SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH Olsztyn oferta pracy Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Olsztynie
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: racjonalne i oszczędne gospodarowanie mieniem oraz środkami budżetowymi przeznaczonymi na wyposażenie, prowadzenie prawidłowej gospodarki materiałowej oraz pełnej dokumentacji w tym zakresie, współudział w przygotowywaniu umów dotyczących zamówień publicznych,kompletowanie, weryfikowanie, ewidencjonowanie, archiwizowanie dokumentacji obiektów i gruntów oraz nadzór nad należytym przechowywaniem tych dokumentów, inspirowanie działań dotyczącej racjonalnej gospodarki nieruchomościami, sporządzanie deklaracji na podatek od nieruchomości, przygotowanie dokumentacji związanej z eksploatacją nieruchomości, prowadzenie rejestru faktur, stałe podnoszenie kwalifikacji poprzez udział w szkoleniachGodziny pracy 7:45-15:45
Data publikacji: 2019-10-15
Lokalizacja: Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Olsztynie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Artyleryjska 3B, 10-165 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
racjonalne i oszczędne gospodarowanie mieniem oraz środkami budżetowymi przeznaczonymi na wyposażenie, prowadzenie prawidłowej gospodarki materiałowej oraz pełnej dokumentacji w tym zakresie, współudział w przygotowywaniu umów dotyczących zamówień publicznych,kompletowanie, weryfikowanie, ewidencjonowanie, archiwizowanie dokumentacji obiektów i gruntów oraz nadzór nad należytym przechowywaniem tych dokumentów, inspirowanie działań dotyczącej racjonalnej gospodarki nieruchomościami, sporządzanie deklaracji na podatek od nieruchomości, przygotowanie dokumentacji związanej z eksploatacją nieruchomości, prowadzenie rejestru faktur, stałe podnoszenie kwalifikacji poprzez udział w szkoleniachGodziny pracy 7:45-15:45
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: do wynagrodzenia dodatkowo dodatek stażowy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olsztyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Olsztyn
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Olsztyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA NIEZBĘDNEwykształcenie średnie/wyższe, obywatelstwo polskie; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; kandydat nie może być prawomocnie skazany za przestępstwa umyślne; stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Olsztynie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Adres pracodawcy:
Artyleryjska 3B, 10-165 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE:Życiorys/CV i list motywacyjny, Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy, Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa, Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:- Dokumenty należy złożyć do 29.10.2019 r.- Decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty,- Miejsce składania dokumentów: Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda OHP w Olsztynie, 10-165 Olsztyn ul. Artyleryjska 3B - z dopiskiem na liście motywacyjnym ogłoszenie nr KD-3/A/2019".INNE INFORMACJE:Nasza instytucja jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne,wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną; Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania zawarte w ogłoszeniu; Oświadczenia kandydatów o treści innej niż wskazana w ogłoszeniu o naborze uznawane będą za nieprawidłowe, a tym samym aplikacje nie będą spełniać wymagań formalnych; Oświadczenia, list motywacyjny i życiorys/CV muszą być podpisanie własnoręcznie; Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Niekompletne dokumenty nie zostaną zakwalifikowane do dalszego etapu; Dokumenty złożone w aplikacji można odebrać w ciągu 30 dni po zakończeniu naboru, oferty osób niezatrudnionych po tym terminie zostaną zniszczone; Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną; Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 89/ 527 62 03 w. 21W załączeniu:Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych.Zgoda na przetwarzanie danych osobowych zgodnej z RODO
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: m. Olsztyn
Gmina pracodawcy: Olsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Olsztyn
Ulica pracodawcy: Artyleryjska
Numer budynku pracodawcy: 3B
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 15.10.2019
Oferta pracy ważna do: 29.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 15.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 15.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?69f6e1b08bb2da4c139e345ecf7b8594
Podobne oferty pracy
Opracowywanie zbiorów bibliotecznychJedna zmiana 10-18 pn-pt
kontakt przez PUP - 2019-10-01 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
obsługa biura-sekretariatu, pozyskiwanie zleceń na szkolenia, wspołpraca z kierownikiem Ośrodka w zakresie pozyskiwania klientów i przygotowywania ofert na usługi, sporządzanie i prowadzenie dokumentacji szkoleniowej: opracowywanie preliminarzy szkoleń, przygotowywanie umów z wykładowcami, sekretarzami i personelem administracyjnym, wypisywanie zaświadczeń ukończenia szkoleń, prowadzenie rejestrów i teczek. Składanie ofert pracy wyłącznie do 17.02.2017 r.
