SPECJALISTA DS. BHP I PPOŻ. Mielec oferta pracy C+N Polska Spółka z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. BHP I PPOŻ.
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Zatrudnienie na 1/2 etatuOsoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie za:- sporządzanie okresowych analiz stanu BHP oraz propozycji przedsięwzięć organizacyjnych i technicznych mających na celu poprawę warunków pracy,- współpracę z organami Powiatowej Stacji Sanitarno Epidemiologicznej oraz specjalistycznymi laboratoriami w zakresie organizowania systematycznych badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia,- bieżące informowanie o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usunięcia tych zagrożeń,- przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przez pracowników przepisów BHP i ppoż.,- opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy,- udział w opracowywaniu oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy,- udział w audytach,- współpraca przy opracowywaniu instrukcji stanowiskowych, regulaminów, procedur BHP i ppoż.,- zapewnienie zgodności funkcjonowania firmy z bieżącymi wymaganiami prawnymi w zakresie BHP oraz wewnętrznymi standardami w tym zakresie
Data publikacji: 2018-06-11
Lokalizacja: Mielec (podkarpackie)
Pracodawca: C+N Polska Spółka z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wojska Polskiego 6, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zatrudnienie na 1/2 etatuOsoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie za:- sporządzanie okresowych analiz stanu BHP oraz propozycji przedsięwzięć organizacyjnych i technicznych mających na celu poprawę warunków pracy,- współpracę z organami Powiatowej Stacji Sanitarno Epidemiologicznej oraz specjalistycznymi laboratoriami w zakresie organizowania systematycznych badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia,- bieżące informowanie o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usunięcia tych zagrożeń,- przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przez pracowników przepisów BHP i ppoż.,- opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy,- udział w opracowywaniu oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy,- udział w audytach,- współpraca przy opracowywaniu instrukcji stanowiskowych, regulaminów, procedur BHP i ppoż.,- zapewnienie zgodności funkcjonowania firmy z bieżącymi wymaganiami prawnymi w zakresie BHP oraz wewnętrznymi standardami w tym zakresie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. BHP I PPOŻ.
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mielec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mielecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mielec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.06.2018
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
-wykształcenie wyższe kierunkowe lub studia podyplomowe w zakresie BHP,-minimum 1 rok doświadczenia zawodowego na w/w stanowisku w firmie produkcyjnej (warunek konieczny),-uprawnienia inspektora ds. ppoż.,-praktycznej znajomości przepisów BHP i ppoż. oraz innych regulacji prawnych,-umiejętność prowadzenia szkoleń w zakresie BHP,-wiedzy teoretycznej i praktycznej w zakresie prowadzenia dokumentacji BHP,-mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego,-umiejętność obsługi komputera w środowisku Windows,-umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, komunikatywność, zaangażowanie,-umiejętność planowania i organizacji pracy,-skuteczność i systematyczność w działaniu
Nazwa pracodawcy: C+N Polska Spółka z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Adres pracodawcy:
Wojska Polskiego 6, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby zainteresowane ofertą proszone są o przesyłanie Cv za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres askrabucha (at) texen.com
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: pn.-pt., Godziny : 8-16
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: mielecki
Gmina pracodawcy: Mielec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mielec
Ulica pracodawcy: Wojska Polskiego
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy
Data dodania oferty pracy: 11.06.2018
Oferta pracy ważna do: 10.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 11.06.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 11.06.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
1. Zapoznanie się z ustawami ubezpieczeniowymi oraz ogólnymi warunkami Ubezpieczeń /OWU/ różnych produktów i ubezpieczeń.2. Szkolenie w zakresie produktów sosowanych przez ubezpieczycieli /min. 48 godz./ na wniosek organizatora stażu u 12 ubezpieczycieli.3. Szkolenie podstawowe /ok. 152 godz./, nauka z przeprowadzenia rozmów sprzedażowych z potencjalnymi klientami.4. Nauka obsługi programów ubezpieczeniowych różnych towarzystw /12-tu/.5. Nauka i obsługa różnych urządzeń biurowych: skaner, komputer.6. Pozyskiwanie nowych klientów, roznoszenie ulotek, wysyłanie e-maili, dzwonienie do potencjalnych klientów.7. Utrzymywanie czystości na stanowisku pracy.8. Praktyka w przeprowadzaniu rozmów sprzedażowych, czytanie e-mali z zmianami w taryfach i OWU przeczytanych przez ubezpieczycieli.
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Kartuzy (pomorskie)
Możliwość pracy tylko w same weekendy
P.P.H.U. ZDROWA Maciej Adamczewski - 2017-03-22 - Racibórz (śląskie)
Realizacjia zakupów biomasy.Nadzór nad harmonogrami dostaw biomasy, organizacja logistyki dostaw.Prowadzenie ewidencji dostaw biomasy.Współpraca z dostawcami biomasy oraz kierownictwem i służbami Jednostek Wtórnych w Grupie TAURON,Sporządzanie wymaganych raportów i analiz.Kontrola stanów magazynowych.Praca w systemie IFS.
