SPECJALISTA DS. EWIDENCJI I ROZLICZEŃ Warszawa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. EWIDENCJI I ROZLICZEŃ
Wynagrodzenie: od 1 500 PLN
Zakres obowiązków: 1) pomoc w nadzorze nad prawidłowym obiegiem dokumentów związanych z realizacją przedmiotu umowy2) wsparcie w rozliczaniu realizacji przedmiotu umowy3) składowanie dokumentów związanych z realizacją przedmiotu umowy4) edycja dokumentacji (w szczególności: scalenie, formatowanie i redakcja dokumentów wymagających opracowania w ramach umowy) przygotowanie finalnych wersji dokumentów opracowywanych przez wiele osób5) obsługa Elektronicznego repozytorium dokumentów projektowych (ustanowienie i utrzymywanie zasad składowania, nazewnictwa, wprowadzanie, aktualizacje, wersjonowanie, kasowanie, archiwizowanie, etc.)6) utrzymywanie i rozpowszechnianie szablonów/wzorców dokumentów projektowych.7) wsparcie w zakresie integracji/scalania dokumentów opracowywanych przez wiele zespołów zadaniowych8) wsparcie w zakresie uzyskania podpisów w przypadku dokumentów wymagających podpisania przez kilka osób9) pomoc dla zespołów zadaniowych w przygotowaniu finalnych wersji dokumentów10) wsparcie w zakresie bieżącego prowadzenia/obsługi rejestru spraw (w tym problemów) projektowych11) rejestracja, składowanie i dystrybucja korespondencji/ informacji12) zapewnienie właściwej wymiany informacji/obiegu dokumentów projektowych13) wsparcie logistyczne, w zakresie organizacji spotkań, spraw bieżących
Data publikacji: 2020-12-07
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1) pomoc w nadzorze nad prawidłowym obiegiem dokumentów związanych z realizacją przedmiotu umowy2) wsparcie w rozliczaniu realizacji przedmiotu umowy3) składowanie dokumentów związanych z realizacją przedmiotu umowy4) edycja dokumentacji (w szczególności: scalenie, formatowanie i redakcja dokumentów wymagających opracowania w ramach umowy) przygotowanie finalnych wersji dokumentów opracowywanych przez wiele osób5) obsługa Elektronicznego repozytorium dokumentów projektowych (ustanowienie i utrzymywanie zasad składowania, nazewnictwa, wprowadzanie, aktualizacje, wersjonowanie, kasowanie, archiwizowanie, etc.)6) utrzymywanie i rozpowszechnianie szablonów/wzorców dokumentów projektowych.7) wsparcie w zakresie integracji/scalania dokumentów opracowywanych przez wiele zespołów zadaniowych8) wsparcie w zakresie uzyskania podpisów w przypadku dokumentów wymagających podpisania przez kilka osób9) pomoc dla zespołów zadaniowych w przygotowaniu finalnych wersji dokumentów10) wsparcie w zakresie bieżącego prowadzenia/obsługi rejestru spraw (w tym problemów) projektowych11) rejestracja, składowanie i dystrybucja korespondencji/ informacji12) zapewnienie właściwej wymiany informacji/obiegu dokumentów projektowych13) wsparcie logistyczne, w zakresie organizacji spotkań, spraw bieżących
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. EWIDENCJI I ROZLICZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1465
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.12.2020
Data zakończenia pracy: 28.02.2021
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Sekretarka (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 5)
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: informatyla / telekomunikacja
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Certyfikat - PRINCE 2
