SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI ZE ZNAJOMOŚCIĄ KSIĘGOWOŚCI Pruszków oferta pracy "LEMA ENGINEERING" SP. Z O. O.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI ZE ZNAJOMOŚCIĄ KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Współpraca z biurem księgowym i instytucjami ustawodawcy, prowadzenie należności gospodarki magazynowej, współpraca z usługodawcami, sporządzanie zestawień, ogólna praca biurowa. Praca od pon-pt w godz. 8-16. Pierwsza umowa na okres próbny, wynagrodzenie 3 500 zł + premia.
Data publikacji: 2020-01-22
Lokalizacja: Pruszków (mazowieckie)
Pracodawca: "LEMA ENGINEERING" SP. Z O. O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przejazdowa 25, 05-800 Pruszków, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Współpraca z biurem księgowym i instytucjami ustawodawcy, prowadzenie należności gospodarki magazynowej, współpraca z usługodawcami, sporządzanie zestawień, ogólna praca biurowa. Praca od pon-pt w godz. 8-16. Pierwsza umowa na okres próbny, wynagrodzenie 3 500 zł + premia.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI ZE ZNAJOMOŚCIĄ KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pruszków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pruszkowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pruszków
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Poziom wykształcenia- średnie. Staż pracy- mile widziane. Uprawnienia/ umiejętności- znajomość podstaw księgowości, sumienność.
Nazwa pracodawcy: "LEMA ENGINEERING" SP. Z O. O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Adres pracodawcy:
Przejazdowa 25, 05-800 Pruszków, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, skierowanie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: pruszkowski
Gmina pracodawcy: Pruszków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pruszków
Ulica pracodawcy: Przejazdowa
Numer budynku pracodawcy: 25
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 23.01.2020
Oferta pracy ważna do: 22.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 23.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 22.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c6350a91ef1b055df88d375ca3115abc
Podobne oferty pracy
- kompletacja towaru zgodnie ze złożonymi zamówieniami - wypisywanie zamówień na dzień kolejny - sporządzanie grafiku produkcji - rozliczanie kierowców - zapewnienie właściwego stanu surowców - kontakt telefoniczny z klientami
PIEKARNIA BIAŁY KRUK Sylwia i Paweł Dańko s.c. - 2016-05-04 - Września (wielkopolskie)
- diagnoza stanu technicznego pojazdów zgodnie ze standardami marki;- wykonywanie kompleksowych napraw;- usuwanie usterek i awarii;- obsługa urządzeń warsztatowych.
Auto Forum Sp. z o.o. - 2018-10-17 - Płock (mazowieckie)
Rekrutacja, rozwój pracowników produkcyjnych
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Stryków (łódzkie)
Obsługa stron internetowych.
HANDLEO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-08 - Zamość (lubelskie)
zbrojarz. Praca wg zleceń na terenie kraju.
kontakt przez PUP - 2017-11-06 - Zabrze (śląskie)
realizacja zakupów materiałowych i towarów zgodnie z zapotrzebowaniem, administrowanie i obsługa floty samochodowej spółki, monitorowanie przebiegów i organizacja przeglądów technicznych pojazdów, nadzór nad likwidacją powstałych szkód floty samochodowej, opracowywanie informacji, raportów i analiz na potrzeby Spółki
Liberty Poland S.A. - 2017-06-01 - Chorzów (śląskie)
Specjalista do spraw sprzedażyOferta pracy skierowana do osób bezrobotnych do 30 r.ż. z ustalonym II profilem pomocy, zarejestrowanych tylko i wyłącznie w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kolbuszowej. Rodzaj wyk. pracy: realizacja planów sprzedażowych, pozyskiwanie i utrzymywanie klientów, bieżąca obsługa. Miejsce wyk. pracy: ul. Kwiatkowskiego 8, 39-400 Tarnobrzeg. Praca w godzinach: od 9:00 do 17:00.