Biomasa Grupa TAURON Sp. z o.o. - 2016-06-03 - Stalowa Wola (podkarpackie)
- Obsługa telefoniczna i mail'owa Klienta zagranicznego- Biegła znajomość języka angielskiego- Miejsce pracy Cieplewo,- Kontakt: telefon - 58 682-35-90 lub 695-418-302, e-mail: kubus (at) kkubus.pl
DANA.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-22 - Cieplewo (pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Ostrołęka (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-09-23 - Warszawa (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-09-16 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Wąbrzeźno (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Wykształcenie średnie lub wyższe, mile widziane z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi; min. 2 lata doświadczenia; mile widziana znajomość obsługi programu OPTIMA; zakres obowiązków: obsługa kadrowo-płacowa- naliczanie list płac (wynagrodzenie urlopowe, chorobowe, ekwiwalent za urlop, odprawy, rozliczanie czasu pracy itd.), prowadzenie akt osobowych pracowników, sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON, sprawozdania GUS; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
OPI BIURO RACHUNKOWOŚCI I FINANSÓW AGNIESZKA OLBRYŚ - 2017-01-24 - Gliwice (śląskie)
telefoniczna i modemowa obsługa aptek
Polska Grupa Farmaceutyczna S.A. - 2017-07-11 - Dywity (warmińsko-mazurskie)
nawiązywanie nowych kontaktów handlowych oraz kontakty z klientami, rozwożenie gotowych wyrobów, zaopatrzenie w surowce do produkcji
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Zgierz (łódzkie)
Sporządzenie i kompletowanie dokumentacji powykonawczej wykonanychprac elektrycznych. Praca od 7-15
ELCON -Grzegorz i Anna Konieczni, Tomasz Konieczny Spółka Jawna - 2018-04-17 - Chrząstowice (opolskie)
kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa, prowadzenie akt oraz dokumentacji
KONECKE SPÓŁKA Z O.O. - 2017-01-26 - Słubice (lubuskie)
NAWIĄZYWANIE WSPÓŁPRACY I UTRZYMYWANIE RELACJI Z KLIENTAMI, PRZYJMOWANIE, RALIZOWANIE I OPIEKA NAD ZAMÓWIENIAMI KLIENTÓW, PROJEKTOWANIE PREZENTACJI I OFERT, DORADZTWO ZWIĄZANE Z WYBOREM PRODUKTU, KONTAKT Z KLIENTAMI Z WIELKIEJ BRYTANII, NIEMIEC, ROSJI, UKRAINY, POLSKI, KOORDYNOWANIE DZIAŁAŃ DOT. PROMOCJI POWIERZONEGO PROJEKTU;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE (KIERUNKI POWIĄZANE Z MARKETIINGIEM), UMIEJĘTNOŚĆ TWORZENIA I PROWADZENIA KAMPANII MARKETINGOWYCH I PROMOCYJNYCH, PRAWO JAZDY KAT.B, MIN. 1 ROK PRACY W AGENCJI REKLAMOWEJ NA STANOWISKU OBEJMUJĄCYM ZARZĄDZANIE RELACJAMI Z KLIENTAMI LUB TWORZENIE KAMPANII MARKETINGOWYCH I PROMOCYJNYCH, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA: ANGIELSKIEGO, ROSYJSKIEGO, UKRAIŃSKIEGO, POLSKIEGO;
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Szczecin (zachodniopomorskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-10-20 - Warszawa (mazowieckie)
Wystawianie aukcji w serwisie internetowym Ebay, Allegro. kontakt z klientami, bieżąca obsługa zapytań, przygotowywanie towaru do wysyłki.
