SPECJALISTA DS. BADAŃ I ANALIZ Słupsk oferta pracy OŚRODEK DOSKONALENIA NAUCZYCIELI W SŁUPSKU
Stanowisko: SPECJALISTA DS. BADAŃ I ANALIZ
Wynagrodzenie: od 1 700 PLN
Zakres obowiązków: ogłoszenie o naborze na stronie odnbip.mirobip.pl;okres zatrudnienia: od 3 do 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Godz. pracy 7.30-11.30.
Data publikacji: 2019-11-18
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: OŚRODEK DOSKONALENIA NAUCZYCIELI W SŁUPSKU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Poniatowskiego 4A, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
ogłoszenie o naborze na stronie odnbip.mirobip.pl;okres zatrudnienia: od 3 do 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Godz. pracy 7.30-11.30.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. BADAŃ I ANALIZ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw szkoleń
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
ogłoszenie o naborze na stronie odnbip.mirobip.plwykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: OŚRODEK DOSKONALENIA NAUCZYCIELI W SŁUPSKU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Poniatowskiego 4A, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
ogłoszenie o naborze na stronie odnbip.mirobip.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Poniatowskiego
Numer budynku pracodawcy: 4A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw szkoleń
Data dodania oferty pracy: 18.11.2019
Oferta pracy ważna do: 02.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 18.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 18.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?4e212ef93694b7b613e4eff2474e877d
Podobne oferty pracy
analizowanie rynku i ofert konkurencjirealizowanie planów sprzedażowychsprzedawanie produktów branżowychobsługa klientapozyskiwanie nowych klientówutrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymisporządzanie raportów, analiz i prognoz dotyczących sprzedażyreprezentacja firmyprzyjmowanie reklamacji
kontakt przez PUP - 2020-10-16 - Olesin (mazowieckie)
praca z osobami niepełnosprawnymi
Zakład Aktywności Zawodowej - 2016-01-21 - Końskie (świętokrzyskie)
Specjalista do spraw energetyki cieplnej
Zakład Energetyki Cieplnej sp. z o.o. - 2019-03-29 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Nadzór nad produkcją betonu, dostarczenie go do wskazanego przez pracodawcę miejsca rozładunku, prowadzenie rozmów z potencjalnymi klientami z rynku wschodniego.
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Boruja Kościelna (wielkopolskie)
uczenie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia, pielęgnacja jako wspieranie procesu leczenia, rehabilitacja izyczna i usprawnianie zaburzonych funkcji organizmuw zakresie nie objętnym przepisami ustawy o świadczeniu zdrowotnym, pomoc mieszkaniowa
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - 2017-01-12 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
Oferta przeznaczona dla osób z orzeczonym st. niepełnosprawności zamieszkałych na terenie powiatu ziemskiego i jednocześnie zakwalifikowane bądź kwalifikujące się do II profilu pomocy; Wykształcenie: brak wymagań; obsługa komputera, mile widziana podstawowa znaj. programów graficznych (przewidziane szkolenie wstępne w tym zakresie);umiejętność org. pracy; doś.w marketingu int.; zakres obowiązków: obsługa programów biurowych, obsługa zamówień sklepu int., kontakt z klientem sklepu, przyg. do druku dokumentów i ich konwertowanie w programach graficznych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Gliwice (śląskie)
Obsługa klientów Biura rachunkowego w zakresie księgowości, kadr i płac
Biuro Rachunkowe Małgorzata Gonta - 2019-12-31 - Ciechanów (mazowieckie)
WEDŁUG PROGRAMU STAŻU
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Przybyszew (mazowieckie)
szycie odzieży lekkiej
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Radom (mazowieckie)
WNIOSKOWANIE, REALIZACJA I ROZLICZANIE PROJEKTÓW EFS. Okres próbny 3 m-ce, następnie um. na czas określony. Godz. pracy 7-15.
Zakład Doskonalenia Zawodowego w Słupsku - 2019-03-22 - Słupsk (pomorskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż maszyn rolniczych
''JASKOT'' SPÓŁKA JAWNA -T.JASKOT, G. JASKOT - 2015-10-19 - Siekierczyn (dolnośląskie)
pozyskiwanie nowych klientów, obsługa klientów, prowadzenie dokumentacji, przygotowywanie projektów umów, obsługa korespondencji, archiwizacja dokumentacji, obsługa komputera (program deler)
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
- nawiązywanie i utrzymywanie trwałych relacji z Klientami poprzez kontakt telefoniczny,- rozpoznawanie potrzeb i oczekiwań Klientów oraz sprzedaż produktów firmy dopasowanych do ich indywidualnych potrzeb,- przygotowywanie oraz prezentowanie ofert handlowych,- wystawianie faktur i obsługiwanie dokumentów sprzedaży,- budowanie pozytywnego wizerunku firmy i dobre relacje z Klientami poprzez zachowanie najwyższej jakości obsługi.
KARENA S.A. - 2016-08-11 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: do uzgodnienia, na okresie próbnym 2000 zł/brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca na pełny etat.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-23 - Katowice (śląskie)
opracowywanie analiz z zakresu ochrony srodowiska, opracowywanie analiz z zakresu programów ochrony powietrza, opracowywanie prezentacji z zakresu odnawialnych żrodeł energii
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Rzeszów (podkarpackie)
Prowadzenie biura Spółdzielni.
