SPECJALISTA DS. EKONOMICZNO - FINANSOWYCH Krosno Odrzańskie oferta pracy SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. EKONOMICZNO - FINANSOWYCH
Wynagrodzenie: od 3 300 PLN
Zakres obowiązków: Kontrola rachunkówDekretacja i wprowadzanie do systemu księgowego faktur kosztowychTerminowe sporządzanie przelewów dotyczących zobowiązań wobec dostawcówBieżąca analiza analityki Pobieranie z systemów bankowych wyciągu kont zobowiązań bankowych
Data publikacji: 2020-07-07
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Pracodawca: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:JANA MATEJKI 3b, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kontrola rachunkówDekretacja i wprowadzanie do systemu księgowego faktur kosztowychTerminowe sporządzanie przelewów dotyczących zobowiązań wobec dostawcówBieżąca analiza analityki Pobieranie z systemów bankowych wyciągu kont zobowiązań bankowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie : 3300,00 zł + 10% premii uznaniowej
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. EKONOMICZNO - FINANSOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 08
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krośnieński
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0802
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca finansowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.07.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Poziom wykształcenia : min. średnie ekonomiczno - księgoweDoświadczenie zawodowe : mile widzianeUmiejętności : znajomość podstaw księgowości
Nazwa pracodawcy: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA
danePracodawcy_nip: 9260000987
danePracodawcy_regon: 000844063
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Adres pracodawcy:
JANA MATEJKI 3b, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 08
Powiat pracodawcy: krośnieński
danePracodawcy_kodPowiatu: 0802
Gmina pracodawcy: Krosno Odrzańskie
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Krosno Odrzańskie
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0988460
Ulica pracodawcy: JANA MATEJKI
Numer budynku pracodawcy: 3b
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|241202
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca finansowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 07.07.2020
Oferta pracy ważna do: 07.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 07.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 07.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?917466fb1faf5f4cb4e6e52527ad712f
Podobne oferty pracy
obsługa klienta, sprzedaż ubezpieczeń, drobne prace biurowe
"MARYŚ" PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO -USŁUGOWE Hanna Duda - 2016-04-21 - Malbork (pomorskie)
promowanie firmy i produktów, pozyskiwanie klientów doradztwo i prezentacja produktów u klienta, przygotowanie ofert handlowych
Klar Glass Sp. z o.o. - 2016-12-09 - Pobiedziska (wielkopolskie)
Wypiek pieczywa, obsługa sprzętów na piekarni. Praca w markecie w Bolesławcu.
Platforma Integracji Osób Niepełnosprawnych - 2017-10-24 - Bolesławiec (dolnośląskie)
- Poszukiwanie pracowników ze wschodu - współpraca z agencjami pracy - dodawanie ogłoszeń o pracę- wdrażanie nowych pracowników do pracy- prowadzenie dokumentacji;
VITWORKER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prace biurowe
kontakt przez OHP - 2019-05-15 - Stargard (zachodniopomorskie)
Naliczanie płac i prowadzenie teczek osobowych pracowników Klientów Kancelarii.
INDEKS Kancelaria Doradztwa Podatkowego Piotr Szajkowski - 2019-02-12 - Zielona Góra (lubuskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Warszawa (mazowieckie)
wycena i kalkulacja zleceń, obsługa systemów komputerowych, sporządzanie zamówień
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Kościan (wielkopolskie)
współtworzenie strartegii spółki wykonywanie analiz związanych z handlem uprawnieniami do energiinawiązywanie i utzrymywanie relacji handlowychraportowanie transakcji zgodnie z EMIR i REMIT
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Łódź (łódzkie)
obsługa klientów wynajem terminowy poszerzane bazy kluczowychklientów, realizacja strategii rozwoju, zarządzanie ofertą., praca w godz. 9-17
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP Sp z o.o. - 2017-08-29 - Opole (opolskie)
Opracowywanie harmonogramów przepływu części i wyrobów.Prowadzanie dokumentacji dotyczącej stanowisk roboczych i wyrobów.Opracowywanie informacji planistycznych o planowanych obciążeniach i terminach spływu robót.Planowanie dostaw materiałowych na stanowiska robocze i analizowanie zabezpieczania materiałowego.Analizowanie zgodności przebiegu produkcji z planami i jej koordynowanie. Praca w godz.: 7-15.
