SPECJALISTA DS. CIEPŁOWNICTWA Kołobrzeg oferta pracy SANI-TECH GRUPA SBS WACŁAW BOGDAN ŁAZARCZYK
Stanowisko: SPECJALISTA DS. CIEPŁOWNICTWA
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Projektowanie i dobór urządzeń, doradztwo techniczne. Praca w Kołobrzegu w godz. 7-15.
Data publikacji: 2019-03-22
Lokalizacja: Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Pracodawca: SANI-TECH GRUPA SBS WACŁAW BOGDAN ŁAZARCZYK
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sienkiewicza 10, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Projektowanie i dobór urządzeń, doradztwo techniczne. Praca w Kołobrzegu w godz. 7-15.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: +premia kwartalna i roczna
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. CIEPŁOWNICTWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
inżynier inżynierii środowiska - gazowe urządzenia, instalacje i sieci energetyczne
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Inżynier inżynierii środowiska - gazowe urządzenia, instalacje i sieci energetyczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: umiejętność obsługi komputera (Word, Excel)
Nazwa pracodawcy: SANI-TECH GRUPA SBS WACŁAW BOGDAN ŁAZARCZYK
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Adres pracodawcy:
Sienkiewicza 10, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, inny - kontakt tel. i osob. w godz. 10-12, Termin: od pon. do czwartku, Godziny : 10-12
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: kołobrzeski
Gmina pracodawcy: Kołobrzeg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kołobrzeg
Ulica pracodawcy: Sienkiewicza
Numer budynku pracodawcy: 10
Profil działalności pracodawcy: hurtownia z materiałami sanitarno- budowlanymi
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
inżynier inżynierii środowiska - gazowe urządzenia, instalacje i sieci energetyczne
Data dodania oferty pracy: 25.03.2019
Oferta pracy ważna do: 23.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 25.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 22.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zainteresowane osoby z profilem II powinny zgłosić się do swojego doradcy klienta po skierowanie do pracodawcy. Oferta pracy w ramach refundacji prac interwencyjnych. Wymagane doświadczenie w sklepie, wykształcenie zawodowe. Charakterystyka pracy: sprzedaż towarów w sklepie monopolowym.
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Rybnik (śląskie)
Do podstawowych obowiązków na stanowisku Specjalisty - Koordynatora Zespołu ds. projektów i programów inwestycyjnych należy m.in.1. Sporządzanie analiz i przygotowywanie materiałów dla potrzeb Zgromadzenia, Zarządu i Komisji Rewizyjnej Związku oraz Dyrektora Biura ZGRP i kierownika Działu w zakresie powierzonych zadań;2. Opracowywanie procedur prowadzenia, kontroli i monitoringu zadań w zakresie działania zespołu oraz ich aktualizacja;3. Koordynowanie prac podległego/ych zespołu/stanowisk;4. Kierowanie pracą pracowników podległego/ych zespołu/stanowisk i nadzór nad prawidłową realizacją prac prowadzonych przez zespół/stanowiska;5. Wykonywanie funkcji zwierzchnika służbowego wobec podległej komórki organizacyjnej, w zakresie wynikającym z niniejszego regulaminu;6. Zapewnianie właściwej organizacji i koordynacji pracy zespołu/stanowisk w celu jego sprawnego funkcjonowania, w tym nadzór nad zabezpieczeniem logistycznym;7. Prowadzenie nadzoru merytorycznego nad podległymi zadaniami;8. Przeprowadzanie kontroli wewnętrznej zespołu/stanowisk;9. Nadzór nad powierzonym majątkiem podległego zespołu/stanowisk;10. Rozdzielanie korespondencji do załatwiania przez podległych mu pracowników;11. Planowanie pracy i organizowanie wykonywania przydzielonych zadań;12. Sprawowanie nadzoru oraz kontroli prawidłowości i terminowości realizacji zadań;Do zadań Zespołu projektów i programów inwestycyjnych należy w szczególności:1. Przygotowywanie dokumentów do instytucji wspierających działanie Związku w zakresie programów i projektów oraz podejmowanie działań w celu pozyskiwania środków pomocowych z zakresu działania działu programów i projektów;2. Bezpośrednia realizacja czynności związanych z realizacją programów i projektów zaaplikowanych przez ZGRP lub Gminy członków ZGRP;3. Dokonywanie rozliczeń programowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie programami, regulaminami, dokumentami programowymi i umowami zawartymi w celu realizacji danego projektu dedykowanego tak po stronie instytucji zarządzającej projektem jak i po stronie wykonawców projektów;4. Gromadzenie i sprawdzanie dokumentacji z zakresu środków pomocowych na realizację zadań oraz przesyłanie stosownych informacji do gmin;5. Sporządzanie