SPECJALISTA DS HANDLU/ASYSTENT DZIAŁU SPRZEDAŻY Opole Lubelskie oferta pracy APPOL Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS HANDLU/ASYSTENT DZIAŁU SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: podtrzymywanie kontaktów z kontrahentami,pozyskiwanie nowych klientów, udział w przygotowaniu ofert handlowych,, wystawianie dokumentów,, udział w spotkaniach handlowych, dbanie o dobro, wizerunek firmy
Data publikacji: 2020-08-27
Lokalizacja: Opole Lubelskie (lubelskie)
Pracodawca: APPOL Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Owocowa 10, 24-300 Opole Lubelskie, powiat: opolski, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
podtrzymywanie kontaktów z kontrahentami,pozyskiwanie nowych klientów, udział w przygotowaniu ofert handlowych,, wystawianie dokumentów,, udział w spotkaniach handlowych, dbanie o dobro, wizerunek firmy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS HANDLU/ASYSTENT DZIAŁU SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Opole Lubelskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: opolski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0612
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Opole Lubelskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Nazwa pracodawcy: APPOL Sp. z o.o.
danePracodawcy_nip: 8681000889
danePracodawcy_regon: 850327556
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu Lubelskim
Adres pracodawcy:
32-731 Łąkta Górna 35, powiat: bocheński, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV prosze przesłać na adres a-mailowy: opolelubelskie (at) appol.pl lub kontakt tel. 81 820 14 60
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
Powiat pracodawcy: bocheński
danePracodawcy_kodPowiatu: 1201
Gmina pracodawcy: Żegocina
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Łąkta Górna
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0838973
Numer budynku pracodawcy: 35
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu Lubelskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243106
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 27.08.2020
Oferta pracy ważna do: 11.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 27.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 27.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a6978eff4630daea87bbe95655ff33b9
Podobne oferty pracy
-aktywne pozyskiwanie oraz utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami, -prowadzenie negocjacji handlowych, -prowadzenie dokumentacji sprzedażowej
BUDIZOL SP. Z O.O. S.K.A. - 2018-08-09 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
rekrutacja pracowników,kompleksowe prowadzenie akt osobowych(również cudzoziemców np.z Ukrainy),prowadzenie dokumentacji od zatrudnienia do zwolnienia pracownika,rozliczanie czasu pracy,urlopów,zwolnień lekarskich,inne absencje,przygotowywanie umów o pracę,świadectw pracy,itp.obliczanie wynagrodzeń ,nadzór nad terminami badań lekarskich szkoleń BHP,rozliczanie z ZUS,US,PFRON, obliczanie,przygotowywanie i przesyłanie wszelkich deklaracji do ZUS(deklaracje,dokumenty ) ,US (rozliczenia podatkowe),PFRON,obsługa Płatnika,Platformy ZUS PUE,przygotowywanie wszelkiej niezbędnej dokumentacji do zatrudnienia cudzoziemców (oświadczeń z Urzędu Pracy) orientowanie się w zagadnieniu zatrudnienia cudzoziemców
FHMM Sp. z o.o. - 2019-11-19 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)
Rekrutacja pracowników, wdrażanie pracówników do pracy, koordynowanie zakwaterowania i zatrudnienia pracowników, poszukiwanie mieszkań pracowniczych, odbiór pracowników na terenie całego kraju.Miejsce pracy: ul. Kazimierza Michałczyka 5, 53-633 Wrocław,Forma zawarcia umowy: umowa o pracę na czas nieokreślony, praca na jedna zmianę w godz 8.30-17.00Kontakt z pracodawcą: tel.: 530445558Oferta w sali: C
WORKWIDE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-01 - Wrocław (dolnośląskie)
-planowanie i przeprowadzanie procesów rekrutacji i selekcji kandydatów (publikacja ogłoszeń, selekcja aplikacji,prowadzenie rozmów rekrutacyjnych,sporządzanie opinii)-prowadzenie aktywnych działań rekrutacyjnych zgodnych z planami zatrudnienia i bieżącymi potrzebami firmy (m.in. udział w Targach Pracy, współpraca z PUP, poszukiwania alternatywnych źródeł pozyskania kandydatów)-przygotowanie do zatrudnienia i opieka nad kandydatami,-budowanie oraz zarządzanie bazą kandydatów, koordynacja dokumentacji personalnej kandydatów, udział w bieżących pracach administracyjno-biurowych,kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
Probetreuung Proprofit Sp.z o.o. sp.k - 2016-02-26 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