Spółdzielnia Transportu Wiejskiego - 2018-04-13 - Otwock (mazowieckie)
Obsługa klienta zagranicznegoBudowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji handlowychPrzygotowywanie strategii sprzedaży oraz pozyskiwanie nowych klientówPrzygotowywanie ofert handlowychKoordynowanie i nadzorowanie realizacji zamówieńWystawianie dokumentów sprzedażowychWspółpraca z innymi działami firmy/Zakładami produkcyjnymi w zakresie wprowadzania nowych wzorów i tworzenia kalkulacji
SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o. - 2019-11-14 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
Nawiązywanie kontaktów międzynarodowych na rzecz intergracji europejskiej, rozumienie różnic międzynarodowych i ich wykorzystywanie w bieżącej działalności.
kontakt przez PUP - 2019-03-08 - Kraków (małopolskie)
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:- kontakt z klientem,- dobór, przygotowywanie i prowadzenie kampanii marketingowych- dbanie o wizerunek firmy
Sawinet Sp. z o.o. - 2016-11-22 - Stary Sącz (małopolskie)
Obsługa księgowa wspólnot mieszkaniowychJedna zmiana 8-16Wynagrodzenie: do uzgodnienia w zależności od posiadanych kwalifikacji (2600zł + premia)
Biuro Obsługi Nieruchomości Marek Nazimek - 2020-10-09 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
dbałość o budowanie wizerunku firmy; opracowywanie, nadzorowanie ikoordynowanie całokształtu działań marketingowych i wizerunkowych firmy;współpraca z mediami; przygotowywanie materiałów marketingowych izapewnianie ich dostępności dla mediów; samodzielne prowadzenie działańpromocyjnych firmy; tworzenie i nadzór nad realizacją budżetumarketingowego; planowanie i organizowanie kampanii poprzez ustalanieharmonogramu, wdrażanie i koordynowanie dystrybucji materiałówpromocyjnych. Wymagane doświadczenie: Posiadanie doświadczenia w organizacji działań promocyjnych oraz imprez okolicznościowychdoświadczenie zawodowe min. 2 lata na samodzielnym stanowisku związanym z koordynowaniem i zarządzaniemstrategią marketingową Umiejętności i uprawnienia: znajomość zagadnień z zakresu marketingu oraz podstawowych pojęć ekonomicznych; kreatywność, odpowiedzialność, zdolność zarządzania budżetem, operatywność; znajomość programu Excel oraz Power Point; umiejętność organizacji pracy własnej; innowacyjność i dynamika w działaniu.Dodatkowe wymagania: łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych i budowaniu relacji biznesowych; gotowość do podróży służbowych; prawo jazdy kat. B.
KLUB BIZNESU ZIEMI KŁODZKIEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-31 - Kłodzko (dolnośląskie)
Praktyczna umiejętność obsługi platerów CNC, docinanie formatek do dalszej obróbki, praktyczna wiedza z zakresu termoformowania metodą rozdmuchu, umiejętność czytania dokumentacji technicznej i technologicznej, umiejętność i wiedza potrzebna przy dostosowaniu istniejących form do nowej dokumentacji technicznej i technologicznej. Wymagania: wykształcenie min. średnie, udokumentowana wiedza nt charakterystyki obróbki tworzyw sztucznych, doświadczenie na podobnym stanowisku, praktyczne umiejętności budowania i ustawiania oprzyrządowania do termicznej obróbki tworzyw sztucznych.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe " Plexi System" s.c. - 2016-08-04 - Nowy Dwór Wejherowski (pomorskie)
jw.
Andrzej Jabłonowski Cukiernia U Jabłonowskich - 2018-06-13 - Warszawa (mazowieckie)
DORADZTWO W ZAKRESIE OFEROWANYCH PRODUKTÓW, UTRZYMANIE STANDARDÓW HANDLOWYCH, PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTÓW W SALONIE OPERATORA SIECI KOMÓRKOWEJ. PRACA W GODZ. 9.00-18.30 W RÓWNOWAŻNYM SYSTEMIE CZASU PRACY, Z MOŻLIWOŚCIĄ USTALENIA GRAFIKU.
Liberty Poland S.A. - 2017-02-15 - Bielsko-Biała (śląskie)
wspieranie raportowania wyników finansowych, wspieranie procesu przeglądu końca miesiąca finansowego, zapewnienie standardów i zgodności z przepisami rachunkowości, wspieranie wewnętrznych i zewnętrznych audytów finansowych
kontakt przez PUP - 2020-01-23 - Poznań (wielkopolskie)
Przygotowanie dokumentacji cen transferowych i kalkulacji, interakcja i współpraca z konsultantami zewnętrznymi w zakresie regulacji cen transferowych, aktualizacja szablonów dokumentacji w zależności od zmian we wszystkich odpowiednich przepisach podatkowych, analiza transakcji wewnątrzgrupowych, identyfikacja ryzyk i szans podatkowych oraz rekomendowanie rozwiązań podatkowych.
kontakt przez PUP - 2020-12-04 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wyszukiwanie nowych klientów na rynku krajów Ameryki Łacińskiej, kompleksowa obsługa klientów z obszaru Ameryki Łacińskiej w zakresie przyjmowania, realizacji i aktualizacji zamówień, doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej, wdrożenie i utrzymanie sprzedaży na platformie Amazon Mexico, udzielanie informacji na temat dokonywanych zamówień, rozwiązywanie problemów klientów
kontakt przez PUP - 2019-10-25 - Poznań (wielkopolskie)
przecinanie oraz prasowanie konstrukcjisamochodowych, złomu itp...
P.H.U. WOJTALA GRZEGORZ - 2017-01-25 - Wola Krzysztoporska (łódzkie)
oferta stażu dla osób niepełnosprawnych
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)