SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH Lubin oferta pracy Narodowa Orkiestra D臋ta z siedzib膮 w Lubinie
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH
Wynagrodzenie: 3聽500 - 4聽500 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: 1)Zadania inwestycyjne i remontowe dotycz膮ce utrzymywania odpowiedniego stanu technicznego obiekt贸w, zgodnie z przepisami prawa i standardami kontroli zarz膮dczej, w szczeg贸lno艣ci: a) planowanie i ustalanie potrzeb dotycz膮cych remont贸w, inwestycji i zakup贸w inwestycyjnych; b) przygotowywanie dokumentacji do przeprowadzanych procedur zwi膮zanych z zam贸wieniami publicznymi zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zam贸wie艅 publicznych;c) prowadzenie ca艂okszta艂tu spraw w zakresie zam贸wie艅 publicznych; d) prowadzenie za dokonywanie przegl膮d贸w budynk贸w i urz膮dze艅 zgodnie z przepisami prawa budowlanego i innych przepis贸w, prowadzenie dokumentacji budynk贸w; e) przygotowywanie i opracowywanie merytoryczne dokumentacji technicznej oraz realizacji rob贸t i zakup贸w inwestycyjnych oraz wyposa偶enia. 2)Sprawy og贸lnotechniczne, w szczeg贸lno艣ci: a) gospodarowanie 艣rodkami trwa艂ymi i przedmiotami maj膮tkowymi oraz ich ochrona i zabezpieczenie przed kradzie偶膮 i zniszczeniem; b) przeprowadzanie inwentaryzacji maj膮tku we wsp贸艂pracy z Dzia艂em Ksi臋gowym. 3)Sprawy zaopatrzenia i zakup贸w maj膮tkowych, w szczeg贸lno艣ci: a) opracowywanie corocznych plan贸w zaopatrzenia materia艂owego, zakup贸w i napraw sprz臋tu w oparciu o zam贸wienia poszczeg贸lnych kom贸rek organizacyjnych przy uwzgl臋dnieniu racjonalnych norm zu偶ycia; b) dokonywanie zakup贸w materia艂贸w i wyposa偶enia oraz zakup贸w maj膮tkowych z przestrzeganiem zasad wynikaj膮cych z przepis贸w prawa o zam贸wieniach publicznych; c) w艂a艣ciwe przechowywanie i konserwowanie oraz dba艂o艣膰 o przegl膮dy i bie偶膮ce naprawy przedmiot贸w maj膮tkowych. d) merytoryczne potwierdzanie i opisywanie faktur i rachunk贸w za dostawy, roboty i us艂ugi wykonywane na rzecz Orkiestry w zakresie jego obowi膮zk贸w.
Data publikacji: 2020-02-24
Lokalizacja: Lubin (dolno艣l膮skie)
Pracodawca: Narodowa Orkiestra D臋ta z siedzib膮 w Lubinie
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Miko艂aja Pruzi 7, 59-300 Lubin, powiat: lubi艅ski, woj: dolno艣l膮skie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
1)Zadania inwestycyjne i remontowe dotycz膮ce utrzymywania odpowiedniego stanu technicznego obiekt贸w, zgodnie z przepisami prawa i standardami kontroli zarz膮dczej, w szczeg贸lno艣ci: a) planowanie i ustalanie potrzeb dotycz膮cych remont贸w, inwestycji i zakup贸w inwestycyjnych; b) przygotowywanie dokumentacji do przeprowadzanych procedur zwi膮zanych z zam贸wieniami publicznymi zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zam贸wie艅 publicznych;c) prowadzenie ca艂okszta艂tu spraw w zakresie zam贸wie艅 publicznych; d) prowadzenie za dokonywanie przegl膮d贸w budynk贸w i urz膮dze艅 zgodnie z przepisami prawa budowlanego i innych przepis贸w, prowadzenie dokumentacji budynk贸w; e) przygotowywanie i opracowywanie merytoryczne dokumentacji technicznej oraz realizacji rob贸t i zakup贸w inwestycyjnych oraz wyposa偶enia. 2)Sprawy og贸lnotechniczne, w szczeg贸lno艣ci: a) gospodarowanie 艣rodkami trwa艂ymi i przedmiotami maj膮tkowymi oraz ich ochrona i zabezpieczenie przed kradzie偶膮 i zniszczeniem; b) przeprowadzanie inwentaryzacji maj膮tku we wsp贸艂pracy z Dzia艂em Ksi臋gowym. 3)Sprawy zaopatrzenia i zakup贸w maj膮tkowych, w szczeg贸lno艣ci: a) opracowywanie corocznych plan贸w zaopatrzenia materia艂owego, zakup贸w i napraw sprz臋tu w oparciu o zam贸wienia poszczeg贸lnych kom贸rek organizacyjnych przy uwzgl臋dnieniu racjonalnych norm zu偶ycia; b) dokonywanie zakup贸w materia艂贸w i wyposa偶enia oraz zakup贸w maj膮tkowych z przestrzeganiem zasad wynikaj膮cych z przepis贸w prawa o zam贸wieniach publicznych; c) w艂a艣ciwe przechowywanie i konserwowanie oraz dba艂o艣膰 o przegl膮dy i bie偶膮ce naprawy przedmiot贸w maj膮tkowych. d) merytoryczne potwierdzanie i opisywanie faktur i rachunk贸w za dostawy, roboty i us艂ugi wykonywane na rzecz Orkiestry w zakresie jego obowi膮zk贸w.
