkowym atutem będzie: doświadczenie w branży chłodniczej/klimatyzacyjnej, znajomość obsługi programów sprzedażowych (Insert GT SUBIEKT)
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK
danePracodawcy_nip: 5540158291
danePracodawcy_regon: 090220013
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Kościuszki 27b, 85-079 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Sposób aplikacji:CV należy przesłać na adrese-mail: rekrutacja (at) prymusb2b.plUWAGA: w tytule wiadomości należy podać nazwę stanowiska!
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 04
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
danePracodawcy_kodPowiatu: 0461
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0928363
Adres strony pracodawcy: www.prymusB2B.pl
Ulica pracodawcy: Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 27b
Profil działalności pracodawcy:
Kompleksowe zaopatrzenie dla chłodnictwa i klimatyzacji;Części zamienne do AGD i gastronomii;Sprzedaż hurtowa i detaliczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243190
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 19.10.2020
Oferta pracy ważna do: 25.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 19.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 16.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?fda7524701dfe8f6781831750a9c9590
Podobne oferty pracy
Wymagania:- wykształcenie wyższe lub średnie z zakresu policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej oraz posiadanie co najmniej 5 letniej praktyki w prowadzeniu administracji kadrowo-płacowej,- biegła znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, opodatkowania osób fizycznych, zagadnień z zakresu naliczania wynagrodzeń, zagadnień płacowych i administracji kadrowej oraz wszelkich aktualnie obowiązujących przepisów w tym zakresie,- biegła obsługa komputera, - znajomość programu kadry i płace oraz Płatnik,- samodzielność w pracy i umiejętność szybkiego podejmowania decyzji,- dyspozycyjność,- umiejętność pracy w zespole, sumienność, rzetelność, dobra organizacja czasu pracy.
CENTRUM ZDROWIA Sp. z o.o. - 2019-03-12 - Racibórz (śląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2020-01-28 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista ds. rozliczeń :- rozliczanie zleceń- pozyskiwanie dokumentów od kierowców CMR
kontakt przez PUP - 2019-09-03 - Nowy Sącz (małopolskie)
1. Poszukiwanie i monitorowanie źródeł finansowania działalności i inwestycji SPSZOZ w Lęborku w ramach projektów do funduszy UE i innych,2. Realizacja projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej i innych,3. Realizacja działań w zakresie wdrażanych projektów pomiędzy SPSZOZ w Lęborku, a innymi partnerami projektów,4. Organizowanie oraz uczestniczenie w spotkaniach, konferencjach oraz seminariach w imieniu SPSZOZ w Lęborku w ramach projektów, a także organizacja wyjazdów pracowników SPSZOZ w Lęborku, uczestniczących w projekcie, na spotkania partnerów projektu,• Uczestnictwo w spotkaniach mających na celu skoordynowanie prac związanych z aplikowaniem do funduszy UE i innych,• Współpraca z kierownikami komórek organizacyjnych w zakresie przygotowania projektów
Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej - 2017-07-27 - Lębork (pomorskie)
Kompleksowa telefoniczna obsługa klientów. Doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb. Badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji. Administrowanie systemem zamówień. Dbanie o dobry wizerunek firmy.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-05-13 - Warszawa (mazowieckie)
