SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH (SPRZEDAŻY) Zawadzkie oferta pracy Alchemia S.A. Oddział Walcownia Rur Andrzej w Zawadzkiem
Stanowisko: SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH (SPRZEDAŻY)
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa i kontakt z klientami w języku angielskim,• Realizacja celów sprzedażowych w dedykowanym kanale sprzedaży,• Monitorowanie i aktywna analiza danych rynkowych,• Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów,• Budowanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami,• Prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych,• Prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, sporządzanie raportów i sprawozdań.
Data publikacji: 2021-04-09
Lokalizacja: Zawadzkie (opolskie)
Pracodawca: Alchemia S.A. Oddział Walcownia Rur Andrzej w Zawadzkiem
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lubliniecka 12, 47-120 Zawadzkie, powiat: strzelecki, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa i kontakt z klientami w języku angielskim,• Realizacja celów sprzedażowych w dedykowanym kanale sprzedaży,• Monitorowanie i aktywna analiza danych rynkowych,• Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów,• Budowanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami,• Prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych,• Prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, sporządzanie raportów i sprawozdań.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH (SPRZEDAŻY)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zawadzkie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 16
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: strzelecki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1611
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zawadzkie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 30.06.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: zaangażowanie
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: rzetelna praca
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: DOKŁADNOŚĆ
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa pakietu MS Office
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_3: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomość języka angielskiego w stopniu co najmniej średnio zaawansowanym, znajomość drugiego języka (niemiecki) – mile widziane, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku – mile widziane, znajomość branży stalowej (znajomość asortymentu, potencjalnych klientów, dostawców oraz firm konkurencyjnych) – mile widziana, umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych, koncentracja na celach sprzedażowych
Nazwa pracodawcy:
Alchemia S.A. Oddział Walcownia Rur Andrzej w Zawadzkiem
danePracodawcy_nip: 2010000882
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Strzelcach Opolskich
Adres pracodawcy:
Lubliniecka 12, 47-120 Zawadzkie, powiat: strzelecki, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 16
Powiat pracodawcy: strzelecki
danePracodawcy_kodPowiatu: 1611
Gmina pracodawcy: Zawadzkie
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Zawadzkie
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0966004
Ulica pracodawcy: Lubliniecka
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Strzelcach Opolskich
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243305
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 09.04.2021
Oferta pracy ważna do: 30.06.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 09.04.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 09.04.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7837304ce9455bd30cf9c388f6151a5a
Podobne oferty pracy
j.w.
PERFECT WAY Katarzyna Wojciechowska-Nowak - 2016-04-14 - Warszawa (mazowieckie)
projektowanie i zarządzanie procesu P2P w dużej organizacji
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Poznań (wielkopolskie)
- Analizowanie rynku i ofert konkurencji. Pozyskiwanie nowych klientów w tym z zagranicy. Utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi.- Znajomość języków jest wymagana do kontaktu z klientami z zagranicy.- Miejsce wykonywania pracy: Terytorium całej Polski w zależności od zlecenia.- Wynagrodzenie: 2200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony: 10.12.2017 r. do 30.11.2018 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok.
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Katowice (śląskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Bożków (dolnośląskie)
obsługa beneficjentów, dokumentów księgowych oraz urządzeń biurowych, pomoc w realizacji projektów
kontakt przez PUP - 2018-12-07 - Stryków (łódzkie)
obsługa klienta (telefoniczna), sporządzanie raportów, bieżąca obsługa zleceń, utrzymywanie dobrych relacji z partnerami biznesowymi firmy.
"FLOTA GLASSERVICE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-14 - Tarnowskie Góry (śląskie)
sporządzanie dokumentacji do akt osobowych, list płac, deklaracji ZUS
kontakt przez PUP - 2019-04-10 - Starachowice (świętokrzyskie)
Specjalista ds. odnawialnych źródeł energii (staż)
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Tychy (śląskie)
praca biurowa i w terenie - pozyskiwanie klientawykształcenie średnieprawo jazdy kat. Bumiejętność obsługi komputerakomunikatywnośćosoba długotrwale bezrobotnazarejestrowana na dzień 17.08.2017profil II
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: -udział w tworzeniu oraz wdrażaniu globalnej strategii zakupów w firmie -tworzenie i realizacja zamówień zakupu w celu zabezpieczenia stanów magazynowych. -negocjacje oraz renegocjacje z dostawcami warunków zakupów -analiza stanów magazynowych -poszukiwanie nowych towarów oraz dostawców
BIMEX Sp. jawna Rogozińska A. Nowak G. - 2016-09-15 - Września (wielkopolskie)
przygotowanie technologiczne do druku, obsługa urządzeń biurowych, znajomość pakietu MS Office, możliwość przyuczenia
KB Folie Polska sp. z o.o. - 2016-01-08 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w celu wyboru wykonawcy i zawarcia z nim umowy, wybieranie wlaściwego trybu udzielania zamówienia, weryfikowanie zgodności opisu przedmiotu zamówienia, warunkow udziału w postępowaniu i sposobu oceny ich spełnienia, sporządzanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przygotowanie i publikowanie ogloszeń, prowadzenie dokumentacji dotyczącej zamówien publicznych, monitorowanie realizacji planów, sporządzanie sprawozdań, współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie przygotowania i prowadzenia postępowań o udzialenie zamówień publicznych,
MUZEUM PAMIĘCI SYBIRU - 2019-02-13 - Białystok (podlaskie)
Księgowanie i rozliczanie dokumentów dotyczących gospodarki magazynowej (faktury zakupu, przyjęcie do magazynu, obieg dokumentów magazynowych);Wystawianie dokumentów księgowych faktury sprzedaży;Uzgadnianie, kontrola i weryfikacja dokumentów zgodnie z zamówieniami, oraz uzgadnianie stanów magazynowych.
