SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH Trzebinia oferta pracy kontakt przez OHP
Najatrakcyjniejsze wyposażenie łazienki.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH
Wynagrodzenie: od 2 680 PLN
Zakres obowiązków: Praca administracyjno - biurowa m.in.: obsługa biura ośrodka, prowadzenie ewidencji spraw i pism zgodnie z instrukcją kancelaryjną. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej bieżącej realizacji zadań ośrodka.
Data publikacji: 2020-07-02
Lokalizacja: Trzebinia (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez OHP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Trzebinia, powiat: chrzanowski, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca administracyjno - biurowa m.in.: obsługa biura ośrodka, prowadzenie ewidencji spraw i pism zgodnie z instrukcją kancelaryjną. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej bieżącej realizacji zadań ośrodka.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 680 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Wynagrodzenie czasowe ze stawką miesięczną
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Trzebinia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: chrzanowski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1203
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 680 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
komunikatywność, obsługa pakietu Office, samodzielność, mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy: kontakt przez OHP
danePracodawcy_nip: 677-20-26-296
Sposób aplikowania: kontakt przez OHP
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Młodzieżowe Biuro Pracy Kraków
Adres pracodawcy:
al. Słowackiego 44, 30-018 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: OHP
Województwo pracodawcy: małopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
Powiat pracodawcy: m. Kraków
danePracodawcy_kodPowiatu: 1261
Gmina pracodawcy: Kraków
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Kraków
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0950463
Ulica pracodawcy: al. Słowackiego
Numer budynku pracodawcy: 44
Profil działalności pracodawcy: Szeroko zakrojona działalność rynku pracy.
Oferta zgłoszona przez: Młodzieżowe Biuro Pracy Kraków
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242290
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Data dodania oferty pracy: 02.07.2020
Oferta pracy ważna do: 13.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 02.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 02.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f18f6d42598cc13569aadcf32b30e243
Podobne oferty pracy
dział handlowy
Uni- Bis Group spółka z o.o. - 2017-11-27 - Lębork (pomorskie)
Pracownik socjalny
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Sidra (podlaskie)
Wykształcenie wyższe ekonomiczne; 2 lata doświadczenia w służbach ekonomicznych; znajomość rachunku kosztów, umiejętność analizy danych finansowych, doświadczenie w rozliczaniu dotacji na projekty, bardzo dobra znajomość MS Office, umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność, predyspozycje do objęcia stanowiska kierowniczego; zakres obowiązków: udział w opracowywaniu okresowych i wieloletnich planów sprzedaży, opracowywanie rocznego planu rzeczowo-finansowego, tworzenie planów finansowych oraz analiza ich wykonania, opracowywanie prognoz w zakresie płynności finansowej prowadzenie analiz wskaźnikowych w zakresie parametrów ekonomicznych, prowadzenie rozliczeń w zakresie wykorzystania dotacji na projekty rozwojowe, analiza i sprawozdawczość z wykonania planu sprzedaży , wyniku finansowego w ustalonych okresach; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
OŚRODEK BADAWCZO-ROZWOJOWY URZĄDZEŃ MECHANICZNYCH "OBRUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-13 - Gliwice (śląskie)
Analiza kredytowa, monitoring kredytów
BANK SPÓŁDZIELCZY W WARTKOWICACH - 2020-01-17 - Wartkowice (łódzkie)
pomiar i monitorowanie ryzyka finansowegodokonywanie analiz ryzyka finansowegowykonywanie sprawozdańweryfikacja procedurpromowanie i reprezentowanie banku
Bank Spółdzielczy w Ustroniu - 2017-01-17 - Ustroń (śląskie)
lepienie pierogów, praca manualna
kontakt przez OHP - 2020-09-01 - Rzeszów (podkarpackie)
Kontakt z klientami -pozyskiwanie informacji - tworzenie i administrowanie informacjami w systemie komputerowym. Nadzór nad procesami logistycznymi, kontakty z fabrykami w Europie. Planowanie, koordynowanie oraz monitoring przebiegu transportu - komunikowanie się w języku niemieckim i angielaskim w sprawach dotyczących transportu ładunków.
