SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH - ASYSTENT Bystrzyca Kłodzka oferta pracy Zakład budowlany "AWO" Andrzej Wołoszyn
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH - ASYSTENT
Wynagrodzenie: 2 775 - 4 210 PLN
Zakres obowiązków: Opieka nad dokumentacją firmy, prowadzenie rejestrów, wystawianie faktur, pośredniczenie w kontaktach z klientami.
Data publikacji: 2019-01-18
Lokalizacja: Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)
Pracodawca: Zakład budowlany "AWO" Andrzej Wołoszyn
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Henryka Sienkiewicza 10 C, 57-500 Bystrzyca Kłodzka, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Opieka nad dokumentacją firmy, prowadzenie rejestrów, wystawianie faktur, pośredniczenie w kontaktach z klientami.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 775 - 4 210 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH - ASYSTENT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bystrzyca Kłodzka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kłodzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bystrzyca Kłodzka
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 775 - 4 210 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe, techniczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: prawo jazdy kat B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku- 2 lata
Nazwa pracodawcy: Zakład budowlany "AWO" Andrzej Wołoszyn
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Adres pracodawcy:
Wyspiańskiego 2J, 57-300 Kłodzko, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie, cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: kłodzki
Gmina pracodawcy: Kłodzko
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kłodzko
Ulica pracodawcy: Wyspiańskiego
Numer budynku pracodawcy: 2J
Profil działalności pracodawcy:
Roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych
Nazwisko osoby zgłaszającej: Andrzej Wołoszyn
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 21.01.2019
Oferta pracy ważna do: 17.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 21.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 18.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, wymagane uprawnienia kierownika budowy w specjalności instalacji sanitarnych, uprawnienia projektowe- instalacje sanitarne, min. 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku.
SAMODZIELNY PUBLICZNY SZPITAL KLINICZNY NR 1 W LUBLINIE - 2016-02-02 - Lublin (lubelskie)
Analiza rynku.Tworzenie ofert handlowych na rynku polskim i algierskim.Negocjowanie umów handlowych, w tym z klientami z Algierii.
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Błonie (mazowieckie)
prowadzenie sekretariatu, wprowadzanie faktur do systemu bankowego, tworzenie zestawień miesięcznych dotyczacych surowca do produkcji, obsługa komputera itp.
GAMAWIND Sp. z o.o. - 2016-11-09 - Piaszczyna (pomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Warszawa (mazowieckie)
telefoniczna obsługa klientów w języku rosyjskim, wprowadzanie danych do systemu, przygotowywanie sprawozdań, analiz i raportów, przygotowywanie dokumentów, prowadzenie korespondencji, wsparcie i udział w bieżących pracach działu
GAMET S.A. - 2016-04-27 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pomoc krawiecka
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Kościan (wielkopolskie)
obsługa urządzeń biurowych,obsługa programu Bilon
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Parczew (lubelskie)
kontrola wykonanej konstrukcji stalowej, przygotowanie dokumentacji odbiorowej
PROFILER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-25 - Częstochowa (śląskie)
dobór oraz sprzedaż przedmiotów ortopedycznych oraz środków pomocniczych
LEMAR E.Czyża, P. Bieleń Sp.j. - 2017-06-14 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
• organizacja szkoleń zwiększających szanse młodzieży i bezrobotnych na rynku pracy;• opracowywanie i przygotowywanie autorskich programów szkoleniowych;• sporządzanie okresowych sprawozdań, informacji i analiz;• udział i pomoc w organizacji targów edukacyjnych oraz targów pracy;• przygotowywanie ofert szkoleniowych;
kontakt przez OHP - 2017-12-05 - Słupsk (pomorskie)
Obsługa techniczno-handlowa
Roosens Betons-Polska Sp. z o.o. w Połchowie - 2017-03-16 - Połchowo (zachodniopomorskie)
Planowanie działań marketingowych, realizacja i nadzór nad działaniami marketingowymi, obsługa biura firmy.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Lubaczów (podkarpackie)
Obsługa Klientów w sklepie internetowym, (sprzedaż internetowa instalacji grzewczych).WYMAGANIA: wykształcenie średnie, wymagana dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie.KONTAKT Z PRACODAWCĄ: piotr_wolanski1973 (at) wp.pl
HEATING - INSTAL S.C. PIOTR WOLAŃSKI, STANISŁAW WOLAŃSKI, CZESŁAWA WOLAŃSKA - 2016-10-07 - Radymno (podkarpackie)
Specjalista do spraw administracyjno-pracowniczych.