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na okres pr贸bny
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: 3聽500 - 4聽500 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Czy pracodawca szuka pracownik贸w gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Lubin
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: dolno艣l膮skie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: lubi艅ski
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Lubin
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d:
pozostali specjali艣ci do spraw administracji i rozwoju
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: 3聽500 - 4聽500 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 15.03.2020
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
1)wykszta艂cenie wy偶sze,2)wiedza teoretyczna i praktyczna z zakresu zam贸wie艅 publicznych,3)co najmniej 3-letni sta偶 pracy.4)umiej臋tno艣膰 obs艂ugi komputera, w tym program贸w pakietu MS Office,5)艂atwo艣膰 w nawi膮zywaniu kontakt贸w i nastawienie na wsp贸艂prac臋, samodzielno艣膰6) kreatywno艣膰, terminowo艣膰, odpowiedzialno艣膰, systematyczno艣膰, zaanga偶owanie, wysoka kultura osobista
Wymagania odno艣nie sta偶u pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Narodowa Orkiestra D臋ta z siedzib膮 w Lubinie
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Lubinie
Adres pracodawcy:
Miko艂aja Pruzi 7, 59-300 Lubin, powiat: lubi艅ski, woj: dolno艣l膮skie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)偶yciorys (CV) zawieraj膮cy wy艂膮cznie niezb臋dne dla procesu rekrutacji informacje: imi臋 i nazwisko, miejsce zamieszkania, telefon lub adres mail do cel贸w kontaktowych, przebieg do艣wiadczenia zawodowego, posiadane kwalifikacje opatrzony w艂asnor臋cznym podpisem,2)list motywacyjny opatrzony w艂asnor臋cznym podpisem,3)kopie dokument贸w potwierdzaj膮cych wymagane wykszta艂cenie, kwalifikacje i sta偶 pracy,4)o艣wiadczenie o wyra偶eniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych do cel贸w rekrutacji zgodnie z RODO (o艣wiadczenie znajduje si臋 na stronie internetowej BIP Narodowej Orkiestry D臋tej z siedzib膮 w Lubinie oraz w za艂膮czniku do og艂oszenia).
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: dolno艣l膮skie
Powiat pracodawcy: lubi艅ski
Gmina pracodawcy: Lubin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Lubin
Ulica pracodawcy: Miko艂aja Pruzi
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Lubinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika:
pozostali specjali艣ci do spraw administracji i rozwoju
Data dodania oferty pracy: 24.02.2020
Oferta pracy wa偶na do: 09.03.2020
Data udost臋pnienia oferty pracy: 24.02.2020
Data przyj臋cia oferty pracy: 24.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?db705bba1216447e5d1dbdcf17dd1725
Podobne oferty pracy
-badanie skupowanego zbo偶a-archiwizacja pr贸bek-pozyskiwanie nowych dostawc贸w-obs艂uga systemu GMP +-sporz膮dzanie dokument贸w, tabeli skupowych
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Jasionka (lubelskie)
prowadzenie akt osobowych zgodnie z wymaganiami prawa pracy;przygotowywanie dokument贸w zwi膮zanych z nawi膮zywaniem i rozwi膮zywaniem stosunku pracy, tak偶e na podstawie um贸w cywilnoprawnych, oraz zmianami w warunkach pracy i p艂acy; sporz膮dzanie raport贸w i sprawozda艅 w zakresie spraw dotycz膮cych zatrudnienia zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami i terminami; podejmowanie wsp贸艂pracy z kierownictwem i doradztwo w zakresie administracyjnej obs艂ugi zatrudnienia; naliczanie wynagrodze艅 pracowniczych oraz 艣wiadcze艅 z ubezpieczenia spo艂ecznego i zdrowotnego;naliczanie i odprowadzanie sk艂adek do ZUS;naliczanie zaliczek na podatek dochodowy od wynagrodze艅;obliczanie kwoty do wyp艂aty dla pracownik贸w; sporz膮dzanie miesi臋cznych i rocznych deklaracji.Praca w godz. 8-16kontakt z pracodawc膮: 667825176
Graf Consulting sp. z o.o. - 2018-08-13 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
.
