SPECJALISTA DS. BIUROWYCH I ZAKUPÓW Chwaszczyno oferta pracy HITECH DISTRIBUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. BIUROWYCH I ZAKUPÓW
Wynagrodzenie: 3 500 - 4 200 PLN
Zakres obowiązków: prace biurowe, rozsyłanie zapytań do dostawców, porównywanie cen zakupu i negocjacje, poszukiwanie nowych dostawców, obsługa klientów w zakresie dystrybucji części zamiennych, kontakt z biurem rachunkowym.Wstępnie umowa na czas określony (3 miesiące) a docelowo - praca na czas nieokreślony.Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00Wymagania: - kontakt z kontrahentem często w jęz. angielskim - dlatego niezbędna znajomość jęz. angielskiego min. w stopniu komunikatywnym. - wykształcenie min. średnie, pożądane- wyższe - wymagane doświadczenie biurowe; w tym znajomość obsługi urządzeń biurowych , obsuga - komputera, e-mila i podstawowych programów.
Data publikacji: 2019-06-06
Lokalizacja: Chwaszczyno (pomorskie)
Pracodawca: HITECH DISTRIBUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:WS. NOWY TUCHOM 10, 83-209 Chwaszczyno, powiat: kartuski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prace biurowe, rozsyłanie zapytań do dostawców, porównywanie cen zakupu i negocjacje, poszukiwanie nowych dostawców, obsługa klientów w zakresie dystrybucji części zamiennych, kontakt z biurem rachunkowym.Wstępnie umowa na czas określony (3 miesiące) a docelowo - praca na czas nieokreślony.Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00Wymagania: - kontakt z kontrahentem często w jęz. angielskim - dlatego niezbędna znajomość jęz. angielskiego min. w stopniu komunikatywnym. - wykształcenie min. średnie, pożądane- wyższe - wymagane doświadczenie biurowe; w tym znajomość obsługi urządzeń biurowych , obsuga - komputera, e-mila i podstawowych programów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 500 - 4 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + dodatki
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. BIUROWYCH I ZAKUPÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chwaszczyno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kartuski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Żukowo
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 500 - 4 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.06.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: komunikatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa urządzeń biurowych
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy:
HITECH DISTRIBUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach
Adres pracodawcy:
WS. NOWY TUCHOM 10, 83-209 Chwaszczyno, powiat: kartuski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie lub cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: kartuski
Gmina pracodawcy: Żukowo
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chwaszczyno
Ulica pracodawcy: WS. NOWY TUCHOM
Numer budynku pracodawcy: 10
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 06.06.2019
Data dodania oferty pracy: 06.06.2019
Oferta pracy ważna do: 04.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 06.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 05.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?05856c40c841f9beb87494185473a38b
Podobne oferty pracy
- Praca na recepcji- obsługa gości- odbieranie połączeń telefonicznych- obsługa poczty i przesyłek kurierskich- rezerwacja hoteli, mieszkań, samolotów- prowadzenie miesięcznych rozliczeń pracowników montażu- bieżące potrzeby
MWH MEBLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ & CO. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-10-14 - Zator (małopolskie)
Nadzór nad dokumentami firmowymi.
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Kraków (małopolskie)
zapoznanie się z asortymentem towarowym, pomoc przy zamówieniach towaru, sprawdzanie dostarczonych towarów pod względem ilościowym i jakościowym, pomoc przy metkowaniu towaru, pomoc przy sprzedaży za pomocą komputera
kontakt przez PUP - 2019-04-05 - Chojna (zachodniopomorskie)
prace wykończeniowe wewntrzne budynków m.in. malowanie, szpachlowanie, gipsowanie, układanie płytek
PLAST SERVICE PACK Konrad Rumiński - 2016-08-24 - Kolonia Warszawska (mazowieckie)
SPORZĄDZANIE OFERT. ANALIZOWANIE POTRZEB KLIENTA. UTRZYMYWANIE KONTAKTÓW Z KLIENTAMI. POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "MATEO" STANISŁAW CABAJ - 2019-03-14 - Dębica (podkarpackie)
Analiza rynku pracy, wykorzystanie wszystkich dostępnych źródeł oraz narzędzi rekrutacyjnych, współpraca z menadżerami, współpraca z agencjami rekrutacyjnymi, biurami karier, odpowiedzialność za całość procesu rekrutacyjnego (przygotowywanie i umieszczanie ogłoszeń, selekcja CV, wywiady telefoniczne, uczestnictwo w spotkaniach, przygotowywanie raportów z poszczególnych etapów rekrutacji), aktywne pozyskiwanie kandydatów z rynku (direct search), odpowiedzialność za działania z obszaru Employer Branding.
