SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH I UMÓW. Gdańsk oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT CZERPALNYCH I PODWODNYCH SP.Z O. O.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH I UMÓW.
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: Analiza i ocena dokumentacji przetargowej. Przygotowywanie zapytań ofertowych oraz ofert handlowych. Odpowiedzialność za przygotowywanie formalno-prawnej strony umów handlowych. Sporządzanie zleceń. Bieżący kontakt z partnerami biznesowymi. Prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją kontraktów.
Data publikacji: 2020-01-16
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT CZERPALNYCH I PODWODNYCH SP.Z O. O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przetoczna 66, 80-702 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Analiza i ocena dokumentacji przetargowej. Przygotowywanie zapytań ofertowych oraz ofert handlowych. Odpowiedzialność za przygotowywanie formalno-prawnej strony umów handlowych. Sporządzanie zleceń. Bieżący kontakt z partnerami biznesowymi. Prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją kontraktów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Praca od poniedziałku do czwartku w godzinach 7.00-15.30, w piątki w godzinach 7.00-13.00.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH I UMÓW.
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
możliwość podjęcia pracy od zaraz. Wymagane wykształcenie wyższe prawnicze. Wymagana biegła znajomość j.angielskiego w mowie i w piśmie. Praca od poniedziałku do czwartku w godzinach 7.00-15.30, w piątki w godzinach 7.00-13.00.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT CZERPALNYCH I PODWODNYCH SP.Z O. O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Przetoczna 66, 80-702 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: .
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Adres strony pracodawcy: www.prcip.pl
Ulica pracodawcy: Przetoczna
Numer budynku pracodawcy: 66
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 16.01.2020
Data dodania oferty pracy: 16.01.2020
Oferta pracy ważna do: 17.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 16.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 16.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e594f7a5a8608c251fd06e6fe79edcde
Podobne oferty pracy
wycena i sprzedaż stolarki
"ALLUX" spółka cywilna - 2016-11-17 - Konin (wielkopolskie)
- Prowadzenie telefonicznego, e-mailowego marketingu firmy. Obsługa klienta w punkcie. Tworzenie ofert. Kontrolowanie swojej pracy. - Wynagrodzenie: 925 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Docelowo praca na stałe.- Praca na dwie zmiany: 9:00-17:00 - godziny pracy do uzgodnienia. Wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku lub call center. Umiejętność obsługi komputera - WORD, EXCEL. Odpowiedzialność. Otwartość na zdobywanie nowej wiedzy. Chęć do stałego rozwoju. Dyspozycyjność. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-20:00) (Tel. 728-900-176) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Ułańska 9, 40-887 Katowice ---> LOKAL EPAKA.PL) lub e-mail: phulechowski (at) gmail.com
P.H.U. Tomasz Lechowski - 2016-06-23 - Katowice (śląskie)
prowadzenie telefonicznych rozmów z klientami indywidualnymi lub biznesowymi sieci Orange
kontakt przez OHP - 2016-12-09 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
aktywna sprzedaż, doradzanie klientom, kompleksowa obsługa klienta, obsługa programu WG-MAG, dbanie o powierzoną grupę produktów, składanie zamówień, obsługa urzadzen biurowych, inne prace biurowe
Tarti s.c., R. Tartanus, I. Osial - 2018-08-31 - Żyrardów (mazowieckie)
Zapewnienie prawidłowej dokumentacji kadrowej,Obsługa finansowa pracowników w zakresie wynagrodzeń,Obsługa ZUS.
KPPD Szczecinek S.A. Zakład Przemysłu Drzewnego Drawsko Pom - 2017-05-08 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
realizacja projektów rekrutacyjnych, poszukiwanie kandydatów ( min. drogą elektroniczną, poprzez Internet), tworzenie ogłoszeń rekrutacyjnych, selekcja aplikacji
Randstad Polska sp. z o.o - 2017-01-12 - Tychy (śląskie)
Bieżąca kontrola i analiza przebiegu realizacji kontraktu pod kątem ekonomiczno-finansowym, raportowanie i analizowanie wykonania budżetów oraz preliminarzy kosztowych, nadzór i odpowiedzialność za prawidłowy przebieg procesu obiegu dokumentów kontraktowych,nadzór nad harmonogramami realizacji kontraktu oraz raportowanie i ocena zagrożeń.