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - W艂oc艂awek (kujawsko-pomorskie)
Promowanie produkt贸w z oferty firmy, tworzenie polityki cenowej i dystrybucyjnej, pozyskiwanie nowych klient贸w
kontakt przez PUP - 2018-09-19 - Krak贸w (ma艂opolskie)
aktywne pozyskiwanie klient贸w, doradztwo techniczne,zapewnie profesjonalnej obs艂ugi klient贸w..
kontakt przez PUP - 2019-01-11 - Brzeg (opolskie)
Przygotowanie przedsi臋biorstwa do wdra偶ania ISO 14001praca w godz. 8-16
SCHOLLGLAS Polska Sp. z o.o. - 2018-02-14 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Wykszta艂cenie: brak wymaga艅; do艣wiadczenie zawodowe; umiej臋tno艣膰 obs艂ugi kasy fiskalnej; bran偶a spo偶ywcza; pracodawca zapewnia wy偶ywienie w czasie pracy; jedna zmiana po 8 godz. w godz. (6:00-16:00); miejsce pracy: Gliwice;
"HALLAND " HALINA MAZUR - 2017-02-17 - Gliwice (艣l膮skie)
sprzeda偶, fakturowanie, obs艂uga platformy B2B, obs艂uga klient贸w hurtowych
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Wo艂omin (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-26 - Warszawa (mazowieckie)
planowanie i kreowanie dzia艂an, promocyjnych i sprzeda偶owych.
START TRAVEL Sp. z o.o. - 2018-12-21 - Dos艂o艅ce (ma艂opolskie)
organizacja prac inwestycyjno-remontowych teatru
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Legnica (dolno艣l膮skie)
sprzedaz czesci samochodowych
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - W艂oc艂awek (kujawsko-pomorskie)
OBS艁UGA BARU. KONTAKT TELEFONICZNY PO GODZ. 13.00 POD NR TEL. 71-3196277
ZAK艁AD GASTRONOMICZNY "LUCYNA" "RELAX" OR艁OWSKI BRONIS艁AW - 2018-10-08 - Brzeg Dolny (dolno艣l膮skie)
docieplenia budynk贸w
kontakt przez PUP - 2018-10-30 - Bodz贸w (lubuskie)
Nadz贸r i rozbudowa funkcjonalno艣ci systemu Comarch XL
kontakt przez OHP - 2016-09-02 - Wa艂cz (zachodniopomorskie)
a) Przygotowanie 艣cie偶ki integracji spo艂ecznej dla uczestnik贸w projektub) Udzielanie informacji, wskaz贸wek i pomocy w zakresie rozwi膮zywania spraw 偶yciowych osobom, , kt贸re dzi臋ki tej pomocy b臋d膮 zdolne samodzielnie rozwi膮zywa膰 problemy stanowi膮ce przyczyn臋 trudnej sytuacji 偶yciowej; skuteczne pos艂ugiwaniu si臋 przepisami prawa c) Pomoc w uzyskiwaniu poradnictwa dotycz膮cego rozwi膮zywania problem贸w i udzielania pomocy przez w艂a艣ciwe instytucje pa艅stwowe, samorz膮dowe i organizacje pozarz膮dowe oraz wspieranie w uzyskaniu pomocy.d) Udzielanie pomocy zgodnie z zasadami etyki zawodoweje) Pobudzanie spo艂ecznej aktywno艣ci i inspirowanie dzia艂a艅 samopomocowych w zaspokajaniu niezb臋dnych potrzeb 偶yciowych os贸b, rodzin, grup i 艣rodowisk spo艂ecznych.f) Wsp贸艂praca i wsp贸艂dzia艂anie z innymi specjalistami w celu przeciwdzia艂ania i ograniczania patologii i skutk贸w negatywnych zjawiska spo艂ecznych, 艂agodzenia skutk贸w ub贸stwa g) Inicjowanie nowych form pomocy osobom i rodzinom maj膮cym trudn膮 sytuacj臋 偶yciow膮 oraz inspirowanie