i przekazywanie Zarządowi i członkom ZGRP informacji wraz z opinią o możliwości ubiegania się o środki pomocowe dla wskazanych projektów na realizację zadań własnych ZGRP lub Gmin członków ZGRP;6. Przygotowywanie załączników niezbędnych do złożenia wniosku aplikacyjnego zgodnie z zasadami określonymi we właściwych dla danego programu dokumentach programowych i proceduralnych;7.sporządzanie koncepcji, studiów wykonalności i biznesplanów niezbędnych do złożenia wniosku aplikacyjnego oraz zlecanie w trybie ustawy PZP branżowych wskazanych opracowań;8. Opiniowanie wraz z formułowaniem wniosków i wytycznych dokumentów planistycznych i strategicznych w zakresie zgodności z zapisami krajowych dokumentów programowych umożliwiających wykorzystanie środków pomocowych;9. Opiniowanie wraz z formułowaniem wniosków i wytycznych strategii rozwoju, budżetu, Wieloletniego Planu Inwestycyjnego ZGRP w tym w zakresie planowanych zmian w w/w dokumentach w zakresie możliwości pozyskania funduszy pomocowych;10. Pozyskiwanie i rozpowszechnianie informacji o dostępnych programach pomocowych (europejskich i innych) oraz procedurach ich uzyskiwania, służących realizacji zadań Związku i rozwojowi lokalnemu;11. Opracowywanie wniosków o uzyskanie dotacji na realizację zadań Związku;12. Sporządzanie rozliczeń z wykonania i wykorzystania dotacji zgodnie z zawartymi umowami;13. Przygotowywanie dokumentacji przetargowej w zakresie powierzonych zadań oraz udział w pracach komisji przetargowej;14. Wysyłanie za pomocą Internetu ogłoszeń o rozpoczęciu i wyniku postępowań do BZP;15. Gromadzenie materiałów merytoryczno-informacyjnych dotyczących zamówień publicznych;16. Przygotowywanie sprawozdań i informacji dla Zarządu i członków Związku oraz na stronę internetową ZGRP z realizacji programów i zadań;17. Sporządzanie wniosków o płatność projektu;18. Monitorowanie wpłat i wypłat płatności na/z konta bankowego obsługującego projekt oraz dokonywanie okresowych analiz w ramach udzielonych upoważnień;19. Sporządzanie sprawozdań finansowych dotyczących realizacji projektu zgodnie z wymogami Instytucji Finansującej i Instytucji Pośredniczącej oraz w sposób umożliwiający przekazywanie rzetelnych informacji ekonomicznych;20. Współpraca z instytucjami zarządzającymi, wdrażającymi oraz pośredniczącymi w realizacji programów finansowanych ze środków pomocowych na poziomie regionalnym, krajowym oraz międzynarodowym właściwymi dla danego programu bądź realizowanego projektu;21. Kwalifikowanie wydatków z podziałem na środki własne i środki z udziałem funduszy zewnętrznych;22. Przyjmowanie dokumentów podlegających ewidencji księgowej;23. Sprawdzanie czy zobowiązanie wynikające z operacji mieszczą się w planie finansowym projektu;24. Prowadzenie dokumentacji projektu;25. Przygotowywanie dokumentów (not) obciążających jednostki współfinansujące projekt do wysokości założonego udziału w finansowaniu;26. Bezpośrednia współpraca z jednostkami uczestniczącymi/nadzorującymi/ finansującymi projekt udzielanie informacji dotyczących wysokości planu płatności;27. Sporządzanie innych zestawień i sprawozdań finansowych dotyczących projektu;28. Prowadzenie bazy danych w zakresie aktów prawnych Rzeczypospolitej Polskiej dostosowujących prawo polskie do wymogów Unii Europejskiej w obszarze działania działu.29. Współpraca z Zespołem projektów i programów nieinwestycyjnych przy organizacji i koordynacji całokształtu działań promocyjnych realizowanych projektów i programów.
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2018-04-16 - Płock (mazowieckie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Implementacja zasad ofertowania firmy w narzędziu NPT dla klientów firmy , Zapewnienie celów zyskowności zgodnie z polityką firmy, Współpraca z zespołami sprzedażowymi w celu przygotowania oferty, Tworzenie analizy biznesowej oraz estymacji zysku w celu przygotowania briefingu dla decydentów, Tworzenie zestawień i porównań cenowych , Proponowanie alternatywnych wycen oraz mechanizmów dyskontowania, Przygotowanie danych związanych z wyceną do celów analitycznych, W celu wsparcia ofer z całego świata, specjalista ofertowania będzie musiał pracować na zmianach .[Godzina zakończenia pracy] : 17:00[Praca na czas określony] : 15.03.2017 - 9.05.2019
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Wrocław (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Warszawa (mazowieckie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-01-17 - Radom (mazowieckie)
wykonywanie robót górniczych
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT GÓRNICZYCH BYTOM Sp. z o. o. - 2019-03-20 - Ruda Śląska (śląskie)
Tworzenie listy płac i rozliczanie ich, rozliczanie sprzedaży, rozliczenia z ZUS.