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
Szczegółowe informacje dostępne na stronie:http://l.eko.eu/francuski
EKO-OKNA SPÓŁKA AKCYJNA - 2020-07-01 - Kornice (śląskie)
- rekrutacja pracowników z Ukrainy- obsługa kadrowa pracowników z Ukrainy
Terma Sp. z o.o. - 2019-01-25 - Czaple (pomorskie)
pozyskiwanie i obsługa klientów zagranicznychbudowa bazy danych klientówpraca z programem CRMmonitorowanie rynku w poszukiwaniu odbiorców
kontakt przez PUP - 2017-09-25 - Lublin (lubelskie)
Dokonywanie zakupów (materiałów, sprzętu, wyposażenia biurowego, środków czystości, materiałów budowlanych), przygotowywanie dokumentacji związanej z udzielaniem zamówienia publicznego dotyczącej zakupów, tworzenie prezentacji w programie Power Point, czuwanie nad prawidłowym funkcjonowaniem Telefonii IP, czuwanie nad realizacją umowy dotyczącej utrzymania czystości w ZGN Wawer.
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy - 2019-06-03 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie: średnie; mile widziane doświadczenie w planowaniu transportu; znajomość obsługi komputera; średnio zaawansowana znajomość języka angielskiego; znajomość rynku usług TSL i topografii ; zakres obowiązków: koordynowanie i planowanie optymalnego wykorzystania pojazdów; nadzór nad kierowcami; organizacja pracy floty własnych pojazdów; miejsce pracy: Gliwice
Panda Express S.C. - 2018-08-09 - Gliwice (śląskie)
praca na stanowisku specjalisty ds. marketingu
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Chrzanów (małopolskie)
Wspieranie doradców klienta w zapewnianiu przedofertowego, ofertowego i zarządzania kontraktami, pomoc w przygotowaniu i utrzymaniu standardowych i niestandardowych zgodnie z wytycznymi zawartymi w Księdze Ofert. Czuwanie nad realizacją wymogów prawnych i fiskalnych, współpraca z lokalnymi punktami kontraktowymi. Bezpośredni kontakt z klientami.
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie akt osobowych nauczycieli.Sporządzanie umów o pracę, aktów mianowania, rozwiązań umów o pracę, przeniesieńi świadectw pracy po uzgodnieniu z dyrektorem szkoły.Sporządzanie pism dotyczących zatrudnienia i przeszeregowań pracowników oraz przyznawania dodatków do wynagrodzeń.Przygotowywanie i prowadzenie spraw związanych z awansem zawodowym nauczycieli.Sporządzanie zakresów obowiązków dla pracowników.Kontrola ważności badań lekarskich pracowników, wydawanie skierowań na badania.Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników.Sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu.Współpraca z organem prowadzącym w zakresie spraw kadrowych.Archiwizacja dokumentów w zakresie prowadzonych spraw.Sporządzanie sprawozdań do GUS i SIO obejmujących zagadnienia kadr.
Szkoła Podstawowa nr 1 im. Olafa Palmego - 2019-10-24 - Józefów (mazowieckie)
Pozyskiwanie kontraktów i prowadzenie rozmów handlowych. Przygotowywanie ofert handlowych i tłumaczeń. Negocjacje i sporządzanie umów. Udział w targach, konferencjach, seminariach.