powo艂ania instytucji 艣wiadcz膮cych us艂ugi s艂u偶膮ce poprawie sytuacji takich os贸b i rodzinh) Obs艂uga programui) Znajomo艣膰 sytuacji rodzinnej i prawnej nieletnich uczestnik贸w projektu, sta艂y kontakt, wsp贸艂praca z rodzin膮, pisanie opiniij) Systematyczny kontakt i wsp贸艂praca z nauczycielami szk贸艂, wychowawcami klas, kuratorami, z pracownikami socjalnymi, osobami prowadz膮cymi poszczeg贸lne zaj臋cia ( dom kultury, kluby sportowe)k) Opieka i zapewnienie bezpiecze艅stwa uczestnikom poprzez osobisty nadz贸r w czasie zaj臋膰.l) Anga偶owanie i motywowanie m艂odzie偶y do aktywnego uczestnictwa w zaj臋ciach艂) Aktywny udzia艂 monitorowanie uczestnictwa m艂odzie偶y w trakcie wszystkich zaj臋膰 (kulturalnych i sportowych)
Miejski O艣rodek Pomocy Spo艂ecznej w Che艂mnie - 2016-10-28 - Che艂mno (kujawsko-pomorskie)
analiza potrzeb klienta, pozyskiwanie nowych kontakt贸w, cz臋ste wyjazdy do Ukrainy
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Piaseczno (mazowieckie)
Wprowadzanie towar贸w na stan magazynowy. Wydawanie cz臋艣ci na serwis, zamawianie towaru.Uk艂adanie cz臋艣ci samochodowych na p贸艂kach.
kontakt przez PUP - 2020-02-25 - Jawornik (ma艂opolskie)
Wykszta艂cenie wy偶sze; bieg艂a znajomo艣膰 j臋z. rosyjskiego i ukrai艅skiego; zakres obowi膮zk贸w: kontakty z go艣膰mi z Ukrainy i Rosji;
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Gliwice (艣l膮skie)
obs艂uga klient贸w i sprzeda偶 us艂ug finansowych w oddziale, doradzanie kilentom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb, promowanie i sprzeda偶 produkt贸w, dbanie o dobry wizerunek firmy i relacje z klientami
Mi臋dzynarodowy Operator Finansowy - 2016-04-19 - Bytom (艣l膮skie)
zabezpieczenie ci膮g艂o艣ci produkcji, nadz贸r nad terminow膮 realizacj膮 zada艅 produkcyjnych, wype艂nianie dokument贸w produkcyjnych, monitorowanie stan贸w zapas贸w magazynowych; r贸wnowa偶ny system pracy 7-19, 19-7
Przetw贸rstwo Tworzyw Sztucznych Plast- Box S.A. - 2017-04-10 - S艂upsk (pomorskie)
Prowadzenie biura i bie偶膮ca obs艂uga klient贸w, pozyskiwanie nowych klient贸w. Prowadzenie dokumentacji kadrowo-p艂acowej, opracowywanie dokumentacji produkcyjnej, dowod贸w dostaw oraz danych do fakturyzacji sprzeda偶y.
DYCKERHOFF POLSKA SP. Z O.O. - 2018-09-17 - Legnica (dolno艣l膮skie)
Sprzeda偶 telefoniczna (bran偶a opakowa艅), poszukiwanie potencjalnych odbiorc贸w, tworzenie w艂asnej bazy danych klient贸w, sporz膮dzenie ofert handlowych. Wymagania: wykszta艂cenie wy偶sze, sta偶 pracy na podobnym stanowisku min. 3 lata, znajomo艣膰 j. angielskiego, dobra znajomo艣膰 komputera, Internetu, znajomo艣膰 technik sprzeda偶y.
Przedsi臋biorstwo Handlowe BRATPOL - 2016-09-19 - Gdynia (pomorskie)
Planowanie i realizowanie proces贸w rekrutacji, samodzielne prowadzenie rekrutacji oraz selekcji kandydat贸w na r贸偶ne stanowiska pracy. Przeprowadzanie rozm贸w kwalifikacyjnych, zamieszczanie og艂osze艅 ofert pracy. Prowadzenie bazy CV.