DOLNOŚLĄSKI ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO O/I WROCŁAWIU - 2017-02-08 - Lubin (dolnośląskie)
reintegracja zawodowa, prowadzenie zajęć podwyższających kwalifikacje.
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Małomice (lubuskie)
rozliczanie produkcji, analizy danych, raportowanie, tłumaczenie dokumentów na język angielski, kontakt z klientem anglojęzycznym, tworzenie dokumentacji produkcyjnej
Zakład Przemysłu Mięsnego"Biernacki" Sp. z o.o. - 2016-05-20 - Golina (wielkopolskie)
aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie profesjonalnych i długofalowych relacji z już istniejącymi, realizacja planów sprzedażowych, przygotowywanie ofert, pozyskiwanie zamówień od Klientów, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, współpraca z kontrahentem zagranicznym. Pracodawca oferuje umowę o pracę w stabilnej firmie, wyposażenie: telefon, komputer, ubezpieczenie pracownicze (grupowe).
P.P.H.U. " KAMPOL" - 2018-06-22 - Rusiec (łódzkie)
Praca polega na kontroli jakości od surowca po produkt gotowy e-mail: e.galiszka (at) ergis.eu
ERGIS SPÓŁKA AKCYJNA - 2015-12-21 - Oława (dolnośląskie)
-
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "LECH" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
dział zakupów
Uni- Bis Group spółka z o.o. - 2017-07-21 - Lębork (pomorskie)
Obsługa delegacji zagranicznych, tłumaczenie pism i korespondencji, udział w komisji egzaminacyjnej ze znajomości języka angielskiego
JEDNOSTKA WOJSKOWA 1155 - 2016-05-05 - Balice (małopolskie)
pozyskiwanie nowych klientów, zwiększenie aktywności sprzedaży firmy
POLBILDING Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2017-04-19 - Zielona Góra (lubuskie)
Rozbudowa portfela klientów.Analiza potrzeb rynku.Koordynacja projektów w obrębie posiadanego portfela klientówSprzedaż b2b- kontakty telefoniczne z klientami, spotkania z partnerami biznesowymiWspółtworzenie sponsorowanych sekcji tematycznych Rzecz o Innowacjach, Rzecz o Inwestycjach, ukazujących się na łamach najbardziej prestiżowych dzienników gospodarczych w kraju oraz nowego programu "goPL", który ukazuje się na łamach serwisu internetowego dziennika gospodarczego.Współtworzenie i rozwijanie portalu internetowego rzeczo.plWspółtworzenie Forum Inteligentnego Rozwoju (irforum.pl) prestiżowego wydarzenia biznesowo-naukowo-samorządowego.Pozyskiwanie treści do wydań poprzez sprzedaż oferowanych produktów.Przeprowadzanie wywiadów oraz redagowanie tekstów, które ukażą się na łamach najbardziej opiniotwórczej ogólnopolskiej prasy.
CENTRUM INTELIGENTNEGO ROZWOJU SPÓŁKA CYWILNA DAMIAN BARAN - 2018-07-25 - Tychy (śląskie)
Praca fizyczna przy zakładaniu i zbiorze doświadczeń, wykonywanie obserwacji i dokumentowanie doświadczeń. Prace wynikające z potrzeb Stacji. Praca w godz. 7.00-15.00
Centralny Ośrodek Badania Odmian Roślin Uprawnych, Stacja Dośw. Oceny Odmian w Seroczynie - 2017-02-22 - Seroczyn (mazowieckie)
Praca przy sprzedaży i marketingu w zakresie oferowanych produktów ( stolarki okiennej, drzwiowej itp) na terenie całej Polski, przygotowywanie materiałów handlowych i marketingowych w postaci ofert, ulotek reklamowych, wykonywanie prezentacji audiowizualnych, przygotowywanie umów z kontrahentami, negocjacje, uczestnictwo w targach i spotkaniach biznesowych
kontakt przez PUP - 2018-11-19 - Koszalin (zachodniopomorskie)
obsługa portalu internetowego w zakresie promocji i mediachspołecznościowych , mailing,obsługa newsletera.
