SPECJALISTA DS. CIEPŁOWNICTWA Kołobrzeg oferta pracy SANI-TECH GRUPA SBS WACŁAW BOGDAN ŁAZARCZYK

Stanowisko: SPECJALISTA DS. CIEPŁOWNICTWA

Wynagrodzenie: od 3 500 PLN

Zakres obowiązków: Projektowanie i dobór urządzeń, doradztwo techniczne. Praca w Kołobrzegu w godz. 7-15.

Data publikacji: 2019-03-22

Lokalizacja: Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

Pracodawca: SANI-TECH GRUPA SBS WACŁAW BOGDAN ŁAZARCZYK

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Sienkiewicza 10, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Projektowanie i dobór urządzeń, doradztwo techniczne. Praca w Kołobrzegu w godz. 7-15.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: dwie zmiany

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: +premia kwartalna i roczna

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. CIEPŁOWNICTWA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kołobrzeg

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kołobrzeg

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
inżynier inżynierii środowiska - gazowe urządzenia, instalacje i sieci energetyczne

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2019

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Inżynier inżynierii środowiska - gazowe urządzenia, instalacje i sieci energetyczne

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: umiejętność obsługi komputera (Word, Excel)

Nazwa pracodawcy: SANI-TECH GRUPA SBS WACŁAW BOGDAN ŁAZARCZYK

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu

Adres pracodawcy:
Sienkiewicza 10, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, inny - kontakt tel. i osob. w godz. 10-12, Termin: od pon. do czwartku, Godziny : 10-12

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie

Powiat pracodawcy: kołobrzeski

Gmina pracodawcy: Kołobrzeg

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Kołobrzeg

Ulica pracodawcy: Sienkiewicza

Numer budynku pracodawcy: 10

Profil działalności pracodawcy: hurtownia z materiałami sanitarno- budowlanymi

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
inżynier inżynierii środowiska - gazowe urządzenia, instalacje i sieci energetyczne

Data dodania oferty pracy: 25.03.2019

Oferta pracy ważna do: 23.04.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 25.03.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 22.03.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPRZEDAWCA - od 1 575 PLN

Zainteresowane osoby z profilem II powinny zgłosić się do swojego doradcy klienta po skierowanie do pracodawcy. Oferta pracy w ramach refundacji prac interwencyjnych. Wymagane doświadczenie w sklepie, wykształcenie zawodowe. Charakterystyka pracy: sprzedaż towarów w sklepie monopolowym.
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Rybnik (śląskie)