kontakt przez PUP - 2021-03-08 - Tarnów (małopolskie)
Prowadzenie samochodu ciężarowego.
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
· prowadzenie ewidencji wpłat od klientów,· bieżące wprowadzanie wyciągów bankowych oraz uzgadnianie stanów kont bankowych,· bieżąca rejestracja faktur w systemie księgowym,· naliczanie odsetek za nieterminowe płatności,· wystawianie faktur sprzedaży,· przygotowywanie zaświadczeń o niezaleganiu w opłatach,· przygotowywanie wezwań do zapłaty oraz ugód pozasądowych po uzgodnieniu wysokości rat i terminach spłaty
ZESPÓŁ ZARZĄDCÓW NIERUCHOMOŚCI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-01-30 - Lublin (lubelskie)
Monitorowanie należności za energię elektryczną i produkty powiązaneNegocjacje dotyczące spłaty zaległościWeryfikacja poprawności przelewów i księgowańRozpatrywanie reklamacji i kontakt z klientemPrzygotowywanie i weryfikacja raportów na potrzeby SpółkiTworzenie pism i dokumentów na potrzeby SpółkiŚcisła współpraca z pozostałymi działami w firmie.Miejsce pracy: ul. Kasztanowa 5, 53-125 WrocławForma umowy: umowa o pracęv na okres próbny tj: 01.06.2021-31.08.2021 praca w godzinach od 8.00-16.00Oferta w sali: E,C, G
Energia Polska Sp. zo.o. - 2021-05-10 - Wrocław (dolnośląskie)
PRACA W TEHO SPORT ZAKRES OBOWIĄZKÓW:- OBSŁUGA KLIENTÓW- SPRZEDAŻ USŁUG- DBANIE O DOBRĄ ATMOSFERĘ W KLUBIE - DBANIE O BARDZO DOBRĄ KOMUNIKACJĘ POMIĘDZY KLIENTAMI- PROWADZENIE AKCJI MARKETINGOWYCH
CUBEE SP. Z O.O. - 2018-09-24 - Trzebownisko (podkarpackie)
- obsługa programow finansowo-księgowych i innych z nimi powiązanych- obsługa bankowa NBP oraz systemu TREZOR- prowadzenie ewidencji i rozliczeń dochodów budżetowych- księgowanie należności budżetowych i ich rozliczanie z MF- uzgadnianie sald z wierzycielami i dłużnikami- windykacja należności budżetowych- sporządzanie analiz i sprawozdań
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2019-01-03 - Gniezno (wielkopolskie)
•Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej (dokumentacja związana z nawiązywaniem, zmianą oraz rozwiązywaniem umów z pracownikami prowadzenie akt osobowych, sporządzanie umów o pracę, umów cywilno-prawnych, przeszeregowań, , sporządzanie list płac, sporządzanie dokumentów kadrowych: zaświadczenia o zarobkach, , karty zasiłkowe etc.),•naliczanie wynagrodzeń i innych należności wynikających z obowiązujących przepisów, sporządzanie list płac dla pracowników i zleceniobiorców,•rozliczanie, ewidencja i kontrola czasu pracy,•prowadzenie ewidencji nieobecności, prowadzenie dokumentacji zasiłkowej, kontrola urlopów wypoczynkowych,•kontrola badań lekarskich oraz szkoleń BHP, wystawianie skierowań na badania lekarskie,•sporządzanie deklaracji miesięcznych oraz rocznych i rozliczen
Automatec Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2020-09-03 - Lubań (dolnośląskie)
Obsługa techniczna komputerów i innych urządzeń używanych przez pracowników Opery, nadzór nad instalacją, konfiguracją, aktualizacją i utrzymaniem sprawności oprogramowania, instalowanie oprogramowania w sieci, na serwerach oraz na komputerach użytkowych w Operze, wykonywanie raportów miesięcznych i rozliczeń okresowych czasu pracy, aktualizacje danych w formularzach do rozliczania czasu pracy, nadzorowanie pracy programów RCP: PR Master i RCP Master, administracja serwerami (Ubuntu, Samba, Windows 2003 R2, Windows XP) i zasobami sieciowymi, niezwłoczne usuwanie nieprawidłowości działania sieci i Internetu wewnątrz Opery, obsługa okablowania szkieletowego sieci Opery oraz urządzeń sieciowych i monitoringu, nadzór nad programem i sprzętem do inwentaryzacji Lupine, informatyczna obsługa i wsparcie stron www.