Kaufland Polska Markety Sp. z o.o. Sp. k - 2016-08-22 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Realizacja zadań wynikajacych z POŚ, ustawy o odpadach, ustawy Prawo wodne, HE itp. i laboratorium
PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna SA Oddział Elektrociepłownia Gorzów - 2018-07-20 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
zgodnie ze stanowiskiem; wykształcenie wyższe, umiejętność pracy z dziećmi o specyficznych potrzebach edukacyjnych, uprawnienia pedagogiczne; prowadzenie indywidualnych zajęć dydaktyczno-wychowawczych, opiekuńczych i terapeutycznych z dziećmi z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego;
PRZEDSZKOLE NIEPUBLICZNE "BAJNINIO" - 2015-12-15 - Lublin (lubelskie)
Specjalista ds. ochrony środowiska
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Robac - 2017-12-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Warszawa (mazowieckie)
Przyjęcie oraz weryfikacja dostaw do ewidencji magazynowej, kompletowanie dokumentów wysyłki oraz przyjęcie towaru.
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Kraków (małopolskie)
koordynowanie prac w zakresie czasowego zatrudniania pracowników z Ukrainy i z pozostałych Państw partnerstwa wschodniego,
Folga sp. z o.o. - 2016-09-14 - Opole (opolskie)
Osoba odpowiedzialna za sprzedaż i zamawianie części zamiennych do maszyn rolniczych
Agros-Wrońscy - 2017-10-04 - Pradła (śląskie)
obsługa klienta, przyjmowanie towaru (oferta stażu dla bezrobotnych, zarejestrowanych w PUP, Hurtowania Budowlnana "Twój Dach" Jacek Skrzypczak)
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
utrzymywanie kontaktów z kontrahentami w zakresie zaopatrzenia i sprzedaży z zagranicą (głównie Ukraina), analiza i weryfikacja dokumentów pochodzących od kontrahentów (głównie Ukraina), przygotowywanie dokumentów, inne
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Ruda Śląska (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-27 - Warszawa (mazowieckie)
Tworzenie wysokiej jakości kodu, współpraca z testerami, przeprowadzanie testów jednostkowych
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Kraków (małopolskie)
Realizacja zadań wynikających ze zlecania zadań organizacjom pozarządowym z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej. Realizacja zadań wynikających z programów rządowych oraz realizacja programów Rady Nadzorczej PFRON . Inicjowanie i realizowanie programów na rzecz osób niepełnosprawnych, w tym tworzenie i realizowanie projektów finansowanych ze środków UE. Prowadzenie działań szkoleniowych oraz doradczych na rzecz organizacji pozarządowych.Monitorowanie i badanie efektywności udzielonej pomocy.
Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych - 2017-12-18 - Poznań (wielkopolskie)
opieka, wychowanie i edukacja dzieci w przedszkolu
PRZEDSZKOLE NIEPUBLICZNE "KRAINA SMYKA" Krzysztof BAJER - 2016-02-05 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
- prowadzenie spraw związanych z zatrudnieniem i zwalnianiem pracowników oraz innych spraw pracowniczych,- sprawozdania do GUS, PEFRON,- wystawianie zaświadczeń i innych dokumentów pracownikom
Zakład Sprzętu Instalacyjnego Polam-Nakło - 2017-05-04 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
- Obsługa tablic reklamowych
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Wołów (dolnośląskie)
Pozyskiwanie nowych klientów zagranicznych, Efektywną współpracę z zagranicznymi klientami , Negocjacje handlowe w zakresie warunków współpracy , Sprawną koordynację procesu prezentacji oferty oraz samej sprzedaży, Monitorowanie konkurencji oraz optymalizacja prowadzonych działań, Analiza podległych rynków oraz panujących trendów, Udział w targach branżowych.
SEKO S.A. - 2015-11-20 - Chojnice (pomorskie)