- monitorowanie zadłużeń i zobowiązań klientów- nadzorowanie spłat zobowiązań- kontakt z klientem azerskojęczycznym
kontakt przez PUP - 2019-06-10 - Łódź (łódzkie)
AKTYWNE POZYSKIWANIE KLIENTÓW, ANALIZA RYNKU, OBSŁUGA GOŚCI HOTELOWYCH, SPRZEDAŻ USŁUG HOTELARSKICH, NGOCJACJE HANDLOWE;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE, MILE WIDZIANE WYŻSZE KIERUNKOWE, ZNAJOMOŚĆ MS OFFICE, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W SPRZEDAŻY, DOBRA ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO LUB J.NIEMIECKIEGO;CZAS PRACY RÓWNOWAŻNY W GODZINACH 08.00-20.00, 20.00-08.00, 08.00-16.00
GRUPA HOTELI WAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
OBSŁUGA KLIENTA
APH I U KWAŚNIAK - 2017-03-16 - Rzeszów (podkarpackie)
montaż instalacji przemysłowych, urządzeń wagowych oraz elementów automatyki przemysłowej, montaż oraz serwis nowych urządzeń instalowanych u Klienta
HUZAP Sp. z o.o. - 2016-07-01 - Bytom (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Warszawa (mazowieckie)
Montaż, pomoc montera instalacji CO, wod-kan-gaz; praca na terenie Opola w godzinach 7-15; wynagrodzenie brutto: 2000 zł. + premia
SGS OPOLE Systemy Grzewcze-Sanitarne Grabowski Piotr - 2015-12-14 - Opole (opolskie)
- Obsługa kadrowo - płacowa, przygotowanie i prowadzenie dokumentacji kadrowej, przygotowanie i sporządzanie listy płac, sporządzanie zgłoszeń i deklaracji ZUS, bieżące sprawy pracowników klientów biura rachunkowego, sporządzanie raportów i zestawień dla klientów, sporządzanie deklaracji rozliczeniowych PIT, GUS, PFRON, rozliczanie umów cywilnoprawnych. - Praca: 8:00-16:00.
KANCELARIA KSIĘGOWO-PODATKOWA PARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-09 - Katowice (śląskie)
prowadzenie działań marketingowych, związanych z badaniem i poszukiwaniem rynków oraz promocją Spółki; przygotowywanie i składanie ofert techniczno-handlowych w postępowaniach przeprowadzonych na podstawie ustawy PZP (prawo zamówień publicznych); współpraca z kontrahentami Spółki; przygotowanie i uzgadnianie treści umów z kontrahentami Spółki; koordynacja i uczestnictwo w negocjacjach oraz postępowaniach przetargowych; uczestnictwo w opracowywaniu planów oraz sprawozdań; dbałość o dyscyplinę pracy, przestrzeganie prawa oraz wewnętrznych procedur; współpraca z innymi działami
Jastrzębskie Zakłady Remontowe Spółka z o.o. - 2018-12-28 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Przyjmowanie i wydawanie towarów do zleceń, obsługa klienta, prowadzenie dokumentacji serwisowej i magazynowej, obsługa magazynu części samochodowych.
AUTORYZOWANA STACJA OBSŁUGI SAMOCHODÓW MAŁGORZATA SAJEWICZ - 2018-04-13 - Bełchatów (łódzkie)
OBSŁUGA SPRZEDAŻY. PRZYGOTOWYWANIE OFERT NA ZAPYTANIA. SPRAWDZANIE DOSTĘPNOŚCI TOWARÓW U DOSTAWCÓW I ICH PRZYJMOWANIE. FAKTUROWANIE SPRZEDAŻY OFERTOWEJ. OBSŁUGA POCZTY ELEKTRONICZNEJ.
IMPAX-METAL K.KOTOWICZ SPÓŁKA JAWNA - 2018-08-24 - Rzeszów (podkarpackie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-01-23 - Wołomin (mazowieckie)
Sprzedaż ubezpieczeń majątkowych i osobowych w imieniu dwunastu ubezpieczycieli.
Ubezpieczenia PLUS Sp. z o.o. - 2020-06-10 - Gdańsk (pomorskie)
przeprowadzanie kontroli stanu bhp w zakładzie pod względem przestrzegania zasad i przepisów bhp, prowadzenie szkoleń z zakresu bhp, ppoż dla pracowników.
