SPECJALISTA DS. EKSPORTU Kęty oferta pracy ISKIERKA PRODUKCJA ARTYKUŁÓW SPORTOWYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. EKSPORTU
Wynagrodzenie: 2 800 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Współpraca z klientem zagranicznym
Data publikacji: 2020-12-08
Lokalizacja: Kęty (małopolskie)
Pracodawca: ISKIERKA PRODUKCJA ARTYKUŁÓW SPORTOWYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kleparz 6A, 32-650 Kęty, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Współpraca z klientem zagranicznym
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 800 - 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. EKSPORTU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kęty
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oświęcimski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1213
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kęty
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 800 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe, mile widziane doświadczenie zawodowe, umiejętność sprzedaży produktów sportowych do krajów UE, bardzo dobra znajomość języka angielskiego. Pracodawca oferuje zatrudnienie w ramach umowy o pracę na czas nieokreślony, praca w systemie jednozmianowym od 8:00 do 16:00.
Nazwa pracodawcy:
ISKIERKA PRODUKCJA ARTYKUŁÓW SPORTOWYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 5492451299
danePracodawcy_regon: 380515994
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Adres pracodawcy:
Kleparz 6A, 32-650 Kęty, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kontakt z pracodawcą osobisty - Kęty, ul. Kleparz 6A od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 15:00 lub telefoniczny - (33) 845 24 99, 604 564 633
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
Powiat pracodawcy: oświęcimski
danePracodawcy_kodPowiatu: 1213
Gmina pracodawcy: Kęty
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Kęty
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0924365
Adres strony pracodawcy: www.iskierka.pl
Ulica pracodawcy: Kleparz
Numer budynku pracodawcy: 6A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243106
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 08.12.2020
Oferta pracy ważna do: 31.01.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 08.12.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 08.12.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5cfdb6dcb86dce5ac905432919c9d0e3
Podobne oferty pracy
sprzedaż produktów i usług finansowych, pozyskiwanie klientów(godziny pracy 8.30-16.30)
Skok Chmielewskiego - 2018-10-23 - Biała Podlaska (lubelskie)
- Analizowanie rynku i ofert konkurencji. Pozyskiwanie nowych klientów w tym z zagranicy. Utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi.- Miejsce wykonywania pracy: Terytorium całej Polski w zależności od zlecenia.- Znajomość języków jest wymagana dla kontaktu z klientami z zagranicy.- Wynagrodzenie: 2200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony: 09.11.2017 r. do 01.11.2018 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok.
WORK EUROPA UA-MD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-09 - Katowice (śląskie)
poznanie asortymentu towaru, sprawdzanie towarów pod względem ilościowym i jakościowym, pomoc przy zamawianiu towarów oraz metkowaniu towarów, sporządzanie raportu dobowego, załatwianie reklamacji.
kontakt przez PUP - 2019-02-13 - Chojna (zachodniopomorskie)
PIERWSZY PUNKT KONTAKTOWY DLA MAKRO DYSTRYBUTORÓW, KONTAKT Z KLIENTEM I ROZPATRYWANIE PROŚB KLIENTÓW OTRZYMANYCH ZA POŚREDNICTWEM POCZTY ELEKTRONICZNEJ, INTERNETU LUB TELEFONU ZGODNIE Z UZGODNIONYMI POZIOMAMI USŁUG I STANDARDAMI USŁUG. - PIERWSZY PUNKT KONTAKTOWY DLA MENEDŻERA KONTA, DYSTRYBUTORA I WYSTĘPOWANIE JAKO WŁAŚCICIEL E2E W KWESTIACH OPERACYJNYCH. PROAKTYWNE ZAPEWNIANIE DOSKONAŁYCH RELACJI Z KLIENTAMI. AKTYWNE INFORMOWANIE KLIENTA I REALIZOWANIE ZOBOWIĄZAŃ. OBSŁUGA SZEROKIEGO ZAKRESU ZAPYTAŃ KLIENTÓW W PIERWSZEJ LINII W RAMACH UZGODNIONEGO PRZETWARZANIA I SPOSOBÓW PRACY ORAZ ROZWIĄZYWNIE ZAPYTAŃ NA ŻYWO. ESKALOWANIE PROBLEMÓW NATYCHMIAST, JEŚLI TO KONIECZNE.