wykształcenie średnie, doświadczenie min. 1 rok.Organizowanie i koordynowanie prac grupy montażowej.Praca: siedziba firmy, teren kraju, teren Europy
PW PARTNER SP. Z O.O. SP. K. - 2016-03-29 - Krotoszyn (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-06-06 - Warszawa (mazowieckie)
- Zabezpieczanie sprawności technicznej obiektu, dbanie o sprawność techniczną instalacji i urządzeń elektrycznych, przeprowadzenie niezbędnych i możliwych do wykonania napraw ślusarskich, murarskich, malarskich, stolarskich i innych, wykonywanie prac porządkowych w szkole i na terenie szkoły, koszenie i grabienie trawy, grabienie liści, sprzątanie śmieci pozostawionych na posesji szkoły, w sezonie zimowym odśnieżanie schodów oraz dróg komunikacyjnych- Wynagrodzenie: 2105 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony do 31.08.2018r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie średnie zawodowe lub zasadnicze zawodowe. Minimum 4 lata pracy. Ważna książeczka zdrowia dla celów sanitarno - epidemiologicznych. Punktualność, obowiązkowość, kultura osobista, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność. Kontakt osobisty w godzinach: 9:00-14:00 lub e-mail: sp36katowice (at) wp.pl
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 36 IM.KRZYSZTOFA KAMILA BACZYŃSKIEGO - 2017-10-19 - Katowice (śląskie)
Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-09-17 - Gryfice (zachodniopomorskie)
j.w
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
- Kreowanie polityki sprzedażowej na terenie Europy, poszukiwanie nowych możliwości w zakresie dystrybucji. Realizowanie planów sprzedażowych, budowanie relacji z klientami. Negocjacje handlowe, przygotowywanie ofert. Ścisła współpraca z działem marketingu, logistyki, controllingu. Monitorowanie działań rynku i konkurencji. Udział w targach, zaangażowanie w promocję produktów na rynku.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (mile widziane ekonomiczne, zarządzanie, marketing). Wymagane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, najlepiej w branży technicznej. Biegła znajomość języka angielskiego WARUNEK KONIECZNY. Znajomość drugiego języka będzie dodatkowym atutem. Umiejętność planowania i organizowania. Wysokie zdolności negocjacyjne. Gotowość do podróży służbowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2016-04-07 - Katowice (śląskie)
Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. Analiza i ocena projektów przetwarzania informacji. Wykonywanie ekspertyz, kierowanie pracami analitycznymi.
kontakt przez PUP - 2017-08-14 - Gdynia (pomorskie)
Twoje zadania:- przedstawianie rozwiązań reklamowych dla nowych i stałych Klientów- udział w przygotowaniu „dodatków” ukazujących się na łamach Dziennika- współpraca z nowymi i stałymi Klientami- prowadzenie doradztwa w zakresie reklamy
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
montaż i serwis bram
kontakt przez PUP - 2019-10-28 - Cieśle (dolnośląskie)
obsługa i kontakt z klientami w j.francuskim lub hiszpańskim, realizacja celów sprzedażowych w dedykowanym kanale sprzedazy, monitorowanie i aktywna analiza danych rynkowych, poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, budowanie i utrzymyanie stałych relazji z klientami, prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych, sporządzanie ofert techniczno-handlowych, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, sporządzanie raportów i sprawozdań; doświadczenie w sprzedaży wyrobów hutniczych, komunikatywna znajomość j.francuskiego i/lub hiszpańskiego
ALCHEMIA S.A.ODDZIAŁ WALCOWNIA RUR ANDRZEJ - 2015-09-29 - Zawadzkie (opolskie)
- Analiza finansowa dla danych rzeczywistych / prognoz /planowania strategicznego i rocznego- Odpowiedzialność za procesy planowania, raportowania ianalizy, a także za integralność i dokładność baz danych (HFM/ Cockpit / Mosaic), w tym gromadzenie dan ych, konserwację, nadzór nad procesami przesyłania i pobierania, dostosowywanie formatów do zmieniających się wymagań- Zapewnienie wydajnego i jakościowego raportowania,przygotowywanie raportów w narzędziu Cockpit- Wsparcie zespołów finansowych sektora FP&A,- Identyfikacja obszarów wymagających poprawy oraz opracowywanie i wdrożenie działań w celu zwiększenia wydajności w procesach FP&A sektora / BU Topline inarzędziach planowania- Przeprowadzanie analiz adhoc i raportowanie dla Toplinedla zespoł ów ds. Finansów kategorii i liderów FP&A z sektora
kontakt przez PUP - 2020-09-23 - Kraków (małopolskie)
Sprzedaż bezpośrednia oraz internetowa. Obsługa sklepu internetowego, facebooka, instagram, strony internetowej. Czas pracy zadaniowy poza siedziba pracodawcy. Wymagana umiejętność organizacji czasu pracy, efektywność oraz zaangażowanie. Mile widziane osoby, który tworzyły własna markę produktów.