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe, praktyczna znajomość oprogramowania MS Office, w szczególności Word, Outlook, Excel, PowerPoint, Access; znajomość Sparx Enterprise Architect oraz zasad modelowania w notacji UML, w stopniu umożliwiającym generowanie raportów/ dokumentacji; Znajomość MS Project i MS Visio w zakresie pozwalającym na tworzenie dokumentacji projektowej, umiejętność obsługi MS SharePoint, w szczególności umiejętność konfigurowania i administrowania wielodostępnymi repozytoriami dokumentów, umiejętność obsługi MS Teams w stopniu pozwalającym m.in. na organizowanie i prowadzenie spotkań, obsługiwanie obiegu dokumentów, obsługiwanie kalendarza projektowego; dobra znajomość metodyk zarządzania projektami potwierdzona posiadaniem certyfikatu PRINCE2 i/lub PMI PMBOK, Skrupulatność, sumienność, bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole oraz utrzymywania wysokich standardów komunikacji; umiejętność i możliwość pracy zdalnej; znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym.5 lat doświadczenia w tworzeniu i bieżącym administrowaniu biurem zarządzania projektami (tzw. PMO) oraz posiadanie min. 5-letniego doświadczenia obejmującego przedstawione powyżej zagadnienia, polegającego na uczestnictwie w realizacji projektów informatycznych na rzecz klientów z sektora administracji publicznej.Obowiązki:1) pomoc w nadzorze nad prawidłowym obiegiem dokumentów związanych z realizacją przedmiotu umowy2) wsparcie w rozliczaniu realizacji przedmiotu umowy3) składowanie dokumentów związanych z realizacją przedmiotu umowy4) edycja dokumentacji (w szczególności: scalenie, formatowanie i redakcja dokumentów wymagających opracowania w ramach umowy) przygotowanie finalnych wersji dokumentów opracowywanych przez wiele osób5) obsługa Elektronicznego repozytorium dokumentów projektowych (ustanowienie i utrzymywanie zasad składowania, nazewnictwa, wprowadzanie, aktualizacje, wersjonowanie, kasowanie, archiwizowanie, etc.)6) utrzymywanie i rozpowszechnianie szablonów/wzorców dokumentów projektowych.7) wsparcie w zakresie integracji/scalania dokumentów opracowywanych przez wiele zespołów zadaniowych8) wsparcie w zakresie uzyskania podpisów w przypadku dokumentów wymagających podpisania przez kilka osób9) pomoc dla zespołów zadaniowych w przygotowaniu finalnych wersji dokumentów10) wsparcie w zakresie bieżącego prowadzenia/obsługi rejestru spraw (w tym problemów) projektowych11) rejestracja, składowanie i dystrybucja korespondencji/ informacji12) zapewnienie właściwej wymiany informacji/obiegu dokumentów projektowych13) wsparcie logistyczne, w zakresie organizacji spotkań, spraw bieżących
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 8
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 5252506859
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
danePracodawcy_kodPowiatu: 1465
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123
Ulica pracodawcy: Grochowska
Numer budynku pracodawcy: 171b
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 2
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 07.12.2020
Oferta pracy ważna do: 10.12.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 07.12.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 07.12.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6462d4044d19cb132d709fdd493b20bd
Podobne oferty pracy
- monitorowanie statusu projektów, zadań itp., - obsługa procesu fakturowania, zamówień i innych spraw związanych z finansami projektu, - gromadzenie danych i metryk projektowych i tworzenie raportów.
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Wrocław (dolnośląskie)
Szkolenie BHP,PPOŻ. i stanowiskowe, obsługa bezpośrednia klienta,sprzedaż ofert turystycznych, tworzenie ofert dla klientów, obsługa sprzętu biurowego, możliwość uczestnictwa w szkoleniach odbywających się na terenie zakładu pracy, poznanie obiektów turystycznych
kontakt przez PUP - 2020-07-03 - Będzin (dolnośląskie)
przygotowywanie dań typu fast-food,
Firma Handlowo Usługowa Piotr Chudziński - 2018-05-01 - Iława (warmińsko-mazurskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-04-12 - Poznań (wielkopolskie)
Wymagane wykształcenie kierunkowe, znajomość marketingu internetowego, znajomość promocji sklepów internetowych, dobra znajomość portali społecznościowych i marketingu szeptanego. Mile widziane doświadczenie w ww. zawodzie. Wynagrodzenie + premia. Aplikacje przesyłać na e-mail: office (at) monimar.pl.