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Kraków (małopolskie)
promowanie usług hotelu, pozyskiwanie klientów, tworzenie polityki cenowej, przygotowywanie informacji handlowych dla klientów, aktualizacja strony internetowej hotelu, budowanie korzystnego wizerunku firmy, zarządzanie reklamą hotelu
HOTEL LIDO KAZIMIERZ OKRÓJ - 2017-11-30 - Jurata (pomorskie)
opracowanie działań mających na celu usprawnienie obszarów działalności firmy; opracowanie i tworzenie strategii rozwoju firmy i nadzór nad jej realizacją; sporządzanie prognoz i analiz procesów oraz raportów; poszukiwanie i dobór nowych technologii; koordynowanie projektów innowacyjnych i ich weryfikacja; dobór metod i narzędzi doskonalenia w celu osiągnięcia założonych wyników; kontakt z firmą "matką" w Korei Hanyang Precision w zakresie wdrażanych innowacji.
kontakt przez PUP - 2020-01-08 - Świdnik (lubelskie)
Aktywna sprzedaż i fachowe doradztwo w salonie, sporządzanie ofert, umów, pilnowanie terminów. Utrzymanie stałych kontaktów z klientami. Obsługa klienta zgodnie ze standardami pracy w naszej firmie. Obsługa systemu sprzedażowego. Dbanie o wygląd i porządek w salonie.
PAGEN - 2016-04-15 - Kraków (małopolskie)
Nadzorowanie układów energii elektrycznej w elektrowni fotowoltaicznej, nadzór nad eksploatacją urządzeń instalacji i sieci elektroenergetycznych, eskploatacja układów automatycznych systemów pomiarowych.
Studio EFEKT s.c. W. i M. Kowal - 2018-03-09 - Włodawa (lubelskie)
planowanie zakupów, współpraca z dostawcami usług transportowych, terminowa realizacja zamówień
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Koordynowanie i realizowane procesów zaopatrzenia, dystrybucji, logistyki, prowadzenie negocjacji cenowych, badanie poziomu cen.
ALPHA DAM Sp. z o.o. - 2016-02-11 - Dębowa Łąka (kujawsko-pomorskie)
obsługa telefoniczna klientów i dłużników, prowadzenie windykacji, obsługa biura, prowadzenie dokumentacji związanej z wynajmem samochodów
HADES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-07-04 - Lubin (dolnośląskie)
Przyjmowanie zamówień, doradztwo produktowe , przygotowywanie wycen
Producent Drzwi "Barański" Sp. J. Ignacy Barański i Zbigniew Barański - 2019-07-16 - Babięty Wielkie (warmińsko-mazurskie)
przyjmowanie materiałów, dostarczanie do magazynu, ustalanie ilości przyjmowanych materiałów, monitorowanie poziomu zapasów
kontakt przez PUP - 2019-03-05 - Wierzbica (mazowieckie)
Pozyskiwanie kluczowych klientów dla firmy, monitorowanie potencjalnych klientów na rynku wschodnim, przygotowywanie ofert handlowych w językach: rosyjskim, oraz angielskim na rynek wschodni. Praca na pół etatu, od poniedziałku do piątku w godzinach 10-14.
