SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH Gdańsk oferta pracy Szkoła Podstawowa nr 16 im. Władysława Broniewskiego w Gdańsku
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH
Wynagrodzenie: 2 450 - 3 556 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie sekretariatu szkoły oraz dyrektora szkoły. Prowadzenie spraw uczniowskich.Godziny pracy: 7.30 - 15.30 od poniedziałku do piątku.
Data publikacji: 2020-09-29
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: Szkoła Podstawowa nr 16 im. Władysława Broniewskiego w Gdańsku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ubocze 3, 80-052 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie sekretariatu szkoły oraz dyrektora szkoły. Prowadzenie spraw uczniowskich.Godziny pracy: 7.30 - 15.30 od poniedziałku do piątku.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|22
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 450 - 3 556 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2261
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 450 - 3 556 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa pakietu MS Office
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie w pracy w sekretariacie szkolnym, znajomość GPE -aplikacje UONET+, SIO, SIOEO.
Nazwa pracodawcy:
Szkoła Podstawowa nr 16 im. Władysława Broniewskiego w Gdańsku
danePracodawcy_nip: 5832094511
danePracodawcy_regon: 000212096
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Ubocze 3, 80-052 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
danePracodawcy_kodPowiatu: 2261
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0933016
Ulica pracodawcy: Ubocze
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 29.09.2020
Oferta pracy ważna do: 28.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 29.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 29.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?980a34d766e117f1435a614dfc89456e
Podobne oferty pracy
DEKRETOWANIE I KSIĘGOWANIE OPERACJI GOSPODARCZYCH, KSIĘGOWANIE FAKTUR OD DOSTAWCÓW I PRZYGOTOWYWANIE PŁATNOŚCI, PROWADZENIE EWIDENCJI KASOWEJ, DBANIE O PRAWIDŁOWY OBIEG DOKUMENTÓW FINANSOWYCH, ROZLICZENIE NALEŻNOŚCI WYNIKAJĄCYCH Z PRZEPISÓW WEWNĘTRZNYCH, NP. DELEGACJE, ZALICZKI ITP.
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem, obsługa klientów hurtowych
"KANO" SPÓŁKA JAWNA - KRZYSZTOF KANIEWSKI I ZDZISŁAW KANIEWSKI - 2018-01-17 - Zgierz (łódzkie)
w/g potrzeb
Kielecka Spółdzielnia Mieszkaniowa "KSM" w Kielcach - 2020-03-13 - Kielce (świętokrzyskie)
Pozyskiwanie odbiorców, rozmowy handlowe, przygotowanie towarów odbiorcom. Praca na pełny etat, od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17
LERIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-29 - Falenty Nowe (mazowieckie)
Wsparcie oraz kontakt z użytkownikami pojazdów służbowychAktualizacja i tworzenie polityki flotowejNadzór i optymalizacja kosztów utrzymania flotyPrzekazywanie / odbieranie protokolarnie samochodów służbowych Koordynacja procesu serwisowania aut, badań technicznychKoordynacja procesu likwidacji szkód komunikacyjnychProcesowanie zamówień nowych samochodów z firmami leasingowymi Koordynowanie procesu rejestracji, zbyć, ubezpieczeń pojazdówPrzeprowadzanie analiz i raportów w zakresie floty samochodowej
SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o. - 2020-07-06 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie sprzedaży z klientami znajdującymi się na terenie Chin, negocjacje, prowadzenie dokumentacji, wspieranie szefostwa
kontakt przez PUP - 2020-02-19 - Rajsko (małopolskie)
Wstępne doradztwo w zakresie maszyn i rozwiązań oferowanych przez firmę, kontakt z klientem zagranicznym w języku rosyjskim,przyjmowanie i rozpatrywanie zapytań ofertowych w języku rosyjskim, współpraca z agencją celną, tłumaczenie rysunków technicznych na język rosyjski w programach graficznych typu CAD,tłumaczenie instrukcji obsługi i instrukcji montażowych na język rosyjski.
PEK-MONT sp. zo.o. - 2016-07-20 - Bielsk (mazowieckie)
Przygotowywanie, nadzór i rozliczanie zadań konserwacyjno remontowych, sporządzanie kosztorysów, przygotowywanie specyfikacji technicznych, wykonywanie i odbiór zadań konserwacyjno-remontowych. Praca w godz. 7.00-15.00.
33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE - 2018-02-07 - Nowa Dęba (podkarpackie)
ORGANIZACJA TRANSPORTU KRAJOWEGO, MONITOROWANIE I KONTROLA ZLECEŃ W TRAKCIE ICH REALIZACJI, RAPORTOWANIE DOTYCZĄCE KONTROLI TEMPERATURY NA POJAZDACH, WYJAZDÓW I POWROTÓW AUT, ROZLICZANIE PALET
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Zławieś Wielka (kujawsko-pomorskie)
Obsługa osób bezrobotnych. Wprowadzanie danych odób bezrobotnych do systemu informatycnzego Syriusz. Obsługa elektronicznej rejestracji w module praca.gov.Przygotowywanie i wysyłanie korespondencji.
kontakt przez PUP - 2020-11-30 - Głogów (dolnośląskie)
jw.
Centrum Wspierania Rodzin "Rodzinna Warszawa" - 2018-02-06 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie nowych klientów oraz odzyskiwanie utraconych klientów z rejonu powiatów nyskiego i prudnickiego. Miejsce pracy: powiat nyski oraz prudnicki.