MONIMAR S.C. MONIKA RYBAK, MARIUSZ RYBAK - 2016-01-11 - Rybnik (śląskie)
Sprzedaż artykułów motoryzacyjnych, podtrzymywanie relacji handlowych z klientami oraz pozyskiwanie nowych.
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Nowy Konik (mazowieckie)
•Analiza zapotrzebowania na tworzywa, opakowania, półprodukty, materiały pomocnicze, itp. (Subiekt; ProCon MP2; Excel)•Składanie i monitorowanie zamówień•Optymalizacja poziomu zapasów•Poszukiwanie nowych materiałów i dostawców •Prowadzenie spraw reklamacyjnych •Stały kontakt i współpraca z innymi działamiPraca na czas określony: okres próbny 3 miesiące, 2 lata czas określonyGodziny pracy 7:00 - 15:00
Plastmer Sp. z o.o. sp.k. - 2019-03-12 - Smolec (dolnośląskie)
Prowadzenie spraw kadrowych, naliczanie płac, zasiłków. Oferta dopstępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 606 385 737.
HR OUTSOURCING-KADRY I PŁACE JOLANTA SYKUT - 2020-03-23 - Wrocław (dolnośląskie)
- konpleksowa obsługa gości- prowadzenie dokumentacji- kompletne informowanie o usługach
SUN&SNOW SP. Z.O.O - 2018-09-05 - Władysławowo (pomorskie)
1.Realizacja bieżącej i wszechstronnej obsługi zagranicznych (Chiny) kontrahentów spółki, w szczególności dotyczącej monitorowania prawidłowego przebiegu zawartych transakcji handlowych z uwzględnieniem obsługi formalnej (dokumenty w języku chińskim), dbałości o precyzyjność danych dotyczących tychże transakcji 2.Nawiązywanie kontaktów z nowymi kontrahentami (chińskojęzycznymi), działania mające na celu prawidłową i bezzwłoczną reakcję na zapytania ze strony klientów 3.Bieżące wysyłanie aktualnych ofert handlowych ( w języku chińskim) do współpracujących kontrahentów spółki, jak również nowych kontrahentów 4.Poszerzenie bazy danych kontrahentów poprzez m.in.: poszukiwania podmiotów handlowych w celu oferowania im towarów oferowanych przez spółkę 5.Utrzymywanie bieżącego i stałego kontaktu z kontrahentami spółki m.in. poprzez wysyłanie im ofert towarowych (w języku chińskim) w celu zapewnienia najwyższej jakości usług, kontakty osobiste zarówno w zakładzie pracy jak również w siedzibach klientów (klienci chińskojęzyczni), uczestnictwo w imprezach handlowych (m. in. o statusie targów, konferencji) w uzgodnieniu z przełożonymi 6.Uczestnictwo w szkoleniach organizowanych lub zalecanych przez spółkę 7.Realizacja założonych planów sprzedaży oraz prawidłowe raportowanie z ich realizacji (m.in.: poprzez okresowe tworzenie periodycznych raportów) 8.Szybkie i sprawne rozwiązywanie bieżących problemów wynikających z funkcjonowania spółki, w tym uwzględnieniem konieczności załatwiania spraw w urzędach państwowych, kontakty (w języku chińskim) w z zewnętrznymi podmiotami spółki w sposób spójny z polityką spółki 9Negocjowanie ( w języku chińskim) kontraktów oraz warunków współpracy w zakresie zleconym przez przełożonych 10.Dbanie o wizerunek spółki wynikający z kontaktów międzyludzkich, prawidłowa obsługa klientów, dostosowanie ubioru do wagi pełnionej funkcji 11.Prawidłowa komunikacja i przekazywanie danych w strukturze wewnętrznej spółki (wobec innych działów ) 12.Wykonywanie innych poleceń służbowych przełożonych, dotyczących pracy, mogących być uszczegółowieniem opisanych wyżej obowiązków 13.Wykonywanie merytorycznych czynności, związanych z realizacją powyżej wymienionych obowiązków z uwzględnieniem systemu CRM
kontakt przez PUP - 2016-11-16 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż ubezpieczeń w biurze
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Tarnów (małopolskie)
Dokonywanie kalkulacji i raportowanie kosztów działalności, sporządzanie analiz finansowych dotyczących różnych sfer działalności przedsiębiorstwa, wycena nowych produktów, analiza rentowności i rekomendowanie optymalnej struktury portfela produktówi. Wspomagania windykacji należności od klientów. Tworzenie i rozwój narzędzi analitycznych, wspomagających działalność operacyjną. Pracodawca ofertuje interesująca i stabilna prace w stale rozwijającej się firmie, możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego, stabilne zatrudnienie na pełen etat na podstawie umowy o pracę, motywujący system wynagrodzeń, przyjazną atmosferę i dobre warunki pracy w młodym, kreatywnym zespole.