MONTER - Micha艂 Bladowski - 2019-02-04 - Gda艅sk (pomorskie)
sprzeda偶 telefoniczna, obs艂uga klienta, wyszukiwanie klient贸w.
P.H. "STEMA" STEFAN BOCZY艁O - 2019-09-19 - 艢widnica (dolno艣l膮skie)
Trzecia linia wsparcia w obszarze serwerowym i pami臋ci masowej. Analiza i okre艣lanie wymaga艅 technicznych dla infrastruktury. Konsultacje dotycz膮ce istniej膮cych us艂ug/komponentow IT. Przeprowadzanie analizy wykonywalno艣ci technicznej. Projektowanie koncepcji i rozwi膮za艅 dotycz膮cych infrastruktury. Definiowanie dzia艂a艅 operacyunych. Wdro偶enie , testowanie oraz dokumentowanie koncepcji i rozwi膮za艅. Szacowanie i analiza kosztow w zale偶no艣ci od zakresuus艂ug. Wsp贸艂tworzenie architektury systemu w zakresie infrastruktury i aspekt贸w operacyjnych. Zarz膮dzanie cyklem 偶ycia wszystkich element贸w ( komponent贸w). Zdolno艣膰 techniczna, bezpiecze艅stwo i zarz膮dzanie wydajno艣ci膮.
kontakt przez PUP - 2019-01-15 - Legnica (dolno艣l膮skie)
1. Obs艂uga administracyjna i organizacyjna projekt贸w Baltic Blue Growth, Baltic InteGrid, MUSES2. praca merytoryczna w projekcie Baltic Blue Growth (opracowanie zagadnie艅 prawnych; system贸w kompensacyjnych;scenariuszy ekonomiczno-spo艂ecznych; wsp贸艂tworzenie regionalnych grup interesariuszy; organizacja konferencji o niebieskiej biogospodarce)"3. praca merytoryczna w projekcie Baltic Blue Growth (przygotowanie krajowych warsztat贸w, analiza rynku i 艂a艅cucha dostaw; analiza technologii i sieci energetycznej; identyfikacja uwarunkowa艅 艣rodowiskowych i spo艂ecznych; analiza koszt贸w i korzy艣ci; stworzenie zarysu koncepcji siatki energetycznej na Ba艂tyku; opracowanie metodologii stadium przypadku; wst臋pne studium wykonalno艣ci dla przypadku polsko-szwedzkiego; przygotowanie zalece艅 dla dziesi臋cioletniego planu rozwoju sieci; przygotowanie zalece艅 dla planowania przestrzennego na morzu).4. praca merytoryczna w projekcie MUSES (udzia艂 w pracach pakietu roboczego WP2: przygotowanie Sea Basin Overviews oraz Sea Basin Comparison, raportu ko艅cowego; udzia艂 w pracach pakietu roboczego WP3: przygotowanie analiz por贸wnawczych; udzia艂 w pracach pakietu roboczego WP4: przygotowanie regionalnej analizy por贸wnawczej interesariuszy i strategii ich zaanga偶owania).udzia艂 w pracach pakietu roboczego WP5 upowszechnianie projektu i jego rezultat贸w)
Instytut Morski w Gda艅sku - 2017-07-03 - Gda艅sk (pomorskie)
Bie偶膮ca obs艂uga klient贸w, promowanie produkt贸w, dbanie o relacj臋 z klientami, kszta艂towanie dobrego wizerunku firmy, pe艂nienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produkt贸w do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewn臋trznym systemem.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-06-13 - Warszawa (mazowieckie)
Organizowanie stanowiska pracy zgodnie z zasadami i przepisami BHP; dobieranie preparat贸w, narz臋dzi, przybor贸w i aparat贸w do zabiegu; wykonywanie zabieg贸w piel臋gnacyjnych d艂oni, st贸p i paznokci; zdobienie paznokci; udzielanie porad kosmetycznych; manicure i pedicure.
M-SYSTEMS ANDRII MALININ - 2019-09-12 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Sporz膮dzanie dokument贸w administracyjnych, spisywanie wniosk贸w kredytowych, archiwizacja dokument贸w.
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Pruszcz Gda艅ski (pomorskie)