SPECJALISTA - KOORDYNATOR ZESPOŁU PROJEKTÓW I PROGRAMÓW INWESTYCYJNYCH - od 2 100 PLN

Do podstawowych obowiązków na stanowisku Specjalisty - Koordynatora Zespołu ds. projektów i programów inwestycyjnych należy m.in.1. Sporządzanie analiz i przygotowywanie materiałów dla potrzeb Zgromadzenia, Zarządu i Komisji Rewizyjnej Związku oraz Dyrektora Biura ZGRP i kierownika Działu w zakresie powierzonych zadań;2. Opracowywanie procedur prowadzenia, kontroli i monitoringu zadań w zakresie działania zespołu oraz ich aktualizacja;3. Koordynowanie prac podległego/ych zespołu/stanowisk;4. Kierowanie pracą pracowników podległego/ych zespołu/stanowisk i nadzór nad prawidłową realizacją prac prowadzonych przez zespół/stanowiska;5. Wykonywanie funkcji zwierzchnika służbowego wobec podległej komórki organizacyjnej, w zakresie wynikającym z niniejszego regulaminu;6. Zapewnianie właściwej organizacji i koordynacji pracy zespołu/stanowisk w celu jego sprawnego funkcjonowania, w tym nadzór nad zabezpieczeniem logistycznym;7. Prowadzenie nadzoru merytorycznego nad podległymi zadaniami;8. Przeprowadzanie kontroli wewnętrznej zespołu/stanowisk;9. Nadzór nad powierzonym majątkiem podległego zespołu/stanowisk;10. Rozdzielanie korespondencji do załatwiania przez podległych mu pracowników;11. Planowanie pracy i organizowanie wykonywania przydzielonych zadań;12. Sprawowanie nadzoru oraz kontroli prawidłowości i terminowości realizacji zadań;Do zadań Zespołu projektów i programów inwestycyjnych należy w szczególności:1. Przygotowywanie dokumentów do instytucji wspierających działanie Związku w zakresie programów i projektów oraz podejmowanie działań w celu pozyskiwania środków pomocowych z zakresu działania działu programów i projektów;2. Bezpośrednia realizacja czynności związanych z realizacją programów i projektów zaaplikowanych przez ZGRP lub Gminy członków ZGRP;3. Dokonywanie rozliczeń programowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie programami, regulaminami, dokumentami programowymi i umowami zawartymi w celu realizacji danego projektu dedykowanego tak po stronie instytucji zarządzającej projektem jak i po stronie wykonawców projektów;4. Gromadzenie i sprawdzanie dokumentacji z zakresu środków pomocowych na realizację zadań oraz przesyłanie stosownych informacji do gmin;5. Sporządzanie i przekazywanie Zarządowi i członkom ZGRP informacji wraz z opinią o możliwości ubiegania się o środki pomocowe dla wskazanych projektów na realizację zadań własnych ZGRP lub Gmin członków ZGRP;6. Przygotowywanie załączników niezbędnych do złożenia wniosku aplikacyjnego zgodnie z zasadami określonymi we właściwych dla danego programu dokumentach programowych i proceduralnych;7.sporządzanie koncepcji, studiów wykonalności i biznesplanów niezbędnych do złożenia wniosku aplikacyjnego oraz zlecanie w trybie ustawy PZP branżowych wskazanych opracowań;8. Opiniowanie wraz z formułowaniem wniosków i wytycznych dokumentów planistycznych i strategicznych w zakresie zgodności z zapisami krajowych dokumentów programowych umożliwiających wykorzystanie środków pomocowych;9. Opiniowanie wraz z formułowaniem wniosków i wytycznych strategii rozwoju, budżetu, Wieloletniego Planu Inwestycyjnego ZGRP w tym w zakresie planowanych zmian w w/w dokumentach w zakresie możliwości pozyskania funduszy pomocowych;10. Pozyskiwanie i rozpowszechnianie informacji o dostępnych programach pomocowych (europejskich i innych) oraz procedurach ich uzyskiwania, służących realizacji zadań Związku i rozwojowi lokalnemu;11. Opracowywanie wniosków o uzyskanie dotacji na realizację zadań Związku;12. Sporządzanie rozliczeń z wykonania i wykorzystania dotacji zgodnie z zawartymi umowami;13. Przygotowywanie dokumentacji przetargowej w zakresie powierzonych zadań oraz udział w pracach komisji przetargowej;14. Wysyłanie za pomocą Internetu ogłoszeń o rozpoczęciu i wyniku postępowań do BZP;15. Gromadzenie materiałów merytoryczno-informacyjnych dotyczących zamówień publicznych;16. Przygotowywanie sprawozdań i informacji dla Zarządu i członków Związku oraz na stronę internetową ZGRP z realizacji programów i zadań;17. Sporządzanie wniosków o płatność projektu;18. Monitorowanie wpłat i wypłat płatności na/z konta bankowego obsługującego projekt oraz dokonywanie okresowych analiz w ramach udzielonych upoważnień;19. Sporządzanie sprawozdań finansowych dotyczących realizacji projektu zgodnie z wymogami Instytucji Finansującej i Instytucji Pośredniczącej oraz w sposób umożliwiający przekazywanie rzetelnych informacji ekonomicznych;20. Współpraca z instytucjami zarządzającymi, wdrażającymi oraz pośredniczącymi w realizacji programów finansowanych ze środków pomocowych na poziomie regionalnym, krajowym oraz międzynarodowym właściwymi dla danego programu bądź realizowanego projektu;21. Kwalifikowanie wydatków z podziałem na środki własne i środki z udziałem funduszy zewnętrznych;22. Przyjmowanie dokumentów podlegających ewidencji księgowej;23. Sprawdzanie czy zobowiązanie wynikające z operacji mieszczą się w planie finansowym projektu;24. Prowadzenie dokumentacji projektu;25. Przygotowywanie dokumentów (not) obciążających jednostki współfinansujące projekt do wysokości założonego udziału w finansowaniu;26. Bezpośrednia współpraca z jednostkami uczestniczącymi/nadzorującymi/ finansującymi projekt udzielanie informacji dotyczących wysokości planu płatności;27. Sporządzanie innych zestawień i sprawozdań finansowych dotyczących projektu;28. Prowadzenie bazy danych w zakresie aktów prawnych Rzeczypospolitej Polskiej dostosowujących prawo polskie do wymogów Unii Europejskiej w obszarze działania działu.29. Współpraca z Zespołem projektów i programów nieinwestycyjnych przy organizacji i koordynacji całokształtu działań promocyjnych realizowanych projektów i programów.
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2018-04-16 - Płock (mazowieckie)