BADER Polska Spółka z o.o. - 2016-11-18 - Bolesławiec (dolnośląskie)
pozyskiwanie i obsługa klientów zagranicznychbudowa bazy danych klientówpraca z programem CRMmonitorowanie rynku w poszukiwaniu odbiorców
kontakt przez PUP - 2017-09-25 - Lublin (lubelskie)
FIRMA ŚWIADCZY USŁUGI W ZAKRESIE PROJEKTOWANIA ORAZ PRODUKCJI NIESTANDARDOWYCH MATERIAŁÓW REKLAMOWYCH (REGAŁY, POS, EKSPOZYTORY, DYSPENSERY, REKLAMA ŚWIETLNA, SITODRUK).
ART PROGRES POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-22 - Wola Ociecka (podkarpackie)
-
FIRMA USŁUGOWO-BUDOWLANA ALU-BLOCZEK TOMASZ BLOK - 2018-12-11 - Kościerzyna (pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)
Dążenie do stania się Zaufanym Doradcą oraz ekspertem w danym zakresie produktowym zarówno dla zewnętrznych jak i wewnętrznych klientów oraz partnerów Cisco; Pomoc klientom oraz partnerom Cisco w szybszym orazsprawniejszym wdrożeniu produktów oraz usług Cisco, a także w monitorowaniu tempa tegoż wdrożenia, poziomu satysfakcji z użytkowania czy pokonywania barier, które przeszkadzają, czyuniemożliwiają lepsze wykorzystanie produktu przez klienta; Koncentrowanie się na maksymalizacji satysfakcji klienta z zakupionego produktu oraz na tej podstawie tworzenie tzw.Historii Sukcesu (Przykłady wdrożeń które odniosły sukces u klienta); Przyczynianie się do tworzenia okazji do sprzedaży dodatkowych produktów czy usług Cisco (tzw. Upsell oraz Cross- Sell); Księgowanie takich potencjalnych okazji w wykorzystywanych w Cisco systemach komputerowych, a następnie przekazywanie ich do zespołu sprzedażowego w celu zamknięcia sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2017-08-14 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klienta w zakresie ubezpieczeń.
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Jaroszowice (małopolskie)
prowadzenie biura, bieżący nadzór nad realizacją zleceń, sporządzanie raportów, koordynowanie pracy zespołu, kontrola czasu pracy, organizacja pracy i odpowiedzialność za realizację zleceń w oddziale, współpraca z klientami, aktywny udział w procesie akredytacyjnym jednostki, wyjazdy służbowe - krajowe i zagraniczne, dyżury wyznaczone w dni wolne od pracy, współpraca z głównym biurem i innymi oddziałami, (godziny pracy: 8:00-16:00)
INCOLAB SERVICES POLSKA Sp. zo.o. - 2018-09-28 - Terespol (lubelskie)
- przygotowanie polityki marketingowej usług/produktów firmy na rynek ukraiński - kontakt z klientami ukrainojęzycznymi- przygotowanie ofert handlowychUmowa o dzieło, przewidywany okres 02.05.2019-01.05.2022. System wynagradzania - miesięczny.
kontakt przez PUP - 2019-03-25 - Łódź (łódzkie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Poznań (wielkopolskie)
Sprzedaż usług i produktów naszego klienta, budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami, dbanie o dobry wizerunek firmy, udzielanie informacji klientom i pomoc w rozwiązywaniu problemów.
