SPECJALISTA DS. GOSPODARKI ODPADAMI Kalisz oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. GOSPODARKI ODPADAMI
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Ewidencja i rozliczanie odpadów, sporządzanie sprawozdań w zakresie gospodarki odpadami zgodnie z wymogami prawnymi i regulacjami wewnętrznymi.
Data publikacji: 2020-01-15
Lokalizacja: Kalisz (wielkopolskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:BAŻANCIA 1a, 62-800 Kalisz, powiat: m. Kalisz, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Ewidencja i rozliczanie odpadów, sporządzanie sprawozdań w zakresie gospodarki odpadami zgodnie z wymogami prawnymi i regulacjami wewnętrznymi.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: w okresie próbnym
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. GOSPODARKI ODPADAMI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kalisz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kalisz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kalisz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
inżynier inżynierii środowiska - oczyszczanie miast i gospodarka odpadami
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA I MS OFFICE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: PRAWO JAZDY KAT. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe - Ochrona środowiska (np. PWSZ Kalisz), znajomość programów MS Office, umiejętność pracy w zespole, podstawowa znajomość zagadnień ochrony środowiska i gospodarki odpadami, mile widziane doświadczenie, umiejętność komunikacji. Pracodawca oferuje udział w szkoleniach zawodowych, kartę Multisport, dodatkowe świadczenie z ZFŚS.
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu
Adres pracodawcy:
BAŻANCIA 1a, 62-800 Kalisz, powiat: m. Kalisz, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby zainteresowane ofertą proszone są o przesłanie aplikacji na podany adres email
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Kalisz
Gmina pracodawcy: Kalisz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kalisz
Adres strony pracodawcy: http://WWW.PUK.NET.PL
Ulica pracodawcy: BAŻANCIA
Numer budynku pracodawcy: 1a
Profil działalności pracodawcy: Zbieranie odpadów innych niż niebezpieczne
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
inżynier inżynierii środowiska - oczyszczanie miast i gospodarka odpadami
Data dodania oferty pracy: 15.01.2020
Oferta pracy ważna do: 15.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 15.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 15.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0639a309d3f05f8cc78a0359a159791d
Podobne oferty pracy
Tworzenie baz, sprawozdań, organizacja przyjazdów pracowników, zakwaterowanie, szkolenie, badania, wdrażanie pracownika na stanowisko oraz bieżący kontakt z klientami
M&K Enterprise Sp.zo.o. - 2018-11-05 - Gdynia (pomorskie)
Kosztorysowanie projektów.
BEŁCHATOWSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2019-03-07 - Bełchatów (łódzkie)
wypiek oraz sprzedaż pieczywa
TADEUSZ STĘPNIAK PIEKARNIA OSKROBA DYSTRYBUCJA REJON ZACHODNI - 2017-07-07 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
- obsługa administracyjna projektów- współpraca z pracownikami Instytutu w zakresie przygotowywania wniosków na dofinansowanie projektów- prowadzenie bieżącej dokumentacji projektów- rozliczanie finansowe oraz opieka nad budżetami i harmonogramami projektów- analiza i kalkulacja kosztów projektów- współpraca z przedsiębiorcami, jednostkami naukowymi, i innymi podmiotami w zakresie rozliczania projektów
Soeć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Przemysłu Organicznego - 2019-09-19 - Warszawa (mazowieckie)
Praca na Oddziale Kardiologii. Utrzymanie oddziału w czystości, pomieszczeń sprzętu medycznego, urządzeń znajdujących się na terenie oddziału.