GLOB - TRANS ITIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2016-08-11 - Tarnów (małopolskie)
rekrutacja pracowników zagranicznych, przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów, rozmowy kwalifikacyjne, pomoc w adaptacji pracowników zagranicznych w Polsce, kierowanie zespołem pracowników.
Lenexpo Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa - 2020-05-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
właściwy dla utworzonego w ramach wyposażenia/doposażenia stanowiska pracy: specjalista do spraw reklamy i marketingu
kontakt przez PUP - 2020-10-15 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
Wspomaganie działu sprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów oraz podtrzymywanie relacji biznesowych.
EURO-PACK Wiesław M. Rynkowski - 2015-12-02 - Gdynia (pomorskie)
Prace biurowo - kadrowo - księgowe
Mateusz Deba - MDM Auto - 2018-01-25 - Potulice (kujawsko-pomorskie)
nadzór i koordynowanie przedsięwzięć dotyczących dostaw energii elektrycznej, usług dystrybucji energii elektrycznej; sporządzanie meldunków, sprawozdań i analiz; weryfikacja kosztów utrzymania kompleksów dotyczących energii elektrycznej
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2018-01-18 - Zielona Góra (lubuskie)
- opracowywanie technologii spawania,- weryfikacja dokumentacji spawalniczej,- dobór materiałów spawalniczych,- nadzór nad jakością prac spawalniczych prowadzonych na warsztacie,- kontrola i weryfikacja uprawień spawaczy,- doskonalenie procesów spawalniczych,- przeprowadzanie badań NDT (VT, MT, UT)- współpraca z instytucjami nadzoru technicznegoPraca w godz. 8-16
INTOP Tarnobrzeg Sp. z o.o. - 2016-05-12 - Stale (podkarpackie)
- Prowadzenie dokumentacji związanej z administracją. Organizacja i realizacja poziomu zakupów. Prowadzenie spraw związanych z mieniem przedsiębiorstwa. Zarządzanie majątkiem ruchomym i nieruchomym.- Praca w biurze w Katowicach i/lub Sosnowcu.- Wynagrodzenie: 2900 zł/brutto + premia do 50%. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymaganie wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata na pododbnym stanowisku. Wymagana biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych. Wymagana bardzo dobra znajomość Pakietu Office. CV + list motywacyjny przesłać na adres e-mail: agnieszka.szuper (at) prt.pl
KATOWICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT TELEKOMUNIKACYJNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-31 - Katowice (śląskie)
- realizowanie zamówień klientów w zakresie zatrudnienia pracowników tymczasowych przez poszukiwanie kandydatów do pracy tymczasowej- prowadzenie rekrutacji pracowników tymczasowych tj. przygotowywanie ogłoszeń rekrutacyjnych, analiza złożonych aplikacji, prowadzenie selekcji kandydatów oraz prowadzenie wstępnych wywaidów z kandydatami do pracy- koordynowanie pracy zatrudnionych pracowników tymczasowych
kontakt przez PUP - 2019-05-29 - Świebodzin (lubuskie)
wykonywanie pracy kierowcy, naprawa pojazdu samochodowego
Wielobranżowy Zakład Usł.-Prod.-Hand. SPOMER Sp. z o.o. - 2018-05-04 - Iława (warmińsko-mazurskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- kontrola jakości konfekcjonowanego towaru,- selekcja konfekcjonowanego towaru,- konfekcjonowanie w opakowania jakosciowe (jednostkowe),- konfekcjonowanie w opakowania zbiorcze,- znakowanie konfekcjonowanego towaru,- raportowanie dziennej konfekcji,- prowadzenie dokumentacji produkcyjnej.
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Zgierz (łódzkie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-09-17 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie uczestników szkoleń. Wystawianie faktur i certyfikatów. Przygotowywanie dokumentacji i obsługa szkoleń.