Petrol sp. z o.o. - 2016-03-21 - Nysa (opolskie)
Obsługa administracyjno-organizacyjna stanowiska radvy prawnego, sporządzenie projektów zarządzeń dyrektora, regulaminów i wzorów umów, weryfikacja prawidłowości przytaczania podstaw prawnych w decyzjach i postanowieniach, wydanych w toku postępowania administracyjnego oraz ich właściwego uzasadnienia, prowadzenie zbioru pomocy prawnych i jego systematyczne uzupełnianie oraz bieżące informowanie dyrektora i pracowników stacji o zmainach w obowiązujących przepisach oraz nowych przepisach prawnych dotyczących działalności sanepid
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Gdańsku - 2017-02-08 - Gdańsk (pomorskie)
Praca biurowa.
ZARMEN Sp. z o.o. - 2017-09-05 - Zdzieszowice (opolskie)
Sprzedaż, obsługa Klienta, pozyskiwanie kontrahentów. Obsługa na miejscu w biurze. Branża techniczna (metalowa, drzewna). Dwie zmiany w godzinach od 07:00 do 18:00 lub 17:00
"WARSZMET" SP. Z O. O. - 2015-11-26 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Utrzymanie relacji handlowych z obecnymi klientami,przgotowywanie ofert handlowych, realizacja zleconych zadań
PHW "Arystoteles" Marek Matusiak S. J. w Warszawie Oddział w Ciechanowie - 2017-12-29 - Ciechanów (mazowieckie)
Zgodny z programem stażu przedłożonego przez Organizatora tj. COROPLAST Harness Technology Sp. z o.o. sp.k Strzelce Opolskie, ul. Ciepłownicza 8 Kontakt: 77 54 95 586
kontakt przez PUP - 2019-06-03 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Wykształcenie średnie lub wyższe, mile widziane z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi; min. 2 lata doświadczenia; mile widziana znajomość obsługi programu OPTIMA; zakres obowiązków: obsługa kadrowo-płacowa- naliczanie list płac (wynagrodzenie urlopowe, chorobowe, ekwiwalent za urlop, odprawy, rozliczanie czasu pracy itd.), prowadzenie akt osobowych pracowników, sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON, sprawozdania GUS; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
OPI BIURO RACHUNKOWOŚCI I FINANSÓW AGNIESZKA OLBRYŚ - 2017-01-24 - Gliwice (śląskie)
Przygotowywanie dań kuchni wietnamskiej, praca w dni powszednie, zmiany od 12-14h
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Warszawa (mazowieckie)
Kompleksowa obsługa realizacji zamówień, ścisła współpraca z partnerami handlowymi, negocjowanie cen, współpraca z innymi oddziałami, realizacja wyznaczonych celówWYMAGANIA: wykształcenie średnie, obsługa komputera (Ms Office, Excel) planowanie i realizacja zadań własnych i zespołu, wysokie zdolności komunikacyjne, motywacja do pracy, doświadczenie w dziale handlowym, mile widziana znajomość języka angielskiegoKONTAKT Z PRACODAWCĄ TELEF. 536 100 368 lub rekrutacja (at) architekciedukacji.pl z dopiskiem specjalista ds. zamówień
APIS POLSKA Sp. z o.o. - 2016-06-28 - Jarosław (podkarpackie)
Obsługa logistyczna zgłoszeń w zakresie działalności firmy, kontrola zapisów gps oraz rejonu, koordynowanie oraz optymalizacja pracy kierowców, nadzór i prowadzenie dokumentacji trasnportu, nadzór i bieżąca kontrola nad poprawnością wprowadzanych danych do rejestru BDO,
Przedsiębiorstwo Komunalne Agora Sp. z o.o. - 2020-02-21 - Kąpino (pomorskie)
Archiwizacja, kompletowanie i aktualizacja dokumentacji maszyn, urządzeń, budynków i wyposażenia zakładu. Wyszukiwanie i analiza ofert na zakupy maszyn, części zamiennych, wyposażenia oraz usługi. Pomoc przy prowadzeniu dokumentacji systemów zarządzania ISO,SMS, MMS
PROTOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2020-01-20 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Specjalista do spraw sprzedaży
F.H.U. "PINEWOOD" s.c. Klaudia Kiepura, Jarosław Kiepura - 2016-03-10 - Osielec (małopolskie)
w/g stanowiska
ENERGO SZANIECKI, JAWORSKI - 2016-09-08 - Kielce (świętokrzyskie)
Utrzymywanie profesjonalnych RELACJI z klientami, WSPÓŁPRACA z zespołem i dbałość o pozytywne relacje, realizacja CELÓW, zarządzanie projektami
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa klienta, pozyskiwanie nowego klienta
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Suwałki (podlaskie)
Obsługa zamówień detalicznych i hurtowych wraz z obsługą wysyłki towaru.
kontakt przez PUP - 2018-08-01 - Wołomin (mazowieckie)
Aktywna sprzedaż produktów z oferty banku. Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych. Budowanie i utrzymanie realizacji biznesowych z klientem. Dbanie o wysoki poziom jakości obsługi.
PHU TIMEX - BIS Tadeusz Kuran - 2017-01-16 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Praca w Zakładzie Unieszkodliwiania Odpadów w Bierkowie. Umowa na 33 miesiące
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-04-28 - Słupsk (pomorskie)
- Sporządzanie przedmiarów w dokumentacji i terenie. Sporządzanie wycen. Praca w siedzibie firmy oraz w terenie.- Wynagrodzenie: 4000 zł/brutto + nagroda. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymaganie doświadczenie zawodowe min. 3 lata przy wycenach i kalkulacji. Wymagana biegła znajomość obsługi EXCEL-a. Wymagana umiejętność sporządzania przedmiarów w dokumentacji i terenie oraz sporządzania wycen dokumentacji sanitarnej i drogowej. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: malgorzata.lasek (at) drogopol.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG "DROGOPOL-ZW" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-10 - Katowice (śląskie)