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
1 stanowisko min. rozliczanie raportów sprzedaży z kas fiskalnych, uzgadnianie sald, analiza stanów kont rozrachunkowych, ewidencja dokumentów bankowych, prowadzenie rejetrów, rozliczanie inwentaryzacji.2 stanowisko min. kontrola zgodności oraz formalno-rachunkowej prawidłowości dowodów finansowo księgowych i kasowych, prowadzenie ewidencji analitycznej ilościowo-wartościowej konta, rozliczanie inwentaryzacji, dekretacja, rejestrowanie i księgowanie dokumentów finansowo-księgowych. Znajomość gospodarki materiałowej, windykacji i podatków.Praca na okres próbny, jedna zmiana.Kontakt z pracodawcą ewa.roszkowska (at) spartan.wroc.pl tel. 71 738 82 02, 71 738 82 03.Informacja o ofercie w sali E
Wrocławskie Centrum Treningowe SPARTAN Sp. z o.o. - 2016-04-08 - Wrocław (dolnośląskie)
kontakt z klientami zagranicznymi w języku chińskim, tłumaczenie dokumentów z języka angielskiego na chiński
kontakt przez PUP - 2018-08-08 - Nadarzyn (mazowieckie)
Poszukujemy Kandydata do nowej inwestycji, realizowanej od podstaw, zajmującej się produkcją drzwi stalowych. PRIMA KL oraz VETREX należą do GRUPY LIEBOT, lidera rynku stolarki we Francji.Opis stanowiska: Nadzór nad dokumentacją oraz właściwym stanem technicznym maszyn, urządzeń, instalacji oraz budynkówPlanowanie i nadzorowanie przeglądów, konserwacji, napraw maszyn i urządzeń przez firmy zewnętrzneRealizacja planowanych prac - w pierwszym etapie samodzielnie lub/wraz z obsługą maszyn i urządzeńUtrzymanie ciągłości pracy maszyn produkcyjnych, usuwanie bieżących awariiAnaliza przyczyn awarii oraz podejmowanie działań prewencyjnych w celu zagwarantowania ciągłości pracy maszyn i urządzeńOptymalizacja kosztów utrzymania ruchuPlanowanie zakupów części zamiennych i potrzebnych materiałówProwadzenie szkoleń technicznych dla operatorówCo oferujemy:Pracę w firmie z Grupy Liebot, czołowego producenta stolarki otworowej we Francji,Uczestnictwo w dynamicznym rozwoju firmy,Możliwość rozwoju zawodowego w ramach Akademii Przyjazną atmosferę w miejscu pracyPakiet świadczenia medycznych i sportowychJeśli interesuje Cię oferta to koniecznie daj nam znać, bo szukamy ludzi takich jak Ty!!!Wyślij swoje cv na maila kariera (at) vetrex.eu i dołącz informacjeWyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. Nr 133, poz. 883).
VETREX SP. Z O.O. - 2018-02-16 - Tczew (pomorskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Zabrze (śląskie)
Zakres obowiązków: organizacja dostaw materiałów do produkcjicodzienne monitorowanie i modyfikowanie dostaw w zależności od bieżących potrzeb produkcji;utrzymywanie założonego poziomu zapasów magazynowych; organizacja transportówrealizacja zamówień zleconych przez Liderówwyszukiwanie kontrahentów, tworzenie baz kontrahentów, negocjacja cen, sposobów dostawy,dbanie o terminowość i kompletność dostawskładanie reklamacji do dostawców materiałów/produktówtworzenie raportów i statystyk dotyczących zamówień kontrola obiegu dokumentów magazynowych/zamówieniowychokresowa kontrola dostawców oraz kształtowanie współpracy z nimi
POWER - TECH JANUSZ MARCIN EJMA - 2016-06-30 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Wykształcenie, doświadczenie: brak wymagań; umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów i prowadzenia rozmów telefonicznych; komunikatywność; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
ZAOPATRZENIE PLACÓWEK OŚWIATOWYCH-OPIEKUŃCZYCH "AXA" ANNA BOGDZIEWICZ - 2017-01-18 - Gliwice (śląskie)
....
kontakt przez PUP - 2019-07-31 - Koło (wielkopolskie)
Zakres obowiązków:- WPROWADZANIE FV ZAKUPU SUROWCA- WPROWADZANIE ROZCHODÓW I PRZYCHODÓW WEWNĘTRZNYCH- INWENTARYZACJA MIESIĘCZNA, ROCZNA- CODZIENNY MONITORING PRODUKCJI- MONITORING CEN ZAKUPU- SPORZĄDZANIE RAPORTÓW PRODUKCJI- AUDYT WEWNĘTRZNY FIRMY
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe Kros Sp. z o.o. - 2018-11-28 - Iłownica (pomorskie)
- Planowanie i koordynacja imprez i przedsięwzięć planowanych we wszystkich obiektach Muzeum; Wspieranie sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Muzeum; Budowanie wizerunku Muzeum i budowanie więzi między Muzeum a odbiorcami oferty muzealnej, rozpowszechnianie i promowanie działalności Muzeum; kontakt i współpraca z mediami; współpraca z działami Muzeum w zakresie przygotowywania materiałów prasowych Muzeum oraz treści druków promocyjnych i ich opracowywanie i wydawanie; analiza działalności Muzeum m.in. frekwencji odbiorców oferty muzealnej; koordynacja zakupu oraz innych form pozyskiwania zewnętrznej powierzchni reklamowej (reklama outdoorowa);zlecanie i produkcja materiałów promocyjnych, pamiątek i handlowej oferty muzealnej;dystrybucja materiałów reklamowych zgodnie z założeniami promocyjnymi; prowadzenie imprez wizerunkowych oraz eventów Muzeum; pozyskiwanie sponsorów i darczyńców na rzecz Muzeum; nawiązywanie i utrzymywanie konaktów z partnerami zewnętrznymi; koordynowanie elementów oferty komercyjnej Muzeum.Miejsce wykonywania pracy: Dział Promocji i Wydawnictw Muzeum Górnośląskie w Bytomiu, pl. Jana III Sobieskiego 2- Wynagrodzenie: od 2100 zł brutto do negocjacji. Praca na umowę o pracę na czas określony min. 1 roku. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 + jedna niedziela w miesiącu (6 godz). Wymagania: potwierdzone wykształcenie wyższe, najlepiej o kierunku PR, marketing, dziennikarstwo lub pokrewne. Co najmniej 3-letnie doświadczenie pracy w promocji lub marketingu (preferowana znajomość specyfiki działań placówki kultury). Biegłe posługiwanie się pakietem MS Office (m.in. Excel i Word); mile widziane doświadczenie w prowadzeniu i zarządzaniu profilem instytucji/marki w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter); mile widziane doświadczenie w prowadzeniu stron internetowych (system zarządzania treścią Word Press). Znajomość języka angielskiego lub innego języka obcego (pożądany poziom C1). Zaangażowanie w powierzone zadania i kreatywność, bardzo dobra organizacja pracy, dokładność i systematyczność, samodzielność w działaniu, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu, zdolność ustalania priorytetów, otwartość oraz bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne, wysoka kultura osobista oraz zdolność do motywowania innych.