WORK SERVICE S.A. - 2016-04-21 - Gdańsk (pomorskie)
Wykształcenie: średnie ekonomiczne; 5 lat doświadczenia zawodowego; znajomość zasad rachunkowości; dobra znajomość pakietu Office w tym Excell; zakres obowiązków: ewidencja przychodów złomu; wystawianie dokumentacji magazynowej; raportowanie dostaw złomu; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
COGNOR S.A. - 2017-06-16 - Gliwice (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Warszawa (mazowieckie)
specjalista ds. sprzedaży realizuje plany sprzedażowe podmiotu gospodarczego poprzez utrzymywanie kontaktów ze stałymi partnerami handlowymi oraz pozyskiwanie nowych klientów, branża transportowazatrudnienie na umowę o pracę na czas nieokreślony (1/2/ etatu), praca jednozmianowa w godzinach 8:00-12:00 lub 9:00-13:00 - do uzgodnieniaoferta dostępna w sali G
MAYAMI spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2019-04-11 - Wrocław (dolnośląskie)
Zgodny z programem
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Gdynia (pomorskie)
- Telefoniczny kontakt z dłużnikami oraz podmiotami zewnętrznymi współpracującymi z Kasą w zakresie dochodzenia wierzytelności,- Korespondencja z dłużnikami oraz podmiotami zewnętrznymi współpracującymi z Kasą w zakresie dochodzenia wierzytelności,- Księgowanie i monitorowanie otrzymanych płatności od Komorników Sądowych, Sądów Powszechnych oraz Syndyków Masy Upadłości,- Realizacja procesu windykacji w zakresie postępowań sądowych i egzekucyjnych, (weryfikacja dokumentacji kredytowej na etapie przedsądowym, sporządzanie pozwów o zapłatę, wniosków egzekucyjnych do Komorników Sądowych)- Przygotowywanie analiz i raportów dotyczących wyników procesu windykacji.
SKOK UNII LUBELSKIEJ - 2018-03-29 - Lublin (lubelskie)
wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2019-01-21 - Ciechanów (mazowieckie)
- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:przygotowywała dowody księgowe do kontroli wstępnej (pieczęć, kompletność dokumentów), przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dowodów księgowych, dekretowała dowody księgowe zgodnie z planem kont i klasyfikacją budżetową, wprowadzała wyciągi bankowe i raporty kasowe do systemu FK, Kompletowała wyciągi bankowe i raporty kasowe wg komórek i przypisanych im jednostek oświatowych.- Wynagrodzenie: 2052-2500 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na zastępstwo: od 25.03.2016 na okres 3 miesięcy - do powrotu pracownika do pracy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7:30-15:30. Poziom wykształcenia: wykształcenie średnie lub wyższe o kierunku ekonomicznym lub finansowym. Doświadczenie zawodowe przy średnim 5 lat pracy, przy wyższym 4 lata pracy, minimum 6 miesięcy doświadczenie zawodowe w służbach finansowo-księgowych jednostek budżetowych. Uiejętności: znajomość programów księgowych, programów WORD i EXCEL w zakresie podstawowym, obsługa urządzeń biurowych, mile widziana znajomość klasyfikacji budżetowej.
ZESPÓŁ OBSŁUGI JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH - 2016-03-04 - Katowice (śląskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-04-17 - Józefów (mazowieckie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie, doświadczenie: brak wymagań; Zakres obowiązków: wsparcie procesów logistycznych; organizacja transportu; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Gliwice (śląskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Zabrze (śląskie)
Kontrola jakości,praca z progrmenm kadrowym
kontakt przez PUP - 2015-12-04 - Wiatrowo (wielkopolskie)
Kontakt z klientem zagranicznym, bieżąca obsługa biura. Praca w godz.: 8-16.Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - tel.: 881 492 223, e-mail: kadry (at) globalpp.pl. Rozmowy kwalifikacyjne będą sie odbywały we Wrocławiu, firma jest poszukiwania biura we Wrocławiu.
GLOBAL P&P MANAGEMENT GROUP LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-06-27 - Wrocław (dolnośląskie)
-Upowszechnianie informacji o prowadzonych działaniach na potrzeby ECAM, w tym planów szkoleniowych;-Koordynowanie działalności szkoleniowej w jednostkach CEiPM Leszno;-Analizowanie rynku pracy z punktu widzenia potrzeb szkoleniowych;-Pozyskiwanie danych z jednostek utrzymujących rezultaty projektu OHP jako realizator usług rynku pracy,-Prowadzenie poradnictwa zawodowego dla młodzieży w wieku 15-25 lat,: bezrobotnych i młodzieży szkolnej
Ochotnicze Hufce Pracy Wielkopolska Wojewódzka Komenda - 2017-02-24 - Leszno (wielkopolskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Huta Mazowszańska (mazowieckie)