F.H. SFINKS FILIP TOPCZEWSKI - 2016-01-28 - Częstochowa (śląskie)
składanie zamówień, obsługa programu do formatyzowania, obsługa komputera, drukarki, wystawianie faktur oraz innych dokumentów, ustalanie daty dostarczania towaru i jego odbioru, obsługa telefonu, prowadzenie rozmów telefonicnzych
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
TWORZENIE STANDARDÓW ZATRUDNIENIA ORAZ OCENY KANDYDATÓW ZGODNYCH Z MIĘDZYNARODOWYMI WYMAGANIAMI KLIENTÓW FIRMY; WERYFIKACJA JAKOŚCI PROCESU ZATRUDNIENIA PRACOWNIKÓW W ŚRODOWISKU MIĘDZYNARODOWYM. TWORZENIE PROGRAMU TALENTÓW ORAZ NADZOROWANIE PROCESU REKRUTACYJNEGO DLA WYSOKO WYKWALIFIKOWANYCH SPECJALISTÓW.
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Kraków (małopolskie)
- przyjmowanie i realizacja zamówień,- poszukiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie kontaktów z obecnymi,- opracowanie opisów produktów, ulotek,- organizacja spedycji towarów,
ASTHER LABORATORY Arleta Zaranek - 2018-02-27 - Oborniki (wielkopolskie)
bieżąca obsługa klientów, pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert handlowych, spotkania handlowe, realizacja zamówień, negocjacje cen i warunków handlowych
BENMAR Beata Szefler - 2017-01-12 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
Wdrażanie nowych projektów poprzez reklamę e-mailową, współpracę z gazetami, bezporśrednią reklamę internetową za pośrednictwem banerów z uwzględnieniem budżetu przeznaczonego na powyższe działania marketingowe.
kontakt przez PUP - 2020-01-08 - Dziekanów Leśny (mazowieckie)
Kształtowanie wizerunku firmy, kontakty z mediami, nadzór nad współpracującymi agencjami PR, przygotowywanie materiałów informacyjnych, gazetek firmowych oraz informacyjnych materiałów wewnętrznych (np. publikowanych w internecie), kontakt z rynkiem zagranicznym (Ukraina) w celu utrzymywania kontaktu/relacji z partnerami biznesowymi oraz poszukiwania nowych partnerów.