SPECJALISTA OFERTOWANIA - od 7 000 PLN

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Implementacja zasad ofertowania firmy w narzędziu NPT dla klientów firmy , Zapewnienie celów zyskowności zgodnie z polityką firmy, Współpraca z zespołami sprzedażowymi w celu przygotowania oferty, Tworzenie analizy biznesowej oraz estymacji zysku w celu przygotowania briefingu dla decydentów, Tworzenie zestawień i porównań cenowych , Proponowanie alternatywnych wycen oraz mechanizmów dyskontowania, Przygotowanie danych związanych z wyceną do celów analitycznych, W celu wsparcia ofer z całego świata, specjalista ofertowania będzie musiał pracować na zmianach .[Godzina zakończenia pracy] : 17:00[Praca na czas określony] : 15.03.2017 - 9.05.2019
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA - 997,4 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-01-17 - Radom (mazowieckie)

CIEŚLA GÓRNICZY - 3 500 - 6 500 PLN

wykonywanie robót górniczych
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT GÓRNICZYCH BYTOM Sp. z o. o. - 2019-03-20 - Ruda Śląska (śląskie)

SPECJALISTA DS.FINANSOWO- KSIĘGOWYCH - od 3 500 PLN

Tworzenie listy płac i rozliczanie ich, rozliczanie sprzedaży, rozliczenia z ZUS.
PP-U "Kiel-Tech" Sp. z o.o. w Kielcach - 2015-12-08 - Kielce (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DS. PIELĘGNACJI ROŚLIN - od 13,7 PLN

- wykonywanie nasadzeń- cięcie korygujące i wzmacniające roślin- wykonywanie innych prac ogrodniczych- konieczna znajomość branży ogrodniczej- konieczna znajomość obsługi wertykulatora Triumph / kosiarki Stihl
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. PROGRAMÓW - STAŻYSTA - od 2 000 PLN

Zakres obowiązków zgodny z ogłoszeniem na stronie BIP.Praca na umowę o pracę w godz. 7.30 -15.30 w Kołobrzegu.Wszelkie informacje dostępne na stronie internetowej:http://pupkolobrzeg.finn.pl/bipkod/008/001/001Dokumenty należy składać do 23.05.2016 r. do godz. 15.30 w pok. nr 17 (sekretariat - II piętro)
Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu - 2016-05-12 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 2 000 PLN

Praca polegająca na sprzedaży pokryć dachowych oraz akcesoriów dachowowych, liczenie powierzchni dachowych.
KROLL-DYSTRYBUCJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-26 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - do 2 600 PLN