"Feniks" Spółka z o.o. - 2018-02-27 - Krosno (podkarpackie)
-kontakt z klientme na terenie budowy,-wykonywanie nadzorów projektowych przy realizacji projektu,-wykonywanie inwentaryzacji budynków na terenie budowy, -współpraca z klientami,-uczestnictwo w naprawach przy realizacji projektów
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Oborniki (wielkopolskie)
opracowanie propozycji i nadzorowanie realizacji strategii planów marketingowych, sporządzanie raportów i sprawozdań z zakresu działalności marketingowej oraz statystyk sprzedażowych, nawiazywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi głównie z Rosjii i Ukrainy, przygotowywanie ofert handlowych w języku polskim, ukraińskim i rosyjskim
Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości Twój Start Up - 2016-03-31 - Dębno (zachodniopomorskie)
praca biurowa
SenioDi Pflege Brygida Więcek - 2018-03-27 - Gogolin (opolskie)
- Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia zawodowego w branży. Bardzo dobra obsługa komputera, pakietu Office (Word, Excel). Umiejętność samodzielnego zorganizowania sobie pracy. Doświadczenie w sprzedaży rur stalowych. Mile widziana znajomość rynku rur nierdzewnych i kwasoodpornych oraz rur kotłowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2017-05-04 - Katowice (śląskie)
- organizacja promocji i sprzedaży usług świadczonych przez spółkę- sporządzanie ofert, wycen oraz udzielanie informacji aktualnym i potencjalnym klientom- realizacja wyznaczonych celów finansowych- budowanie i utrzymywanie dlugotrwałych relacji z klientami- współtworzenie strategii marketingowej firmy
INFUSIO Sp. z o.o. - 2016-11-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację pełnej obsługi kadrowo-płacowej pracowników, w szczególności za:prowadzenie dokumentacji i rozliczeń kadrowo-płacowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, przepisów podatkowych oraz wewnętrznymi uregulowaniami funkcjonującymi w firmie; rozliczanie czasu pracy; rozliczanie podróży służbowych; prowadzenie dokumentacji i rozliczeń zleceniobiorców i osób wykonujących umowy o dzieło; wyliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę i umów cywilno-prawnych; przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem, przebiegiem i ustaniem stosunku pracy pracowników firmy oraz dokumenty związane z zatrudnieniem osób na podstawie umów cywilnoprawnych;rejestrowanie w systemie ZUS pracowników i ich członków rodzin oraz osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych, zgłaszanie zmian, wyrejestrowywanie zwolnionych oraz stały nadzór nad dokumentacją ZUS w zakresie informacji kadrowych; sporządzanie sprawozdań i deklaracji do instytucji zewnętrznych (ZUS, US, GUS);sporządzanie sprawozdań w zakresie spraw personalnych w programie Excel;prowadzenie dokumentacji związanej z odpowiedzialnością materialną pracowników;uzgadnianie kont księgowych dotyczących wynagrodzeń, składek ZUS, podatków;monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, prawa podatkowego i ubezpieczeń.
ASAJ Sp. z o.o. - 2016-09-06 - Siedlce (mazowieckie)
OBSŁUGA KOMPUTERA I URZĄDZEŃ BIUROWYCH;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE, OBSŁUGA KOMPUTERA I URZĄDZEŃ BIUROWYCH, ORZECZENIE O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI;CV NALEŻY PRZESŁAĆ NA e-maila:biuro (at) probud.net.pl
PROBUD FIRMA PROJEKTOWO BUDOWLANA TOMASZ GRAF - 2016-06-20 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- Wykonywanie zleconych prac, weryfikacja sprawozdań finansowych, analiza danych finansowych, przygotowywani analiz biznesowych.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 4100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek pierwsza umowa o pracę na okres pięciu miesięcy, docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: od zaraz. Do uzgodnienia (preferowane jak najszybciej).- Praca: 8:00-16:30 (z przerwą na obiad). Wymagane wykształcenie wyższe: ukończone studia, preferowane na kierunku ekonomicznym (rachunkowość, finanse, administracja) lub pokrewne, filologicznym (angielska, węgierska). Doświadczenie zawodowe w obszarze finansów i/lub audytu finansowego w firmie działającej w sektorze SSC/BPO będzie dodatkowym atutem. Wymagane umiejętności: znajomość pakietu MS OFFICE, umiejętności analityczne, organizacyjne, pracy w zespole. Wymagana znajomość języka angielskiego w mowie w stopniu dobrym, w piśmie w stopniu dobrym. Wymagana znajomość języka węgierskiego w mowie w stopniu dobrym, w piśmie w stopniu dobrym.
PRICEWATERHOUSECOOPERS SERVICE DELIVERY CENTER POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-14 - Katowice (śląskie)
Brak danych
Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Gdyni - 2018-03-29 - Gdynia (pomorskie)
Wydawanie nowych pojazdów, sprzedaż akcesoriów, gadżetów, budowanie relacji z klientem, dopasowywanie ofert do klientów, nauka negocjacji, rozmów handlowych.
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Siedlce (mazowieckie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2018-02-19 - Warszawa (mazowieckie)
realizacja zadań związanych z ochroną środowiska, realizacja obowiązków służby BHP zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów, przeprowadzanie bieżących kontroli w zakresie BHP, ochrony środowiska oraz ochrony przeciwpożarowej, ocena ryzyka związanego z wykonywanymi pracami, przygotowanie i prowadzenie szkoleń z zakresu BHP, sporządzanie i nadzorowanie dokumentacji oraz raportów z zakresie BHP, ochrony środowiska i ochrony przeciwpożarowej, inicjowanie, proponowanie oraz wdrażanie rozwiązań podnoszących bezpieczeństwo w pracy oraz motywujących pracowników do bezpiecznych zachowań.
KIRCHHOFF POLSKA Spółka z o.o. - 2017-05-11 - Gliwice (śląskie)
Nawiązywanie i budowanie relacji z klientami zagranicznymi. Realizacja planów sprzedaż na rynkach zagranicznych. Monitorowanie i prowadzenie analiz rynkowych dla przewidzianego obszaru działania. Przygotowywanie ofert handlowych i prezentacji w językach rosyjskim i ukraińskim. Koordynacja oraz monitorowanie płynności działań eksportowych. Ścisła współpraca z przedstawicielami firmy na rynkach Europy Wschodniej. Tłumaczenie z języków ukraińskiego i rosyjskiego według potrzeb firmy.
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)