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Michałowice (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-02-28 - Warszawa (mazowieckie)
- przygotowywanie wycen i kalkulacji handlowych- sporządzanie ofert- budowanie bazy klientów
ŚWIEBODZIN FABRYKA OKIEN DREWNIANYCH LINE SP. Z O. O. - 2020-01-08 - Wilkowo (lubuskie)
obsługa telef klienta , prowadzenie dokumentacji serwisowej naprawianych urządzeń , pomoc w administrowaniu magazynu , współpraca z firmami logistycznymi , prowadzenie sprzedaży telefonicznej oraz poprzez internet , reklamacje kontakt z kurierami , obsługa programu logistycznego
PROSERWIS Sp. z o.o. Sp. K. - 2017-04-07 - Kozerki (mazowieckie)
Wykształcenie min. zawodowe elektryczne; uprawnienia SEP; umiejętność czytania schematów elektrycznych; praca przy montażu złącz kablowych; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice;
ZPUE SILESIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-26 - Gliwice (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
ECONOVA Artur Guryn - 2016-01-18 - Zgierz (łódzkie)
prowadzenie magazynu wyrobów z importu, przyjmowanie i wydawanie towarów, obsługa zleceń produkcyjnych, prowadzenie ewidencji w programie magazynowym
FAF - Polska spółka z o. o. - 2016-11-24 - Zielona Góra (lubuskie)
- ustalanie okoliczności i przyczyny wypadków przy pracy oraz chorób zawodowych, prowadzenie wymaganej dokumentacji w tym zakresie w celu określenia środków i wniosków profilaktycznych; przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby w celu zapewnienia przestrzegania warunków bezpieczeństwa i higieny pracy w Oddziale; udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów, budynków i urządzeń oraz w czynnościach odbiorczych po wykonaniu robót budowlanych w celu nadzoru nad przestrzeganiem zasad i warunków bezpieczeństwa i higieny pracy; opracowywanie sprawozdań i analiz z zakresu stanu przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy w celu przekazania dla Państwowej Inspekcji Sanitarnej MSW, KGSG i Komendanta Oddziału; informowanie Komendanta Oddziału o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych i przedstawianie wniosków dotyczących sposobu usunięcia tych zagrożeń w celu zminimalizowania ryzyka zawodowego; uczestniczenie w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów, instrukcji, planów modernizacji obiektów i pomieszczeń w celu koordynacji pracy w zakresie zgodności z przepisami BHP; udział w opracowywaniu analizy ryzyka na stanowiskach pracy w celu realizacji obowiązku ustawowego i dokonania oceny ryzyka zawodowego; prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy funkcjonariuszy i pracowników w celu zapoznawania z zasadami BHP i przestrzegania przepisów w tym zakresieWarunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach pomiędzy 7.30 a 15.30, praca przed monitorem; wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe z zakresu bhp lub studia podyplomowe w tym zakresie.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów prawnych z zakresu BHP (np. rozporządzenie w sprawie ogólnych przepisów BHP) i umiejętność ich stosowania w praktyce; umiejętność pracy w zespole, umiejętność działania w sytuacjach stresowych; umiejętność analitycznego myślenia; rozwiązywania problemów; komunikatywność; umiejętność obsługi komputera; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w służbie bhp; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego; prawo jazdy kat. B; 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2018-01-24 - Racibórz (śląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy); sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń, wystawianie świadectw pracy; sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców; sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych; rozliczenie umów o dzieło i umów zlecenie; sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON; ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych; ewidencja zwolnień lekarskich; nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników; organizowanie i nadzór nad szkoleniami z zakresu BHP; wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach; udzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych; sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów.
SUBADOM Spółka z o.o. - 2018-07-20 - Zator (małopolskie)
Praca przy komputerze i telefonie. Pozyskiwanie nowych klientów i utrzymwanie dotychczasowych.
kontakt przez PUP - 2019-02-25 - Jasło (podkarpackie)
Wykonywanie obowiązków związanych z obiegiem dokumentów:- wpisywanie dokumentów w systemy operacyjne znajdujące się w firmie;- korespondencja przychodząca, wychodząca;- uzupełnianie wpisów w innych oprogramowaniach;- pomoc w wystawianiu zleceń transportowych i inne.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Okole.
kontakt przez PUP - 2019-10-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż ubezpieczeń grupowych oraz prywatnej opieki zdrowotnej
Marek Bąkiewicz - 2016-11-04 - Poznań (wielkopolskie)
- Sporządzanie raportów w Exelu,- Zarządzanie i nadzór nad stockiem magazynowym,- Naprawianie błędów i pomyłek pracowników w systemie,- Zmiana kategorii systemowych i poprawne ich przepisywanie, co umożliwia właściwe procesowanie,- Codzienny monitoring stanu systemu,- Rozwiązywanie błędów w systemie
kontakt przez PUP - 2020-09-03 - Świebodzin (lubuskie)
Zamawiane surowców na produkcję
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe FLEISCH MANNSCHAFT Polska Sp. z o.o. - 2017-12-05 - Świdwin (zachodniopomorskie)
j.w.
Awans Sp. z o.o. - 2016-03-21 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa sprzedaży na rynku rolnym, wysyłanie dokumentów sprzedaży (faktury, korekty), obsługa programu spedycyjnego, kontakt z klientem w sprawie realizacji zamówieć
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe EKODARPOL Zbigniew Zubala - 2020-02-14 - Dębno (zachodniopomorskie)