kontakt przez PUP - 2016-10-06 - Kraków (małopolskie)
Wsparcie w prowadzeniu projektów w zakresie Służb Centralnych, dotyczących kantyny zakładowej, sprzątania, zarządzania odzieżą roboczą oraz środkami ochrony indywidualnej;Egzekwowanie jakości i standardów od zewnętrznych dostawców usług;Czynny udział w projekcie Digitalisierung & Industrie 4.0 w zakresie służb centralnych;Dbanie o wysoką jakość świadczonych przez zewnętrznego dostawcę usługi;Zarzadzanie powierzchniami biurowymi w zakładzie, zadania z zakresu utrzymania budynku;Wykonuje inne zlecone przez przełożonych zadania zgodne z ustalonym w umowie rodzajem pracy;
kontakt przez PUP - 2019-09-03 - Legnica (dolnośląskie)
praca na stanowisku kontrolera jakości
TABOR DĘBICA Sp. z o.o. - 2016-09-29 - Trzebinia (małopolskie)
Prowadzenie firmowych serwisów internetowych, planowanie akcji marketingowych, planowanie i wdrażanie działań marketingowych, ścisła współpraca z działem handlowym
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Kontakt pośredni i bezpośredni z partnerami biznesowymi agencji. Redakcja informacji prasowych i dystrybucja materiałów do mediów. Przygotowywanie prezentacji w PowerPoint. Uczestniczenie w przygotowywaniu ofert i zapytań ofertowych. Samodzielne prowadzenie zleconych projektów wynikających z bieżących zleceń od klientów agencji. Przygotowywanie raportów z przeprowadzonych działań. Obsługa administracyjna biura agencji.
Pro and Com Agata Zwolan - 2016-03-17 - Płock (mazowieckie)
Praca związana z obsługą klientów zagranicznych i krajowych
NOVEL-TECH sp.cyw. Mielec - 2017-09-28 - Mielec (podkarpackie)
Sporządzanie dokumentacji z zakresu ochrony/inżynierii środowiska, dystrybucja dokumentów, obsługa wewnętrzna biura.
Środowisko Plus Kąkol i Pietrzak sp. j. - 2020-10-05 - Zielona Góra (lubuskie)
Bieżąca obsługa pracowników w zakresie spraw personalnych - budowanie pozytywnego wizerunku działu personalnego w firmie poprzez orientację na klientów działu, profesjonalizm obsługi, opracowywanie i wdrażanie przyjaznych narzedzi zapewniających skuteczny przepływ informacji od/do pracowników firmy.Wymagania:- wykształcenie wyższe,- umiejętność przygotowywania dokumentów i korespondencji, terminowość i dokładność, umiejętnośc obsługi komputera (pakiet MS Office),- znajomość języka ukraińskiego (stopień C1).
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
rozwój i prowadzenie powierzonej grupy elementów elektronicznych,analiza możliwych kierunków rozszerzania oferty asortymentowej we współpracy z działem handlowym i działem zaopatrzenia, analiza sytuacji na rynkach, aktualizowanie i uzupełnianie danych technicznych, wsparcie techniczne dla klientów i działów handlowych
Polski HR - A-trybut Spółka Akcyjna - 2016-02-12 - Kraków (małopolskie)
- analiza zapytań ofertowych i przygotowywanie dokumentacji przetragowej- koordynowanie prac związanych z obsługą tłumaczeń- korekty- weryfikacje dokumentów- rekrutacja dostawców- obsługa biura
kontakt przez PUP - 2020-10-15 - Warszawa (mazowieckie)
W Kono będziesz zajmował się :Sporządzanie dokumentów legalizujących zatrudnienie i pobyt cudzoziemców w Polsce (oświadczenia, zezwolenia, karty pobytu, wojewody)prowadzeniem dokumentacji personalnej zatrudnionych pracowników oraz zakładanie teczek osobowych dla nowych osób,sporządzaniem wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów,monitorowaniem zmian w przepisach prawa pracy, prawa podatkowego oraz ubezpieczeń społecznych,współpracą z Księgowością oraz Kadrami,reprezentowaniem firmy w kontaktach z pracownikami oraz Urzędami,
KONO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2020-06-04 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Montaż elementów drewnianych konstrukcji; obsługa maszyn i narzędzi; składanie, pakowanie, sortowanie
kontakt przez PUP - 2020-02-18 - Norki (warmińsko-mazurskie)
• Telefoniczna obsługa zapytań od klientów• Przygotowywanie pisemnych odpowiedzi do klientów • Promowanie produktów Banku • Udzielanie informacji o ofercie Banku
Bank BPH - 2016-07-22 - Gdańsk (pomorskie)