WOJSKOWE ZAKŁADY INŻYNIERYJNE S.A. - 2016-04-20 - Dęblin (lubelskie)
- Prowadzenie projektów rekrutacyjnych- Wdrażanie nowych pracowników do organizacji- Tworzenie kanałów wewnętrznej komunikacji - Budowanie wizerunku pracodawcy wewnątrz i na zewnątrz firmy- Współtworzenie programów szkoleniowo-rozwojowych- Zarządzanie kompetencjami i talentami w organizacji- Współudział w tworzeniu systemów motywacyjnych- HR biznes partner dla obszarów produkcyjnych i handlowo-marketingowych
CYFROWA FOTO Sp. z o.o. - 2016-02-22 - Świlcza (podkarpackie)
- uczestnictwo w tworzeniu standardów oraz doskonalenie obowiązujących systemów jakości, - wspieranie zespołówprojektowych w realizacji zadań zgodnie z ustaloną strategią i harmonogramem, - nadzorowanie i działania korygujące izapobiegawcze, - przeprowadzenie kontroli obszarów wytwarzania oraz dostaw , opracowywanie raportów oraz śledzeniestatusu wdrażania działań naprawczych, - udział w procesie wyjaśniania przyczyn reklamacji, - uczestniczenie waudytach wewnętrznych i zewnętrznych, - ustalanie kryteriów akceptacji produktu, - przeprowadzanie kontroli wymiaroweji badania funkcjonalności wyrobu, - monitorowanie rezultatów jakościowych dostaw, - sprawdzanie zgodności procesu iproduktu na podstawie planów, - opracowywanie raportów i zestawień jakościowych.
Jakusz Sp. z o.o. - 2018-08-09 - Kościerzyna (pomorskie)
,,
kontakt przez PUP - 2019-06-19 - Popowo (kujawsko-pomorskie)
organizacja szkoleń, obsługa interesantów firmy
Ośrodek Kształcenia Zawodowego Andrzej Kalemba - 2019-04-04 - Wieluń (łódzkie)
Obsługa klientów przez maile, czaty i telefonypraca z programem Zendesk
kontakt przez PUP - 2020-02-11 - Kraków (małopolskie)
- wykonywanie analiz chemicznych,- opracowywanie wyników pomiarów,- analiza technik przetwórstwa odpadów poliprotylenowych - sposoby oczyszczania,- wpływ parametrów na jakość otrzymanych granulatów i badanie ich własności.
ZAKŁADY WYTWÓRCZE CHEKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-07-02 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Praca na stanowisku operatora suwnicy jezdnej.
WLT Sp. z o.o. - 2018-05-10 - Płock (mazowieckie)
Organizowanie wysyłek, kontakt z klientami
BADER Polska Spółka z o.o. - 2017-07-27 - Bolesławiec (dolnośląskie)
-prowadzenie rekrutacji i selekcji kandydatów (publikacja ogłoszeń, selekcja aplikacji, prowadzenie rozmów rekrutacyjnych)-przygotowanie do zatrudnienia i opieka nad kandydatami-budowanie oraz zarządzanie bazą kandydatów, koordynacja dokumentacji personalnej kandydatów
Senior-Medical24 - 2016-09-09 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- Wprowadzanie faktur do systemu księgowego Symfonia. Wystawianie faktur sprzedażowych. Prowadzenie kasy. Wprowadzanie towarów do systemu magazynowego. Przygotowywanie dokumentów dla biura rachunkowego. Nadzór i rozliczanie płatności ze strony klientów. Prowadzenie rozliczeń z pracownikami. Organizacja szkoleń od strony logistycznej. Wsparcie administracyjne firmy.- Wynagrodzenie: 2000-2700 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na zastępstwo na okres: 15.05.2016-30.09.2017. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie ekonomiczne. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagany rok doświadczenia w pracy administracyjnej z podstawową obsługą księgową. Znajomość programów księgowo-finansowych (Symfonia). Znajomość podstaw księgowości. Umiejętność samodzielnej organizacji pracy. Mile widziana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: kariera (at) mediarecovery.pl
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Katowice (śląskie)