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Gdańsk (pomorskie)
Praca w dziale sprzedaży: - aktywne poszukiwanie nowych klientów,- sprzedaż i promocja produktów firmy na rynkach zagranicznych,- udział w targach międzynarodowych,- reprezentowanie firmy w rozmowach z kontrahentami,- częste zagraniczne wyjazdy służbowe.
ZMM MAXPOL ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ ANDRZEJ POLAK - 2016-01-12 - Rzeszów (podkarpackie)
budowanie, planowanie i zarządzanie bazą najważniejszych i największych klientów firmy;monitorowanie potencjału klientów na danym rynku;pozyskiwanie kluczowych klientów dla firmy;budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z najważniejszymi i największymi klientami firmy;prowadzenie bieżącej obsługi kluczowych klientów w zakresie sprzedaży produktów i zapewnianie najwyższej jakości obsługi;sprawowanie opieki nad klientami korporacyjnymi;przygotowywanie i prowadzenie projektów sprzedażowych produktów i usług
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Wg. harmonogramuFP
kontakt przez PUP - 2019-01-21 - Zwierzyn (lubuskie)
·Obsługa płacowa pracowników SOSW w Damnicy.·Kompletowanie dokumentów płacowych stanowiących podstawę naliczania wynagrodzeń wynikających ze stosunku pracy oraz umów cywilno - prawnych.·Naliczanie wynagrodzeń wraz z pochodnymi - zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy i zarządzeniami wewnętrznymi Dyrektora Ośrodka.·Naliczanie zasiłków z ubezpieczenia społecznego.·Rozliczanie składek do ZUS, podatku dochodowego od osób fizycznych wynikających ze stosunku pracy oraz umów o dzieło i umów zleceń.·Obsługa programu Płatnik w zakresie realizowanych zadań.·Zgłaszanie nowoprzyjętych pracowników do ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego oraz wszelkich zmian w tym zakresie.·Sporządzanie deklaracji rozliczeniowych i imiennych raportów do ZUS.Szczegóły naboru na wolne stanowisko urzędnicze w SOSW w Damnicy ogłoszony na stronie oswdamnica.biposwiata.pl
Specjalny Osrodek Szkolno-Wychowawczy im. Marynarza Polskiego w Damnicy - 2018-10-29 - Damnica (pomorskie)
Współpraca z obecnymi dostawcami(praca w środowisku międzynarodowym), przeprowadzanie procesów zakupu towarów i usług, analiza zapasów magazynowych i potrzeb zakupowych, poszukiwanie nowych dostawców, prowadzenie bazy dostawców towarów handlowych, prowadzenie negocjacji zakupowych, kontrola terminowości dostaw.
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Grójec (mazowieckie)
- ZARZĄDZANIE TREŚCIĄ STRONY INTERNETOWEJ,- TWORZENIE I PROWADZENIE KAMPANII W SOCIAL MEDIA,- WSPÓŁPROJEKTOWANIE I ZAMAWIANIE MATERIAŁÓW MARKETINGOWYCH I REKLAMOWYCH,- SAMODZIELNA KOORDYNACJA EVENTÓW,- WSPÓŁPRACA Z AGENCJAMI MARKETINGOWYMI ORAZ DRUKARNIAMI,- ANALIZA SPRZEDAŻY ONLINE,- WSPARCIE W ROZWIJANIU ORAZ OPTYMALIZACJI SYSTEMÓW ORAZ NARZĘDZI ANALITYCZNYCH,
Metkom Sp. z o.o. - 2017-03-16 - Pogwizdów Nowy (podkarpackie)
pozyskiwanie nowych partnerów do współpracy, działanie marketingowe, obsługa administracji sprzedaż i budowanie relacji ze stałymi klientami, przygotowanie ofert do zamówień publicznych SIWZ oraz ich realizacja, budowanie pozytywnego wizerunku firmy
B.A.M.M. - B. MICEWSKI A.MARCINKOWSKA-MICEWSKA S.C. - 2016-09-13 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Kontakt z zagranicznymi kontrahentami
SMD WIERZBICKI ANDRZEJ WIERZBICKI - 2016-02-01 - Gdańsk (pomorskie)
- Sporządzanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich. Sprawdzanie merytoryczne kosztorysów wstępnych i podwykonawczych pod względem cen jednostkowych i narzutów.Prowadzenie książki obiektu budowlanego dla obiektów uczelni. Uczestniczenie w przygotowaniu procedur przetargowych.- Godziny pracy: 7:30-15:30.
ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH - 2021-04-12 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie zajęć z zakresu rehabilitacji ruchowej ucznia z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego.Wymiar czasu pracy: 1/22 (jedna godzina tygodniowo)
Publiczna Szkoła Podstawowa w Wielkim Bukowcu - 2020-07-23 - Wielki Bukowiec (pomorskie)