Polsko Amerykańskie Kliniki Serca X Oddział Kardiologii Inwazyjnej, Elektrofizjologii i Elektrostymulacji S.A. - 2018-12-10 - Tychy (śląskie)
wykonywanie projektów koncepcyjnych, budowlanych i dedykowanych dla planowanych remontów i inwestycji w branży instalacji sanitarnych; wykonywanie dokumentacji przedmiarowo-kosztorysowej dla planowanych remontów i inwestycji; opracowanie specyfikacji technicznych i założeń projektowych dla planowanych zakupów inwestycyjnych, remontów i inwestycji; opracowywanie dokumentacji ofertowej w zakresie usług świadczonych przez Spółkę; prowadzenie i aktualizacja dokumentacji budowlanej w zakresie sieci ciepłowniczej, instalacji odbiorczych i urządzeń technologicznych wymiany ciepła; przewodniczenie Komisji Technicznej i współpraca z księgowością w zakresie przygotowania dokumentów dotyczących ewidencji środków trwałych; przedkładanie Zarządowi Spółki propozycji dotyczących wprowadzania nowoczesnych technologii w zakresie dystrybucji i wymiany ciepła; wydawanie uzgodnień i prowadzenie rejestru opinii i uzgodnień zewnętrznej dokumentacji projektowej; wydawanie warunków technicznych przyłączenia do sieci ciepłowniczej; utrzymanie kontaktów handlowych z dostawcami urządzeń oraz materiałów z branży instalacji sanitarnych; prowadzenie rejestru awarii sieci ciepłowniczych i instalacji odbiorczych; prowadzenie spraw związanych z przeglądami technicznymi budynków i Książkami Obiektu Budowlanego; wykonywanie innych zadań i prac zleconych przez przełożonych.Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę na okres próbny - 3 miesiące, po okresie próbnym umowa o pracę na czas określony.
Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej "TERMOWAD" Spółka z o.o. - 2019-09-27 - Wadowice (małopolskie)
obsługa i pozyskiwanie kontrahentów
GAMA GROUP SZEPIETOWSCY SPÓŁKA JAWNA - 2016-04-22 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
do uzgodnienia z pracodawcą
SZWED IDEA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-18 - Rzeszów (podkarpackie)
wsparcie Kierownika w optymalizacji pracy Magazynukontrola procesu wydań i przyjęć (monitoring procesu)przygotowywanie raportów, statystyk oraz innych zestawień dla Zarząduprowadzenie korespondencji wynikającej z bieżących zadańrealizacja, zgodnie z przyjętymi standardami i procedurami, reklamacji:- dot. obszaru jakości towaru, - w zakresie niezgodności ilościowych/produktowych, które wystąpiły w trakcie dostawy towaru, - dot. towaru uszkodzonego w trakcie transportu,przyjmowanie, ewidencja i rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnychdokonywanie ustaleń z klientami / dostawcami / firmami spedycyjnymi w trakcie realizacji reklamacjirejestrowanie reklamacji w systemie oraz monitorowanie terminowości ich rozpatrzenia wykonywanie innych czynności biurowych
CENTRALA TECHNICZNA "ELTECH" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-17 - Świdnica (dolnośląskie)
praca w godzinach od 07:30 do 15:30; Wypełnianie wniosków i innych dokumentów niezbednych do ubiegania sie o pomoc finansową z funduszy UE; wspieranie rozwoju małej przedsiębiorczości na wsi; promocja nowoczesnych rozwiązań technicznych i technologicznych; organizacja i prowadzenie szkoleń dla rolników; realizacja zadań objętych Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020.
Zachodniopomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego Barzkowice - 2019-07-18 - Barzkowice (zachodniopomorskie)
Obsług aklienta oraz utrzymanie dobrych relacji z obecnymi klientami, kreowanie pozytywnego wizerunku firmy w kontaktach z klientami, kompletowanie zamówień, ofertowanie, fakturowanie, logistyka, koordynowanie dostaw
kontakt przez PUP - 2018-01-16 - Gdańsk (pomorskie)
przygotowywanie ofert handlowych, raportów dla klientów z Chin, zawieranie kontraktów handlowych, rozwijanie sieci sprzedaży na rynku chińskim
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Obsługa maszyn i urządzeń stolarskich, zdolności manualne, obróbka drewna
FACH MEBEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-12 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
oferta pracy subsydiowana, przeznaczona dla osób bezrobotnych do 30 roku życia zarejestrowanych w tut. Urzędzie
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Gdynia (pomorskie)
Przygotowywanie ofert handlowych, pozyskiwanie nowych klientów.
Rybhand Sp. z o.o. Sp. K. - 2017-03-29 - Jarocin (wielkopolskie)
s[przedaż produktów i usług znajdujących się w ofercie przedsiębiorstwa, utrzymywanie kontaktów ze stałymi partnerami handlowymi oraz pozyskiwanie nowych klientów
Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane "RAFEX" Rafał Mańko - 2017-01-26 - Mirówek (mazowieckie)
Specjalista do spraw zakupów
"DALIAN TALENT POLAND" Sp. z o. o. - 2017-06-05 - Żabno (małopolskie)
kompleksowa realizacja procesów rekrutacyjnych kandydatów z krajów byłego Związku Radzieckiego, przeprowadzanie wywiadów telefonicznych bezpośrednio z kandydatami, praca z bazą kandydatów, aktywne poszukiwanie kandydatów, przygotowanie i publikacja ogłoszeń rekrutacyjnych.