MOSTOSTAL ZABRZE REALIZACJE PRZEMYSŁOWE S.A. - 2016-10-17 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
kontakt z klientem, pozyskiwanie zleceń dla kierowców na terenie Polski i UE, optymalizacja tras
ATRIU JAROSŁAW BŁASZCZAK - 2018-11-19 - Poznań (wielkopolskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
według klasyfikacji zawodu
FIRMA USŁUGOWO-PRODUKCYJNO-HANDLOWA "DACH" ZDZISŁAW BRZESKI - 2018-03-20 - Blękwit (wielkopolskie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-03-21 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa pocztowo - kancelaryjna; udział w opracowaniu dokumentacji zabezpieczenia organizacyjnego; analiza funkcjonowania krajowego systemu ratowniczo górniczego; opracowywanie materiałów dydaktyczno szkoleniowych; dokumentowanie procesu szkolenia i doskonalenia zawodowego; organizowanie wydarzeń sportowych, medialnych i innych; dokumentowanie i analizowanie skuteczności prowadzonych działań.
kontakt przez PUP - 2019-01-04 - Będzin (śląskie)
Nauczanie mediów cyfrowych Sala C
Robert Burszewski - 2017-09-12 - Wrocław (dolnośląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Prace biurowe, fakturowanie
SLAWIA Sp. z o.o. - 2018-05-17 - Jaworzno (śląskie)
WPROWADZANIE DANYCH DO KOMPUTERA;WYMAGANIA: ZNAJOMOŚĆ MS OFFICE, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO;MIEJSCE PRACY: ŁOZIENICA UL.PROSTA;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: C.V NA MAIL rekrutacja (at) klinet.pl
KLINET Sp. z o.o. - 2017-08-04 - Łozienica (zachodniopomorskie)
Opis stanowiska: mailowe wsparcie użytkowników witryny aukcyjnej, odpowiedzi na zapytania klientów, przyjmowanie reklamacji, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-06-28 - Warszawa (mazowieckie)
wyszukiwanie klientów spoza UE dla celów sprzedaży internetowej
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Piaseczno (mazowieckie)
ustalanie codziennych tras dla około 15 samochodów wg. zleceń na terenie całej Polski, przygotowanie niezbędnej dokumentacji, rozliczanie tras i zestawienia miesięczne (dobra znajomość excel), wsparcie techniczne dla kierowców w sytuacjach nagłych, prowadzenie e-mailowej korespondencji oraz kontakt telefoniczny z klientami, praca w kilkuosobowym zespole, umiejętność pracy pod presją czasu
Sawo Recykling sp.j. - 2017-09-12 - Zgierz (łódzkie)
Sprzedaż części zamiennych do maszyn rolniczych. Praca w godz. 7:30-16:00.
AMROL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-27 - Drobin (mazowieckie)
Pomoc w przygotow. posiłków. Praca dwuzmianowa w godz. 7-15, 12-20 w Kołobrzegu, również w soboty i niedziele.
"UZDROWISKO KOŁOBRZEG" SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-08-16 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Warszawa (mazowieckie)
Analiza dokumentacji, współpraca z podmiotami zewnętrznymi, udział w oględzinach, raportowanie
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Radomsko (łódzkie)
sporządzanie listy płac, prowadzenie teczek osobowych, PEFRON, deklaracje ZUS
"OSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-24 - Hrubieszów (lubelskie)
Pomoc w przygotowaniu dań, utrzymanie czystości w kuchni, zmywanie naczyń. Mile widziane doświadczenie, Książeczka sanepidu. Praca w godz. 9-17, Restauracja Carmelowa.
Home Capital Anna Biegiesz - 2017-02-10 - Mysłowice (śląskie)
- praca w programie księgowym Comarch OPTIMA- wprowadzanie faktur zakupowych- wystawianie faktur sprzedaży- przygotowywanie dokumentów do księgowości- ewidencjonowanie płatności- nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych- inne potrzeby administracyjne
MWH MEBLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ & CO. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-11-28 - Zator (małopolskie)
Analizowanie i konsultowanie wymagań dotyczących utrzymania oraz rozwoju oprogramowania systemu informatycznego.Organizowanie i wykonywanie testów oprogramowania systemu. Testowanie, integracje, systemy i optymalizacja pracy oprogramowania. Współpraca z projektantami i analitykami.
kontakt przez PUP - 2017-07-17 - Łódź (łódzkie)
Telefoniczne i mailowe pozyskiwanie nowych klientów.Miejsce pracy: Zabrze -MaciejówPraca w godzinach 9.00 - 14.00
"INTEGRA" Zofia Dolecka - 2018-02-07 - Zabrze (śląskie)
sporządzanie ofert, fakturowanie wynajmu i sprzedaży rusztowań , sporządzanie kosztorysu wynajmu i sprzedazy rusztowań
M-S PICO Rusztowania Sp. z o.o. - 2019-08-29 - Borowina (lubuskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Oborniki (wielkopolskie)