MUZEUM GÓRNOŚLĄSKIE W BYTOMIU - 2018-03-08 - Bytom (śląskie)
- Kontrola jakości towaru z UA - Nadzór nad ładowaniem towaru na UA - Rozwiązanie zadań związanych z jakości towaru na UA - Przyjęcie i wyładowanie magazynowe towaru.
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Wola Żydowska (świętokrzyskie)
Wykonywanie analiz laboratoryjnych, kontrola jakości surowca i wyrobów gotowych
T.B. FRUIT POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ S.K.A. - 2019-06-07 - Annopol (lubelskie)
współpraca z firmami
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Wieluń (łódzkie)
obsługa obrabiarki, rozpoznawanie gatunków i rodzajów drewna, dobór drewna i materiałów drewnopochodnych, ocena, trasowanie i ręczna obróbka; przerzyna, struganie dłutowanie, wiercenie, klejenie, okliinowanie, montowanie, wykańczanie; dobór narzędzi do wykonania poszczególnych prac, posługiwanie się narzędziami i maszynami stolarskimi, pomoc w konserwacji używanych maszyn i narzędzi, właściwe przygotowanie oklin, nakładanie ich sposobem ręcznym oraz z zastosowaniem urządezń mechanicznych, właściwa organizacja stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Skawina (małopolskie)
Kontakt z pracownikami z Baiłorusi, Ukrainy, Rosji, prowadzenie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2017-10-16 - Łódź (łódzkie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Krobia (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie działań marketingowych sprzedażowych, obsługa klienta na rzecz firmy.
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Kraków (małopolskie)
- komunikacja z klientem krajowym i zagranicznym- kontrola zamówień, współpraca z magazynem- fakturowanie
P.P.U.H. STYROPMIN Sp. z o.o. - 2016-02-22 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Prowadzenie akt osobowych. Przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, prowadzenie ewidencji czasu pracy. Sporządzanie raportów i sprawozdań.
Kancelaria Podatkowa PROGRES Spółka z o.o. - 2018-02-14 - Koszalin (zachodniopomorskie)
rozwój sieci sprzedaży przez aktywne poszukiwanie nowych klientów, prowadzenie rozmów handlowych, przygotowywanie ofert sprzedaży i podpisywanie umów, utrzymywanie kontaktów handlowych z obecnymi klientami, sporządzanie raportów i zestawień, analiza rynku i konkurencji, dbałość o utrzymanie marki i renomy przedsiębiorstwa
Firma Handlowa WITOSPOL Wierzchosławice Józef Szwiec - 2017-12-29 - Tarnów (małopolskie)
naprawa, serwis, obsługa motocykli
DC SYSTEMY DARIUSZ CZYŻOW - 2017-05-29 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
obsługa programu AS,obsługa portali firm ubezpieczeniowych
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Parczew (lubelskie)
Dział zakupów
Uni- Bis Group spółka z o.o. - 2017-03-17 - Lębork (pomorskie)
Wykształcenie: średnie, wyższe, pref. rachunkowość, ekonomia; doświadczenie zawodowe mile widziane; bardzo dobra znajomość jęz. angielskiego w mowie i piśmie; mile widziana znajomość programu Symfonia (handel-magazyn); zakres obowiązków: wystawianie faktur krajowych i zagranicznych, PZ, WZ, współpraca z innymi komórkami w zakresie rozliczania faktur, magazynów, ustalanie na bieżąco stanów magazynowych, przyjmowanie i realizacja zamówień; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
BARIL COATINGS POLSKA TTK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-11-09 - Gliwice (śląskie)