Paweł Śledź Design Consulting - 2018-09-21 - Siedlce (mazowieckie)
Prowadzenie biura projektu (obsługa bezpośrednia i pośrednia kandydatów na uczestników), organizacja i prowadzenie działań promocyjno-informacyjnych Projektu zgodnie z jego założeniami, prowadzenie rekrutacji do Projektu, organizacja wsparcia merytorycznego dla uczestników Projektu (m.in. opracowywanie dokumentów związanych z realizacją wsparcia, przygotowywanie zaplecza technicznego i lokalowego, organizacja sal do szkoleń i cateringu, współpraca z trenerami i wykładowcami szkoleniowymi), prawdiłowe prowadzenie i przechowywanie dokumentacji Projektu, monitoring wskaźników Projektu oraz przygotowywanie zbiorczych informacji związanych z prowadzonymi działaniami rekrutacyjnymi i doradczo-szkoleniowymi, bieżąca współpraca z doradcą zawodowym i psychologiem
COMPETENCE - TRAINING & COACHING BARBARA JAŚKIEWICZ - 2017-03-30 - Zielona Góra (lubuskie)
- Rozpoznawanie potrzeb szkoleniowych potencjalnych beneficjentów i lokalnego rynku pracy, opracowanie na ich podstawie oferty szkoleniowej. - Organizowanie, planowanie pracy i środków finansowych, rozliczanie kosztów, wykonywanie zadań logistycznych dot. organizacji kursów. - Współpraca z doradcami zawodowymi pośrednikami pracy, oferowanie kursów i szkoleń podnoszących i uzupełniających kwalifikacje zawodowe.
Ochotnicze Hufce Pracy Podkarpacka Wojewódzka Komenda - 2017-04-04 - Nowa Dęba (podkarpackie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Warszawa (mazowieckie)
- Bezpośredni kontakt z kontrahentami. Zbieranie i wyłanianie urządzeń, maszyn i materiałów dla bieżacej obsługi realizowanych kontraktów. - Wynagrodzenie: 3000 do 3500 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie NIE jest wymagane-> Istnieje możliwość przyuczenia. Wymagana chęć do pracy. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: miroslaw.wikiera (at) pemug.pl
FAMUR PEMUG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-29 - Katowice (śląskie)
stylizacja paznokci, stylizacja brwi, nakładanie henny, obsluga frezarki
kontakt przez PUP - 2018-09-05 - Trzcianka (wielkopolskie)
jw.
PULSAR Magdalena Dudzin - 2016-02-10 - Warszawa (mazowieckie)
Pełna obsługa sekretariatu PSSE w ElbląguI zmiana: 07.25.- 15.00 Tygodniowy wymiar czasu pracy - 37:55Wynagrodzenie: zgodnie z tabelą wynagrodzeń wg Rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie warunków wynagradzania pracowników podmiotów leczniczych działających w formie jednostki budżetowejNabór do 22.11.2019
Powiatowa Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna - 2019-11-14 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Obsługa aukcji internetowych. Wystawianie aukcji Allegro, OLX
AUTO-CZĘŚCI PIOTR SZARMACH - 2019-09-26 - Starogard Gdański (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-06-09 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie instalacji elektrycznych zgodnie z zakresem obowiązków. Wynagrodzenie zależne od umiejętności.
Luk - Connect Meyer Łukasz - 2019-01-18 - Strzebielino (pomorskie)
• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Suder & Suder Sp. z o.o. - 2016-04-13 - Kielce (świętokrzyskie)
znajomość programu AUTOCAD
Przedsiębiorstwo Alremex R.Krynicki sp.j. - 2016-12-01 - Opole (opolskie)
wykładanie towaru na półki sklepowe, drobne prace porządkowe
Agencja Pracy Tymczasowej Jobman Group/ZG - 2016-12-06 - Kościerzyna (pomorskie)
zgodny ze stanowiskiem
GURSKI DARIUSZ ZAKŁAD USŁUG OGÓLNOBUDOWLANYCH ŻAL MIX DARIUSZ GURSKI - 2017-11-24 - Kałduny (warmińsko-mazurskie)