UNIVERS Konsulting-Edukacja Jacyno i Modzelewski sp. z o.o. - 2020-10-12 - Zielona Góra (lubuskie)
- Przygotowywanie i przedkładanie ofert handlowych- Pozyskiwanie nowych Klientów- Miejsce pracy: Wdzydze Kiszewskie Hotel Niedzwiadek- Umowa o pracę na czas określony do dnia 31.12.2019- Pracodawca zapewnie wyżywienie i możliwość zakwaterowaniaKontakt: osobisty, telefoniczny 665-650-000, e-mail: dyrektor (at) hotelniedzwiadek.pl
HOTEL NIEDŹWIADEK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-14 - Wdzydze (pomorskie)
Zapewnienie prawidłowej obsługi kadrowo - płacowej pracowników, administrowanie dokumentacją pracowniczą, sporządzanie oraz przesyłanie dokumentacji zgłoszeniowej do ZUS. Sporzadzanie zestawień, raportów i analiz z zakresu administracji, kontakty z klientami wg. potrzeb, prowadzenie bieżących spraw biurowych, wprowadzanie faktur do programu ksiegowego .
TRAGER SOLTIKAL Sp. z o.o Sp. K. - 2019-06-05 - Myślenice (małopolskie)
montaż reklam
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Legnica (dolnośląskie)
Strzyżenie, farbowanie, modelowanie damsko-męskie
STUDIO PERLE NATALIA KOLENDA - 2015-12-04 - Zgierz (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-07 - Warszawa (mazowieckie)
WYZWANIA, KTÓRE NA CIEBIE CZEKAJĄ:- Pozyskiwanie nowych klientów dla oferowanych przez Dom Finansowy produktów i usług bankowych- Obsługa klientów w punkcie zgodna ze standardami firmy- Realizacja zadań oraz planów finansowych- Zapewnienie kompleksowej obsługi klienta zgodnej z najwyższymi standardami jakości- Utrzymywanie najwyższego poziomu satysfakcji klientów
OLMAX Rafał Kołowajtys - 2016-07-21 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2020-07-21 - Kutno (łódzkie)
SZKOLENIE KONI POLO; WSPÓŁPRACA Z TRENEREM KONI POLO; PRZYGOTOWAIE KONI DO UDZIAŁU W TURNIEJACH POLO; OPIEKA I PIELĘGNACJA KONI POLO
kontakt przez PUP - 2019-10-31 - Nowe Skalmierzyce (wielkopolskie)
1)Kompletowanie faktur i rachunków obcych, sprawdzenie pod względem formalno – rachunkowy oraz opisanie ich.2)Dekretacja dokumentów zgodnie z paragrafami klasyfikacji budżetowej, 3)Wyodrębnienie i klasyfikacja wydatków strukturalnych, 4)Sporządzanie kalkulacji kosztów związanych z wynajmem sal gimnastycznych, holu, sal dydaktycznych i bufetu, opracowywanie planu wydatków rzeczowych i wynagrodzeń nauczycieli, administracji i obsługi w ramach programu PABS, 5)Pobieranie i rozliczanie zaliczek w kasie ZOJM na bieżące potrzeby szkoły, 6)Rozliczanie wydatków opłacanych kartą płatniczą.7)Bieżący kontakt z pracownikami ZOJM w zakresie obsługi finansowo-księgowej placówki, 8)Dostarczanie dokumentów do księgowości i działu płac ZOJM.9)Kompletowanie dokumentów dotyczących płac.Kontakt e-mail: gm40wroc (at) poczta.fm.Oferta w sali E.
Gimnazjum nr 40 im. Noblistów Polskich - 2016-09-29 - Wrocław (dolnośląskie)
sprawna obsługa mieszkańców obszaru LSR 2014-2020, wykonywanie czynności związanych z obsługą wniosków o wsparcie realizacji operacji/ projektów grantowych, udział w szkoleniach wg planu szkoleń LGD
Stowarzyszenie Środkowopomorska Grupa Działania - 2020-07-15 - Koszalin (zachodniopomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-06-24 - Warszawa (mazowieckie)