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Zabrze (śląskie)
Podejmowanie działań zmierzających do pozyskiwania nowych klientów na rynku zagranicznym, wyszukiwanie nowych kanałów dystrybucji oraz obsługa kontaktów z kontrahenatmi. Prowadzenie korespondencji z potencjalnymi i aktualnymi kontrahentami oraz udzielanie informacji handlowej. Prowadzenie wszelkich działań związanych ze sprzedażą eksportową. Branża narzędziowa. Praca w godzinach od 7.00 do 15.00 lub od 8.00 do 16.00.
Fabryka Narzędzi Skrawających FENES S.A. - 2018-04-19 - Siedlce (mazowieckie)
Specjalista do spraw szkoleń
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Aktywne dobieranie i pozyskiwanie klientów indywidualnych i biznesowych, sprzedaż produktów ubezpieczeniowych. Realizacja zakładanych planów sprzedażowych, dopasowywanie ofert do potrzeb klientów, budowanie długofalowych relacji z klientami.
F.H.U. Avant Ewa Obrycka - 2017-08-03 - Łomża (podlaskie)
realizaca zamówień internetowych tworzenie listów przewozowych,zdjęć i opisówek produktów, fakturowanie
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Rąbień AB (łódzkie)
wsparcie działu technicznego w zakresie konserwacji i serwisu klimatyzacji i wentylacji
REFSYSTEM SP. Z O.O. - 2016-06-20 - Kwidzyn (pomorskie)
- Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia zawodowego w branży. Bardzo dobra obsługa komputera, pakietu Office (Word, Excel). Umiejętność samodzielnego zorganizowania sobie pracy. Doświadczenie w sprzedaży rur stalowych. Mile widziana znajomość rynku rur nierdzewnych i kwasoodpornych oraz rur kotłowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2016-11-17 - Katowice (śląskie)
Nadzór nad dokumentami firmowymi.
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Kraków (małopolskie)
Nadzór nad spełnianiem wymagań Ochrony Środowiska w istniejących oraz nowo wprowadzanych procesach. Realizacja polityki firmy z zakresu Ochrony Środowiska m.in. opracowywanie wewnętrznych zarządzeń, procedur i instrukcji. Prowadzenie dokumentacji związanej z zajmowanym stanowiskiem. Współpraca z jednostkami zewnętrznymi i administracji państwowej w obszarze ochrony środowiska. Organizacja i przeprowadzanie szkoleń dla pracowników w zakresie ochrony środowiska. Prowadzenie dokumentacji filaru środowiskowego zgodnie z WCM.
Ośrodek Kształcenia Zawodowego PROFESJA - 2015-12-18 - Bieruń (śląskie)
Coroczne negocjacje umów z dostawcamiLider oszczędnościowy dla dostawcy / zakładuOdpowiedzialny za eskalację tematów z dostawcąLider tematów lokalizacyjnychNegocjacja nowych umów z bazą dostawców
kontakt przez PUP - 2019-03-07 - Częstochowa (śląskie)
sortowanie ikontrola jakości produktówwprowadzanie towaru na stan magazynowyredagowanie poczty elektronicznejprocesowanie towarów luksusowychprocesowanie artykułów bez koduobsługa programu Return Client
kontakt przez PUP - 2018-09-10 - Świebodzin (lubuskie)
Jakie będą Twoje zadania: • Kompleksowa obsługa klientów czeskich • Doradztwo handlowe w zakresie oferty firmy • Nadzór nad prawidłową realizacją zamówień sklepu internetowego KOTLY.COM i obiegiem dokumentacji • Udzielanie wszelkich informacji dotyczących oferty, dostępności produktów. Co oferujemy: • Pracę stacjonarną w stabilnej Firmie o ugruntowanej pozycji na rynku • Umowę o pracę na czas nieokreślony (po okresie próbnym) • Możliwość zwiększania kwalifikacji poprzez szkolenia produktowe i zdobywanie nowych doświadczeń zawodowych • Atrakcyjny system wynagrodzeń, premie, nagrody jubileuszowe, ZFSŚ
PROSAT Fojcik Sp.j. - 2019-10-01 - Krzyżanowice (śląskie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-03-10 - Warszawa (mazowieckie)