Orlen Eko Sp. z o.o. - 2018-05-08 - Trzebinia (małopolskie)
Sprzedaż i promowanie oferty Orange w Salonie Sprzedaży, budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami, obsługę klientów zgodnie ze standardami Orange, edukowanie klientów z zakresu nowych technologii, stałe uaktualnianie wiedzy o ofertach Orange oraz rynku telekomunikacyjnym
Orange Polska S.A. - 2017-09-20 - Wodzisław Śląski (śląskie)
POMOC W PROWADZENIU KSIĘGOWOŚCI, PROWADZENIE KASY SPÓŁDZIELNI, PRZYGOTOWYWANIE SPRAWOZDAŃ NA POTRZEBY: US, ZUS, GUS, PFRON ITP.WYMAGANIA: MINIMUM ŚREDNIE WYKSZTAŁCENIE, PRAKTYCZNA I TEORETYCZNA ZNAJOMOŚĆ PROCESÓW FINANSOWO-KSIĘGOWYCH ORAZ SPRAWOZDAWCZYCH I BANKOWYCH, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE, ZDOBYTE NA PODOBNYM STANOWISKU- MIN. 3 LATA, ZNAJOMOŚĆ PROGRAMU KSIĘGOWEGO SUBIEKT, REWIZOR, MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ USTAWY O REHABILITACJI ZAWODOWEJ I SPOŁECZNEJ ORAZ ZATRUDNIANIU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, BIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERA, GOTOWOŚĆ DO PRACY OD ZARAZ, MILE WIDZIANE ORZECZENIE O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIWYNAGRODZENIE NA 1/2 ETATU W PRZEDZIALE: 1.050,00 ZŁ-1.500,00 ZŁ DO UZGODNIENIAPRACA W GODZINACH: 07:00-15:00
WIELOBRANŻOWA SPÓŁDZIELNIA INWALIDÓW SELSIN - 2018-10-30 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie kadr i obsługa w tym zakresie dokumentacji kadrowej, również pracowników delegowanych do pracy za granicę.
AGENCJA USŁUG I HANDLU "POLTROP" Sp. z o.o. - 2016-11-17 - Częstochowa (śląskie)
telefoniczne pozyskiwanie klientów, rozmowy handlowe, kontakty telefoniczne z klientami, przygotowywanie kosztorysów, podstawowe prace porządkowe, praca przy komputerze, obsługa bazy danych
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Sosnowiec (śląskie)
prace biurowe w związku ze składaymi zamówieniami, faktury, płatności, dbanie o stanowisko pracy
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Wężyczyn (mazowieckie)
obsługa klienta niemieckojęzycznego, przygotowywanie zamówień, monitorowanie i archiwizacja dokumentacji klienta, przygotowywanie nowych produktów, przygotowywanie zestawień.
AMW Nawrot Spółka Jawna - 2017-01-31 - Pyrzowice (śląskie)
Zapoznanie się z budową i technologią produkcji produktów, obsługa systemu komputerowego w zakresie działu zakupów, wykonywanie zamówieńdo dostawców, optymalizacja stanów magazynowych.Miejsce wykonywania stażu: Czechowice-DziedziceOferta przeznaczona dla osób bezrobotnych z ustalonym II profilem pomocy, ponizej 30 roku życia.
kontakt przez PUP - 2019-02-11 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
Wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-10-16 - Kraków (małopolskie)
Administracja systemem Comarch ERP XL, Comarch ERP Optima, administracja systemów Microsoft Windows, Windows Serwer, Office 365, obsługa zgłoszeń wsparcia technicznego (helpdesk), bezpośrednie wsparcie pracowników, serwis sprzętu komputerowego (komputery, notebooki, drukarki, urządzenia sieciowe) - instalacja i konfiguracja oprogramowania systemowego i aplikacji, programowanie PHP, PowerShell. Praca w godz.7-15,9-17.
ASAJ Sp. z o.o. - 2018-01-22 - Siedlce (mazowieckie)
pozyskiwanie nowych zleceniobiorców, kontakt z agencjami pracy, tworzenie raportów, rekrutacja pracowników.
DUOTEAM 24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-08-03 - Świdnica (dolnośląskie)
- pozyskiwanie nowych klientów dla spółki,- obsługa zamówień i ich realizacja,- doradztwo informatyczne
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Zielona Góra (lubuskie)