Prowadzenie pełnej dokumentacji personalnej oraz dokumentacji umów cywilnoprawnych, rozliczanie i prowadzenie ewidencji czasu pracy, prowadzenie rozliczeń w zakresie urlopów i zwolnień lekarskich pracowników, opracowywanie analiz i raportów związanych z zatrudnieniem i wynagrodzeniami, sporządzanie dokumentów /deklaracji dla ZUS , US, GUS i PFRON, sporzadzanie list płac, doradztwo w zakresie prawa pracy. Miejsce pracy: Wrocław Kontakt kandydatów z pracodawcą: praca (at) dctk.wroc.plOferta w sali: E
Dolnośląskie Centrum Transplantacji Komórkowych z Krajowym Bankiem Dawców Szpiku - 2016-11-10 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA PORTUGALSKOJĘZYCZNEGO - od 3 500 PLN

dbanie o dobry wizerunek wśród klientów portugalskojęzycznych i anglojęzycznych zagranicznych oraz dostarczanie klientom oraz oferowanymi produktami, odpowiedzialność za raportowanie problemów do odpowienich działóww firmie pracodawcy
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. HR (STAŻ) - 997,4 PLN

wystawianie i redagowanie na portalach społecznościowych ogłoszeń dotyczących poszukiwania pracowników, kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Lubin (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

obsługa kasy fiskalnej, wykonywanie zamóień, ustalanie en
kontakt przez PUP - 2017-07-11 - Sławoborze (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW UBEZPIECZEŃ - od 3 000 PLN

Nawiązywanie kontaktów z klientami, obsługa sprzedażowa klienta, opracowywanie ofert
P.U.F. ,,Proker" Edward Łuszczak w Leżajsku - 2018-01-18 - Leżajsk (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

aktywne pozyskiwanie nowych oraz obsługa dotychczasowych klientów firmy, przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie działań marketingowych,wynagrodzenie do uzgodnienia+premia uznaniowa
PHU PAL DREW Piotr Żabiński - 2017-05-12 - Gronowo Górne (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACJI I SPRZEDAŻY - 1 017,4 PLN

prowadzenie dokumentacji firmy, tworzenie ofert handlowych, spotkania z klientami, tworzenie analiz zakupowych
kontakt przez PUP - 2019-02-22 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Z J. SŁOWEŃSKIM-WARSZAWA LUB ZDALNIE - od 22 PLN

Bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień; Kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; Odpowiedzi na zapytania klientów; Promowanie i sprzedaż produktów; Dbanie o relację z klientami; Kształtowanie dobrego wizerunku firmy; Pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb; Administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-01-20 - Warszawa (mazowieckie)

MONTER / SKŁADACZ OKIEN - od 2 100 PLN

monter okien i drzwi z PCV i Aluminium
POŻAROWSZCZYK DARIUSZ P.H.U. DARMEX - 2017-11-18 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - 1 017,4 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-12-07 - Radom (mazowieckie)

SPECJALISTA - 3 000 - 3 300 PLN

Sporządzanie rocznego planu zamówień publicznych oddziału regionalnego, przyjmowanie wniosków o uruchomienie zamówienia publicznego,sporządzanie SIWZ i uzgodnienie ich z wnioskodawcami zamówień, prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych dotyczących usług, dostaw i robót budowlanych na potrzeby oddziału regionalnego zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych,sporządzanie dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, nadzór nad realizacją zamówień poniżej 30 tys. euro.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego O/R w Gdańsku - 2017-08-03 - Gdańsk (pomorskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

Sprzedaż towaru, układanie towaru na półkach, obsługa klientów. Praca w godz: 5.00-22.30WYMAGANIA: wykształcenie zawodowe, mile widziane doswiadczenie zawodoweKONTAKT Z PRACODAWCĄ TELEF. 16 621 55 74
Firma Handlowa " KORONA " Janina i Mieczysław Słoma Spółka Jawna - 2017-04-20 - Jarosław (podkarpackie)

SPECJALISTA BANKOWOŚCI - 997,4 PLN

STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28,122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Sopot (pomorskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 2 000 PLN

obsługa sklepu internetowego i konta allegro, wystawianie towarów w sklepie internetowym, pakowanie paczek i wysyłanie ich do klientów
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Ełk (warmińsko-mazurskie)


Wybierz powiat