PP-U "Kiel-Tech" Sp. z o.o. w Kielcach - 2015-12-08 - Kielce (świętokrzyskie)
- wykonywanie nasadzeń- cięcie korygujące i wzmacniające roślin- wykonywanie innych prac ogrodniczych- konieczna znajomość branży ogrodniczej- konieczna znajomość obsługi wertykulatora Triumph / kosiarki Stihl
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Łódź (łódzkie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres obowiązków zgodny z ogłoszeniem na stronie BIP.Praca na umowę o pracę w godz. 7.30 -15.30 w Kołobrzegu.Wszelkie informacje dostępne na stronie internetowej:http://pupkolobrzeg.finn.pl/bipkod/008/001/001Dokumenty należy składać do 23.05.2016 r. do godz. 15.30 w pok. nr 17 (sekretariat - II piętro)
Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu - 2016-05-12 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Praca polegająca na sprzedaży pokryć dachowych oraz akcesoriów dachowowych, liczenie powierzchni dachowych.
KROLL-DYSTRYBUCJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-26 - Rzeszów (podkarpackie)
Prowadzenie pełnej dokumentacji personalnej oraz dokumentacji umów cywilnoprawnych, rozliczanie i prowadzenie ewidencji czasu pracy, prowadzenie rozliczeń w zakresie urlopów i zwolnień lekarskich pracowników, opracowywanie analiz i raportów związanych z zatrudnieniem i wynagrodzeniami, sporządzanie dokumentów /deklaracji dla ZUS , US, GUS i PFRON, sporzadzanie list płac, doradztwo w zakresie prawa pracy. Miejsce pracy: Wrocław Kontakt kandydatów z pracodawcą: praca (at) dctk.wroc.plOferta w sali: E
Dolnośląskie Centrum Transplantacji Komórkowych z Krajowym Bankiem Dawców Szpiku - 2016-11-10 - Wrocław (dolnośląskie)
dbanie o dobry wizerunek wśród klientów portugalskojęzycznych i anglojęzycznych zagranicznych oraz dostarczanie klientom oraz oferowanymi produktami, odpowiedzialność za raportowanie problemów do odpowienich działóww firmie pracodawcy
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Rzeszów (podkarpackie)
wystawianie i redagowanie na portalach społecznościowych ogłoszeń dotyczących poszukiwania pracowników, kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Lubin (dolnośląskie)
x
HOTEL "POD HERBEM" DARIUSZ I TOMASZ KULESZA SPÓŁKA JAWNA - 2019-03-08 - Białystok (podlaskie)
obsługa kasy fiskalnej, wykonywanie zamóień, ustalanie en
kontakt przez PUP - 2017-07-11 - Sławoborze (zachodniopomorskie)
Nawiązywanie kontaktów z klientami, obsługa sprzedażowa klienta, opracowywanie ofert
P.U.F. ,,Proker" Edward Łuszczak w Leżajsku - 2018-01-18 - Leżajsk (podkarpackie)
aktywne pozyskiwanie nowych oraz obsługa dotychczasowych klientów firmy, przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie działań marketingowych,wynagrodzenie do uzgodnienia+premia uznaniowa
PHU PAL DREW Piotr Żabiński - 2017-05-12 - Gronowo Górne (warmińsko-mazurskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie dokumentacji firmy, tworzenie ofert handlowych, spotkania z klientami, tworzenie analiz zakupowych
kontakt przez PUP - 2019-02-22 - Rzeszów (podkarpackie)
Bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień; Kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; Odpowiedzi na zapytania klientów; Promowanie i sprzedaż produktów; Dbanie o relację z klientami; Kształtowanie dobrego wizerunku firmy; Pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb; Administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
monter okien i drzwi z PCV i Aluminium
POŻAROWSZCZYK DARIUSZ P.H.U. DARMEX - 2017-11-18 - Lublin (lubelskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-12-07 - Radom (mazowieckie)
Sporządzanie rocznego planu zamówień publicznych oddziału regionalnego, przyjmowanie wniosków o uruchomienie zamówienia publicznego,sporządzanie SIWZ i uzgodnienie ich z wnioskodawcami zamówień, prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych dotyczących usług, dostaw i robót budowlanych na potrzeby oddziału regionalnego zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych,sporządzanie dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, nadzór nad realizacją zamówień poniżej 30 tys. euro.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego O/R w Gdańsku - 2017-08-03 - Gdańsk (pomorskie)
Sprzedaż towaru, układanie towaru na półkach, obsługa klientów. Praca w godz: 5.00-22.30WYMAGANIA: wykształcenie zawodowe, mile widziane doswiadczenie zawodoweKONTAKT Z PRACODAWCĄ TELEF. 16 621 55 74
Firma Handlowa " KORONA " Janina i Mieczysław Słoma Spółka Jawna - 2017-04-20 - Jarosław (podkarpackie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-10-15 - Warszawa (mazowieckie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28,122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Sopot (pomorskie)
obsługa sklepu internetowego i konta allegro, wystawianie towarów w sklepie internetowym, pakowanie paczek i wysyłanie ich do klientów
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
.
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Ełk (warmińsko-mazurskie)