DAV Danuta i Andrzej Vogel S.C - 2016-07-26 - Opole (opolskie)
sprzedaż mięsa i wyrbów mięsnych
Zakład Przetwórczy Rolno-Spożywczy "UBOJNIA DROBIU" Andrzej Merchel, Marek Kujawski Spółka Jawna - 2017-02-13 - Uniszki-Cegielnia (mazowieckie)
Rekrutacja pracowników ze wschodu,koordynacja pracomików do mejsca pracy
Profit Group sp. z o.o. - 2017-06-22 - Piastów (mazowieckie)
Prezentacja oferty handlowej. Obsługa procesu sprzedaży. Moderowanie strony www i serwisów społecznościowych. Obsługa sklepu internetowego i biura. Ofertowanie.
F.H.U. GAVRA Agnieszka Niedźwiecka - 2016-08-03 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Przygotowywanie ofert i wycen dla klientów, komunikacja zamawiającymi w zakresie doprecyzowania oferty, analizowanie dokumentacji i wymagań technicznych związanych z procedurą przygotowania oferty, nadzór nad terminowością wykonywanych zadań, zamówienia materiałów i kontrola terminowości dostaw, planowanie, nadzorowanie i koordynowanie wykonywanych zadań. Wsparcie merytoryczne zespołu w zakresie techniczno - produktowym.
Firma Usługowo-Handlowo-Produkcyjna "SZKŁO-PLAST" - 2018-01-03 - Brzesko (małopolskie)
odpowiedzialnośc za tworzenie i realizowanie strategii marketingowych skierowanych na tajlandzkich klientówbudowanie dobrego wizerunku platformy sprzedażowej marketplace na rynku tajlandzkimpomoc przy organizowaniu spotkań z kontrahentami
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Rzeszów (podkarpackie)
opracowywanie materiałów reklamowych oraz wykonywanie niskonakładowych wewnętrznej reklamy informacji dla potrzeb hotelu, działu SPA oraz recepcji,
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Mielno (zachodniopomorskie)
Prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów. Wymagana znajomość podatku VAT oraz bieżąca znajomość ustaw podatkowych.
Dyczkowski Mariusz Kancelaria Prawno - Podatkowa - 2018-03-19 - Andrychów (małopolskie)
Obsługa biurowa firmy, obsługa klepu internetowego, załatwianie formalności firmy w Urzędzie Skarbowym, Urzędzie handlu i Jakości, przywracanie wag do legalizacji, obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2015-12-22 - Wodzisław Śląski (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Warszawa (mazowieckie)
wprowadzanie danych w systemie finansowo- ksiegowym, kompletowanie dowodów ksiegowych i weryfikacja wystawianych dokumentów pod względem rachunkowym, sporządzanie sprawozdań finansowych, raportów i zestawień finansowych oraz deklaracji podatkowych.
Szkło Spółka z o.o. - 2017-02-17 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
OFERTA PRACY Z PROGRAMU ZATRUDNIENIE OSÓB DO 30 ROKU ŻYCIA. Organizowanie stanowiska pracy zgodnie z BHP itp, analizowanie rynku i ofert konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów, analizowanie wyników sprzedaży, tworzenie ofert handlowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, utrzymywanie kontaktów z partnerami zagranicznymi, reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych, sporządzanie dokumentacji.
MARZENA RZEPIŃSKA, F.H. 'AS BHP' - 2018-04-16 - Gdynia (pomorskie)
Znajdowanie dostawców owoców na import do Polski z rejonów rolnych Turcji
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Grójec (mazowieckie)
Nadzór nad organizacją pracy w kuchni i na sali konsumenckiej. Ustalanie menu, kierowanie pracownikami, dbanie o dobry wizerunek.
kontakt przez PUP - 2018-09-27 - Zielonka (mazowieckie)
dział handlowy
Uni- Bis Group spółka z o.o. - 2018-04-16 - Lębork (pomorskie)
Obsługa urządzeń biurowych (kserokopiarka, faks, komputerowy program prawniczy ,,LEX"), prace biurowe, bieżąca obsługa korespondencji, dokumentacji , dbałość o prawidłowe przechowywanie i opisy dokumentów zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną, archiwizacja dokumentów oraz przygotowywanie dokumentacji do przekazania do archiwum zakładowego, sprawdzenie pod względem formalno-prawnym złożonych wniosków o wszczęcie postępowania, przygotowywanie projektów specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zarządzeń dotyczących powołania komisji przetargowych, udział w pracach komisji przetargowych Publicznej i Urzędu Zamówień Publicznych.
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Siedlce (mazowieckie)